Adler napsal:
Robo, na tvoje profesionalne otazky sa neda odpovedat tak, aby si to pochopil asi.
Da sa na ne odpovedat velmi jednoducho, ak ovsem vies, co robis. A to ty akosi nevies. Krutis sa tu okolo toho, ale serioznej diskusie som sa od teba nedockal. Zatial tu citam len tvoje nazory a dojmy, som vsak zvedavy na fakty a pojmy.
Adler napsal:Neviem ako ovplyvni mapa zatacku stroja, ked nie su v Ilovi ziadne poveternostne podmienky.
Iba dokazujes, ze nemas ani potuchy o com rozpravas. Nevies zhola nic o engine hry a o tom, ako je namodeovany FM, ako veci funguju a ako navzajom suvisia, ale reci mas kopec a robis zo seba akehosi experta. A este mas tu drzost pisat, ze Sturmovik je 'na howno' a 'Oleg-Team' nevie, co robi. Vies ty vobec, kto to je, ten tvoj 'Oleg team'? Podloz svoje silacke tvrdenia faktami, ak si si taky isty. Uvedomujes si vobec, ze ked si ktokolvek zainteresovany precita, co tu pises za bludy, a ze ani nevies zakladne veci (napriklad ze vsetko seriozne testovanie prebieha na jednej konkretnej mape kvoli istym velmi padnym dovodom), tak sa len pousmeje a pomysli si svoje. Takych 'expertov' ako si ty su totiz plne fora, vzdy to je take iste... kopec silnych reci, arogancia, ale ked pride na lamanie chleba a vypytaju sa fakty, pridu na radu vykrucacky. Ja osobne sa na tebe skor pobavim (ako ked pozorujem smiesne zvieratko v zoologickej), ale stracat cas s tebou donekonecna nebudem, takze bud budes chlap a priznas si, ze nemas ani potuchy o fungovani a testovani FM a vsetko, co pises su len tvoje laicke nazory a robil si nejake amaterske testy vramci svojej virtualnej letky. Alebo poskytnes konkretne, exaktnym testovanim ziskane data, ktore potvrdzuju tvoje tvrdenia, ze Kwiatekove FM su lepsie ako originalne, a zacni prosim FM I-16 typ 5, ktory je ako dielo DT najrelevantnejsie na porovnanie. (Olegove FM som, ako si si isto vsimol, nekomentoval).
Adler napsal:Stale mi ale nikto z D-TEAMu nenapisal, ako prebieha a BETA testovanie u nich, ked sa tak sklaopevne opieraju o OlegData Ja som popisal svoje sposoby strucne a jednoducho, tak cakam na oplatku vase specialne sposoby testovania.
Nepytal si sa na to, to ja som sa pytal teba na tvoje metody. Navyse ty si daco tvrdil, takze ty to mas aj dokazat. Ja som ti len naznacil, ze to nie je az take jednoduche a polozil som ti ako voditko isty subor otazok.
Ak mas skutocne zaujem o blizsie informacie o tom, ako testovat FM, tak doporucujem napisat na email DT. Ak si niekto z ludi, ktori sa FM venuju najdu cas, tak ti to snad vysvetlia. Kazdopadne, tieto informacie si si mal zhanat predtym ako si robil svoje pseudotesty a rozhodne predtym, ako si sem pisal svoje nazory, nevyzeral by si tu teraz ako arogantny debil.
Ferdo mravec lieta len na oficiálnych verziách a je striktným antimodistom. Chrobák Truhlík - slovak version - všade bol, všetko má a teda lieta na všetkých možných aj nemožných modoch. A pokiaľ mu nejaký chýba, tak by si ho istotne vedel spraviť aj sám, ale nemá na to čas.
Robo, vidim, ze tu sa uz ani inteligentne vyjadrovat nevies a prekypujes osobnymi invektivami. Nastastie takych ludi je na svete dost a preto som si akosi za cely svoj zivot zvykol
Testy, ktore prevadzam pravidelne po kazdom patchi v sturmovi sluzia na moje osobne zlepsovanie, tak preco by som to mal poskytovat len tak ledabolo a hocikomu, kto si mysli, ze ma patent na "spravne" a "nespravne". Myslim, ze som celkom otvorene popisal svoje "amaterske" sposoby testov, ktore som okopiroval od pilotov, ktory ich popisovali v knihach. Ked hra, ktora sa nazyva aj simulator nedokaze napodobit tieto podmienky, tak potom sa nemoze nazyvat simulator.
A ano, o engine hry nemam vela paru, a kedze som v pravom zmysle uzivatel, tak ma zaujima vysledok enginu. Ak nevie tvorivy team DT alebo OT dosadit do enginu take udaje, aby zodpovedali skutocnym vykonom stroja, tak je bud engine na H, alebo ti co tie udaje do toho davaju. Skor mi pripada to druhe, pretoze na fore UP som sa docital, ze "nothing is imposible". Co pre mna znamena, ze len arogancia istych tvorcov znemoznuje zmenu.
Rozumny clovek nemusi rozumiet enginu hry, aby si uvedomil pri porovnavani simulatorov, ze nieco na Sturmovi nesedi a dost velmi. Ked urobim na Spitfire Mk.Vb zatacku v Sturmovi za 15-16 sekund a v TT za 19-20 sekund, tak to je dost podstatny rozdiel nemyslis. Podla udajov RAE tento Spitfire mal najuzsiu zatacku v smere rotacie vrtule za 19 sekund na priestore priblizne 296 metrov. Pri vacsiom utiahnuti sa Spitfire prepadol po kridle do autorotacie vplyvom odtrhnutia prudenia na kridle. Pre porovnanie, napriklad Bf-109G2 urobil najuzsiu zatacku za 22 sekund na priblizne 290 metroch. Ako vidiet G2 otocila sice na rovnakom polomere, ale nie za rovnaky cas, co bolo sposobene vysunutim vztlakovych slotov, ktore sice zabranili prepadnutiu lietadla, ale sposobili stratu rychlosti, co predlzilo cas zatacky oproti Spitfiru Vb. Pri kontinualnej plochej zatacke dokazal teda Spifire Vb obehnut Bf-109G2 v zatacke v smere otacania jeho vrtule.
Preco toto v TT funguje a preco to nefunguje v IL-2? Neviem a preto som asi idiot, spolu s Kwiatekom a vsetkymi, ktory si myslia, ze ked nevie DT a OT urobit co treba, tak nech to urobi niekto, kto to vie a chce. Mimochodom sam Kwiatek napisal v prispevku o jeho FM, ze ... "My new FM's are marked by "@". Remember that turn diagram is not accurate for game engine - planes turn better." ... to co vsak urobil je pre mna prijatelnejsie ako to co je v originale.
A ano, druhy krat, pisem tu svoje nazory lebo pokial je mi zname, tak na forach sa to tak robi. Ak su moje nazori neprijatelne pre adminov fora, tak ich mozu zmazat a mne dat banana, ci nie?
A nie, nie je mojim umyslom nikomu nic dokazovat, lebo uz dost dlho poznam aroganciu a pristup niektorych clenov D-Teamu. Dal som kazdemu navod, ako si moze overit stav kvality originalnych lietadiel v IL-2. Nie je to nic tazke. Ak je moj "primitivny" a "neprofesionalny" sposob zly, tak tvorivy team, alebo nejaky betatester moze dat navod na "spravne" testovanie na jedinej "specifickej" mape v IL-2 (predpokladam preto, lebo vsetky ostatne stoja za H)
Tvoje prispevky Robo mi pripominaju kratke obdobie mojho zivota od 0 do 11 rokov. Vtedy boli tiez vsade ludia, ktori mali patent na pravdu a ked sedeli za svojim pisacim strojom, tak mali za sebou na sestke v ramiku fotku sudruha Lenina a Husaka. Pripada mi, ze dnes Lenin a Husak su IN v slovenskej politike a ikona Olega Maddoxa nad pocitacmi D-Teamu.
Citatelom tohoto fora sa ospravedlnujem za pouzite invektiva v tomto prispevku, ale zial, nie som clovek, ktory drzi hubu, len preto, ze tak robi 90% virtulanej komunity.
Zase werbung na zaver: Instalujte HSFX, UP a ine mody, testujte ich, kritizujte ich, pripomienkujte ich, lebo tam zatial nevladne arogancia a namyslenost. Ked budete ticho, tak dostanete zase len to, co si myslia iny, ze je pre vas dobre.
Idem si po kluce a zapalovac.
Upravil/a Adler dne 16-11-2009 13:32
Kukulo napsal:
Kedze UP je postaveny na HSFX nesuhlasil by som v plnej miere. Ultrapack sa na HSFX jadro nabaloval. Nezda sa ze by to bol prave UP co by jednotil.
a ako dlho si sledoval vyvoj UP? si beta tester UP? vies nieco z pozadia tvorby UP? ked taketo veci tvrdis
Adler napsal:
A ano, o engine hry nemam vela paru, a kedze som v pravom zmysle uzivatel, tak ma zaujima vysledok enginu.
Adler napsal:
Rozumny clovek nemusi rozumiet enginu hry, aby si uvedomil pri porovnavani simulatorov, ze nieco na Sturmovi nesedi a dost velmi.
Adler napsal:
Preco toto v TT funguje a preco to nefunguje v IL-2?
Viac uz sa asi podkopat nemozes.
Ja Ti clovece neviem naco vlastne toho spotvoreneho sturma lietas ked ho spravili tak historicky a technicky nevzdelani ludia.
A tych 90% mlciacej komunity su tiez luseri. Takze jedina komunita co su okej su tvorcovia okolo ultrapacku a Ty s tymi co sa smeju na tychto prispevkoch (nebrat ako utok na I/JG1, vyssie si sa nevyjadril s kym ze sa to smejete na prispevkoch. Tiez si nechcem uplne zbytocne pohnevat toho koho tam poznam). Ale co s tymi co robili na UP a este aj spolupracuju s ingnorantami v DT. Ja viem, ucia ich.
To, kam nepochybne zaujimava diskusia poslednym Adlerovym prispevkom vyustila je akoby kopanie polomrtveho kona. A kazdy si za polomrtveho kona dosadi to svoje...
Idem si tiez pre kluce. Zapalovak mi netreba, minul som setok plyn na podpalenie tohto "flejmu". Sadam k tym 90% luserom
Upravil/a Anonymní uživatel dne 16-11-2009 14:17
3BAP_Bugs napsal:
Kde sú tie krásne časy "Radarovej základne"?! Ostáva už len nostalgická spomienka.
ale pořád je o čem flejmovat, můžeme rozebrat sudetské, nacionálně-socialistické i komunistické svině a oproti tomu debatovat o hodných sudeťácích, náckách i komunistech s lidskou tváří teď je to zase aktuální, růžky vystrkují starý komančové i ochránci práv sudetských němců
jenže tady už jsou lidi líný flejmovat... pohádat se do krve a vynadat si do přirození, to zvládne každý debil, ale pořádně si zaflejmovat, ale tak, aby se u toho člověk i něco nového dozvěděl, to už tady asi nikdo neumí
cital a co tam je tak zajímavého a nového? hádky o FM tu byly odjakživa a zdá se, že i osm let od vzniku hry tu budou...
dokud to budete brát smrtelně vážně a ne jako hru, tak se tu budete hrabat ve sračkách...
Já nevím, ale jako home tester, bych taky vzal letadlo, zkusil pár extrémních manévrů a měřil to. Výsledek sice bude hódně +/- ale něco málo bude. I když je mi jasné, že ten, kdo je blíže vývoji, musí mít nástroje mnohokráte lepší.
Nechápu ovšem, jak tohle zkoušejí modaři, když jim z toho pak lezou takové věci jako je třeba onen Super-Išak a jiné zhovadilosti ?
Tohle všechno pak veškeré modování extrémně znehodnocuje jako celek.
WT_Peci napsal:
cital a co tam je tak zajímavého a nového? hádky o FM tu byly odjakživa a zdá se, že i osm let od vzniku hry tu budou...
dokud to budete brát smrtelně vážně a ne jako hru, tak se tu budete hrabat ve sračkách...
Jirko, aký Super Išak?! Veď to bol výtvor zlatých rúk robotníkov a inžinierov v socialistickej krajine budovanej komunistami a bol to ten najlepší výtvor v tom čase. To sú jeho skutočné parametre! Len neprajníci, oportunisti a kapitalistické kreatúri ho ohovorili a vniesli do skutočnosti tieto zahmlievané informácie, podľa ktorých bol vytvorený pôvodný FM.
Kukulo, kazdy vidi, co chce vidiet ... nikde v tych mojich citatoch nevidim, nejake nezrovnalosti ohladom svojich tvrdeni. Nejake protirecenie? Vidim, len ze som sa ta opytal odkial to vies, nikde som netvrdil, ze som mudrejsi ako ty, len, ze v Sturmovi nieco nesedi a nemusis byt genius, aby si to videl.
No a Sturma lietam uz len vdaka modom, ktore priblizili virtualne lietanie zase o krocik k simulatoru a tomu, ze nasa letka ho zatial povazuje za zaklad online virtualneho lietania. TT v1 lietam, pretoze to je uzasne. Mnou modovany FE1918 pre zabavu s online strielania na handraplany a ostatne uz lietam len sporadicky, pretoze su davno po zivotnosti, tak ako Sturm a ani mody ich uz nezachrania, tak ich ani nemenujem.
To, ze sa povazujes za luzu, je mi luto. Zase vidis, co chces vidiet. Napisal som, ze 90% ludi MLCI a bere to co dostavaju bez kritiky a chvaly. Ak su ludia, ktori mlcia podla teba LUZA, tak si si vela kamaratov nenasiel prave.
Upravil/a Adler dne 16-11-2009 15:57
Kocy24 napsal:
Lidi fakt mi někdo nemůžu pomoct s tím ,že všechny frakce v rádiu nic neřeknou ,kromě dispečera fakt prosím o radu
asi mas aktivovany Zutiho MDS mod . totiz v tomto mode je defaultne nastavene "radio silence" pre vsetky AI okrem dispecera. v dalsej verzii MDS to ma byt opravene.
BTW: fakt zaujimava diskusia tu prebieha LOL
Upravil/a Dudok22 dne 16-11-2009 16:28
Adler napsal:
Robo, vidim, ze tu sa uz ani inteligentne vyjadrovat nevies a prekypujes osobnymi invektivami. Nastastie takych ludi je na svete dost a preto som si akosi za cely svoj zivot zvykol
Aha ho, zrazu si sa trosku zobudil a napisal si konecne normalny prispevok, ktory ma normalne hlavu a patu, dokonca bez chyb! Nejak si skrotol a to je dobre Skusim aj ja.
Adler napsal:Testy, ktore prevadzam pravidelne po kazdom patchi v sturmovi sluzia na moje osobne zlepsovanie, tak preco by som to mal poskytovat len tak ledabolo a hocikomu, kto si mysli, ze ma patent na "spravne" a "nespravne".
Testy, ktore si robis podla seba pre svoju osobnu potrebu predsa nemozes porovnavat s testami, ktorych vysledkom su oficialne grafy reprezentujuce a reflektujuce vykony lietadiel v hre.
Adler napsal:Myslim, ze som celkom otvorene popisal svoje "amaterske" sposoby testov, ktore som okopiroval od pilotov, ktory ich popisovali v knihach. Ked hra, ktora sa nazyva aj simulator nedokaze napodobit tieto podmienky, tak potom sa nemoze nazyvat simulator.
S tymto uplne suhlasim, ak relevantne testy nesedia s realnymi datami, je to problem, ktory treba riesit. To ale vobec nebola tema tejto diskusie. Ja som vobec nekomentoval spravnost alebo nespravnost FM v originalnej hre a ani sme tu neporovnavali spravanie lietadiel v sime oproti ich historickej predlohe. Bavili sme sa o porovnavani vykonov lietadiel v hre s datami z toho, co si mylne povazoval za oficialny Il-2 Compare, pricom ty si tvrdil, ze ani 'Olegovi' to nesedi a su tam odchylky. Ja som odpisal, ze to je nemozne a ze sa mylis a zrozumitelne som ti oddovodnil preco. Skus pochopit tento odstavec, lebo inak ja o koze a ty o voze. Tiez si uvedom, ze moje prispevky su len reakcie na tvoje chybne domnienky a ich ucel nie je presvedcit teba (viem ze ty si nikdy chybu nepriznas) ale skor ostatnych, ktori toto citaju, pretoze by som bol nerad, aby sa tvoje nazory brali ako smerodajne. Pises totiz presvedcivo, ako keby si vedel o com, a to moze mnohych zmiast.
Adler napsal:A ano, o engine hry nemam vela paru,
Tak preco pises sposobom, ako keby si poznal zdrojak odpredu odzadu a pises sem bludy?
Adler napsal:...a kedze som v pravom zmysle uzivatel, tak ma zaujima vysledok enginu. Ak nevie tvorivy team DT alebo OT dosadit do enginu take udaje, aby zodpovedali skutocnym vykonom stroja, tak je bud engine na H, alebo ti co tie udaje do toho davaju. Skor mi pripada to druhe, pretoze na fore UP som sa docital, ze "nothing is imposible". Co pre mna znamena, ze len arogancia istych tvorcov znemoznuje zmenu.
To sa bavime prvykrat o letovych vlastnostiach realnych WWII strojov verzus to, ako su namodelovane v Il-2 Sturmoviku. To je ovsem samostatna tema a k nej som sa tu (zatial) vobec nevyjadroval. Ja sa totiz nepasujem za odbornika na tuto oblast, ak ked moj nazor je tiez taky, ze niektorym lietadlam v originalnej hre by sa revizia letoych modelov hodila. Nech to ale robi niekto, kto tomu rozumie a nech to 'neopravuje' nejaky diletant na kolene. Mne nevadia kokpity pokutne zbuchane Ranwersom, ale ked niekto takto zasahuje do FM alebo DM, to skratka neberiem. Debaty o FM sa riesia uz asi 10 rokov a nikdy nic nove nepriniesli. Vobec som nemal v umysle pustat sa s tebou do dalsej.
Pises, ze olegovi vyvojari su na hovno, aj DT vyvojari su na hovno, pretoze nevedia dosadit udaje zodpovedajuce realite. Opat sa vyjadrujes k veciam, o ktorych nemas ani sajnu. Vies vobec, kto su to ti DT a aky je ich vztah k Olegovi? Ake su tam suvislosti a ombedzenia? Nevies nic a predsa pises. Povedzme, ze v originalnej hre su problemy (nikdy som netvrdil nieco ine), ale vies mi povedat, pri ktorom lietadle, ktore bolo dielom DT je nejaky FM problem? Bola I-16 typ 5 urobena nespravne, ze sa Kwiatek pustil do jej 'opravy' a teraz v UP stupa 20m/s? Na objasnenie skor ostatnym ako tebe chcem napisat, ze Oleg suhlasil s vydanim patchu 4.09m a mal svoje podmienky, z ktorych jedna bola nemenit povodny kod. Na margo FM z UP som uz svoj nazor napisal a aj bez toho je evidentne, ze chlapci poriadne nevedia, co robia. Niektore FM urcite vylepsili, ale mnoho veci zase nevychytali ci nevedomky dobabrali. A na co je take modovanie dobre, ked jednu vec opravis a dve dalsie pokazis? To iste plati pre mnoho dalsich modov.
Adler napsal:Rozumny clovek nemusi rozumiet enginu hry, aby si uvedomil pri porovnavani simulatorov, ze nieco na Sturmovi nesedi a dost velmi.
Na to, ako 'dost velmi' tam nieco nesedi, je pomerne dost oblubeny a zda sa mi, ze aj teba peknych par rokov drzi...
Adler napsal:Ked urobim na Spitfire Mk.Vb zatacku v Sturmovi za 15-16 sekund a v TT za 19-20 sekund, tak to je dost podstatny rozdiel nemyslis. Podla udajov RAE tento Spitfire mal najuzsiu zatacku v smere rotacie vrtule za 19 sekund na priestore priblizne 296 metrov. Pri vacsiom utiahnuti sa Spitfire prepadol po kridle do autorotacie vplyvom odtrhnutia prudenia na kridle. Pre porovnanie, napriklad Bf-109G2 urobil najuzsiu zatacku za 22 sekund na priblizne 290 metroch. Ako vidiet G2 otocila sice na rovnakom polomere, ale nie za rovnaky cas, co bolo sposobene vysunutim vztlakovych slotov, ktore sice zabranili prepadnutiu lietadla, ale sposobili stratu rychlosti, co predlzilo cas zatacky oproti Spitfiru Vb. Pri kontinualnej plochej zatacke dokazal teda Spifire Vb obehnut Bf-109G2 v zatacke v smere otacania jeho vrtule.
Nemam ziadne vyhrady a suhlasim s tym, aby sa urobila revizia FM tak, aby vykony v hre korespondovali s realnymi datami. Ja si tiez myslim, ze ruski programatori maju kopec veci urobenych podivne a treba ich zrevidovat / opravit, ale na to treba mat trosku viacej znalosti a schopnosti ako ma vacsina amaterov z moderskej komunity. To je skratka fakt, tu dobry umysel a vola nestaci. Na druhu stranu treba povedat, ze autori hry nie su az taki hlupaci, ako si ich ty predstavujes a vacsinu veci maju vychytanych podla mna dobre. Existuje kopec modov, ktore robia povodnu hru z hladiska simulacie reality paradoxne horsou.
Adler napsal:...preto som asi idiot spolu s Kwiatekom a vsetkymi, ktory si myslia, ze ked nevie DT a OT urobit co treba, tak nech to urobi niekto, kto to vie a chce.
Ale nie, ak si to myslite, to je fajn. Kopec ludi si mysli aj cudnejsie veci.
Adler napsal:Mimochodom sam Kwiatek napisal v prispevku o jeho FM, ze ... "My new FM's are marked by "@". Remember that turn diagram is not accurate for game engine - planes turn better." ... to co vsak urobil je pre mna prijatelnejsie ako to co je v originale.
Viem, cital som. Asi si potreboval ospravedlnit ako mu to lieta a ako ho zvozili ludia, ktorym chcel radit.
Adler napsal:A ano, druhy krat, pisem tu svoje nazory lebo pokial je mi zname, tak na forach sa to tak robi. Ak su moje nazori neprijatelne pre adminov fora, tak ich mozu zmazat a mne dat banana, ci nie?
Mne tvoje nazory nevadia, ja respektujem co s myslis, lebo viem, ze ti ide najma o to, aby bol Il-2 lepsou hrou. V tom sa zhodneme. Vadi mi len to, ze si neobjektivny, nic v podstate nevies, nic si nespravil a len mudrujes. To ma vsak este neprimalo pisat sem, takych mudrakov ako si ty je plny internet.... Reagoval som na tvoje nepravdive a scestne nazory, ktore si tu tak silacky a presvedcivo prezentoval, az by jeden uveril, ze sa tomu rozumies. Takze som sa rozhodol vytvorit akysi protipol a uviest niektore bludy na pravu mieru. Zatial dostavas dost na drzku v tomto podivnom flejme
Adler napsal:Dal som kazdemu navod, ako si moze overit stav kvality originalnych lietadiel v IL-2. Nie je to nic tazke. Ak je moj "primitivny" a "neprofesionalny" sposob zly, tak tvorivy team, alebo nejaky betatester moze dat navod na "spravne" testovanie na jedinej "specifickej" mape v IL-2 (predpokladam preto, lebo vsetky ostatne stoja za H)
Nie, na tu mapu je trosku iny dovod, celkom prozaicky... Tvoj sposob je primitivny a neprofesionalny na porovnavanie s grafmi z Il-2 Compare, o tom sme debatili, lebo si tvrdil, ze ani Olegovi nesedia. Ako si presiel na porovnavanie so skutocnymi lietadlami - predlohami pre tento FM mi je doteraz zahadou.
Adler napsal:Tvoje prispevky Robo mi pripominaju kratke obdobie mojho zivota od 0 do 11 rokov.
Tak to si odvtedy riadne polavil v kvalite pisomneho prejavu...
Adler napsal:Zase werbung na zaver: Instalujte HSFX, UP a ine mody, testujte ich, kritizujte ich, pripomienkujte ich, lebo tam zatial nevladne arogancia a namyslenost. Ked budete ticho, tak dostanete zase len to, co si myslia iny, ze je pre vas dobre.
Este ze ta vsetci mame, Adler. Hotovy revolucionar a bojovnik proti Il-2 establishmentu. Kym nieco nespravis sam, vzdy dostanes len to, co si myslia ini, ze je pre teba dobre.
Dakujem, uz dlho som si takto zchuti nezaflejmoval.
Neviem, ci to este stale nechapes, ale ja proti UP nic take nemam a sam lietam na HSFX.
Skusim este raz zhrnut vsetky podstatne informacie z tejto nudnej debaty (mozno aj biedny Alder, keby toto vedel, tak by si nedomyslal take nehorazne bludy)
- DT su v podstate moderi, a tak ich treba vnimat, kym nedostanu od 1C oficialne nastroje a dovolenie babrat sa v poskytnutom zdrojaku.
- DT ma moznost vdaka dlhodobym dobrym kontaktom slovenskej casti s 1C boys vydat svoju pracu ako oficialny patch, vsetko s dohladom a odobrenim Olega, su tam teda iste obmedzenia. Ale stale lepsie ako nic alebo ako neoficialna cesta.
- DT clenovia zacali ako neoficialna ale organizovana a dobre spolupracujuca skupina moderov, ktorych snahou bolo dostat svoju pracu do oficialnej hry (zacalo to Aviou a dalsimi pripravenymi a uz hotovymi vecami). 4.09 bol len prvy krok a ukazka 1C, ze sme schopni pracovat samostatne a produkovat kvalitu aka sa vyzaduje do oficialnej verzie.
- na 4.09 sa pilne pracovalo uz od marca, vtedy ani nebolo podstatne meno skupiny
- clenovia su takpovediac to najlepsie z tzv. moderskej komunity. Mnohe mena poznate zo zaciatkov modovacich aktivit, mnohe su uz roky spojene s vyvojiom strurmovika. Vela dalsich sikovnych ludi zvonka spolupracuje a pomaha, takisto sa spolupracuje smerom von z DT.
- posledne slovo o obsahu ma Oleg, kedze je autor a vlastnik hry, obsah 4.10 sa prave riesi tak ako dalsie podstatne veci.
- jednym z podstatnych obmedzeni je nezasahovat do povodneho kodu hry
- 1C su plne zaneprazdneni vyvojom SOW a Sturmovik uz vobec neriesia.
- je velka snaha implementovat niektore kvalitne MODy, ale doraz je na vlastny obsah od DT
- velke mnozstvo modov nesplna kriteria, aby boli zaradene do oficialnej verzie hry. (z tohto vlastne vznikol ten flamewar)
- malo informacii je kvoli tomu, ze kym sa Oleg nevyjadri, nie je iste, ktore z chystanych veci sa dostanu do dalsieho patchu a nema vyznam cokolvek anoncovat alebo slubovat
Robo neviem kolko krat si ty dostal na drzku v zivote, ale toto je uplne odreagovanie od pojmu "dostat na drzku", ale nedbam "dostavam na drzku". Dakujem, ze som mohol "dostat na drzku" a pri tom sa zase nieco nove dozvediet. To na zaver len potvrdilo, to co som napisal. Autorske pravo a arogancia vlastnika znemoznuje a znemoznovala 10 rokov urobit nieco na zdochline. Vdaka za kazdeho neoficialneho modera, ktory neuctieva obrazok majitela autorskych prav na IL-2. Uz som raz spominal normalny pristup, normalnych tvorcov hier na priklade BF2. Skoda, ze to tak nefunguje aj v IL-2.
Ja tu za nic nebojujem, ja tu flejmujem a to je rozdiel. Sice na zaciatku to bola len cista podpora a reklama pre UP, lebo cim viac ludi pouziva, tym viac bugov sa vychyta. Po tvojom zapojeni do diskusie sa vsak radikalizovalo, takze som si s radostou zaflejmoval, ako uz velmi dlho nie.
4.09m patch je diskusia sama o sebe asi, takze nema zmysel tu rozpytvavat aj to. Pre mna osobne = velke sklamanie Dufam, ze sa vam podari zdvyhnut kvalitu patchom 4.10m (to nastavovanie joysticku online skuste vylobovat, lebo to bol mega brutal krok, ktory zial neprisiel nakoniec)
Aaaa zase: ULTRA PACK 1.8, take it, try it, use it, improve it, kym Daidalos nepride s niecim lepsim !!!
Upravil/a Adler dne 16-11-2009 16:47
Kocy24 napsal:
Lidi fakt mi někdo nemůžu pomoct s tím ,že všechny frakce v rádiu nic neřeknou ,kromě dispečera fakt prosím o radu
asi mas aktivovany Zutiho MDS mod . totiz v tomto mode je defaultne nastavene "radio silence" pre vsetky AI okrem dispecera. v dalsej verzii MDS to ma byt opravene.
BTW: fakt zaujimava diskusia tu prebieha LOL
Jo díky pomohlo to a ohledem diskuze já už radši nečtu příspěvek ,který reaguje na jiný a je dlouhý
Vdaka za kazdeho neoficialneho modera, ktory neuctieva obrazok majitela autorskych prav na IL-2.
Ja neviem,naco to ten blb Oleg vobec modoval...Malo to zostať pri tej verzii, ktorú dobrí kvalifikovaní moderi niekedy pred osmimi rokmi vydali do sveta
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.