"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
310_cibule napsal:
Já Vám to řikal, že to Hoper řikal...
Dakujeme, ze hovoris, ze si to hovoril ze Hoper hovoril... tato konstruktivna poznamka nam vsetkym, ktory na tomto probleme makame okrem spanku takmer non-stop, vazne strasne pomohla pri rieseni.... :-\
606_vencour napsal:
Bude u toho serveru někdo během testu?
Pri serveri pocas testu od nejakej 17tej budem, kedze ho budem musiet "dozorovat".
Se Zinou skoro nemáme problémy ... v logu jsou jen hlášky typu
Code
[6:20:40 PM] Put Guaranted message referenced to NOT mirrored object [Player] -> [com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft$Mirror@74defc] (105)
[6:20:40 PM] com.maddox.rts.NetException: Put Guaranted message referenced to NOT mirrored object [Player] -> [com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft
$Mirror@74defc] (105)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.NetChannel.setGMsg(NetChannel.java:495)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.NetChannel.putMessage(NetChannel.java:481)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.NetObj.postExclude(NetObj.java:300)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.objects.Statics.replicateHouseDie(Statics.java)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.objects.Statics.netMsgHouseDie(Statics.java)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.net.NetUser.netInput(NetUser.java)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.NetObj.msgNet(NetObj.java:375)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.MsgNet.invokeListener(MsgNet.java:56)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.Message._send(Message.java:1217)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.Message.sendToObject(Message.java:1191)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.Message.sendTo(Message.java:1134)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.Message.trySend(Message.java:1115)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.Time.loopMessages(Time.java:252)
[6:20:40 PM] at com.maddox.rts.RTSConf.loopMsgs(RTSConf.java:101)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.loopApp(DServer.java:215)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:443)
[6:20:40 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.main(DServer.java:335)
Code
[6:23:40 PM] Hook: Gun not found
[6:23:40 PM] com.maddox.il2.engine.ActorException: Hook: Gun not found
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.engine.HookNamed.baseChanged(HookNamed.java:90)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.engine.ActorPos.actorChanged(ActorPos.java:65)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.engine.ActorHMesh.setMesh(ActorHMesh.java:92)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.objects.vehicles.artillery.ArtilleryGeneric.setMesh(ArtilleryGeneric.java)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.objects.vehicles.artillery.ArtilleryGeneric.Die(ArtilleryGeneric.java)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.objects.vehicles.artillery.ArtilleryGeneric.access$500(ArtilleryGeneric.java)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.objects.vehicles.artillery.ArtilleryGeneric$Master.netInput(ArtilleryGeneric.java)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.NetObj.msgNet(NetObj.java:375)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.MsgNet.invokeListener(MsgNet.java:56)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.Message._send(Message.java:1217)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.Message.sendToObject(Message.java:1191)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.Message.sendTo(Message.java:1134)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.Message.trySend(Message.java:1115)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.Time.loopMessages(Time.java:252)
[6:23:40 PM] at com.maddox.rts.RTSConf.loopMsgs(RTSConf.java:101)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.loopApp(DServer.java:215)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:443)
[6:23:40 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.main(DServer.java:335)
Code
[6:49:49 PM] com.maddox.il2.objects.weapons.BombGunTorpMk13a
[6:49:49 PM] java.lang.ClassCastException: com.maddox.il2.objects.weapons.BombGunTorpMk13a
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.fm.AircraftState.setArmingSeeds(AircraftState.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.fm.AircraftState.netFirstUpdate(AircraftState.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft.netSpawnCommon(NetAircraft.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft.access$200(NetAircraft.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft$SPAWN._netSpawn(NetAircraft.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.objects.air.NetAircraft$SPAWN.netSpawn(NetAircraft.java)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.NetChannel$SpawnMessage.msgNet(NetChannel.java:2032)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.MsgNet.invokeListener(MsgNet.java:56)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.Message._send(Message.java:1217)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.Message.sendToObject(Message.java:1191)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.Message.sendTo(Message.java:1134)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.Message.trySend(Message.java:1115)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.Time.loopMessages(Time.java:252)
[6:49:49 PM] at com.maddox.rts.RTSConf.loopMsgs(RTSConf.java:101)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.loopApp(DServer.java:215)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:443)
[6:49:49 PM] at com.maddox.il2.game.DServer.main(DServer.java:335)
[6:49:49 PM] com.maddox.il2.objects.weapons.BombGunTorpMk13a
[11:59:21 AM] String index out of range: -1
[11:59:21 AM] java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
[11:59:21 AM] at java.lang.String.substring(Unknown Source)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.net.d.a(d.java)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.net.b.a(b.java)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.net.NetUser.netInput(NetUser.java)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.NetObj.msgNet(NetObj.java:375)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.MsgNet.invokeListener(MsgNet.java:56)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.Message._send(Message.java:1217)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.Message.sendToObject(Message.java:1191)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.Message.sendTo(Message.java:1134)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.Message.trySend(Message.java:1115)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.Time.loopMessages(Time.java:252)
[11:59:21 AM] at com.maddox.rts.RTSConf.loopMsgs(RTSConf.java:101)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.game.DServer.loopApp(DServer.java:215)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:443)
[11:59:21 AM] at com.maddox.il2.game.DServer.main(DServer.java:335)
čili asi jen prkotiny, náš dedikáč žije ... na mapě skoro nic neni.
Jo a pozoruju při prvním přihlášení delší odezvy, když na serveru po startu nikdo neni, jako by si server četl data až když je potřebuje, ne hned se startem?
Upravil/a 606_vencour dne 02-12-2011 13:52
310_cibule napsal:
Já Vám to řikal, že to Hoper řikal...
Dakujeme, ze hovoris, ze si to hovoril ze Hoper hovoril... tato konstruktivna poznamka nam vsetkym, ktory na tomto probleme makame okrem spanku takmer non-stop, vazne strasne pomohla pri rieseni.... :-\
Falky, neblbni, copak mě neznáš? V drtivý většině případů jen blbě žvaním (měl jsem za to, že už si toho většina všimla, nedošlo mi, že mohou být i vyjímky, což svědčí o mé hlouposti).
Velmi oceňuju práci všech, kteří na tom dělají ve svém volném čase, aby si hodně lidí mohlo o tomto víkendu užít zábavu. Nijak zle myšlené poznámky na tom nic nemění.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Hoši, hoši, alkohol je pro chlapce Vašeho věku nejhorší jed....
EDIT: Ne aby to zase někdo vzal vážně.
Upravil/a 310_cibule dne 02-12-2011 14:26
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
no na poslední falkonovu jízlivou poznámku se mi chtělo odcitovat "casu bolo dost...", ale jsem raději zticha :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
no na poslední falkonovu jízlivou poznámku se mi chtělo odcitovat "casu bolo dost...", ale jsem raději zticha )
Už ho nech, asi toho má fakt plný brejle. A to, že teď budu muset koupit na usmířenou malý pivo, je stejně Tvoje vina. Takže tě skásnu o půlku. Nejmíň.
P.S. Chtěl jsem zavolat Rajlichovi, jestli by se třeba nestavil ve vánočním Wingsu. Ale ste banda šílenců, eště bych ho měl na svědomí.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Musel bych v sobotu na Kocoura v botách a v neděli bruslit (to není žádná narážka, to je fakt, už jsme byli minulý víkend).
Rodina nade mnou zlomila hůl, což je ta nejlepší siutace (jestli se tohle nepoletí, budu celý dva dny markýrovat činnost na spitfirech).
Upravil/a 310_cibule dne 02-12-2011 14:50
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Podarilo sa nam s MaP-om navrhnut nejakym sposobom workaround na problemovy memory-management. Kedze ale nedokazeme presne odhadnut, co to spravi, potrebujeme to otestovat.
Preto prosim vsetkych, ktory co i len trochu mozu prijst dnes podvecer na server, aby sa testu zucastnili a pomohli tak server otestovat.
Problemom je, ze tato chyba s memory-managementom sa prejavuje len pri velkom pocte ludi na serveri (odhadom > 100), takze by sme potrebovali zohnat co najviac ludi co najskor. Cim skor to otestujeme, tym skor budeme moct spustit finalny server.
Testy prebehnu minimalne 2.
1) V prvom teste bude snaha zreprodukovat kriticku situaciu zo vcera za ucelom vyvolania chyby. Ak sa nam to podari, tak nase domnienky sa bud potvrdia alebo vyvratia.
2) V druhom teste (v zavislosti na uspesnosti toho prveho) sa pokusime otestovat nastavenie servera, s ktorym by sa malo 48 hodin letiet. V tomto teste pojde o to co najviac zatazit server na "co najdlhsiu dobu", cim sa vyskusa jeho odolnost.
------------------------------------------------
Prihlasovacie udaje pre prvy test sem zverejnim okolo tej 17tej.
------------------------------------------------
Obrovska vdaka patri MaP-ovi, ktory dokazal v priebehu dneska dohladat relevantne kusy v zdrojakoch UltraPacku a spravil rozne verzie server-patchov!
----------------------------------------------------------------
P.S.: Prosim, ak nemusite odpovedat do tohoto vlakna, tak prosim neodpovedajte -- nech tato informacia nezapadne medzi dalsimi reakciami. Diky!
Podarilo sa nam s MaP-om navrhnut nejakym sposobom workaround na problemovy memory-management. Kedze ale nedokazeme presne odhadnut, co to spravi, potrebujeme to otestovat.
Preto prosim vsetkych, ktory co i len trochu mozu prijst dnes podvecer na server, aby sa testu zucastnili a pomohli tak server otestovat.
Problemom je, ze tato chyba s memory-managementom sa prejavuje len pri velkom pocte ludi na serveri (odhadom > 100), takze by sme potrebovali zohnat co najviac ludi co najskor. Cim skor to otestujeme, tym skor budeme moct spustit finalny server.
Testy prebehnu minimalne 2.
1) V prvom teste bude snaha zreprodukovat kriticku situaciu zo vcera za ucelom vyvolania chyby. Ak sa nam to podari, tak nase domnienky sa bud potvrdia alebo vyvratia.
2) V druhom teste (v zavislosti na uspesnosti toho prveho) sa pokusime otestovat nastavenie servera, s ktorym by sa malo 48 hodin letiet. V tomto teste pojde o to co najviac zatazit server na "co najdlhsiu dobu", cim sa vyskusa jeho odolnost.
------------------------------------------------
Prihlasovacie udaje pre prvy test sem zverejnim okolo tej 17tej.
------------------------------------------------
Obrovska vdaka patri MaP-ovi, ktory dokazal v priebehu dneska dohladat relevantne kusy v zdrojakoch UltraPacku a spravil rozne verzie server-patchov!
----------------------------------------------------------------
P.S.: Prosim, ak nemusite odpovedat do tohoto vlakna, tak prosim neodpovedajte -- nech tato informacia nezapadne medzi dalsimi reakciami. Diky!
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.