paja_cz napsal:
Z Do335, nejde po přistání normálně vyskočit a "odběhnout", po stisku ctrl+E se spustí animačka s katapultem a ,....pilot killed :sm39:
no pokud ctrl+E znamená, že aktivuješ vystřelovací sedadlo, tak je to v naprostém pořádku...:sm16:
Pokud vím, tak od pradávna ctrl+E spouští dvě odlišné animace (možná tři) v závislosti na tom jestli letíš, nebo jsi právě dobrzdil po přistání.
jenže pokaždé je to odhození kabiny a vyskočení ven, úprk a zalehnutí (nebo hop do člunu), ne? no a pokud se v situaci 0;0 (výška rychlost) vystřelíš ze sedačky, tak to máš jistý...
Tys to zkousel? Pravdepodobne si o tom cetl. Asi je to i pravda, ale :
- letadlo je tak dobre jako pilot
- i O. rekl, ze v ramci zachovani hratelnosti tu a tam neco priohne -> JE TO JENOM HRA
- navic zalezi na rychlosti, mnozstvi paliva a co ja vim cem jeste
G10
P.S. Tyhle absolutisticke reci "testovacich" pilotu miluju. :rol:
1stCL_pbarry napsal:
Tohle je fakt trochu mimo gryzlove. Hadat se kterymu letadlu maj ulitnout nejty. No, to je jedno, kazdopadne se 109kou nedokazes udelat takovy manevry jako se spitem vzhledem k tuhnuti. (pravda dalo by se o tom diskutovat- zvlast v porovnani s jakama,ale spit je na tom stale o tridu lip).
Bf je ted dost stabilni. Ale zatacku toci furt stejne. Stejne tak spit stale dotaci 109ku celkem snadno, zvlast ve vyskach..
Jestli fajtl zacne jezdit trikolky je celkem jedno, pac ve vzduchu sem ho nevidel ani nevim.
Hi hi hi ... chytli se, chytli
A teď vážně.
Restrikce na manévry a pevnost Bf109G-14 vycházejí z NAŠICH poválečných předpisů a řádů, kdy jsme jako Československo provozovali po válce Bf109G-14 (pod označením C-99) a SpitIX.
Piloti měli ZAKÁZÁNO provádět akrobatické manévry, na které byli zvyklí ze SpitIX a to z toho důvodu, že to nevdržela konstrukce Bf109G-14, protože ta konstrukce na to nebyla dimenzovaná. A jedná se skutečně o Bf109G-14 a ne o hybrid C-199, známí pod přezdívkou "mezek".
Pokud si myslíte, že to je stále nesmysl, zkuste si zjistit, jaký součinitel bezpečnosti používali Němci a Britové při výpočtu početního zatížení během návrhu konstrukce. Samozřejmě je nutné vycházet i z toho, na jaké přetížení je dimenzováno dané letadlo.
EDIT
Jinými slovy řečeno, pokud by pilot Bf109G-14 provedl učitý manévr jako Spit IX, pod stejným násobkem, Bf109G-14 se zkroutí konstrukce a může se rozpadnout při provedení dalšího, obdobného manévru. Stejně jako když se rozpadne letadlo při překročení maximální dovolené rychlosti, tak tak se rozpadne Bf109G-14 při pokusu o provedení daného manévru.
Abyste to nepochopili špatně. Není to o tom, že bych chtěl, aby se něco podobného objevilo v ilovi (není to technicky dost úplně možné), ale aby si někteří nemysleli, že jejich letadla nemají žádná omezení pro manévr na vyšším násobku, jak si to myslí Upravil/a 313_Gryzlov dne 10-02-2006 12:59
paja_cz napsal:
Z Do335, nejde po přistání normálně vyskočit a "odběhnout", po stisku ctrl+E se spustí animačka s katapultem a ,....pilot killed :sm39:
no pokud ctrl+E znamená, že aktivuješ vystřelovací sedadlo, tak je to v naprostém pořádku...:sm16:
Pokud vím, tak od pradávna ctrl+E spouští dvě odlišné animace (možná tři) v závislosti na tom jestli letíš, nebo jsi právě dobrzdil po přistání.
jenže pokaždé je to odhození kabiny a vyskočení ven, úprk a zalehnutí (nebo hop do člunu), ne? no a pokud se v situaci 0;0 (výška rychlost) vystřelíš ze sedačky, tak to máš jistý...
Ne, jednou je to s padákem, a podruhé bez. Snažím se Ti vysvětlit, že Ctrl+E (bail out) ve hře, znamená "opuštění letadla" různými způsoby.
Z čehož také vyplývá, že hra by měla umožnit, vyskočit ze stojícího Do335 bez aktivace náloží pod sedačkou.
paja_cz napsal:
Z Do335, nejde po přistání normálně vyskočit a "odběhnout", po stisku ctrl+E se spustí animačka s katapultem a ,....pilot killed :sm39:
no pokud ctrl+E znamená, že aktivuješ vystřelovací sedadlo, tak je to v naprostém pořádku...:sm16:
Pokud vím, tak od pradávna ctrl+E spouští dvě odlišné animace (možná tři) v závislosti na tom jestli letíš, nebo jsi právě dobrzdil po přistání.
jenže pokaždé je to odhození kabiny a vyskočení ven, úprk a zalehnutí (nebo hop do člunu), ne? no a pokud se v situaci 0;0 (výška rychlost) vystřelíš ze sedačky, tak to máš jistý...
Ne, jednou je to s padákem, a podruhé bez. Snažím se Ti vysvětlit, že Ctrl+E (bail out) ve hře, znamená "opuštění letadla" různými způsoby.
Z čehož také vyplývá, že hra by měla umožnit, vyskočit ze stojícího Do335 bez aktivace náloží pod sedačkou.
Jistě, to by mohla, já ale doufám, že ho budeš častěji opouštět na padáku :sm13:
Hmm, ale jinak sem zjistil, že člověk by si neměl stahovat ty leaklé bety :-)... hodně věcí je jinak. U Tempestu evidentně posunuli hlavu pilota dozadu, takže zaměřovač je menší (je tady někdo kdo vidí mušku uprostřed při nejvzdálenějším pohledu? a asi ho i zmenšili nebo co) a je špatně vidět dozadu...
No Mossie FB.VI je sice z r.42 ale k útvarům se dostalo až začátkem 43. Na druhou stranu Beau 21 je licenční TF X, který se začal vyrábět na začátku r. 43. tedy rozdíl cca půl roku. A všude jsem našel že Mossie by mělo být cca o 70-90 km rychlejší...
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
Hmm, ale jinak sem zjistil, že člověk by si neměl stahovat ty leaklé bety :-)... hodně věcí je jinak. U Tempestu evidentně posunuli hlavu pilota dozadu, takže zaměřovač je menší (je tady někdo kdo vidí mušku uprostřed při nejvzdálenějším pohledu? a asi ho i zmenšili nebo co) a je špatně vidět dozadu...
No Mossie FB.VI je sice z r.42 ale k útvarům se dostalo až začátkem 43. Na druhou stranu Beau 21 je licenční TF X, který se začal vyrábět na začátku r. 43. tedy rozdíl cca půl roku. A všude jsem našel že Mossie by mělo být cca o 70-90 km rychlejší...
Hele, taky mi prislo jakesi pomale ale ono ve skutecnosti tenhle typ tak rychlej nebyl. Mel by davat neco kolem 610km/h v nejaky vysce, coz imho dava.
Hmm, ale jinak sem zjistil, že člověk by si neměl stahovat ty leaklé bety :-)... hodně věcí je jinak. U Tempestu evidentně posunuli hlavu pilota dozadu, takže zaměřovač je menší (je tady někdo kdo vidí mušku uprostřed při nejvzdálenějším pohledu? a asi ho i zmenšili nebo co) a je špatně vidět dozadu...
No Mossie FB.VI je sice z r.42 ale k útvarům se dostalo až začátkem 43. Na druhou stranu Beau 21 je licenční TF X, který se začal vyrábět na začátku r. 43. tedy rozdíl cca půl roku. A všude jsem našel že Mossie by mělo být cca o 70-90 km rychlejší...
Hele, taky mi prislo jakesi pomale ale ono ve skutecnosti tenhle typ tak rychlej nebyl. Mel by davat neco kolem 610km/h v nejaky vysce, coz imho dava.
No s jeho zranitelností je jeho použítí značně omezené. Možná se hodí jen na speciálky. Asi ho bude čekat stejná kariéra jako Beu který taky není moc používán alespoň ne profesionálně jako je tomu u ilů,B25,Ju87,He111 .....
Upravil/a GC3_Messik dne 10-02-2006 13:23
1stCL_pbarry napsal:
Myslim ze 109ka neudela takovy manevr, ktery by ji vyrazneji poskodil ve vysokem G vzhledem k velkym silam v rizeni , tuhnuti ci kompresi...
To si trošku odporuje s tím, že befy jsou na velikých rychlostech stále ovladatelné díky malými silám v řízení.
Velkého násobku lze dosáhnout i na malých rychlostech, kde pilotovi síly stačí. Také stačí, když párkrát pilot prostřídá pozitvní násobek s negativním. Například při výkrutu v zatáčce dochází ke změnám zatížení, což už může stačit na zdeformování konstrukce.
Navíc pokud někdo odstaví befa tím, že jej oddělá v manévru, tak to asi dokázat lze Uznávám, že ten člověk je zatraceně dobrý pilot Jeho jméno je: Mira Hanák
pbarry, pokud budeme mluvit o případech z války, tak jsem se nesetkal s tím, že by se nějaký německý pilot pokoušel kopírovat v manévrech Spita (případně JAK, P-39).
Důvodů může být několik: pilot befu nebo spojenecký pilot nemusel mít takové schopnosti, aby byl schopen provést nějaký manévr na vysokém násobku. Literatura se o takovýchto záležitostech moc nezmiňuje.
Znám ale případ pilota LW, který popisuje, jak unikal na svém befovi sovětské přesile. Provedl dva úniky z veliké výšky při rychlosti, přičemž jeddnou dosáhl rychlosti 750 km/h IAS. Shodou okolností to byla maximální rychlost na rachloměru toho befu. Pilot popisuje, jak se bef kroutil a skřípal, jak byla konstrukce namáhaná. Po přistání na břicho se bef rozpadnul. Měl pokroucená křídla a snad i trup.
Sovětský pilot v roce 1940 zkoušel Bf109B nebo D. Teď nevím. Při letu střemhlav prasknul stabilizátor - důvod, proč se neměcký piloti ve španělské válce vyhýbali manévrování ve vertikálách (myšleno prudké klesání ve střemhlavém letu). Pro námitku, že mašina byla kořistní a olítaná. Byl to tovární bef německé továrny a odehrálo se před německými inženýry a piloty na letišti oné továrny.
Nejmenované sovětské eso - vymanévrovál německé befy právě pomocí velikých násobků. Tohle ale neříká nic o pevnosti německého stroje, ale o kvalitách sovětského pilota. Otázkou tedy zůstává, proč jej befy nenásledovaly. Odpovědí může být mnoho, včetně té, aby si udržely rychlost.
Piloti JAKů se zmiňují o tom, že je befy nenásledovaly do manévrů. Důvod může být stejný, jako nahoře.
Co se týká toho, že takhle jde zrušit každé letadlo, tak očividně Spitovi tohle nevadilo a konstrukce to snesla Upravil/a 313_Gryzlov dne 10-02-2006 14:07
Gryzlove dohodnem se...
My Tě nebudem následovat do manévrů s BF109 a Ty nás nebudeš následovat do manévrů s Yakem - co Ty na to??? já myslím že je to seriozní nabídka...:jamamoto:
3IAP_Tajpan napsal:
Jednoznačný zabiják v rukách LW bude Bf109F4. Neuveritelné...
Jedno vec co ma zaraza je, ze tu stale pocujem od "cervenych", ako by sa Bf 109 nemalo spravat. Chcel by som tu raz pre zmenu pocut, ako by sa podla "cervenych" MALI Mezky spravat. Len mi tu nedavajte nejake cisla, pretoze ja naozaj nemam pocit, ze by Mezek lietal okolo Spita ako Rata okolo Me-323... Tak mi prosim vysvetlite, ake by malo byt idealne Bfko pre "cervenych"... Ale tak nejako po lopate. Aby som to pochopil. Ja som jednoduchy clovek. Napr.: "Sadnem do Spita, uvidim v ROVNAKEJ vyske 3x 109, urobim 3x loop, 1x 360 stupnovu zatacku, 3x vystrelim a letim domov."
Ono sa totiz dost tazko programuje nieco, CO SA NEDA ALEBO CO BY SA NEMALO ROBIT. Takze mohli by sme pocut, co by sa s Bf 109 malo dat robit? Dik.
Upravil/a mkubani dne 10-02-2006 14:32
3IAP_Messik napsal:
myslím, že to je zbytečné stejnak se shodnete, že to je jen hra a skoro všechno je tady ufo.
To snad není na překážku tomu, abych někomu zkazil jeho představy o jeho oblíbeném letadle, ne?
1stCL Pepan napsal:
Gryzlove dohodnem se...
My Tě nebudem následovat do manévrů s BF109 a Ty nás nebudeš následovat do manévrů s Yakem - co Ty na to??? já myslím že je to seriozní nabídka...:jamamoto:
koukám, že Gryzlov taky trpí selektivitou.
BF- se kroutily křídla to byla nemoc od F série a nikdy jí nevyřešili to je pravda když zabral při vysoký rychlosti křidýlkama tak mu prostě upadly křídla, to měl např i Ju-88 tomu se taky složily .
No ale co ruský stroje a americký
Jaky odpadával potah křídla pořád do tý doby než je dělali z kovu tj. 1945 hořely jim motory vzlášť VK-150 PF-2 a 107
Lavoškám museli namontovat omezovač otáček a spolu s Laggy si lehaly rádi na břicho kůli špatný hydraulice. Občas to peklo pilota v kabině tak na 80 stupňů u FN a dál snad vyřešeno.
Jo a většině Rusů občas vypadával podvozek neb ty zámky byly na pikaču nebo je jim zas nezaaretoval.
Migu praskalo chlazení teda to snad postupně odstranili
Mustafa taky mu padaly křídla - špatně upevněnej podvozek
Spit kupodivu nic bravo
Tempest/typhoon- neradno přetěžovat občas upadly komplet kormidla
foky - motory žraly samy sebe
cobry deformace zadních částí trupu a křídel- posilovaný po celou dobu výroby
il2- dal se přeříznou kulasem neb měl dřevěnej trup- poté začali montovat do nich L -profily někdy i svrchu.
já bych to Bf tak tvrdě neviděl skoro každý letadlo mělo svý mouchy
Upravil/a Jp- dne 10-02-2006 14:45
mkubani... ten tvuj idealni postup je prilis slozity... nejlepsi by bylo, kdyby tam bylo nejake tlacitko, ktere by zmackli, a to by nahodilo autopilota napojeneho na nervova centra virtualniho pilota, okamzite plnici jakekoliv pohnuti mysli, a to i pres veskere fyzikalni limity... proste... vidim bf109, zmacknu tlacitko, za 30 sekund je bf dole, zmacknu tlacitko a letim jinam...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.