November 21 2024 19:23:18
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Nadstavba HSFX7 - diskuze
magot
DK_IL2 napsal:
Je, prosím, možné přidat do jednoho balíku mapu Rabaulu, nebo je k dispozici velká mapa Papua - N.Guinea?
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,45687.0.html

Koukal jsem na to, krom toho že se vůbec neobjeví v seznamu map v HSFX (což by byl ten nejmenší problém) je extra hnusná a ještě k tomu v nějaké debilním poměru 1:2 a něco ..
Takže toto ne e
 
batoh
magot napsal:
Tady je seznam co jsem tam neimportoval z různých důvodů ale mám to k dispozici víceméně funkční:
- Command_and_Control_v3.031 (netřeba, všichni máte)

Dovolte dotaz: pokud nebude v připravované nadstavbě C&C mod, jak ho připojovat vedle nadstavby přes JSGME? Bude záležet na pořadí jejich aktivace? Ptám se kvůli sekci [Command_and_Control] ve FMB a kvůli řádkům doplňovaným na konec stationary.ini:
C:\...kořenový adresář hry\jsgmemods\Command_and_Control_v3.031\files\com\maddox\il2\objects\stationary.ini
Zdroj stáhnutí  Code

[Command_and_Control]
FAC           vehicles.stationary.CandC$FACUnit     1
AFAC         vehicles.stationary.CandC$AFACUnit  1
GCI(m)        vehicles.stationary.CandC$GCIUnit     2
GCI(ft)       vehicles.stationary.CandC$AGCIUnit  1
RCGCI         vehicles.stationary.CandC$RCGCIUnit 2
Vector        vehicles.stationary.CandC$VectorUnit 1
OBS           vehicles.stationary.CandC$OBSUnit     1
CW            vehicles.stationary.CandC$CWUnit     1
FUG202        vehicles.stationary.CandC$FuGUnit     2
FUG218         vehicles.stationary.CandC$FuG218Unit 2
FD2           vehicles.stationary.CandC$FD2Unit 2
SN2         vehicles.stationary.CandC$SN2Unit 2
SN2b         vehicles.stationary.CandC$SN2bUnit 2
Naxos         vehicles.stationary.CandC$NaxosUnit 2
Flensburg     vehicles.stationary.CandC$FlensburgUnit 2
AImkIV         vehicles.stationary.CandC$AImkIVUnit 1
AImkVIII      vehicles.stationary.CandC$AImkVIIIUnit 1
AImkX         vehicles.stationary.CandC$AImkXUnit 1
AImkXV         vehicles.stationary.CandC$AImkXVUnit 1
Serrate       vehicles.stationary.CandC$SerrateUnit 1
Monica        vehicles.stationary.CandC$MonicaUnit 1
GTW         vehicles.stationary.CandC$GTWUnit     2
GNR           vehicles.stationary.CandC$GNRUnit     1
Corkscrew     vehicles.stationary.CandC$CorkscrewUnit 1
Window         vehicles.stationary.CandC$WindowUnit 1   
Jammer         vehicles.stationary.CandC$JammerUnit 1
RO            vehicles.stationary.CandC$RadioOperatorUnit 2
NAV         vehicles.stationary.CandC$NavUnit   1
OBOE         vehicles.stationary.CandC$OBOEUnit 1
H2S         vehicles.stationary.CandC$H2SUnit 1
Error         vehicles.stationary.CandC$ErrorUnit 1
Aimpoint      vehicles.stationary.CandC$AimpointUnit 1
SPR           vehicles.stationary.CandC$SPRUnit     1
ASD         vehicles.stationary.CandC$ASDUnit     1
ASG         vehicles.stationary.CandC$ASGUnit     1
ASVmkIII      vehicles.stationary.CandC$ASVmkIIIUnit  1
ANAPS4         vehicles.stationary.CandC$ANAPS4Unit   1
Taki         vehicles.stationary.CandC$TakiUnit      2
RESCAP         vehicles.stationary.CandC$RESCAPUnit    1
SAR         vehicles.stationary.CandC$SARUnit 1
DZ         vehicles.stationary.CandC$DZUnit 1
Arty(g)         vehicles.stationary.CandC$NGSUnit 1
Arty(n)         vehicles.stationary.CandC$NGS1Unit 1
Barrage         vehicles.stationary.CandC$BRGUnit 1
Box         vehicles.stationary.CandC$BoxUnit 1
Fire         vehicles.stationary.CandC$FireUnit 2
Refuel         vehicles.stationary.CandC$RefuelUnit 1
RdmPlanes     vehicles.stationary.CandC$RandomAircraftUnit 2
RdmPlanes2    vehicles.stationary.CandC$RandomAircraft2Unit 2
RdmGround     vehicles.stationary.CandC$RandomVehiclesUnit 2
RdmGround2    vehicles.stationary.CandC$RandomVehicles2Unit 2
RdmWeather    vehicles.stationary.CandC$RandomWeatherUnit 1
DynWeather    vehicles.stationary.CandC$DynamicWeatherUnit 1
StmFront      vehicles.stationary.CandC$StormFrontUnit 1
RdmTime       vehicles.stationary.CandC$RandomTimeUnit 1
RdmSkill      vehicles.stationary.CandC$RandomSkillUnit 2
RdmTrains     vehicles.stationary.CandC$RandomTrainsUnit 2
RdmShips      vehicles.stationary.CandC$RandomShipsUnit 2
RdmShips2     vehicles.stationary.CandC$RandomShips2Unit 2
Spawn         vehicles.stationary.CandC$SpawnUnit 1
SLD         vehicles.stationary.CandC$SLDUnit 1
SLD2         vehicles.stationary.CandC$SLD2Unit 1
Ambush         vehicles.stationary.CandC$AmbushUnit 2
CityLights    vehicles.stationary.CandC$CityLightsUnit 1
LowRecon      vehicles.stationary.CandC$LowReconUnit 1
HighRecon     vehicles.stationary.CandC$HighReconUnit 1
Ground_Attack vehicles.stationary.CandC$LevelUnit 1
Landing       vehicles.stationary.CandC$LandingUnit 1
DynStream     vehicles.stationary.CandC$DynamicStreamUnit 1
Bomb         vehicles.stationary.CandC$BombUnit 2
DynamicRescue vehicles.stationary.CandC$DynamicRescueUnit 1
DynStrike     vehicles.stationary.CandC$DynamicStrikeUnit 1



 
magot
batoh napsal:
Dovolte dotaz: pokud nebude v připravované nadstavbě C&C mod, jak ho připojovat vedle nadstavby přes JSGME? Bude záležet na pořadí jejich aktivace? Ptám se kvůli sekci [Command_and_Control] ve FMB a kvůli řádkům doplňovaným na konec stationary.ini:


No mohl bych tam předpřipravit synchronizované stationary.ini pro C&C, ale upozorňuju že tento mod je částečně nekompatibilní s HSFX7 a tímto může způsobit neočekávané CTD ...
Ale teoreticky by to mohlo celé fungovat ... teoreticky funguje i komunismus .. teoreticky Šklebící se

Jo budu muset synchronizovat část map jsem zjistil aby fungovali přes JSGME, takže na tom bude ještě dost práce kua ..
 
Kukuloo
Ked sme skusali mapu z invazie do HSFX, myslim ze na nej neslo ukladat misie lebo chybali nake objekty. Holt to bolo zrejme robene pre UP. To len na okraj s cim sme sa stretli pri novych mapach.
Letka_13/Kukulo
 
Koty
@magot
ono jde spíš o to, že to kompatibilitu ztrácí už tím, že to jede pod 4.12 (spotovací mechaniky pro radar jdou do háje)
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
saldy
Když jsem dělal mise pro CC mod, tak jsem tam psal aby se nikdy nekombinoval s jinými mody(může i nemusí fungovat). Prostě aktivovat HSFX a pak už jen CC a je klid.

Naštěstí je toho furt celkem dost co funguje. CC mod by mohl být klidně aktivovatelnou součástí HSFX, jen by se z něj vyšouply fičury co nejedou a nikdy nepojedou, tj. pozemní spotovací radary a ty záchraný vysílače nebo jak se to jmenuje. To je snad vše.

CC je významná věc a navždy budeme nuceni to hledat někde po odkazech.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
V HSFX6 je CC odladěn, bohužel tam nemá tolik fíčur a nikdo už to nelítá ..
 
200th_Taro
Hello.
How about Vultee Vengeance for the new HSFX update?
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,41680.0.html
 
saldy
Ještě jsem si vzpomněl, že ty Lancastery byly 2, jeden se nesnášel s CC modem a druhý byl ok. Tak snad se do updatu dostane ten správný.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Tohle je ten zkonvertovaný z FSX. Funguje ok ale s CC dohromady jsem ho nezkoušel.
Upravil/a magot dne 18-12-2016 19:50
 
saldy
Tohle je ten co jsem s ním dělal mise Zaume Sau (palubní radar) https://uloz.to/!...hunter-zip, je to od Ranwers a pro HSFX to upravil Kukulo. Nám ale šlo primárně o letoun jako cíl, jak funguje jako flyable nevím.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Kukuloo
No, upravil. Narval som ho do HSFX Šklebící se
Letka_13/Kukulo
 
magot
Ten co tam mám je flyable no problem.
Ta nadstavba není primárně určena pro C&C páč ten kód není synchronizován.
Ale teoreticky by mělo C&C fungovat.

Ki-48 a Ki-49 budou zařazeny do mod packu.
 
Hoper
saldy napsal:

Když jsem dělal mise pro CC mod, tak jsem tam psal aby se nikdy nekombinoval s jinými mody(může i nemusí fungovat). Prostě aktivovat HSFX a pak už jen CC a je klid.

Naštěstí je toho furt celkem dost co funguje. CC mod by mohl být klidně aktivovatelnou součástí HSFX, jen by se z něj vyšouply fičury co nejedou a nikdy nepojedou, tj. pozemní spotovací radary a ty záchraný vysílače nebo jak se to jmenuje. To je snad vše.

CC je významná věc a navždy budeme nuceni to hledat někde po odkazech.

a ty záchraný vysílače
- ty pod HSFX7 nejedou ?? Ono teda už mise alá 1939 nebo Invaze stejně nebude, ale tohle je prvek, který v megaakci (a vlastně i nemega) má hodně co do sebe...
Škoda :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
otto
Viete mi niekto poradiť dobrý sounpack (nie tiger sound)?
 
Kukuloo
Neodpoviem priamo. Na nase akcie je potrebny HSFX 7.0.3 + modpack na akciu. Nic ine nie je vhodne pridavat. Su to starosti naviac a ist na nasu akciu s pridavnymi modami si hovori o komplikacie.

Pre offline to je ina muzika. Sound packy som nestudoval. Ale dost som studoval efekty a pre mna najlepsie efekty ake som v iloj videl su Low effects v JSGME z HSFX 7.0.3 tj. efekty zo 4.12 patchu.
Letka_13/Kukulo
 
Hoper
proč jsou "Low" efekty lepší než "normal" ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
TozziFan
Effects low jsou originální (optimalizované) efekty z čisté 4.12.2ky. Pokud je neaktivuješ, máš ve hře módové, které mohou u některých uživatelů dělat problémy.
 
HaFu1939
Magote, jestli tohle vyjde, tak resuscituješ HSFX.
Moc držím palce a radši se netěším, abych nic nezakřik.
Dobrý nový rok všem, pánové.
 
magot
Nemyslím. Nebude to plnohodnotné nové hsfx ani synchronizace s 4.13 kterou by to potřebovalo.
Bude to pouze mod nadstavba.

Ještě vydržte dávám do kupy ty další věci, Ki-48, vlaky, synchronizace s novýma mapama ..
Upravil/a magot dne 01-01-2017 15:20
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,007,874 návštěv