Pragr napsal:6) chybějící kolizní model stromů/lesů?!? Jako vážně? Haló je rok 2013 ne polovina 90 let.
Ano, cez stromy sa da preletiet - ber to ako kompromis kvoli detailom zeme a ohladom hratelnosti. Opat asi otazka zvyku, osobne by som samozrejme bol tiez radsej, keby tam kolizny model bol, ale bezne cez stromy nelietam a na druhej strane je to pekne zvrchu a stromky sa na teba nenatacaju ako cukrova vata na jarmoku.
Tenhle argument bych Robo bral, kdyby ta země v CODu byla opravdu o řád hezčí, než v ostatních simech a padala by nám z ní čelist. Jenže ona na dnešní dobu už nijak extra zase nevypadá. Máš to odněkud podložené, že kolizní model stromů v CLOD by rapidně snížil FPS, nebo je to jen Tvoje soukromá domněnka? Protože dnes tu jsou hry, kde nejenže ten terén už vypadá daleko lépe a mají mraky kolizních stromů, ale počítají i s různými stupni kolize (měkká - šustění větví, tvrdá - exploze).
Pragr napsal:6) chybějící kolizní model stromů/lesů?!? Jako vážně? Haló je rok 2013 ne polovina 90 let.
Ano, cez stromy sa da preletiet - ber to ako kompromis kvoli detailom zeme a ohladom hratelnosti. Opat asi otazka zvyku, osobne by som samozrejme bol tiez radsej, keby tam kolizny model bol, ale bezne cez stromy nelietam a na druhej strane je to pekne zvrchu a stromky sa na teba nenatacaju ako cukrova vata na jarmoku.
Tenhle argument bych Robo bral, kdyby ta země v CODu byla opravdu o řád hezčí, než v ostatních simech a padala by nám z ní čelist. Jenže ona na dnešní dobu už nijak extra zase nevypadá. Máš to odněkud podložené, že kolizní model stromů v CLOD by rapidně snížil FPS, nebo je to jen Tvoje soukromá domněnka? Protože dnes tu jsou hry, kde nejenže ten terén už vypadá daleko lépe a mají mraky kolizních stromů, ale počítají i s různými stupni kolize (měkká - šustění větví, tvrdá - exploze).
Máš pravdu.Oni to vědí taky jen nechtějí přiznat ,že ta hra je od začátku zmetek a zmetkem zůstane.I tento zmetek však obsahuje několik několik pěkných vychytávek.Ale není to nic platné když to celkově stojí za h..........Nikdy si nezvyknu na to jak na mne soustavně vyskakuje krajina při načítání,(do Doveru naštěstí trefím i poslepu a tak mi nijak nevadí ,že se mi vykreslí až když jsem těsně nad ním)jak se mi někdo schová v lese kde ho nevidím jen proto,že dotyčný má lesy vypnuté,ne příliš povedený model pohybu hlavy v 6DOF(hlavně v Bf 109) a celá řada dalších drobností ,které tuto"hru" činní pro mně nehratelnou.Stačí si jen pustit RoF aby člověk věděl jak mají věci fungovat.(nemyslím bohužel současný stav ,kdy hra je zprasena poslední patchem a téměř měsíc po jeho vydání žádná náprava)Je mi jasné ,že po tomto příspěvku okamžitě začnou psát notoricky známí obdivovatelé CLoDu a roztrhají RoF na kusy.To samozřejmě můžou ale na faktech,které jsem uváděl nic nezmění.Proto ani nebudu reagovat.
X Novotny napsal:
Takže jedno ospravedlnění.
Hopříku veřejně se omlouvám za mnou provedenou psychoújmu na zdraví.
Takže k otázce stínů, ač nemám dokonalou grafiku abych mohl odpřísáhnout jak to je se stínama.
Evidentně každý kdo mohl otestit ví že to je tak jak to je. Jsou rozsipané. Možná stil, možná je to optimalizace, ale je to tak.
Sorry kámo. :)
Tak to máte říct hned, že v RoF věci nedokonalé jsou vlastnost a ne chyba :)
A já kvůli tomu byl na sedativách...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
Protože cockpity a DM jsou skvělé.
a díky takovýmhle příspěvkům záškodníků pak netem kolují fámy, že se tu nedokáže poradit...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
LEON napsal:
Tenhle argument bych Robo bral, kdyby ta země v CODu byla opravdu o řád hezčí, než v ostatních simech a padala by nám z ní čelist. Jenže ona na dnešní dobu už nijak extra zase nevypadá. Máš to odněkud podložené, že kolizní model stromů v CLOD by rapidně snížil FPS, nebo je to jen Tvoje soukromá domněnka? Protože dnes tu jsou hry, kde nejenže ten terén už vypadá daleko lépe a mají mraky kolizních stromů, ale počítají i s různými stupni kolize (měkká - šustění větví, tvrdá - exploze).
Mam to podlozene Ako pisem, asi to je otazka zvyku - mne sa ozaj zem v CloD paci viac ako v inych simoch, DCS aj RoF (RoF sa mi osobne vylozene nepaci, nemozem si pomoct, asi skusim SweetFX). Dokoca som si nedavno kupil OrbX Anglicko do FSX a som sklamany Tym nechcem povedat, ze by kolizia so stromami nebola lepsia keby tam bola, v tom mas sazmorejme pravdu.
No jistě, DCS má nádherný vysoko-polygonovýmodely, ale relativně nudnou mapu, krajinu ... hnusný fototextury, MS a A2A to samý ... ROF, mapa pěkná v určitých detailech lepší než CLOD v jiných zase chudší, podzimní verze hnus že by se za to styděl i IL2 ...
modely střední kvality s polygonama Jason šetřil ... myslel na optimalizaci a uživatele se starším PC.
CLOD detailní a vysoko-polygonové modely o kterých si v BOS můžete nechat zdát (taktéž nesrovantel s modely ROFu a to i model zničení, tj model vnitřní struktury)... mapa krásná ale dost zabugovaná s nedodělaným kolizním modelem stromů, útesů, domů ... Taktéž počasí, mraky apod schází ....
Takže co zbývá ... starej IL2 páč ten nemá chybu!!! Upravil/a magot dne 23-01-2013 20:20
LEON napsal:
Tenhle argument bych Robo bral, kdyby ta země v CODu byla opravdu o řád hezčí, než v ostatních simech a padala by nám z ní čelist. Jenže ona na dnešní dobu už nijak extra zase nevypadá. Máš to odněkud podložené, že kolizní model stromů v CLOD by rapidně snížil FPS, nebo je to jen Tvoje soukromá domněnka? Protože dnes tu jsou hry, kde nejenže ten terén už vypadá daleko lépe a mají mraky kolizních stromů, ale počítají i s různými stupni kolize (měkká - šustění větví, tvrdá - exploze).
Mam to podlozene Ako pisem, asi to je otazka zvyku - mne sa ozaj zem v CloD paci viac ako v inych simoch, DCS aj RoF (RoF sa mi osobne vylozene nepaci, nemozem si pomoct, asi skusim SweetFX). Dokoca som si nedavno kupil OrbX Anglicko do FSX a som sklamany Tym nechcem povedat, ze by kolizia so stromami nebola lepsia keby tam bola, v tom mas sazmorejme pravdu.
O kolik tedy klesne FPS v IL-2 COD, když zapnou kolizní stromy ?
To je super, kdy bude vysoko-polygonová letecká válka s modelem vnitřní struktury o tom nevíš?
Abych to shrnul - mapa v CLODU je krásná až tak, že i ORBX Anglie je zklamání, je to super polygonové, neuvěřitelně detailní ve zničení i struktuře a vylámou si na tom zuby i dosud neexistující kusy. Má to sice drobné mušky, ale na cockpitech se rozhodně nešetřilo, a nemá to ditherované stíny takže se to opravdu líbí. Kruci... kolik se toho prodalo? Odhaduju minimálně 250 tisíc?
Pragr napsal:
Rozhlížení myší má tu krásnou výhodu, že se dá Ministick u X-52/Pro nastavit aby fungoval jako myš.
Rozhliadanie mysou funguje, ked sa "prepnes" do patricneho modu mysi -- tusim klavesou F9.
Mys funguje v 2 modoch:
Mod "ukazatel"
- mys sluzi ako ukazatel po kokpite, hybes kurzorom, mozes prepinat prepinace, ukazovat na pristroje atd.
- ked stlacis a drzis prave tlacitko mysi, tak hybes pohladom
- ked stlacis koliesko (stredne tlacitko) [alebo koliesko + prave tlacitko?] tak hybes hlavou -- do stran a dopredu/dozadu
- ked drzis ALT+ kliknes myskou na nejake okno, mozes ho ovladat (posuvat, menit nastavenia, atd..)
Mod "rozhliadanie"
- pohybom mysi sa pohybuje pohlad
- nie som si teraz isty, ci pri stlaceni a drzani nejakeho tlacitka nadobuda myska inu fciu, to si teraz nepamatam
Medzi tymito dvomi modmi sa prepinas urecenou kavesou - myslim ze default je F9. Bohuzial CloD-a teraz nemam pri sebe, takze to nedokazem overit a pisem len z pamati.
Ak budes mat dalsie otazky, tak sa prosim nevahaj pozriet resp. pytat vo vlakne FAQ -- odpovede sa tam zhromazduju a posluzia do buducna aj dalsim (aby sa tu prave nemuseli riesit rovnake otazky -- s ktorymi sa potyka naozaj kazdy zaciatocnik -- opakovat furt dookola).
--------- [ OFF TOPIC ] ------------------------
Pragr napsal:
... jenže na 10 let vývoje, nastrkané prostředky a aktuální stav ...
Ja proste taketo hlasky nemam rad... ty snad VIES, kolko do toho nastrkali prostriedkov? Podla mna nie... tak preco to komentovat?!
Pragr napsal:
... který má/měl být jedinou nadějí WWII komunity do budoucna...
... Jako etalon "next generation simulation"? ...
Neviem preco sa tieto hlasky stale objavuju?! Predsa snad nikto netvrdil, ze CloD ma byt etalon cohosi, a uz vobec nie, ze by to mal byt "jedinou nadejou" WWII komunity! Ludia, prestante uz CloD-u podstrkovat nieco co si vymyslite, aby ste mali prilezitost si na adresu CloD-a zanadavat! To je ako keby som ja teraz zacal vsade rozkrikovat, ze ty osobne, Pragre, si uplny "babrak", pretoze nesplnas ocakavania kladene na guvernera narodnej banky a nemas doma v skrini 56 oblekov tmavej farby! To nemyslim nijak osobne, len chcem poukazat, ze taketo uvazovanie a posudzovanie veci je proste uplny nezmysel!
CloD je obycajna hra, ktoru vyrobca vydal v stave v akom ju vydal... ze sa to mnohym nepaci je pravda (ani mne nie). Ale o tom je zbytocne sa bavit, s tym sa nic nezmeni. Pome sa radsej bavit konstruktivne a drzat sa faktov.
To len na margo tej Tvojej poznamky o komunite... komunita je taka, aku ju tvorime vsetci. Ostatne, ked si zacal lietat CloD-a a bavit sa o nom, stal si sa sucastou komunity aj ty, takze sa ju snaz sam tvorit tak, aby bola taka, aku ju chces mat...
Horrido neviem, aky je tvoj nazor na OrbX ENG, ja som si to kupil, som velky fanusik ich scenerii do FSX a veru nie som prilis nadseny. Mapa Kanalu v CloD rozhodne nie je dokonala, chybaju tam budovy, ma to v iste casti dna divne farby, v dialke sa rieky rozlievaju ard.. ale ked tam lietam, vyzera to ako zem v Anglicku viac ako v Channel map v RoFku (brekeke) a urcite lepsie ako vo FSX:
To je akoze Ratcliff on Trent elektraren, letisko EMA a dialnica M1, dole A50 a A453. Toto je nastavene vsetko naplno. Samozrejme FSX mapa je 2x vacsia ako CloD, niektore oblasti su celkom pekne, z vysky to vyzera pekne, ale inak dost bieda za tie prachy. Aj tak sa rad preletim, coby nie.
Kdezto CloD zem sa mi osobne paci.
[img]https://dl.dropbox.com/u/10668862/CloD/3.jpg[/img] is not a valid Image.
Samozerejme je to vsetko subjektivne, kazdy ma iny vkus a to je OK. Spolu s hratelnostou, DM a 3d modelmi kokpitov celkom parada, rozhodne podla mna neexistuje lepsi sim WWII napriek vsetkym nedostatkom.
Mno, takhle se mi ta zem taky líbí. Jenže u mně to vypadá všechno pekelně přesvětlený a se žlutým ohavným nádechem. Budu muset přijít na to, jak a kde to poladit.
Ad Falcon. Ty věci o myši vím. Bohužel stále se mi nedaří nastavit to tak, aby pilot reagoval trochu svižně.
A pokud jde o ty nastrkané prostředky. Jelikož pracuju ve firmě která se programováním živí a sám dělám databáze a jejich vizualizaci do grafické podoby, mám velmi slušnou představu o tom, jaké jsou platy programátorů. Z toho si pak lze udělat relativně přesný obrázek kolik peněz se za deset let nastrká jenom do pracovní síly. Pokud ovšem nežiješ v představě, že CloD programovali lidi úplně zadarmo v rámci nějakého altruistického soucítění s komunitou hráčů WWII.
Upravil/a Pragr dne 24-01-2013 08:06
Stou zemí Pragr souhlas,přesně jak píšeš. Na Robovo obrázku jsou barvy podané podobně jako tomu mám v RoF, to mi jde. V CloD to je jak velké řepkové pole a hooodně slunce. Štelung zatím bez většího pokroku.
Asi a to sakra nerad, budu muset vzít Barona a něco poladit stím "kur*a" MODem. Jak já to nesnáším.Už teď je to maso něco nastavovat a pamatovat si to, natož ještě další bordel.
Pragr napsal:
Mno, takhle se mi ta zem taky líbí. Jenže u mně to vypadá všechno pekelně přesvětlený a se žlutým ohavným nádechem. Budu muset přijít na to, jak a kde to poladit.
˝
Urob screen, nie je problém poštelovať
X Novotny napsal:
Stou zemí Pragr souhlas,přesně jak píšeš. Na Robovo obrázku jsou barvy podané podobně jako tomu mám v RoF, to mi jde. V CloD to je jak velké řepkové pole a hooodně slunce. Štelung zatím bez většího pokroku.
Asi a to sakra nerad, budu muset vzít Barona a něco poladit stím "kur*a" MODem. Jak já to nesnáším.Už teď je to maso něco nastavovat a pamatovat si to, natož ještě další bordel.
Nie je problém nastaviť, pokiaľ budeš mať dnes čas môžeme to večer urobiť. Platí samozrejme aj pre Pragra.
Upravil/a Baron dne 24-01-2013 09:23
Robo napsal:...
Samozerejme je to vsetko subjektivne, kazdy ma iny vkus a to je OK. Spolu s hratelnostou, DM a 3d modelmi kokpitov celkom parada, rozhodne podla mna neexistuje lepsi sim WWII napriek vsetkym nedostatkom.
X Novotny napsal:
Stou zemí Pragr souhlas,přesně jak píšeš. Na Robovo obrázku jsou barvy podané podobně jako tomu mám v RoF, to mi jde. V CloD to je jak velké řepkové pole a hooodně slunce. Štelung zatím bez většího pokroku. :(
Asi a to sakra nerad, budu muset vzít Barona a něco poladit stím "kur*a" MODem. Jak já to nesnáším.Už teď je to maso něco nastavovat a pamatovat si to, natož ještě další bordel.:(
Novotňasi (a ostatní) - zem v RoF se taky ladí, ne ? Vždyť SweetFX ("a spol") vznikly pro ROF, ne ? Proč se tedy rozčilovat u jednoho simu, když u druhého to šlo bez vztekání se ? :)
A je zvláštní, že pouhým zapnutím toho "udělátka" se ti to nezlepší.
Prágře, na tu citlivost myši jsem se ti včera píp, protože jsem se mordoval s Histo od frantíků (a nešlo mi to). Takže sry :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.