4.10 patch
|
lochness |
Přidané 25-12-2010 22:30
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
jestli myslis to navadeni rakety, tak staci pozorne cist, protoze je to popsane v guide.
vsechno se ovlada na zamerovaci pro bombardery. po vypusteni strely je dobre sklopit zamerovac dolu, aby bylo videt modrou svetlici, sklon zamerovace vlevo a vpravo koriguje raketu/pumu v bocnim smeru, zvyseni a snizeni rychlosti na zamerovaci posouva raketou nahoru a dolu.
ale dulezite je trefit spravny okamzik odhozu, protoze ty korekce letu rakety/bomby jsou velmi male.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-12-2010 22:33
|
Fusioner
Příspěvek: 15044
Založený: 29.09.05
|
jj, dík, je to tam, už jsem to našel. Ten guide je kdyžtak také tady http://forum.1cpu...hp?t=17765
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Lupen_cz |
Přidané 25-12-2010 22:46
|
Nováček
Příspěvek: 55
Založený: 10.04.10
|
Zdar všem,
testovat 4.10 můžete na našem serveru IP: 188.120.217.185:21003 |
|
|
|
saldy |
Přidané 25-12-2010 23:37
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
Topper-Czech napsal:
Pochopil jsem to podobně jako Lochness, ale úplně moudrej z toho nejsem. Pln očekávání, neb co kdyby, jsem zapl il2 joy control a další osy jsem tam opravdu nenašel
Jo je to tam, jde editovat dokonce až 4 osy...tedy jestli má někdo 4 plynový přípustě.
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 26-12-2010 01:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali.
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani...
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 26-12-2010 02:20
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 26-12-2010 02:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
http://forums.ubi...075258/p/4
Tomu nerozumim, to nastavovali limity podle RAF (USAAF, Luftwaffe,..) standardu pro stihacky a nikoliv podle realnych hodnot z testovacich letu?
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 26-12-2010 09:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Otázkou je, jestli vůbec kdy na tohle testovací lety byli dělány. Tohle by byl solidní žrout testovaích pilotů.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 26-12-2010 10:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
Joe Hallenbeck napsal:
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali.
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani...
neviděl bych to tak dramaticky, každé letadlo je konstruováno na nějaký bezpečnostní násobek G, takže jde jen o to pokusit se s touto informací o převedení do simulace. A já si zatím myslím že se to povedlo.
Ty násobky se dají dohledat, třeba u Jaků se pohyboval kolem 7 - 8 G, u Spitu kolem 10 G. |
|
|
|
saldy |
Přidané 26-12-2010 10:37
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
Tak co já vím tak kapitán Vomáčka se většinu války zašíval někde v Indii a jeho syn Chuck nám s tim už taky nepomůže, je na důchodu a točí jen reklamy
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 26-12-2010 11:31
|
Fusioner
Příspěvek: 15044
Založený: 29.09.05
|
Ví někdo, která spojenecká letadla měla klapky nastaveny tak, že se vysouvaly ve několika fázích (zpravidla třech, tedy u ila "combat", "take off" a "landing" ) a u kterých se vysouvaly plynule?
Proč se ptám?
Čtyři desítka přinesla velmi podstanou změnu (k větší realističnosti, čili dle mého k lepšímu)
• disabled flaps on a slider for planes with up/down flaps only (slider still works, but only
as "two stage" )
Měl jsem dosud klapky nastaveny na "slideru" (moc jich k dispozici nemám, už jen tři na trim) a pokud by většina letadel měla fázování klapek, pak by to stačilo třeba na klobouček (horní a dolní poloha) a na slider bych mohl dát třeba žaluzie chlazení motorů či nastavení vrtule.
Jak to máte Vy (co máte)?
P.S. Mimochodem řízeným Fritzem už jsem se trefil. Skoro ;-)
Upravil/a 310_cibule dne 26-12-2010 11:32
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 26-12-2010 11:33
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
saldy napsal:
Topper-Czech napsal:
Pochopil jsem to podobně jako Lochness, ale úplně moudrej z toho nejsem. Pln očekávání, neb co kdyby, jsem zapl il2 joy control a další osy jsem tam opravdu nenašel
Jo je to tam, jde editovat dokonce až 4 osy...tedy jestli má někdo 4 plynový přípustě.
Asi koukám špatně, ale myslíš opravdu jako já externí SW IL2-JoyControl? V něm je pouze, stejně jako v <4.09m, 10 os, zatímco v 4.10m je os dvacet |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 26-12-2010 12:03
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
BTW spitfire IX pořád nejde uvařit (respektive člověk musí být hodně prase aby to uvařil)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
saldy |
Přidané 26-12-2010 12:14
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
Ne,ne to je ten prográmek, máš pravdu ty.
Jinak to o čem jsem psal já je funkční, něměl jsem zatím moc času to celé odskoušet, ještě lze přiřadit regulace úhlu vrtule ale raději by mi stačil jen prapor, uvidíme, včera jsem se s "novou" JU88 zřítil při manévrování na cíl...to jsem už dlouho nezažil.
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 26-12-2010 12:53
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
ad slider pro klapky:
Dvojpolohové ovládání klapek mají BI-1 a 6, I-16, Spitfire, Hurricane, Gladiátor, Komet.
Ostatní to mají ve hře vícepolohové.
Mě by i u vícepolohového systému klapek lépe vyhovoval styl FS, kdy při pohybu slideru se klapky přestavují právě na jednotlivé polohy. Tady se to implementovalo do šturma z pohledu ovladače (má dvě krajní polohy), místo dle mě zajímavějšího pohledu z pozice poloh klapek (reálnější).
Shiden to má takové podivné, na ose je to v modu "auto" a přes čudl klasika na polohách, ale nějak to podivně přeskakuje při vytáhnutí slideru z polohy zasunuto.
Malá technická: kolik nyní může být herních periféríí ve šturmu? Myslím rozpoznatelných při mapování funkcí uvnitř hry, nikoliv pomocí mapování přes externí SW třeba ke kniplům. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 26-12-2010 13:00
|
Fusioner
Příspěvek: 15044
Založený: 29.09.05
|
Ahoj Topper-Czech,
díky. Ještě spíše jsem ale myslel, jestli má některé éro plynule vysouvatelné klapky, ne v polohách, ale podle plynulého pohybu slideru.
Jinak pokud vím (a pochopil jsem z manuálu 4.10), tak il stále "vidí" jen čtyři periférie (což už mi dělá trochu problém, protože vedle joye, pedálů, trimboxu se mi CH plynovka zobrazuje jako dvě periferie a já musím tudíž jednu odstřelit - il jí preferuje před pedály).
Upravil/a 310_cibule dne 26-12-2010 13:01
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 26-12-2010 13:10
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
U skutečnejch letadel nevím, které to jak mělo, ale tady ve hře to je přes slider právě jen plynule (u vícepolohových klapek) anebo dvoupolohově (novinka v 4.10). Zkrátka podle polohy slideru můžeš nastavit jakoukoliv výchylku klapek, aniž by se to muselo krýt se skutečným érem.
Ad počet zařízení: mám 4 a taky by to chtělo nějakou tu osu navíc.
Upravil/a Topper-Czech dne 26-12-2010 13:13
|
|
|
|
311_Pepno |
Přidané 26-12-2010 13:27
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 15.12.09
|
Zdar mam taky problem po nainstalovani kdyz chci spustit ila tak mi to pise at vlozim CD a ubec nevim co s tim |
|
|
|
Topper-Czech |
Přidané 26-12-2010 13:44
|
Uživatel
Příspěvek: 879
Založený: 17.05.08
|
Co s tím? Co to takhle upřesnit (po instalaci čeho, jaké verze, odkaď), nebo použít nahoře odkaz hledání (asi nebudš první s tímto problémem)? Jestli máš originál hru, tak není nic jednoduššího, než ten disk prostě vložit. Pokud jsi zapoměl znovu instalovat i NoCD crack, tak odkaz zde http://www.mediaf...hdtjnsksbf ). |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-12-2010 13:45
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
škoda, žes mne předbehl - na takovouhle otázku se odpovídá úplně jinak :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-12-2010 13:49
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ringlett napsal:
Joe Hallenbeck napsal:
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali. :)
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani... :|
neviděl bych to tak dramaticky, každé letadlo je konstruováno na nějaký bezpečnostní násobek G, takže jde jen o to pokusit se s touto informací o převedení do simulace. A já si zatím myslím že se to povedlo.
Ty násobky se dají dohledat, třeba u Jaků se pohyboval kolem 7 - 8 G, u Spitu kolem 10 G.
sakra proč si myslíte, že jsem psal o FW a že Raiden při G, kdy se láme FW, se stále ještě směje... :)
a to jsem ještě nezkoušel šedesátjedničkovou kikinu (bez bomb) ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|