November 24 2024 03:59:54
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Squad Challenge
606_Temp
Ale jo. Mustang III je bestie. Ale na odhánění čtařnásobku foků nestačí Mrknutí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Werner
By mě sakra zajímalo jak ste se nechali přečíslit 4:1, když máte dvojnásobek vzletů Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
TozziFan
Panek napsal:
TozziFan napsal:
Jo něco podobnýho jsem taky zažil Pánku. Mě pomohlo deaktivovat v GME (ikona žluté G) všechno (pravý sloupec prázdný). V kořenovém adresáři ILa byla ale stále hned na začátku složka s názvem "#UP". Tu jsem odstranil/vymazal a pak znovu v GME aktivoval mod UP. Pak vše fungovalo a funguje doposud. Mrknutí

Česky prosím!
Nejsem hacker ani cheater tak, mi asi musíš natípa obrázkový manuál.

Všechny války jsem létal na ofiko verzi, mimo ADW, která měla vlastní patch, všude jsem byl, ale tady ne.
Jsem letově online každý druhý týden a dělat pokusy s připojením fakt nezvládám.
Momentálně trávím drahocený čas zpochybňováním IX šhitu jako celku. A to tu šunku nemám rád.

Pak už nevím co by jsi ještě chtěl. Od člověka, který ILa létá tak dlouho, bych čekal trochu více. Já zas nemám čas típat. Jsem blbec co se oženil a založil rodinu Šklebící se Tvoje odlétané války mě nezajímají a zpochybňuj si co chceš. Mrknutí
 
Josef Ruhme
1stCL_Werner napsal:
By mě sakra zajímalo jak ste se nechali přečíslit 4:1, když máte dvojnásobek vzletů Úsměv


Počet vzletů nesouvisí s lokálním poměrem sil v bojovém prostoru.
 
Panek
TozziFan napsal:
Pak už nevím co by jsi ještě chtěl. Od člověka, který ILa létá tak dlouho, bych čekal trochu více. Já zas nemám čas típat. Jsem blbec co se oženil a založil rodinu Šklebící se Tvoje odlétané války mě nezajímají a zpochybňuj si co chceš. Mrknutí

Vidíš a stejně by mi to nepomohlo. Provedl jsem kompletní úplně stejnou instalaci na PC s win XP a tam jsem se připojil.
 
313_Nevo
Add Panek a dalsi: Odkaz je tu. Pokial to vlakno prejdete a nainstalujete+nastavite tak ako je tam vysvetlene Herr Fucidom a stale to nepojde, tak potom do toho vlakna prilozte svoj presny popis problemu a niekto vam urcite poradi Mrknutí
Svět IL-2 Sturmovik 1946 - Neoficiální Addony a MODy - řešení problémů | Instalace UP3

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
311_Kerbi
Včerejší polet v rámci Squad Challenge mě, jakožto rádobypilota bombardéra, tak nějak donutil k přemýšlení (což nedělám rád, je to naprosto nepřirozená věc) kam že nám to vlastně směřuje...
První mapa Black_Friday_45 je pro bitevníka/bombardéra skoro sebevražedná, nicméně zvládnout se to dá, byť se značně rozflákanou mašinou... Výsledek prvního letu - jedna loď potopená, druhá poškozená... Nasazuju kurz domů a ejhle, fricek mi ustřelil zádel... Druhý let - loď potopená, nasazuju zpáteční kurz a opět dostávám od fricka na prdel...
Druhá mapa Battle_of_Britain_40 letíme s Blembákama na Calais... klidek, pohoda, vyhlídkový let pumy odhozeny, vyskočí šturmovská hláška o tom, že je to dobrá práce a cíl je v plamenech, leč bodíky žadné, poněvadž na celý přístav jsou dvě skupiny náklaďáků po 9 kusech tesne u sebe a nějaká ta prskavka... Za celý let jsme snad ani nepotkali stihače...
Takže k čemu že jsem došel, když už jsem po dlouhé době přemýšlel? Že se z toho stává obyčejný prasomlejn... Německý stihač, který má na Black_Friday_45 bránit lodě na ně naprosto sere, hezky si počká až jich pár potopíme, dostanem od flaku do kožichu a pak nás v klidu a bezpečně dorazí...
Na Battle_of_Britain_40, kdy má být přístav Calais narvaný materiálem pro zamýšlenou invazi do Británie se pání od Luftwafe ani neobtěžují směrem k přístavu podívat, natož ho bránit. Důvod? Neni tam nic, co by ovlivnilo skóre...
V rámci historické korektnosti se tu, páni piloti, hádáte do krve, jestli ta která verze samoletu má nárok letět, jelikož má o jeden náboj v pásu víc... Ale naprosto serete na celkovou historickou korektnost, jak červení, tak modří, hlavně že po sobě můžete střílet.. Pánové od Luftwafe, sáhněte si do svědomí, co by asi s Váma udělal strýček Hermann, kdyby viděl, co jste předvedli na Black_Friday_45... Mám dojem, že by jste stáli pěkně seřazený u zdi....
Pro mně osobně poslední let, který za něco stál, byl nálet na Paříž 9.2.2012. Letěli jsme s B-17 a dostali, tuším od Lionů naprosto nehorázně na prdel. Důvod? Protože měli co bránit... Kdyby se nám povedlo odhodit, tak by červení celkem s přehledem kolo vyhráli. Odhodit se podařilo tuším jen jednomu a ten domů stejně body nedovezl. Rvali jsme se o každej metr kterej nás dělil od cíle... Byl jsem naštvanej, když jsem dostal PK, kdo by nebyl... Ale páni piloti od Luftwafe udělali to, co měli (mé velké uznání) a k cíli nás nepustili...
A dojem z letu? Prostě paráda...
Po včerejku musím říct, že začínám přemýšlet, jestli mi Squad Challenge vůbec stojí za zapnutí počítače...

Prezentuji zde pouze svůj osobní názor, viděný pohledem pilota bomardéra, který nemá ponětí o záměrech organizačního týmu... Takže teď se do mně můžete pustit...

A na závěr.. Pokud jsem někde spáchal pravopisnou chybu, upozorňuju, že nejsem lingvista...
Upravil/a 311_Kerbi dne 27-02-2012 08:03
 
Matylda
Kerbi, já Ti rozumím a asi jsou to pocity více pacientů nám podobným, ale neházej flintu do žita. I když je to teď pro bombry téměř nelítatelné, tak věřím, že momentálně laděné mapy nám to brzy vynahradí. Dej tomu ještě čas, ono si to sedne a věřím, že i průběhy bojů budou jiné než to co nám teď nabízí ty 4 víceméně bitenicko-stíhačské (a upřímně trochu nudné) mapky. Vydr Prďka, vydrž...
Halelujá Mrknutí
 
311_Kerbi
No moc nerozumíš.. Nejde o to, co se lítá, ale jak se to lítá...
 
310_Podrs
Mapa Black Friday prochází revizí(včera tam byla stále stejná verze jako minule), na nepočítání cílů v Calaise na BoBku se podíváme, ale to je spíš do bug report vlákna, Kerbi...

Pokud modří nechtějí bránit cíle a červení bombři otočí mapu tím že jim je zničí, tak to za to stojí, ne?

Mapy se ladí, chyby tam jsou a budou i na nových. Jen tím, že se budou létat se hlavní nedostatky odhalí, tak neser a lítej dál... Úsměv
 
http://www.310raf.com
311_Kerbi
Já tady nepíšu o mapách, ale o přístupu pilotů. Kdybych psal o mapách, píšu to na příslušnej server do příslušnýho vlákna
 
310_Podrs
311_Kerbi napsal:
Já tady nepíšu o mapách, ale o přístupu pilotů. Kdybych psal o mapách, píšu to na příslušnej server do příslušnýho vlákna


Každý ať si lítá podle svého nejlepšího svědomí a vědomí...

Momentálně jim to kvůli chybě v počítání cílů prošlo, příště už třeba ne, hmm? Úsměv Tím lépe pro nás...
 
http://www.310raf.com
Matylda
311_Kerbi napsal:
No moc nerozumíš.. Nejde o to, co se lítá, ale jak se to lítá...


Ne ne, ono to spolu opravdu úzce souvisí, věř mi. Uvidíš, že až zase poletí hejno 17tek v ukrutných výškách, tak se to celé přizbůsobí tomu, co bys rád a užiješ si i padáku. Ti anarchisti teď zkrátka blbnou proto, protože k tomu mají prostor a bez disciplíny a lákavějšího cíle se to jen stupňuje, zatím. Vydrž a uvidíš, že si to sedne. Mrknutí

Edit: I když nějaký ten nevyzrálý jedinec se vždycky najde, ale jak píše Podrs, je to jeho svědomí. Já měl zatím z posledních akcí (tedy na mapách, co za to stály Mrknutí) výborný pocit a už se těším na ,,repeté".
Upravil/a Matylda dne 27-02-2012 09:29
 
1stCL_Weiss
Ak sa dobre pamätám, včera na mape BF45 sme prileteli nad lode, bol tam jeden, možno dva kontakty, každopádne mapu vyhrali červení tak skoro, že sa asi ani modrými vyhrať nedá. Možno že nejaké lode ste zničili ešte pred našim príletom, každopádne počas hliadkovania sme už o žadnu neprišli Mrknutí a s výnimkou posledných cca 2 minút sa tam odvážil iba Hammer s Mosquitom a ani ten nestihol nič poriešiť.
 
http://www.jg5.szm.sk
311_Kerbi
Letěli jsme tam 2x po šesti lidech, Hammer byl jeden z nas
 
Bobo
311_Kerbi napsal:
Letěli jsme tam 2x po šesti lidech, Hammer byl jeden z nas


ako pisal saburo, chlapci od LW tam boli v hojnom pocte ale nikto Vas nevedel objavit
ak mas pocit, ze LW tam nebola, tak sa spytaj pilotov mustangov Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Kerbi, zásadní potíž je v tom, že sebelepší stíhač nedokáže zastavit útok byť průměrného nepřátelského pilota, jehož stroj je dostatečně rychlý (to se netýká jen útočících bombardérů, ale třeba i eskort vlastních bombardérů). Problém je ve třech věcech:

1) reakční doba po zpozorování nepřítele
2) vzájemná poloha
3) rychlostní rozdíly letadel + schopnosti pilota

Když to shrnu, tak i při nejlepší snaze prostě není v našich silách (pokud nedojde ke šťastným souhrám okolností) bombardéry sestřelit včas, pokud neznáme dostatečně dopředu jejich co možná nejpřesnější polohu. Stejně jako se bombardovací pilot snaží zůstat co nejdéle nepozorován, stíhač potřebuje pravý opak. Pokud bombardovací pilot zvládne zaútočit a proklouznout hlídkujícímu nepříteli, odvedl vynikající práci. Pokud je na odletu sestřelen, pak to nijak slavný výsledek pro bombardér není. Je to samozřejmě o přemýšlení, načasování, komunikaci s vlastními stíhači atd atd.

Orientačně popíšu, jak vypadá z pohledu pilota Focke-Wulfu/Befka zásah třeba proti Mosquitu útočícímu v mírném klesání, věřím, že ve Spitfirech je to stejné:

Rozdělíš formaci, část letounů vyšleš pár kilometrů do předpokládané příletové trasy bombardérů, část necháš přímo nad cílem. Výšku volíš s ohledem na očekávané provedení útoku nepřítele, zpravidla 3 - 10 km (což je celkem rozptyl), méně než 3 km jsou pro zásah nevhodné a většinou nedostatečné. Kroužíš ve svém postavení. Kryješ svého Rottenfliegera, sleduješ prostor kolem sebe, nad sebou (abys nebyl sám uloven stíhačkou) i pod sebou. Jsou to letadla, takže nepřítel může letět téměř libovolnou trasou. Spatřit ho můžeš v ideálním případě na vzdálenost okolo 7 km (jednomotorák), 8 km (dvoumotorák) či 10 km (čtyřmotorák). Pokud je nepřítel již v náletu, tak obvykle drží co možná nejvyšší rychlost. V případě Mosquit to znamená, že klíčovou trasu 8 km k odhozu proletí asi za 1 minutu, ale třeba také rychleji. Pokud jsi skutečně ve výborné horizontální a vertikální pozici, pak je minuta (uvažujeme situaci, kdy stíhač je v trase mezi nepřítelem a chráněnými objekty) dostatečně dlouhá. Jenže na 8 km dvoumotoráka uvidíš jen při obrovském štěstí. Takříkajíc musíš čumět do toho správného místa, do správného bodu. Běžně je registruješ proti zemi spíše na vzdálenost okolo 3 km. To nám dává reakci pod 30 vteřin a to už je málo, ať seš v jakékoliv pozici (můžeš zkusit čelňák, ale cíl v klesání je na čelňák dobře trefitelný jen hodně zkušeným pilotem). A pozor, tohle je pořád relativně dobrý stav. Stejně tak nemusíš nepřítele proti zemi/lesům/moři spatřit vůbec a rozsvítí ho až flak. To se samozřejmě dá řešit umístěním stíhačů níže, ale ti jsou pak 1) sami velmi zranitelní 2) neschopní včasného zásahu. Prostě poslouží jen jako zranitelné oči..a chybí jinde.
Takže asi tak. Rozhodně si situaci nepředstavuj jako že stíhači čekají na chvíli, kdy bude bombardér poškozen od flaku a jen si ho zobnou. Samotný zásah probíhá bezprostředně po zpozorování kontaktu (ještě před jeho identifikací). A ta slavná hlídkovací pozice je kompromisem mezi optimální pozorovací a optimální zásahovou.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
311_Kerbi
Nebudu tady rozebirat kdo kde byl, nebo nebyl. Mluvim o celkový atmosfere toho vcerejska... Cely to pusobilo dojmem je mi jedno jak, hlavne ze strilim.... Tedy tvrde receno honeni pixelu po monitoru... Na to neni potreba
Squad Challenge, to klidne zvladne i Supermario na 486 Šklebící se

A ještě malej dodatek... nejsem excelentní pilot, ale je mi jasný, že když v planesetu jsou jenom bitevni letadla, nebudu je čekat ve 20000
Upravil/a 311_Kerbi dne 27-02-2012 11:39
 
WT_Horrido
Hospodská rvačka snad neobsahuje systém včasné výstrahy a pozemní návodčí? To bych nečekal... Úsměv

Už mlčím.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Weiss
311_Kerbi napsal:
Mluvim o celkový atmosfere toho vcerejska...


Myslím, že keď sa SCH lietalo iba vo štvrtok, malo to väčšiu šťavu.
 
http://www.jg5.szm.sk
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,031,624 návštěv