inak tento ultrapack 1.8 neobsahuje zvukky z history packu?
alebo niekd ekde by sa dal stihanut jaffemov pack ci ako sa to vola pretoze zatial ma tato ultra neoslovila
K tym zbraniam a FM a DM este tolko ... Josse, Kwiatek and spol. zverejnuju a konzultuju svoje zdroje s celou komunitou a ked ma niekto lepsie udaje, tak moze ich zverejnit a oni ich radi akceptuju, ak su co najpovodnejsie. 303_Kwiatek zverejnil vsetky grafy, ktore nasiel k vykonom strojov a dokonca urobil aj IL-2 Compare UP1.8, kde si mozete porovnat vykony tych strojov @ ktore su v UP ako nove buttony a olegovych povodnych.
A kde to jejich il2Compare UP1.8 najdu? iděl jsem, že z něj Kwiatek dělá screenshoty, ale na stáhnutí jsem ho nenašel.
Adler napsal:
Robo, ty stale pises o ucinnosti nabojov a zbrani, ja pisem stale o tom, co ta strelba robi s lietadlom a preto ztazuje zamierenie.
Ale obaja hovorime o UF_Josse MODe, konkretne na margo tvojho poziadavku urobit ho sucastou ofiko hry, nie? Aj keby Josse urobil vsetko spravne a korektne s nestabilitou lietadiel ako palebnych platforiem (neviem posudit), tak to co som opisal do detailov vyssie staci, aby to nemohol by must have mod (viem posudit). Darmo jednu vec upravis k lepsiemu, ked dve dalsie rozhasis a zmenis k horsiemu, taky pocin jednoducho nemoze byt sucastou oficialnej hry, ako to pozadujes, a myslim, ze je po mojom proslednom prispevku zrejme, ze preco to tak je...
Adler napsal:Aby bolo jasne, ja tu nepresviedcam daidalos team ani nikoho, ze UP je realisticka a standart je nerealisticky. Ja tvrdim, ze ked si mam moznost vybrat UP a standart, tak sa mi zda, ze UP ma blizsie k tomu, co napriklad ponuka Target Tobruk od TW a tam je to o dost narocnejsie s lietanim a strielanim.
A o com sa bavime cely cas, o realite alebo o narocnosti hry? Pre mna tieto dve veci tak celkom nesuvisia... Ale ked tak citam toto:
Adler napsal:Dost ale rozpisovania, aj tak sa stale miname cielu. Na zaver len dodavam, ze keby som vedel ja modovat sturma, tak urcite urobim Adler Ultra Ueber Extrem Reality Hard Core Pack a ci by bol v skutocnosti realny je nepodstatne, lebo to je hra. Co je ale dolezite, ze aj samotny start lietadla by bol trosku umenie a ani vela k tomu netreba.
Este ze nevies modovat sturma a iba o tom kecas Ak chces mat zo sturmovika pre teba narocnu nerealisticku hru, doporucujem zapnut si arcade mod, vypnut monitor a hrat len podla sluchu
S turbulenciami suhlasim a opat pisem, ze sa na tom pracuje. Ale aby ten Zloyov mod nebol odveci ako je teraz, je potrebne urobit dalsie zmeny. Jedine, co pisem, su argumenty, ze preco sa mody, ktore si rozpisal nedaju zoficialnit v podobe, v akej su teraz.
Aleeeeee kdezeeee Robo. Ja nechcem aby sa dostal niektory z modov do OFIKO hry. Ved na zaciatku som len robil werbung UP a jeho ficurovinam. Vsade som len spominal, co sa mne osobne paci, proste diskusia. Absolutne nemam potrebu aby sa nieco z toho dalo do ofiko il-2. Radsej by som bol, keby moderi vydali UZATVORENY MOD BEZ JSGME a VSETKO spakovane v SFS, aby to vyzeralo ako ofiko patch, ale nebolo by to kompaktibilne s ofiko patchom. Proste a jednoducho ako je napriklad samostatne spustitelny mod na Battlefield 2 s menom PROJECT REALITY. Tiez nie je realny, ale keby si si zahral standart BF2 a PR, tak by si urcite pochopil o co mi ide v Sturmovi.
Upravil/a Adler dne 11-11-2009 21:17
Adler napsal:Aleeeeee kdezeeee Robo. Ja nechcem aby sa dostal niektory z modov do OFIKO hry.
A tu je kvoli comu som sem pisal:
Adler napsal: (Poslal dne 09.11.2009 19:09)
Neviem na com pracuje Daidalos, ale ja osobne UP neinstalujem vobec koli grafickym ficurovinam, ba naopak ...
1. zvuky (olegove su uplne na H)
2. AOC - advanced engine managment
3. realistic engine torque
4. realistic bomb and torpedo fusing
5. atmospheric mod 3.1 (turbulencie za lietadlom, etc...)
6. AAA mod fast (trajektorie flaku a ziva posadka, ktora ma strach ked na nu strielaju)
7. tougher bridges and trains (alebo je normalne znicit most 50kg bombou ? )
8. 6DOF tracker
9. realistic weapon armament mod by Josse (amen)
10. MDS - moving dogfight server
Drzim palce Daidalos Teamu, ale zatial niente. Ked bude nieco z toho, co hore pisem ofiko, tak mozeme diskutovat o nemodovanom Sturmovi
to mam dotaz este jeden, to ked si instalujem ultra 1.8 to musim mat aj ultra 1.7nahodenu? alebo ultra 1.8 je priamo ako podpora pre 4.09verziu a ultra 1.7 bola pre 4.08m?
edit: tak uz som na to prisiel, funguje to a konecne to aj dobre znie celkom aj pekna grafarna z toho leze...takze poskojnost
Upravil/a 606_hayes dne 11-11-2009 23:40
Tajpan napsal:
Pristát na letisku, dotankovať, doplnit strelivo, opraviť poškodenie (rozumie sa len velmi lahké) a vzlietnuť znovu so boja!!!!
Nějak mi uniká smysl tohohle modu. Má to něco společného se statistikama na onlinu? Není jednodušší dát refly? Co do reality je to totéž...
pokud tento mod funguje i v koopu.....
ak ukecám, otestíme.
ako každý mod, má svoje chyby.
napr, dotankovať môžem na hociktorom letisku ( myslím tým , že to ide i na bielom-neutrálnom).
opravovať, len tam kde je navolený workshop.
má to svoje muchy. testuje sa.
ale ide navoliť dlžku opráv, doplnanie , i dlžku opráv.
tak ak niekto vie približne kolko trvalo aspon natankovať stíhačku , dajte vedieť. vhodné na špeciálku.
apropo , ale aj väčší potenciál vidím v odstránení jedného neduhu na DF-servere. A to lagovanie.
Odletíš let, vrátiš sa, pristane, a ak nie si viditelne poškodený , doplníš palivo, muníciu a môžeš letieť znovu. A netreba dávať re-fly a spôsobovať zbytočné lagy.
zatial se to len volitelný submod v UP1.8.
Upravil/a Tajpan dne 12-11-2009 11:59
Adler napsal:Aleeeeee kdezeeee Robo. Ja nechcem aby sa dostal niektory z modov do OFIKO hry.
A tu je kvoli comu som sem pisal:
Adler napsal: (Poslal dne 09.11.2009 19:09)
Neviem na com pracuje Daidalos, ale ja osobne UP neinstalujem vobec koli grafickym ficurovinam, ba naopak ...
1. zvuky (olegove su uplne na H)
2. AOC - advanced engine managment
3. realistic engine torque
4. realistic bomb and torpedo fusing
5. atmospheric mod 3.1 (turbulencie za lietadlom, etc...)
6. AAA mod fast (trajektorie flaku a ziva posadka, ktora ma strach ked na nu strielaju)
7. tougher bridges and trains (alebo je normalne znicit most 50kg bombou ? )
8. 6DOF tracker
9. realistic weapon armament mod by Josse (amen)
10. MDS - moving dogfight server
Drzim palce Daidalos Teamu, ale zatial niente. Ked bude nieco z toho, co hore pisem ofiko, tak mozeme diskutovat o nemodovanom Sturmovi
... TAK MOZEME """DISKUTOVAT""" O NEMODOVANOM STURMOVI ... ... myslim, ze v tej dobe budu modovane baliky tiez o "trosku" dalej, ci nie?
Upravil/a Adler dne 12-11-2009 11:37
606_Hayes napsal:
to mam dotaz este jeden, to ked si instalujem ultra 1.8 to musim mat aj ultra 1.7nahodenu? alebo ultra 1.8 je priamo ako podpora pre 4.09verziu a ultra 1.7 bola pre 4.08m?
edit: tak uz som na to prisiel, funguje to a konecne to aj dobre znie celkom aj pekna grafarna z toho leze...takze poskojnost
Nie, UP1.8 ide na cistu 4.09m verziu sturma a obsahuje aj switcher JSGME, kde ak potrebujes, tak vypnes mody, viac info README
WT_Pedropan napsal:
No vidis Adlere, takze se shodujeme. Graficke pytloviny, budiky, cockpity a ostatni necht je na vuli kazdeho. Stejne to na konektivitu nema vliv a at si kazdy cuci na co chce.
Do tveho seznamu bych doplnil uz jen jednu vec. Ona sice pry ve Sturmovi je, ale nejak hodne podivne.
Ja chci proste flaknout petistovku na letiste a koukat, jak si v tech dirach vsichni enemaci ulamujou kola. Tohle mne tam chybi. A ne ze to ti supermani za dvacet vterin zahrabou...
test, zatial offline.
B25 6x250lb, po 15 minutach po nálete na letisko som prišiel
o podvozok pri pristátí na rozbombardovanom letisku od vlastných bômb.
Adler napsal:... TAK MOZEME """DISKUTOVAT""" O NEMODOVANOM STURMOVI ... ... myslim, ze v tej dobe budu modovane baliky tiez o "trosku" dalej, ci nie?
Praveze si myslim, ze vobec nebudu dalej. Moj osobny nazor je, ze uz teraz sa naraza na limity tohto staruckeho simu, ak sa chcu niektore ficuriny dotiahnut do konca (napr. Zloy Petrushkov Atm mod), vyzaduje si to prekopat niektore zakladne veci v engine hry. (Pripominam, ze sa bavime o hernom produkte z roku 2001). Otazka znie, ci to stoji za to, ci sa oplati, kedze je ocividne otazka casu, kedy vyjde novy simulator, ktory Sturmovik nahradi. Je jasne, ze Il-2 seria sa bude hravat aj nadalej (nie kazdy si pobezi kupit nove PC a nie kazdy bude chciet byt limitovany na obsah, ktory bude SOW ponukat). Preto si myslim, ze jednou z priorit teraz, v tejto v poslednej faze existovania Ila pred BoBkou, bude dostojne tuto seriu uzavriet, t.j. nenechat ju v takom nechutnom bordeli, v akom je v tomto momente.
Teraz pisem moj osobny pohlad, rozhodne to nepokladajte za vyjadrenie vsetkych, ktori su v DT...
1. Pises, ze v case, ked sa podari do ofiko verzie dostat veci, ktore stoja za to, bude moderska komunita zase dalej. Ja tvrdim, ze nie, pretoze jednak uz sa zo vsetkych stran naraza na limity enginu a moc ficurin uz podla mna nevymyslis, a jednak vsetci schopni ludia z moderskej komunity sa ocividne priklanaju k spolupraci s DT a k zoficialneniu ich prace. Moze sa donekonecna pridavat dalsi obsah ako mapy, lietadla a pod. ale klucove vlastnosti hry uz sa moc menit nebudu a ani sa uz prilis nedaju.
2. v DT sa pracuje na veciach, ake by nikto iny z moderskych stranok urobit nedokazal. DT su de facto v podstate ti najsikovnejsi modifikatori, ktori su v 'hre' od uplneho zaciatku (od prveho wrapper.dll). Samozrejme, sikovnych ludi je tam vonku kopec a vacsina z nich, ak zdiela shanu urobit hru lepsou a zaroven realistickou s DT spolupracuje. Myslim, ze by si bol velmi prekvapeny, keby si vedel, do akej miery a na akej urovni sa spolupracuje. Taktiez smerom von z Daidalos Teamu, co je zrejme, ked si precitas readme ktorehokolvek modpacku. Ty to cely cas vidis nejako ciernobielo a z nejakeho mne neznameho dovodu stavias proti sebe 3rd party mod baliky a patche od daidalosu, pricom je tam dost velky prienik a jedinym limitom je kvalita a realisticnost... a odobrenie autorom povodnej hry. Moja otazka znie, kde 'trosku' dalej by boli modovane baliky bez pomoci clenov DT? Ani by si nevedeli zabalit tie SFS subory
3. Co by sa stalo, ak by sa podarilo do posledneho oficialneho patchu dostat okrem noveho obsahu, na ktorom sa pracuje taktiez aj vsetky podstatne opravy a zlepsienia - mody, ktore za to stoja a ktore splnaju dane kriteria... a hra by sa jednoducho uzavrela? Ziadne frankenplanes, ziadne ufa od Kwiateka, ziadne nerealisticke zbrane, ale normalny stary dobry Sturmovik s vylepsieniami a ficurinami, ktore su vramci enginu mozne. Normalni hraci to ocenia, Sturmovik pojde 'do dochodku' ako normalna hra a nie ako modovacia bazina. Niekto bude nasrany a ostane na predoslej otvorenej verzii a bude si to s dalsimi chytrakmi modovat do aleluja, lebo budu mat prilis malo Spitfirov, ale to ja uz budeme tu na fore riesit BoBku. Kazdemu holt nevyhovies... ty mozes samozrejme lietat napriklad Ultrapack, ak ti vyhovuje.
mám dva nevíte co udělat s těma znakama Československa zkoušel jsem mód Forgotten Countries a ne a ne ty znaky se změnit a pak mi nejdou přidávat Voice pack pro Československo a vůbec ve všech zemí skoro vůbec nemluví jenom ,když přistávají tak mluví jenom řídící věž fakt potřebuji pomoct
Ked chcem pocit reality, tak zapinam TT. Nemodovany IL sa este ani nepriblizil k tymto pocitom a modovany len ak zapnem vsetky mody, co komercna komunita odmieta. Samozrejme moj pocit reality nie je smerodajny, lebo je subjektivny.
Co sa tyka samotnych modov, tak som predovsetkym USER , tak ma zaujima vysledny produkt a nie omacka okolo. Je mi jedno aky team sa priblizi tomu, co sa mi paci. Ked spolupracujete, tak super. Ked nie, tiez dobre.
Ako som uz v prvom desatore napisal. Ked bude ofiko aspon tak dobre, ako je teraz UP, alebo nebodaj lepsie, tak RAD zase poletim na OFIKO sturmovi, len aby to uzavretie netrvalo prilis dlho. Monopol Olega na simulatori sa zacina rucat (ak nema tichu ucast v ostatnych).
On Road ...
Rise of Flight
On the Way ...
Target Tobruk 2
Olegov BOB ocakavam najskor na vyrocie Battle of Britain
Adler napsal:
Ked chcem pocit reality, tak zapinam TT. Nemodovany IL sa este ani nepriblizil k tymto pocitom a modovany len ak zapnem vsetky mody, co komercna komunita odmieta. Samozrejme moj pocit reality nie je smerodajny, lebo je subjektivny.
Co sa tyka samotnych modov, tak som predovsetkym USER , tak ma zaujima vysledny produkt a nie omacka okolo. Je mi jedno aky team sa priblizi tomu, co sa mi paci. Ked spolupracujete, tak super. Ked nie, tiez dobre.
Ako som uz v prvom desatore napisal. Ked bude ofiko aspon tak dobre, ako je teraz UP, alebo nebodaj lepsie, tak RAD zase poletim na OFIKO sturmovi, len aby to uzavretie netrvalo prilis dlho. Monopol Olega na simulatori sa zacina rucat (ak nema tichu ucast v ostatnych).
On Road ...
Rise of Flight
On the Way ...
Target Tobruk 2
Olegov BOB ocakavam najskor na vyrocie Battle of Britain
Monopol Olega na simulatory sa zacina rucat Zly zly Oleg. Zla zla komercna komunita zalozena na bezplatnych patchoch. Dobry dobry nonkonfromny Adler bojuje proti olegovskemu establishmentu a za pocit reality fialovymi stopovkami. Dakujem za dialog aj za Tvoj nazor, celkom dobre som sa pobavil.
Ja si myslim, ze kazdy, kto chcel pochopil, co som napisal a snazil sa vysvetlit, ja uz to podrobnejsie rozpisat nedokazem.
Upravil/a Robo dne 12-11-2009 13:50
WT_Pedropan napsal:
Juuuu, ze by nejaka zmena k lepsimu...?
Btw: Ty Tajpane, ale doufam zes s tim neflakl o zem jak s bednou od okuurek....
Už teď mám hrůzu z toho co je tu napsáno.Stačí že i v normální verzi nám na BP servru nejmenovaní slovenští chlapi bombardují letadlovou loď tak ,aby byla poškozená na palubě ,ale nepotopila se.
Pak z ní samozřejmě nikdo nedokáže vzlétnout.
TARGETWARE je tiez zadarmo Robo ... a ano, pekne si to napisal, tiez sa nas viacej na tom bavilo (Tie bezplatne opravy chyb by mali byt samozrejmost nie?)
Za kralovnu a fialove stopovkyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Upravil/a Adler dne 12-11-2009 13:55
Adler napsal:
...
Ako som uz v prvom desatore napisal. Ked bude ofiko aspon tak dobre, ako je teraz UP, alebo nebodaj lepsie, tak RAD zase poletim na OFIKO sturmovi, len aby to uzavretie netrvalo prilis dlho.
...
Tak to já zase doufám, že to "ofiko" bude mít od hrůzy jménem UP velmi, ale opravdu velmi daleko.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.