November 23 2024 20:07:01
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
alfik
1) Thorvald v armádě stopro nebyl. neboť za ááá) je barvoslepý, a to tím druhem barvosleposti která je naprosto nepřípustná a na prohlídce by se na to přišlo než bys řekl kosočtverečný ortokřemičitan hořečnato-železnatý, a za bééé) ještě když jsem smažil Planetside, běhal jsem s TARCem. A mohu místopřísežně prohlásit, že ty voloviny co do TS říkal že "tak to v armádě funguje" bych mohl (mít je nahrané) prodávat coby grotesku a lidi by mi nemálo platili. A mch pod jeho velením se tak maximálně chcípalo. Klidně nás navedl do palby a ještě se dokázal hádat "že on to měl perfektně připravené a my jsme mu to zvorali".

2) K videu samotnému, resp. k tomu co řekl o BoS: Jo, má to jednu mapu, málo letadel a "otvírací" systém což sere i mě. V tom má tedy pravdu.

3) K jeho "lítání". Už před časem ukázal na legendárním videu s porovnáváním letadel, že netuší jak funguje motor, že neví že je třeba operovat se směsí a s kompresorem a na ostatních videích byste mohli podobných lapsů jak z motorů, tak nakonec i z balistiky a konkrétně z vlastností a možností typů střeliva (osobně jsem se s ním pohádal o vl. kumulativních střel - ve hrách vesměs nazývaných HEAT - a vyšlo najevo že vůbec netuší jak taková střela vypadá např. v řezu a na jakém principu pracuje).
No a na tomto videu se ukázalo, že "umí" jen ve hrách typu WT. Jednak je vidět, že vůbec neumí lítat s pohledem z kokpitu - jen ve vnějším pohledu. A druhak, jak si můžete všimnout, střílí desítky metrů za letadlo, protože je zvyklý na předstřel z WT, a tam je rychlost střel o něco víc než poloviční než v reálu (a v simulátorech). To se dá snadno vyzkoušet - stačí vystřelit na pozemní, statický cíl (WT ukazuje vzdálenost cíle), např. z jednoho kilometru, a počítat "jednadvacet", a sledovat kdy střely dopadnou. Kdyby měly střely prům. rychlost 1000m/s, musely by danou vzdálenost překonat právě za tu dobu kdy napočítáte "jednadvacet". Jenže ve WT to "lítá" odhadem tak 600m/s - a to je právě to co předvádí T. ve svém videu. WT to potřebuje. Aby to mohly lítat "masy", nemůže tam být moc náročné předstřelování. WT v tom není samo - pokud se podíváte na WoT nebo WoWS, budete přesně vědět o čem mluvím. Lítá "to" (projektily) pomalu a hooodně vysokým obloukem.
A třeťak Úsměv T. ve videu prováděl několikrát obrat, který by mu ve WT vyšel, ale jinak je naprosto na 3,14ču, jen by ztratil veškerou energii a bojoval-li by proti člověku a ne NPC, byl by na padáku v cuku letu.

Závěr: Asi je dobře vrátil-li peníze, aspoň jej na simulátorovém nebi nepotkáme. Ať už je BoS dobrý či ne, o T. stojím jen jako o tvůrce videogrotesek.

Paradox je, že mi známý ze sev. Čech říkal, že prý je v reálu docela normální. Kokot je prý jen na Jůtubu... no ale i tak - potěš koště a zlej pryč.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rumcajs
autodeath napsal:

No s tou krasou grafiky byl byl opatrnejsi :-) ... hezky to i na 1440 vypada az po zaostreni pres sweetfx, jinak je to dost odpudive, aspon na mem monitoru teda jiste ... a co je mi platne, ze to vypada docela hezky, jako surrealisticke omalovanky, ale mi se to libi ... ale co je mi to platne, kdyz se mi zacnou vstupy hryzat co dve vteriny hnedle pote, co se mi po pripojeni na server zobrazi mapa, co je mi platne kochat se krasnymi sceneriemi, kdyz na to mam jen par vterin nez obraz namisto plynuleho pohybu poskoci jak koza bodnuta srsnem s ukazatelem FPS radostne zaricich kolem devadesati, graf GPU zatizeni pripomina vic peri rozkychaneho papouska nez smysluplnou krivku a je tezke obdivovat krasy LODu, kdyz FPS hupsnou akcelerovanym padem na uroven pozemaku jakmile se ti dostanou do zorneho pole nedejboze snad dokonce obsazeni hraci. Zmrseny netkod a buhvico jeste :-( a to jen doufam, ze fakt jen netkod a ne limit enginu. S potechou jsem si parkrat zalital v posledni dobe CLODa na maximalni detaily s naprostou plynulosti a s nostalgii vzpominal, jake to bylo, kdyz byl CLOD zmrseny k nehratelnosti. Po poslednich patchich tem vzpominkam zdatne sekunduje BOS :-(. Nebyt E sedmicky, tak jsem to utrpeni uz vzdal, dokud to neopravi ...
Auto, popisuješ pravděpodobně nějaký problém svého počítače. Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by měl takové propady FPS, jaké popisuješ. Sám to provozuju na dvou různých počítačích (různé MB, různé procesory, GPU, paměti, dokonce různé OS), měl jsem všechny verze od první closed bety a žádná to nedělala. Co se týká "zmršenosti NET kódu a bůh ví čeho ještě", být tebou radši bych tím neoperoval, pokud to neumíš smysluplně pojmenovat. A to bych zase řekl, že nebudeš schopnej říct nic konkrétního. Co se týká limitů enginu, zkus je pojmenovat. Zas věřím tomu, že nebudeš schopnej říct nic. Jo nic, rád bys působil sečtěle a znale, ale asi to tvoje vědomí bude duté.
Non est specifica
 
ZVP Zdenek
Alfik - ŠVAK má úsťovou rychlost 815 m/s, ŠKAS 825 m/s. Při palbě na 1000 m je zcela logické že po 1000m dráhy bude rychlost projektilů nižší. Tudíž chování které ve WT popisuješ je zcela v pořádku, obzvláště pokud vemu do úvahy "metodu" měření. Ale hlavně - nižší úsťová rychlost znamená nutné větší předsazení, nikoli nižší.
Nevím proč je zde v módě hodnotit WT na stejné úrovni jako Tartarus hodnotí BOS.....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
Valec
Rumcajs napsal:

A jaký sim má tedy tu správnou grafiku? Jako nejlepší argument je názorný příklad. Předpokládám, že mi něco uteklo a že mi někdo osvětlí, jaký je to ten sim, co má grafiku lepší.

Hnedle povím, že si myslím, že nikdo nedá dokupy ani jeden. Dokonce si troufám říct, že nikdo ze stěžovatelů na grafiku BOSka ani neodpoví.
Grafika je fakt hnusna.
 
CSW_Cassius Chaerea
Grafika je obstojná. Barvy jsou divné, jas je přepálený.

Co se týká objektů tak jsou docela dobrý a kdo tvrdí že ne, je buď slepej nebo vůÚsměv

Letní mapa Stalingradu (mimo přemíry stromů a evropských políček) má třeba velice studené barvy. Místo teplých odstínů polí a země, ze kterého by člověk cítil léto, je to celé vybledlé. Dohlednost řeší postupným ořezáváním, tedy přidáváním houstnoucího bílého závoje. Což bohužel v praxi znamená, že ve výšce 6 km, máte zemi ještě více vybledlou, ať je jakékoli počasí - to mi dost vadí.
Jen když je slunce hodně nízko, vidíte na obzoru oblohu, jinak tam máte po celý letní nebo zimní den tlustý bílý prstenec, ten vám v kombinaci se sněhem a sluncem ještě více vypaluje oči.

Mraky jsou na vlastní kapitolu. Můžeš využívat "bugu" a sledovat v mraku nepřátelskou vrtuli, ale hlavně furt se skutečně na mraku letadla zkostičkovávaj, což je dost hnusný. Ovšem když tohle odstraní, tak jsou docela dobrý.
[img]http://www.jpeg.cz/images/2015/12/02/g1UCO.jpg[/img] is not a valid Image.


ZVP Zdenek napsal:
Nevím proč je zde v módě hodnotit WT na stejné úrovni jako Tartarus hodnotí BOS.....

To je pravda, k hodnocení WT by se člověk vůbec neměl snižovat. Úsměv
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 02-12-2015 10:06
 
autodeath
o NET technologii jsem Rumcajsi nepsal :-), viz prosim kontext popisu problemu. Popsal jsem svuj a nejen svuj, problem (na oficialnim foru), ktery se objevil bez zmen na me stane. Vyzkousel jsem toho hodne, ver mi, vcetne analyzy HID zarizeni, zda nektere nedela neplechu, je to zcela invariantni vuci nastaveni grafiky i vuci pripojenym zarizenim a zpusobu jejich pripojeni. Je to jedina hra, ktera mi dela to, co dela a to prosim pekne jen v multiplayeru.
Pokud se mi ve chvili, kdy zorne pole zaujima dynamicke objekty, zacne procesor pokouset uvarit, zatimco GPU ziva nudou, a pokud mi popsane potize se zacnou projevovat po nacteni mapy v multiplayeru, usuzuju opatrne na nejaky renonc ve zpracovani informace prichazejici ze serveru. Jezto je cely system cerna skrinka, kde muzu analyzovat jen jeho chovani na zaklade vstupu, nejsem schopen podat ti podrobnejsi informace o pricinach, aspon ja to neumim. To je spise prace vyvojaru, tak nejak se ceka na jejich reakci nejlepe ve forme rychle opravy.
Za jakykoli napad budu vdecny, jen, smim-li prosit, bez osobnich invektiv ...
Upravil/a autodeath dne 02-12-2015 10:43
 
ZVP Zdenek
Cassius Chaerea napsal:

To je pravda, k hodnocení WT by se člověk vůbec neměl snižovat. Úsměv


Ale lítat jej 3. BAP může, dokonce celkem pravidelně Úsměv
Vím, je to podpásovka, o některých věcech se nemluví............ Úsměv
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
CSW_Cassius Chaerea
ZVP Zdenek napsal:
Ale lítat jej 3. BAP může, dokonce celkem pravidelně Úsměv
Vím, je to podpásovka, o některých věcech se nemluví............ Úsměv
Tak proč by si člověk nezahrál i nějakou akční střílečku.
 
ZVP Zdenek
...správně, není nad flexibilní postoj Úsměv
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
Rumcajs
autodeath napsal:Za jakykoli napad budu vdecny
Nemám žádný magický nápad / nástroj na řešení. Problém může být kde co. Za sebe můžu říct, že jsem se již dávno naučil takovéto problémy nezkoušet řešit do hloubky. Přeinstaluju to, když to pomohlo, zapomenu na to. Nepomohlo to? Provedu pár základních primitivních pokusů jako reinstalace ovladačů, aktualizace BIOSu. Furt to nepomáhá? Vyměnit!

Nicméně můžeš zkusit od Microsoftů stáhnout "Windows Assessment and Deployment Kit". https://www.micro...x?id=39982. Nainstalovat Performance tools a Assessment toolkit. Zkusit si s tím pohrát, třeba to najde nějakou komponentu, která způsobuje potíže.
Jestli nemáš solidní antivir, zkus něco nainstalovat a proskenovat počítač.
Jestli máš již starší instalaci windows, můžeš zkusit třeba CC Cleaner, nebo něco podobného, co projede registry a najde v ní zapomenuté artefakty a nesrovnalosti.
Můžeš ve správci zařízení povypínat všechny zařízení, který nejsou nezbytně nutný. Třeba zkus vypnout zvukovku(y) a síťové karty a ověřit, zda se chování nemění.
Můžeš se ujistit, zda je počítač opravdu chlazenej. Zda se třeba nepřehřívá videokarta. GPUčka pak zareagují tím, že se podtaktují, dokud zas nemají teplotní prostor. Podobně pak CPU. Zasviněný chladič nechladí a teploty se zátěží stoupaj překvapivě rychle.
Zní to opravdu blbě, ale je na místě se ujistit, že je počítač správně napájenej. Jo, když běží, 240V do něj jde. Pod zátěží to ale nemusí být 100% pravda.
USB zařízení mohou taky dělat nějaký ten bordel. Některé myši dokáží generovat chaos. Lítací HW taky. Zkus odpojit úplně všechno a lítat chvíli jen s myší a to nejlépe nějakou úplně nejobyčejnější od Microsoftů.
Jestli máš nějaký HW na testování, zkus proházet komponenty. Tedy v tomto případě asi videokartu versus zbytek počítače. Vylučovací metoda je docela efektivní. Dost možná pokus na jiném počítači ukáže, že GPU jede v pohodě, nebo naopak. Druhý referenční počítač je užitečná věc.
V BOSku se dá pohrát s nastavením grafiky. Minimálně bych zkusil, co dělá volba Full Screen a Windowed. Taky to má, tuším, Windowed max screen, nebo tak nějak. Jestli třeba nechytá focus nějaká aplikace mimo BOSko, to by pak k propadům FPS vedlo.

OK za sebe doporučuju nesnažit se problém pochopit. Stačí ho izolovat a danou věc vyměnit / přeinstalovat / smazat - prostě nějak zničit. Za leta pohybu kolem těch elektronickcýh hajzlíků jsem přišel na to, že problém není nikdy to, co si myslím, že by to mohlo být. Počítače jsou svině vynalézavé a dycky přijdou s něčím novým. Vím, není to přímo pomoc.
Non est specifica
 
autodeath
Uvazujes podobne, to vsechno jsem zkousel :-(, s vyjimkou promereni zdroje, to je dobry napad. Podivam se i co umi ty utilitky od MS, diky za odkaz. Snahou izolovat tu neprijemnost na urovni hardwaru, operacniho systemu a ovladacu jsem stravil hodne hodin (nektere kroky jsou casove narocne). Bohuzel nevim presne, kdy problem zacal, nejakou dobu jsem nelital. Chlazeni a selhani hw byla prvni hypoteza, s niz jsem pracoval. Mam dve karty, Nvidii 670 a ATI r9 fury, ty jsem testoval obe na cistych instalacich Windows 7 Home a WIndows 10 Proff (oba mam legalni, bez uprav). S ruznymi verzemi ovladacu (prece jen fury je pomerne nova a bugy budou, posledni ovladace vykazuji ve zpetne vazbe uzivatelu znamky znepokojeni v souvislosti s vykonem). Pracoval jsem s hypotezou zblbleho USB zarizeni s podezrenim na moje arduino. Cistil jsem zaznamy HID v registrech a postupne zkousel USB zarizeni. Kontroloval jsem router, LANku. Nic :-(. Takze jsem se dopracoval ke dvema hypotezam: zakladni deska nebo BOS. Vzhledem k tomu, ze mam starsi CPU, krasne vidim (poskytuje mi vyssi citlivost v pozorovani zmen pozadavku aplikace na vypocetni vykon), zmeny v pozadovanem vypocetnim vykonu, kdy je promenna mnozstvi objektu v zornem poli (mnozstvi zpracovavane informace ze site). Ten se rapidne zvedl po moznosti osadit pozemaky hraci. Ale sama o sobe nevysvetluje podivne zaseky uz po nacteni mapy. Proto ta hypoteza zmatku v netkodu. Hloubeji to nezanalyzuju. Pak jsem na foru BOS nasel vlakna tykajici se popisu presne toho problemu, s kterym se zoufale potykam. Takze se ted upinam k nadeji, ze tech par nestastniku, kterych se to tyka, bude stat vyvojarum za to, aby s 'tim' neco delali. Beru v uvahu i moznost, ze blbne zakladni deska, a ze se ted shodou okolnosti zacala projevovat nejaka skryta zavada, je to mozne, a je taky mozne, ze desku s CPU budu kupovat drive, nez vyjde dalsi patch :-), ale nechci to menit v ramci lokalizace problemu, ktery se mi projevuje v jedine hre a jen v multiplayeru.
Na oficialni forum jsem dal i zaznam zatezi a teplot. Nejak se mi nepozdava to kmitani zateze GPU, jako by komunikace s CPU neprobihala optimalne...
Upravil/a autodeath dne 02-12-2015 14:00
 
ZVP Zdenek
Autodeath: osobně tipuju že na 98% je na vině BOS, zbytek na HW (už jen proto že jak tvrdíš v jiných hrách problém není). To s tím zdrojem už je taky jen chytání se stébla.... Nicméně mám osobně vyzkoušeno že za FPS dropy stojí také (čili ne jen výlučně, ale zhoršují je) zapnutí FF (!). Tento problém je údajně přítomen už v ROF (!!!!!) a jak jsem si sám vyzkoušel, vypnutí FF přímo ve hře má výrazný vliv na plynulost pohybů ve hře. Pokud máš FF joystick, pak tu FF musíš mít zapnutou, trochu ale pomůže nastavit camera smoothing na max. Zkus vypnout FF v BOS, je to to nejjednodušší co můžeš udělat....ono to totiž (aspoň u mne) dělá neplechu pokud je FF ve hře zapnuté, bez ohledu na to zda připojím FF nebo neFF joystick.

Do jakž takž hratelného stavu v aktuální verzi mi také dopomáhá vypnutí EIST u CPU. To už jsi ale předpokládám zkusil.
Upravil/a ZVP Zdenek dne 02-12-2015 14:28
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
Rumcajs
Nemám na to žádný nápad. Poslední patch jsem zaznamenal mírný propad FPS, ale ten je u mě konzistentní - bez výkyvů. Omezil jsem antialiasing na 2x a tím se to srovnalo. Možná taky HDR a SSAO bych vyhodil, BOSko vypadá dobře i bez toho.

Pak taky mám nějak intuitivně poskládané nastavení BOSka v NVidia control panelu, ale to asi nepomůže, páčto máš AMD.

Dál jen můžu říct, že mám SSD disk a že jeho přítomnost sama o sobě může taky odfiltrovat nějaké ty FPS dropy.

Víc fakt nevím, vlastně za celou dobu používání BOSka jsem neměl žádný problém s výkonem. Je pitomé, že to tak nefunguje pro všechny.
Non est specifica
 
Baron
autodeath napsal:

Uvazujes podobne, to vsechno jsem zkousel :-(, s vyjimkou promereni zdroje, to je dobry napad. Podivam se i co umi ty utilitky od MS, diky za odkaz. Snahou izolovat tu neprijemnost na urovni hardwaru, operacniho systemu a ovladacu jsem stravil hodne hodin (nektere kroky jsou casove narocne). Bohuzel nevim presne, kdy problem zacal, nejakou dobu jsem nelital. Chlazeni a selhani hw byla prvni hypoteza, s niz jsem pracoval. Mam dve karty, Nvidii 670 a ATI r9 fury, ty jsem testoval obe na cistych instalacich Windows 7 Home a WIndows 10 Proff (oba mam legalni, bez uprav). S ruznymi verzemi ovladacu (prece jen fury je pomerne nova a bugy budou, posledni ovladace vykazuji ve zpetne vazbe uzivatelu znamky znepokojeni v souvislosti s vykonem). Pracoval jsem s hypotezou zblbleho USB zarizeni s podezrenim na moje arduino. Cistil jsem zaznamy HID v registrech a postupne zkousel USB zarizeni. Kontroloval jsem router, LANku. Nic :-(. Takze jsem se dopracoval ke dvema hypotezam: zakladni deska nebo BOS. Vzhledem k tomu, ze mam starsi CPU, krasne vidim (poskytuje mi vyssi citlivost v pozorovani zmen pozadavku aplikace na vypocetni vykon), zmeny v pozadovanem vypocetnim vykonu, kdy je promenna mnozstvi objektu v zornem poli (mnozstvi zpracovavane informace ze site). Ten se rapidne zvedl po moznosti osadit pozemaky hraci. Ale sama o sobe nevysvetluje podivne zaseky uz po nacteni mapy. Proto ta hypoteza zmatku v netkodu. Hloubeji to nezanalyzuju. Pak jsem na foru BOS nasel vlakna tykajici se popisu presne toho problemu, s kterym se zoufale potykam. Takze se ted upinam k nadeji, ze tech par nestastniku, kterych se to tyka, bude stat vyvojarum za to, aby s 'tim' neco delali. Beru v uvahu i moznost, ze blbne zakladni deska, a ze se ted shodou okolnosti zacala projevovat nejaka skryta zavada, je to mozne, a je taky mozne, ze desku s CPU budu kupovat drive, nez vyjde dalsi patch :-), ale nechci to menit v ramci lokalizace problemu, ktery se mi projevuje v jedine hre a jen v multiplayeru.
Na oficialni forum jsem dal i zaznam zatezi a teplot. Nejak se mi nepozdava to kmitani zateze GPU, jako by komunikace s CPU neprobihala optimalne...


Zaujimavé, ja mám v kompe tiež nVidiu 670 a nemám žiadny z problémov, čo popisuješ. Možno by nebolo od veci staviť sa u nás na TS, myslím, že by sme ten tvoj problém dokázali vyriešiť.
Hals - und Beinbruch!
 
313_Nevo
inak zaujimvy web pre sledovanie poctu hracov online v BOS


CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
magot
@autodeath
Pokud ti fungují i ostatní simulace a jiné hry bez problémů... pak je to jasné ..
Resp. pokud ti jede ROF online pak je chyba v bos. Zřejmě má bos problém s ovladači NW. Doporučuju zkusit nějaké starší.
Upravil/a magot dne 02-12-2015 14:57
 
Rumcajs
Pročetl jsem to vlákno na IL2 foru k FPS dropům a je asi jasné, že 1.105 vnesla do hry nějakou vážnější změnu. Ono je to s nima poněkud složitý z pohledu dokumentace změn. K vydaným verzím sice dávají change log, ale asi nikoho nepřekvapím, když povím, že ten log je jen zlomek skutečného počtu změn.

Především dělaj změny, který nesouvisí přímo s herním obsahem, ale který maj vliv na chod - říkejme jim technologické změny. Technologické změny nejsou dokumentované pravděpodobně skoro nikdy. Vyjímku tvoří změny, které se mají navenek nějak výrazně projevit. Třeba změna v dialogu nastavení grafiky.

Dál pak dělají změny přímo v herním obsahu, o kterých cudně pomlčí. Zejména jde o změny flight modelu. Některé změny dokumentují, byť třeba velmi vágně. Kdo ale lítá pravidelně, jistě mu neuteče, že mezi jednotlivýma verzema se neustále mění FM i obou nejzásadnějších představitelů našich hrátek, tedy Befka a Jaku. Asi nejsem sám, kdo si všímá, že ty letadla se vyvíjejí. Nejsem ji jist motivací těchto pomlčení o změnách. Zda prostě s Ruskou arogancí nejsou ochotni uznat, že tam měli problém, nebo to chápou jako klasifikovanou tajnou věc. Nerozumím tomu.

Z pohledu toho co jsem se dočetl na fóru je to tak, že aktuální BOSko je na hraně s pamětí. Že reálné řešení je 64bitová verze. Nicméně ta je v nedohlednu. Na některých systémech pak tu červenou linii překračují a to vede k FPS propadům. Nevšiml jsem si ale, že by někdo dával návod na to, jak nakonfigurovat systém tak, aby se to dostalo zas nad hladinu a začalo dýchat. Jen Mastiff postoval nějaké nastavení NVidia panelu, které snad může pomoct. Píše tam o nastavení počtu předrenderovaných snímků na max 2. Já sám používám 1 odnepaměti. Kdo má NVidii, může to zkusit.
http://forum.il2s.../?p=308967
Non est specifica
 
autodeath
jj ... ssd jsem si poridil do PC hnedle pote, co jsem nabootoval svuj prvni notebook s ssd ...
Jinak je je mi jasne, je tu software, slozity mnohorozmerny system zpracovavajici informaci spolu s architekturou PC, jez je slozitym mnohorozmernym systemem zeleza a softwaru. Mam pochopeni, respektive znam to, ze podminky pro optimalne hladke zpracovani (resp. hladke vnimani) informace muzou nabyt takove povahy, ze z nich snadno vyklouzne mnozina konfiguraci. Jen je neprijemna ta bezmoc, kdy 'to prestane fungovat' a budto hloubka vlastnich znalosti nebo nedostatek technickych prostredku pres vsechno usili nevede k naprave :-(. Chce to trpelivost, vim :-)
Diky moc Barone za nabidku, nemyslim si ale, ze je to vylozene problem zpusobeny ci resitelny nastavenim ovladacu (jestli jsem te spravne pochopil), i kdyz do jistou miru potlaceni poskytuje, alespon podle vlaken se tomu venujicich. Nvidii jsem pouzil jen na testovani a Ati neumoznuje tak podrobne nastaveni ovladacu jako Nvidia ci Nvidia Inspector. (Priklanim se k tem skupinam nazoru, ktere to povazuji za v poradku s tim, ze by to melo byt resene spise na aplikacni urovni.) Ale na takoveto 'workaroundy' se to jiste hodi, ale ja mam Ati, ktera mi v tom nepomuze.
 
Paulus
Jak tak to tady čtu tak zjišťuji, že tento problém „chyba“ či co to je, se projevuje i u mne. Mám dost obstarožní HW, tak takové potíže tomu přičítám. 560Ti v BOS mám nastavenou v Grafics settings na LOW. Na jakékoli vyšší nastavení se mi seká obraz.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
magot
Ajaj mám taky 560ti, tak to abych si tu koupi zase rozmyslel Šklebící se
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,028,649 návštěv