September 28 2024 10:18:28
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 13

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
lochness
jestli myslis to navadeni rakety, tak staci pozorne cist, protoze je to popsane v guide.
vsechno se ovlada na zamerovaci pro bombardery. po vypusteni strely je dobre sklopit zamerovac dolu, aby bylo videt modrou svetlici, sklon zamerovace vlevo a vpravo koriguje raketu/pumu v bocnim smeru, zvyseni a snizeni rychlosti na zamerovaci posouva raketou nahoru a dolu.
ale dulezite je trefit spravny okamzik odhozu, protoze ty korekce letu rakety/bomby jsou velmi male.
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
310_cibule
jj, dík, je to tam, už jsem to našel. Ten guide je kdyžtak také tady http://forum.1cpu...hp?t=17765
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Lupen_cz
Zdar všem,
testovat 4.10 můžete na našem serveru IP: 188.120.217.185:21003
 
http://rudelhunde.xf.cz/
saldy
Topper-Czech napsal:
Pochopil jsem to podobně jako Lochness, ale úplně moudrej z toho nejsem. Pln očekávání, neb co kdyby, jsem zapl il2 joy control a další osy jsem tam opravdu nenašel Zamračený Vyděšený


Jo je to tam, jde editovat dokonce až 4 osy...tedy jestli má někdo 4 plynový přípustě.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Joe Hallenbeck
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali. Úsměv
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani... Zamračený
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 26-12-2010 02:20
313_FlyBoy
RY-C
 
Joe Hallenbeck
http://forums.ubi...075258/p/4
Tomu nerozumim, to nastavovali limity podle RAF (USAAF, Luftwaffe,..) standardu pro stihacky a nikoliv podle realnych hodnot z testovacich letu? Zamračený
313_FlyBoy
RY-C
 
606_Temp
Otázkou je, jestli vůbec kdy na tohle testovací lety byli dělány. Tohle by byl solidní žrout testovaích pilotů.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
Joe Hallenbeck napsal:
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali. Úsměv
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani... Zamračený


neviděl bych to tak dramaticky, každé letadlo je konstruováno na nějaký bezpečnostní násobek G, takže jde jen o to pokusit se s touto informací o převedení do simulace. A já si zatím myslím že se to povedlo.

Ty násobky se dají dohledat, třeba u Jaků se pohyboval kolem 7 - 8 G, u Spitu kolem 10 G.
 
saldy
Tak co já vím tak kapitán Vomáčka se většinu války zašíval někde v Indii a jeho syn Chuck nám s tim už taky nepomůže, je na důchodu a točí jen reklamyVyděšený
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
310_cibule
Ví někdo, která spojenecká letadla měla klapky nastaveny tak, že se vysouvaly ve několika fázích (zpravidla třech, tedy u ila "combat", "take off" a "landing" ) a u kterých se vysouvaly plynule?

Proč se ptám?

Čtyři desítka přinesla velmi podstanou změnu (k větší realističnosti, čili dle mého k lepšímu)

• disabled flaps on a slider for planes with up/down flaps only (slider still works, but only
as "two stage" )

Měl jsem dosud klapky nastaveny na "slideru" (moc jich k dispozici nemám, už jen tři na trim) a pokud by většina letadel měla fázování klapek, pak by to stačilo třeba na klobouček (horní a dolní poloha) a na slider bych mohl dát třeba žaluzie chlazení motorů či nastavení vrtule.

Jak to máte Vy (co máte)?

P.S. Mimochodem řízeným Fritzem už jsem se trefil. Skoro ;-)
Upravil/a 310_cibule dne 26-12-2010 11:32
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Topper-Czech
saldy napsal:
Topper-Czech napsal:
Pochopil jsem to podobně jako Lochness, ale úplně moudrej z toho nejsem. Pln očekávání, neb co kdyby, jsem zapl il2 joy control a další osy jsem tam opravdu nenašel Zamračený Vyděšený


Jo je to tam, jde editovat dokonce až 4 osy...tedy jestli má někdo 4 plynový přípustě.


Asi koukám špatně, ale myslíš opravdu jako já externí SW IL2-JoyControl? V něm je pouze, stejně jako v <4.09m, 10 os, zatímco v 4.10m je os dvacet Zamračený
 
http://www.e-airport.wz.cz
606_Temp
BTW spitfire IX pořád nejde uvařit Šklebící se (respektive člověk musí být hodně prase aby to uvařil)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
saldy
Ne,ne to je ten prográmek, máš pravdu ty.
Jinak to o čem jsem psal já je funkční, něměl jsem zatím moc času to celé odskoušet, ještě lze přiřadit regulace úhlu vrtule ale raději by mi stačil jen prapor, uvidíme, včera jsem se s "novou" JU88 zřítil při manévrování na cíl...to jsem už dlouho nezažil.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Topper-Czech
ad slider pro klapky:
Dvojpolohové ovládání klapek mají BI-1 a 6, I-16, Spitfire, Hurricane, Gladiátor, Komet.

Ostatní to mají ve hře vícepolohové.

Mě by i u vícepolohového systému klapek lépe vyhovoval styl FS, kdy při pohybu slideru se klapky přestavují právě na jednotlivé polohy. Tady se to implementovalo do šturma z pohledu ovladače (má dvě krajní polohy), místo dle mě zajímavějšího pohledu z pozice poloh klapek (reálnější).

Shiden to má takové podivné, na ose je to v modu "auto" a přes čudl klasika na polohách, ale nějak to podivně přeskakuje při vytáhnutí slideru z polohy zasunuto.

Malá technická: kolik nyní může být herních periféríí ve šturmu? Myslím rozpoznatelných při mapování funkcí uvnitř hry, nikoliv pomocí mapování přes externí SW třeba ke kniplům.
 
http://www.e-airport.wz.cz
310_cibule
Ahoj Topper-Czech,

díky. Ještě spíše jsem ale myslel, jestli má některé éro plynule vysouvatelné klapky, ne v polohách, ale podle plynulého pohybu slideru.

Jinak pokud vím (a pochopil jsem z manuálu 4.10), tak il stále "vidí" jen čtyři periférie (což už mi dělá trochu problém, protože vedle joye, pedálů, trimboxu se mi CH plynovka zobrazuje jako dvě periferie a já musím tudíž jednu odstřelit - il jí preferuje před pedály).
Upravil/a 310_cibule dne 26-12-2010 13:01
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Topper-Czech
U skutečnejch letadel nevím, které to jak mělo, ale tady ve hře to je přes slider právě jen plynule (u vícepolohových klapek) anebo dvoupolohově (novinka v 4.10). Zkrátka podle polohy slideru můžeš nastavit jakoukoliv výchylku klapek, aniž by se to muselo krýt se skutečným érem.

Ad počet zařízení: mám 4 a taky by to chtělo nějakou tu osu navíc.
Upravil/a Topper-Czech dne 26-12-2010 13:13
 
http://www.e-airport.wz.cz
311_Pepno
Zdar mam taky problem po nainstalovani kdyz chci spustit ila tak mi to pise at vlozim CD a ubec nevim co s tim
 
Topper-Czech
Co s tím? Co to takhle upřesnit (po instalaci čeho, jaké verze, odkaď), nebo použít nahoře odkaz hledání (asi nebudš první s tímto problémem)? Jestli máš originál hru, tak není nic jednoduššího, než ten disk prostě vložit. Pokud jsi zapoměl znovu instalovat i NoCD crack, tak odkaz zde http://www.mediaf...hdtjnsksbf ).
 
http://www.e-airport.wz.cz
Hoper
škoda, žes mne předbehl - na takovouhle otázku se odpovídá úplně jinak :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
ringlett napsal:
Joe Hallenbeck napsal:
Me by hlavne zajimalo, z ceho brali ty "g" limity. Kdysi jsem po tom patral a nic jsem de facto nenasel. Tak by me docela zajimalo odkud tyto informace cerpali. :)
Mam doma "pilotni prirucky" (Pilot's notes) pro ruzne verze Spitfiru (nejen Spitu), ale v nich co jsem zbezne koukal, zadne G limity nejsou uvedeny a to tusim ani v sekci ktera se tyka divovani... :|


neviděl bych to tak dramaticky, každé letadlo je konstruováno na nějaký bezpečnostní násobek G, takže jde jen o to pokusit se s touto informací o převedení do simulace. A já si zatím myslím že se to povedlo.

Ty násobky se dají dohledat, třeba u Jaků se pohyboval kolem 7 - 8 G, u Spitu kolem 10 G.

sakra proč si myslíte, že jsem psal o FW a že Raiden při G, kdy se láme FW, se stále ještě směje... :)
a to jsem ještě nezkoušel šedesátjedničkovou kikinu (bez bomb) ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,684,562 návštěv