November 23 2024 09:27:27
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
Rumcajs
Cibule, s He 111 je to ještě trochu složitější než jen % na přípusti.

Nejprve otáčky.
Start : 2400
Stoupání : 2300 - 30 minut
cestovní : 2200

Plnící tlak
Start : 1.35 ATA
Stoupání : 1.15 ATA
Cestovní : 1.1 ATA

S otáčkama se nedá dělat nic jiného, než že je nastavíš. Ale plnící tlak je již předmět hry. Plnící tlak se mění s výškou. Když nastavíš u země stoupací 1.15ATA, za chvíli to tam nebudeš mít. S přibývající výškou tedy přidávej plyn. Po čase přijdeš na to, že tam máš plnej knedlík a stejně nemáš plnící tlak na požadované výši. Říkáš si OK, ale pak vylezeš do 3000m a najednou tlak vyletí nahoru a pokud to nezaznamenáš, zničíš motor. Ve 3000 automat přepíná kompresor (můžeš to dělat i ručně). Tedy pokud máš zaplej automat, musíš uhlídat přepnutí a srazit plnící tlak zas na požadovanou mez.

He 111 je náklaďák. Ale to neznamená, že by byla dobrá volba narvat do toho max paliva a max bomb. V zásadě na mapě BOSka není důvod brát víc jak 35% paliva. Heinkel doletí mnohem dál, než je konec mapy. S dvěma tunovejma bombama je to i tak těžký a blbě se stoupá. Snaž se stoupat na vyšší než pádové rychlosti. Prostě ho nech trochu rozeběhnout a dej mu prostor. Ujisti se, že stoupáš s zataženým podvozkem a klapkama.
Non est specifica
 
CSW_Cassius Chaerea
310_cibule napsal:

okey, stáhnout vrtuli a chladiče naplno. Co turbodmychadla? Na automatiku?

Od kdy jsi, Cassi, expert strany zla? Mrknutí
Už přišla doba kdy jsou politruci zase na straně dobra? Úsměv
Rumcajs, v tvém podání je všechno složitější. Šklebící se
 
310_cibule
kouty napsal:

turbo co? Šklebící se
nic krom plynu, vrtulí a chladičů na olej a vzduch neřešíš.


Nabízí mi to supercharger na 1 a na automatiku. Supercharger je česky dmychadlo, ne?

Jinak díky všem, večer vyzkouší, teď musím pro kapra.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Čistě technicky 111tka tam nemůže letět s plnou nádrží? Nad Londýn a severní moře imho tankovali plnou a braly 1500 - 2500 kg bomb nebo torpéd ..
To není řešení že mapa má malou rozlohu tak to není potřeba. Třeba v budoucnu udělá Loft Murmansk a bude se tam lítat 2500km.
supercharger je v překladu turbodmychadlo.
Upravil/a magot dne 22-12-2015 12:20
 
Baron
Liebe Cibul, robis to zle. Postup je takyto:

Pri start daj vrtule na maximum, plyn na maximum (take off rezim). Klapky na cca 15°, zavisi od toho aky mas naklad. Co sa tyka paliva, He-111 ma hodne dlhy dolet - 2800 km s plnymi nadrzami, bojovy dolet 1950 km - takze pri "tankovani" treba zohladnit aj vzdialenost, na ktoru letis.

Po starte stiahni otacky na "Climb mode", to je asi 2400 otacok a 1.3 ATA. Cestovny rezim motora je na 2300 - 2350, plyn daj na 1.2 ATA (cca 80 % plynu). Ked uz budes mat rychlost a stupat budes iba mierne alebo vobec, mozes otacky znizit na 2200. So sytostou zmesi sa u nemeckych bombarderov nemanipuluje, tam je automaticka. So zmesou robis iba na strane zla Vyděšený

K otazka prehrievania motorov - na zimnej mape treba dat pozor na podchladenie motora, vysledok je rovnaky ako pri prehriati - prides o motor. Na mapacj letnych, resp. jesennych je to zase o prehriati, treba sledovat hlavne teplotu vodneho chladica. Vo vseobecnosti by sa to dalo zhrnut asi takto - olejovy chladic otvorit a nechat tak, s vodnym je dobre pracovat.

Pri pristavani je Heinkel vyslovene hodnoucka poletucha, klapky na plno, trochu tazky na chvost, a pristane ako do perin. Za predpokladu, ze vytiahnes podvozok ze Šklebící se

EDIT: Kym som to napisal, objavili sa dalsie prispevky Šklebící se Nevadi, snad to aj tak pomoze Úsměv Supercharger si nevsimaj, automaticky sa prepne pri 3000 m, ide o prepnutie kompresoru na vyskovy rezim. Strana zla to mala manualne, Nemci automaticky. Úsměv
Upravil/a Baron dne 22-12-2015 12:26
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
magot napsal:

Čistě technicky 111tka tam nemůže letět s plnou nádrží? Nad Londýn a severní moře imho tankovali plnou a braly 1500 - 2500 kg bomb nebo torpéd ..
To není řešení že mapa má malou rozlohu tak to není potřeba. Třeba v budoucnu udělá Loft Murmansk a bude se tam lítat 2500km.
supercharger je v překladu turbodmychadlo.


Nie je dovod, preco by nemohla letiet s plnou nadrzou. Semtam sa to aj podari, ked sa jeden zenie za kolegami na drahu Šklebící se Len potom je ta masina trochu (ehm) tazsia nez je zdravo. Letiet sa s tym ale samozrejme da a napr. na mape DED expert to niektori vyuzivaju ako recon plane.
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
Patch je vonku Úsměv Uz stahujem Mrknutí

EDIT: Pidany link na Developer Diary: http://forum.il2s...ntry316734
Upravil/a Baron dne 22-12-2015 13:35
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Tak Migina je moc fajn. Především má super výhled. Aktuálně asi nejlepší viditelnost ze všech těch BOSáckých lítadel. Není to ale UFO. U zěmě jsem z ní dostal na podzimní mapě cca 510 na forsáži. Jestli něco nedělám blbě, nízko u země nemůže konkurovat Befkům a FW v rychlosti. Přijde mi ale, že moc hezky stoupá. Má to budík a ukazoval čísla kolem 20ti metrů za sekundu. Navíc stoupá i ve velkých výškách. V dajvu sice vydrží víc než Jak, ale je to prd platný, protože přes 700km/h ztuhnou křidélka natolik, že se s tím moc nenadělá. Řídící plochy se utrhnou asi při 800km/h. Do zatáček to jde slušně zejména na rychlosti. Lze tomu velmi účinně pomoct trimem, bez trimu se jí chce o poznání míň, ale to asi není překvapení. Při hrubém zacházení vykazuje podobnou směrovou nestabilitu jako Befka či P40. Na nízkých rychlostech jde snadno do přetažení, ale přijde mi, že se z toho zas snadno vzpamatovává. Musím někde nastudovat, jak přesně se manipuluje s směsí. Směsí se dává forsáž, ale současně tam jsou polohy "U země" a "Ve výšce". Tak nevím, jak moc je ta forsáž použitelná ve výšce. V každém případě se vlastně směsí (osou, co se ní řídí směs) řídí maximální plnící tlak.

Dal jsem si quick mission 3 Migy vs 3 109G2 vše na veterán úrovni. Říkám si, dám to v 6000m, ať se výškový stroj ukáže. Nebudu to prodlužovat, nekoná se žádné rodeo. Ty Befka tomu stačej. Trvalo mi asi 5x pokusů, než jsem konečně něco sundal. Asi se to bude zlepšovat se zkušeností, ale podle všeho Bf 109F4 zůstává všeobecným králem.
Non est specifica
 
Baron
Upozornenie: Zrusilo mi to nastavenia na grafiku a nastavenie pohladu v kokpite. Skor nez nato zacnete picovat, odporucam nastavit si to na letisku pred zapnutim motora Šklebící se Grafiku samozrejme v hlavnom menu. Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Rume, taktika migů byla založena na tom, že dokázaly vystoupat do 10 kilo(účka přes 12) a i tam mít docela slušný výkon. Ne že by se tam za nimi skopčáci hrabali, ale migy takto nabíraly energii a pak na ně padaly. K úspěchu pak prispivala jejich vysoká rychlost v dajvu. Jiný systém než boom and zoom ve vertikalach pro ne byl vražedný.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
saldy
310_cibule napsal:

Rume, taktika migů byla založena na tom, že dokázaly vystoupat do 10 kilo(účka přes 12) a i tam mít docela slušný výkon. Ne že by se tam za nimi skopčáci hrabali, ale migy takto nabíraly energii a pak na ně padaly. K úspěchu pak prispivala jejich vysoká rychlost v dajvu. Jiný systém než boom and zoom ve vertikalach pro ne byl vražedný.


Při náletech na Moskvu takhle Migy z PVO párkrát vyprášily LW pěkně kožich, takže pak už měla Moskva klid.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Rumcajs
Tak náš MIG není úplně neschopný. Ale jako dogfighter zářit nebude. Zatím to vypadá slibně. Čekal jsem po vzoru Jaku, že to bude tak trochu uber stroj a ono to na první pocit sedí.
Non est specifica
 
Baron
Prve poznatky z patchu:

1. zlepsena grafika (subjektivny dojem, zda sa mi to plynulejsie ako predtym, zvlast pri zemi, ovsem moze sa to lisit komp od kompu). Mily detail je trava ohybajuca sa od vetra sposobeneho vrtulou. Moc pjekne.

2. MiG-3 - pri zemi terc, vo vyske rychly, ale na Bf nema (a uz vobec nie na Fw). V kazdom pripade s vyzbrojou 2 kanony metla na bombardery. Patri k tazsim na pilotaz. Neobratny a nestabilny. Pri vzlete ma tendeciu vybocit z drahy. Vyborny vyhlad dozadu a okolo seba. Vyhlad dopredu na figu, pridlhy motor. Takze za mna spokojnost velikanska, takto som si predstavoval, ze ten MiG mohol asi lietat. Apropos - graficky nadhera.

3. Tanky - upravene modely tankov, pri vysunuti sa z veze sa otvori poklop na vezicke (u Pz.III), spracovana je aj vnutorna cast vezicky. Postavy tankistov by vraj mali byt v dalsom patchi (nic overene, berte s rezervou). Pz.III proti T-34 neucinny ako predtym, ovsem T-34 dokaze znicit Pz.III na jednu ranu. Uz aby boli Pz.IV G alebo aspon Stugy Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
olda Olde maly
Baron napsal:

Uz aby boli Pz.IV G alebo aspon Stugy Úsměv


Leda až bude Kursk. Úsměv
 
Baron
To uz budu Tigre a Panthery, drahy Watsne Vyděšený
Upravil/a Baron dne 22-12-2015 19:27
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
50 % zlavy na BoS vratane premiovych strojov:

http://il2sturmov...
Hals - und Beinbruch!
 
310_cibule
Baron napsal:

Upozornenie: Zrusilo mi to nastavenia na grafiku a nastavenie pohladu v kokpite. Skor nez nato zacnete picovat, odporucam nastavit si to na letisku pred zapnutim motora Šklebící se Grafiku samozrejme v hlavnom menu. Úsměv


Mně to přeházelo číslování periferií, takže joy a pedály jsem mapoval znovu (zálohu jsem si pochopitelně neudělal, protože jsem ti nevěřil) :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
310_cibule napsal:

Baron napsal:

Upozornenie: Zrusilo mi to nastavenia na grafiku a nastavenie pohladu v kokpite. Skor nez nato zacnete picovat, odporucam nastavit si to na letisku pred zapnutim motora Šklebící se Grafiku samozrejme v hlavnom menu. Úsměv


Mně to přeházelo číslování periferií, takže joy a pedály jsem mapoval znovu (zálohu jsem si pochopitelně neudělal, protože jsem ti nevěřil) :-)
Podle mě nemá smysl dělat zálohu.

1) Do dneška by to stejně nefungovalo tak úplně.
- kdyby windows přeházely ID zařízení (což je Cibuleho případ)
- nebo pokud by 777 změnili mapování a my se pokoušeli podvrhnout starý soubor.
2) Od dneška už je to šuma fuk, páčto konečně nečtou ID zařízení, ale jejich GUID.


... páčto možná není úplně jasné, jak moc je mocné ID a jak GUID, dám zde konkrétní příklad. Třeba u mě mám zařízení, které má
ID = 1
GUID = 344a0980-36c6-11e5-8007-444553540000

Z uvedeného musí být všem úplně jasné, že GUID toho umí mnohem mnohem víc. No nám v zásadě postačí, že si BOS konečně přestane plést zařízení a bude si je prostě pamatovat.
Non est specifica
 
1stCL_Fucida
Mám radost jak z periférií, tak i z informace o snížení stutteringu Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ukulele
Když koupím tu levnější verzi BOS, tak budu mít potom nějaké omezení, že třeba pro mne nebudou dostupné nové letadla? Nebo nějaké jiné omezení?
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,024,221 návštěv