vcerejsi polet na AH
|
310_Gringo |
Přidané 19-12-2007 10:35
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Tvůj subjektivní pocit je výstižnej.O to víc potěší když se zadaří i na těhle ruskejch máslostrojích |
|
|
|
Rufu |
Přidané 19-12-2007 10:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Hmm to je mi novina .taky by to občas mohl říci někdo z modré strany a ne jen červení co občas přejdou na modrou stranu.Takovej Enty ten byl červenej až za ušima a od jistý doby je furt u modrejch,a co teprv Zajíc a Petras |
|
|
|
Safrik |
Přidané 19-12-2007 11:07
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 19-12-2007 11:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lucka napsal:
Můj subjektivní pocit ze včerejšího poletu je tento:
Je nepoměrně snazší být stíhačem Luftwaffe v prvních letech války, než stíhačem VVS. Létání v Befku, pokud ho držím ve větších rychlostech a v dostatečné výšce, mi v případě nepříznivého vývoje situace kdykoli umožňuje ukončit boj a soupeři ulétnout. To je něco, co v ruském letadle z let 1941-42 nezažiju.
Toto je historická skutočnosť. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 11:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá. |
|
|
|
Panek |
Přidané 19-12-2007 11:23
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
Safrik napsal:
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku.
Ta vaše propaganda.
Už v příjmači nám soudruh major říkal, že všechny naše stroje dosahují lepších výkonů ve všech ohledech, než stroje okupantů.
A soudruh major přece nelže. |
|
|
|
1stCL_Johann |
Přidané 19-12-2007 11:32
|
Nováček
Příspěvek: 70
Založený: 18.04.06
|
Mno lucko ,taky bych chtel potkavat jenom same nezkusene piloty jako jsi potkala Ty v tom poletu .V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru . Pri rychlosti nad 550Km/h je zuum na obezretneho pilota uz dost obtizny pro tuhnuti, obvikle se musi zumovat ne naletadlo ale do predpokladane drahy a zkuseny pilot to vi. Takze tvuj zaver se bych rekl tyka jen boje s nepozornymi a nezkusenymi piloty .Ty ostatni muzou byt klidni.Neni to tak lehke a kdyz navic spolupracuje dvojice tak jeste tezsi .Aby tady nenastala milna predstava.
Upravil/a 1stCL_Johann dne 19-12-2007 11:51
|
|
|
|
Panek |
Přidané 19-12-2007 11:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
1stCL_Johann napsal:
Mno lucko ,taky bych chtel potkavat jenom same nezkusene piloty jako jsi potkala Ty v tom poletu .V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru . Pri rychlosti nad 550Km/h je zuum na obezretneho pilota uz dost obtizny pro tuhnuti. Takze tvuj zaver se bych rekl tyka jen boje s nepozornymi a neskusenymi piloty .Ty ostatni muzou byt klidni.Neni to tak lehke a kdyz navic spolupracuje dvojice tak jeste tezsi .Aby tady nenastala milna predstava.
A v Laggu se přece neuhýbá. Přece se definitivně nepřipravýš o energii, kterou si nastřádáváš od startu. |
|
|
|
alfik |
Přidané 19-12-2007 11:53
|
Diskutující
Příspěvek: 4788
Založený: 21.04.06
|
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 11:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...
Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h. |
|
|
|
1stCL_Johann |
Přidané 19-12-2007 12:02
|
Nováček
Příspěvek: 70
Založený: 18.04.06
|
Lucka napsal:
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...
Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h.
To nema nic spolecneho s tim co jsem napsal |
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 12:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě
Až tak?
Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943.
Upravil/a Lucka dne 19-12-2007 12:06
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 12:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
1stCL_Johann napsal:
Lucka napsal:
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...
Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h.
To nema nic spolecneho s tim co jsem napsal
Má.
Lehký manévr neuděláš, když netušíš, že ho udělat máš.
EDIT: Nepochopila jsem tvoji větu "když ti nepochopitelně nevlétne do směru". Pokud útočíš a zoomuješ, srovnáš si éro do stejného směru letu jako cíl. Potom už nemusíš dělat skoro nic, jen doufat, že cíl neočekávaně nezmění směr letu. Platí sice stará známá poučka, že v oblasti bojů se nikdy nelétá rovně déle než 20-30 vteřin, ale když na to někdo nedbá a je jich takových hodně, sezobneš ho jako malinu.
Upravil/a Lucka dne 19-12-2007 12:29
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 19-12-2007 12:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lucka napsal:
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě
Až tak?
Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943.
ako a kde a kto.
2xG6 verz 4x25lbs.
mali výšku, rýchlosť ale trochu sme to prehnali (blbli sme v zátačkach) a
s trochu štastia ,100libier RAF skončilo v lesíku.
A staré G6 sa vrátili dotankovať. |
|
|
|
Safrik |
Přidané 19-12-2007 12:39
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá.
Že Tě huba nebolí, prý obluda |
|
|
|
Safrik |
Přidané 19-12-2007 12:40
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
3BAP_Panek napsal:
Safrik napsal:
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku.
Ta vaše propaganda.
Už v příjmači nám soudruh major říkal, že všechny naše stroje dosahují lepších výkonů ve všech ohledech, než stroje okupantů.
A soudruh major přece nelže.
|
|
|
|
Safrik |
Přidané 19-12-2007 12:43
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Lucka napsal:
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě
Až tak?
Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943.
Ale kdeže, v té době už máme Fokáčky. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 12:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Safrik napsal:
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá.
Že Tě huba nebolí, prý obluda
Já věděla, že se někdo ozve. Koriguji své vyjádření: áčkovej Fw je ucházející, Dora je nejošklivější letadlo z ILa. |
|
|
|
Safrik |
Přidané 19-12-2007 12:46
|
Uživatel
Příspěvek: 964
Založený: 26.12.05
|
Lucka napsal:
Safrik napsal:
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá.
Že Tě huba nebolí, prý obluda
Já věděla, že se někdo ozve. Koriguji své vyjádření: áčkovej Fw je ucházející, Dora je nejošklivější letadlo z ILa.
Jojo to máš pravdu, ale až po Spitu. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 19-12-2007 12:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Tajpan napsal:
ako a kde a kto.
2xG6 verz 4x25lbs.
mali výšku, rýchlosť ale trochu sme to prehnali (blbli sme v zátačkach) a s trochu štastia 100libier RAF skončilo v lesíku.
A staré G6 sa vrátili dotankovať.
...a potom jsi se probudil a musel vstávat do práce, že? |
|
|