TozziFan napsal:
Jo něco podobnýho jsem taky zažil Pánku. Mě pomohlo deaktivovat v GME (ikona žluté G) všechno (pravý sloupec prázdný). V kořenovém adresáři ILa byla ale stále hned na začátku složka s názvem "#UP". Tu jsem odstranil/vymazal a pak znovu v GME aktivoval mod UP. Pak vše fungovalo a funguje doposud.
Česky prosím!
Nejsem hacker ani cheater tak, mi asi musíš natípa obrázkový manuál.
Všechny války jsem létal na ofiko verzi, mimo ADW, která měla vlastní patch, všude jsem byl, ale tady ne.
Jsem letově online každý druhý týden a dělat pokusy s připojením fakt nezvládám.
Momentálně trávím drahocený čas zpochybňováním IX šhitu jako celku. A to tu šunku nemám rád.
Pak už nevím co by jsi ještě chtěl. Od člověka, který ILa létá tak dlouho, bych čekal trochu více. Já zas nemám čas típat. Jsem blbec co se oženil a založil rodinu Tvoje odlétané války mě nezajímají a zpochybňuj si co chceš.
TozziFan napsal:
Pak už nevím co by jsi ještě chtěl. Od člověka, který ILa létá tak dlouho, bych čekal trochu více. Já zas nemám čas típat. Jsem blbec co se oženil a založil rodinu Tvoje odlétané války mě nezajímají a zpochybňuj si co chceš.
Vidíš a stejně by mi to nepomohlo. Provedl jsem kompletní úplně stejnou instalaci na PC s win XP a tam jsem se připojil.
Včerejší polet v rámci Squad Challenge mě, jakožto rádobypilota bombardéra, tak nějak donutil k přemýšlení (což nedělám rád, je to naprosto nepřirozená věc) kam že nám to vlastně směřuje...
První mapa Black_Friday_45 je pro bitevníka/bombardéra skoro sebevražedná, nicméně zvládnout se to dá, byť se značně rozflákanou mašinou... Výsledek prvního letu - jedna loď potopená, druhá poškozená... Nasazuju kurz domů a ejhle, fricek mi ustřelil zádel... Druhý let - loď potopená, nasazuju zpáteční kurz a opět dostávám od fricka na prdel...
Druhá mapa Battle_of_Britain_40 letíme s Blembákama na Calais... klidek, pohoda, vyhlídkový let pumy odhozeny, vyskočí šturmovská hláška o tom, že je to dobrá práce a cíl je v plamenech, leč bodíky žadné, poněvadž na celý přístav jsou dvě skupiny náklaďáků po 9 kusech tesne u sebe a nějaká ta prskavka... Za celý let jsme snad ani nepotkali stihače...
Takže k čemu že jsem došel, když už jsem po dlouhé době přemýšlel? Že se z toho stává obyčejný prasomlejn... Německý stihač, který má na Black_Friday_45 bránit lodě na ně naprosto sere, hezky si počká až jich pár potopíme, dostanem od flaku do kožichu a pak nás v klidu a bezpečně dorazí...
Na Battle_of_Britain_40, kdy má být přístav Calais narvaný materiálem pro zamýšlenou invazi do Británie se pání od Luftwafe ani neobtěžují směrem k přístavu podívat, natož ho bránit. Důvod? Neni tam nic, co by ovlivnilo skóre...
V rámci historické korektnosti se tu, páni piloti, hádáte do krve, jestli ta která verze samoletu má nárok letět, jelikož má o jeden náboj v pásu víc... Ale naprosto serete na celkovou historickou korektnost, jak červení, tak modří, hlavně že po sobě můžete střílet.. Pánové od Luftwafe, sáhněte si do svědomí, co by asi s Váma udělal strýček Hermann, kdyby viděl, co jste předvedli na Black_Friday_45... Mám dojem, že by jste stáli pěkně seřazený u zdi....
Pro mně osobně poslední let, který za něco stál, byl nálet na Paříž 9.2.2012. Letěli jsme s B-17 a dostali, tuším od Lionů naprosto nehorázně na prdel. Důvod? Protože měli co bránit... Kdyby se nám povedlo odhodit, tak by červení celkem s přehledem kolo vyhráli. Odhodit se podařilo tuším jen jednomu a ten domů stejně body nedovezl. Rvali jsme se o každej metr kterej nás dělil od cíle... Byl jsem naštvanej, když jsem dostal PK, kdo by nebyl... Ale páni piloti od Luftwafe udělali to, co měli (mé velké uznání) a k cíli nás nepustili...
A dojem z letu? Prostě paráda...
Po včerejku musím říct, že začínám přemýšlet, jestli mi Squad Challenge vůbec stojí za zapnutí počítače...
Prezentuji zde pouze svůj osobní názor, viděný pohledem pilota bomardéra, který nemá ponětí o záměrech organizačního týmu... Takže teď se do mně můžete pustit...
A na závěr.. Pokud jsem někde spáchal pravopisnou chybu, upozorňuju, že nejsem lingvista...
Upravil/a 311_Kerbi dne 27-02-2012 08:03
Kerbi, já Ti rozumím a asi jsou to pocity více pacientů nám podobným, ale neházej flintu do žita. I když je to teď pro bombry téměř nelítatelné, tak věřím, že momentálně laděné mapy nám to brzy vynahradí. Dej tomu ještě čas, ono si to sedne a věřím, že i průběhy bojů budou jiné než to co nám teď nabízí ty 4 víceméně bitenicko-stíhačské (a upřímně trochu nudné) mapky. Vydr Prďka, vydrž...
Halelujá
Mapa Black Friday prochází revizí(včera tam byla stále stejná verze jako minule), na nepočítání cílů v Calaise na BoBku se podíváme, ale to je spíš do bug report vlákna, Kerbi...
Pokud modří nechtějí bránit cíle a červení bombři otočí mapu tím že jim je zničí, tak to za to stojí, ne?
Mapy se ladí, chyby tam jsou a budou i na nových. Jen tím, že se budou létat se hlavní nedostatky odhalí, tak neser a lítej dál...
311_Kerbi napsal:
No moc nerozumíš.. Nejde o to, co se lítá, ale jak se to lítá...
Ne ne, ono to spolu opravdu úzce souvisí, věř mi. Uvidíš, že až zase poletí hejno 17tek v ukrutných výškách, tak se to celé přizbůsobí tomu, co bys rád a užiješ si i padáku. Ti anarchisti teď zkrátka blbnou proto, protože k tomu mají prostor a bez disciplíny a lákavějšího cíle se to jen stupňuje, zatím. Vydrž a uvidíš, že si to sedne.
Edit: I když nějaký ten nevyzrálý jedinec se vždycky najde, ale jak píše Podrs, je to jeho svědomí. Já měl zatím z posledních akcí (tedy na mapách, co za to stály ) výborný pocit a už se těším na ,,repeté".
Upravil/a Matylda dne 27-02-2012 09:29
Ak sa dobre pamätám, včera na mape BF45 sme prileteli nad lode, bol tam jeden, možno dva kontakty, každopádne mapu vyhrali červení tak skoro, že sa asi ani modrými vyhrať nedá. Možno že nejaké lode ste zničili ešte pred našim príletom, každopádne počas hliadkovania sme už o žadnu neprišli a s výnimkou posledných cca 2 minút sa tam odvážil iba Hammer s Mosquitom a ani ten nestihol nič poriešiť.
Kerbi, zásadní potíž je v tom, že sebelepší stíhač nedokáže zastavit útok byť průměrného nepřátelského pilota, jehož stroj je dostatečně rychlý (to se netýká jen útočících bombardérů, ale třeba i eskort vlastních bombardérů). Problém je ve třech věcech:
1) reakční doba po zpozorování nepřítele
2) vzájemná poloha
3) rychlostní rozdíly letadel + schopnosti pilota
Když to shrnu, tak i při nejlepší snaze prostě není v našich silách (pokud nedojde ke šťastným souhrám okolností) bombardéry sestřelit včas, pokud neznáme dostatečně dopředu jejich co možná nejpřesnější polohu. Stejně jako se bombardovací pilot snaží zůstat co nejdéle nepozorován, stíhač potřebuje pravý opak. Pokud bombardovací pilot zvládne zaútočit a proklouznout hlídkujícímu nepříteli, odvedl vynikající práci. Pokud je na odletu sestřelen, pak to nijak slavný výsledek pro bombardér není. Je to samozřejmě o přemýšlení, načasování, komunikaci s vlastními stíhači atd atd.
Orientačně popíšu, jak vypadá z pohledu pilota Focke-Wulfu/Befka zásah třeba proti Mosquitu útočícímu v mírném klesání, věřím, že ve Spitfirech je to stejné:
Rozdělíš formaci, část letounů vyšleš pár kilometrů do předpokládané příletové trasy bombardérů, část necháš přímo nad cílem. Výšku volíš s ohledem na očekávané provedení útoku nepřítele, zpravidla 3 - 10 km (což je celkem rozptyl), méně než 3 km jsou pro zásah nevhodné a většinou nedostatečné. Kroužíš ve svém postavení. Kryješ svého Rottenfliegera, sleduješ prostor kolem sebe, nad sebou (abys nebyl sám uloven stíhačkou) i pod sebou. Jsou to letadla, takže nepřítel může letět téměř libovolnou trasou. Spatřit ho můžeš v ideálním případě na vzdálenost okolo 7 km (jednomotorák), 8 km (dvoumotorák) či 10 km (čtyřmotorák). Pokud je nepřítel již v náletu, tak obvykle drží co možná nejvyšší rychlost. V případě Mosquit to znamená, že klíčovou trasu 8 km k odhozu proletí asi za 1 minutu, ale třeba také rychleji. Pokud jsi skutečně ve výborné horizontální a vertikální pozici, pak je minuta (uvažujeme situaci, kdy stíhač je v trase mezi nepřítelem a chráněnými objekty) dostatečně dlouhá. Jenže na 8 km dvoumotoráka uvidíš jen při obrovském štěstí. Takříkajíc musíš čumět do toho správného místa, do správného bodu. Běžně je registruješ proti zemi spíše na vzdálenost okolo 3 km. To nám dává reakci pod 30 vteřin a to už je málo, ať seš v jakékoliv pozici (můžeš zkusit čelňák, ale cíl v klesání je na čelňák dobře trefitelný jen hodně zkušeným pilotem). A pozor, tohle je pořád relativně dobrý stav. Stejně tak nemusíš nepřítele proti zemi/lesům/moři spatřit vůbec a rozsvítí ho až flak. To se samozřejmě dá řešit umístěním stíhačů níže, ale ti jsou pak 1) sami velmi zranitelní 2) neschopní včasného zásahu. Prostě poslouží jen jako zranitelné oči..a chybí jinde.
Takže asi tak. Rozhodně si situaci nepředstavuj jako že stíhači čekají na chvíli, kdy bude bombardér poškozen od flaku a jen si ho zobnou. Samotný zásah probíhá bezprostředně po zpozorování kontaktu (ještě před jeho identifikací). A ta slavná hlídkovací pozice je kompromisem mezi optimální pozorovací a optimální zásahovou.
Nebudu tady rozebirat kdo kde byl, nebo nebyl. Mluvim o celkový atmosfere toho vcerejska... Cely to pusobilo dojmem je mi jedno jak, hlavne ze strilim.... Tedy tvrde receno honeni pixelu po monitoru... Na to neni potreba
Squad Challenge, to klidne zvladne i Supermario na 486
A ještě malej dodatek... nejsem excelentní pilot, ale je mi jasný, že když v planesetu jsou jenom bitevni letadla, nebudu je čekat ve 20000
Upravil/a 311_Kerbi dne 27-02-2012 11:39
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.