September 28 2024 04:17:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 12

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
vcerejsi polet na AH
310_Gringo
Tvůj subjektivní pocit je výstižnej.O to víc potěší když se zadaří i na těhle ruskejch máslostrojíchŠklebící se
 
Rufu
Hmm to je mi novina .taky by to občas mohl říci někdo z modré strany a ne jen červení co občas přejdou na modrou stranu.Takovej Enty ten byl červenej až za ušima a od jistý doby je furt u modrejch,a co teprv Zajíc a PetrasŠklebící se
 
Safrik
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku. Šklebící se
 
Tajpan
Lucka napsal:
Můj subjektivní pocit ze včerejšího poletu je tento:
Je nepoměrně snazší být stíhačem Luftwaffe v prvních letech války, než stíhačem VVS. Létání v Befku, pokud ho držím ve větších rychlostech a v dostatečné výšce, mi v případě nepříznivého vývoje situace kdykoli umožňuje ukončit boj a soupeři ulétnout. To je něco, co v ruském letadle z let 1941-42 nezažiju.


Toto je historická skutočnosť. Mrknutí
 
Lucka
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá. Úsměv
 
Panek
Safrik napsal:
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku. Šklebící se

Ta vaše propaganda.Naštvaný
Už v příjmači nám soudruh major říkal, že všechny naše stroje dosahují lepších výkonů ve všech ohledech, než stroje okupantů.
A soudruh major přece nelže.
 
1stCL_Johann
Mno lucko ,taky bych chtel potkavat jenom same nezkusene piloty jako jsi potkala Ty v tom poletuŠklebící se .V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru . Pri rychlosti nad 550Km/h je zuum na obezretneho pilota uz dost obtizny pro tuhnuti, obvikle se musi zumovat ne naletadlo ale do predpokladane drahy a zkuseny pilot to vi. Takze tvuj zaver se bych rekl tyka jen boje s nepozornymi a nezkusenymi piloty .Ty ostatni muzou byt klidni.Neni to tak lehke a kdyz navic spolupracuje dvojice tak jeste tezsi .Aby tady nenastala milna predstava.
Upravil/a 1stCL_Johann dne 19-12-2007 11:51
 
Panek
1stCL_Johann napsal:
Mno lucko ,taky bych chtel potkavat jenom same nezkusene piloty jako jsi potkala Ty v tom poletuŠklebící se .V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru . Pri rychlosti nad 550Km/h je zuum na obezretneho pilota uz dost obtizny pro tuhnuti. Takze tvuj zaver se bych rekl tyka jen boje s nepozornymi a neskusenymi piloty .Ty ostatni muzou byt klidni.Neni to tak lehke a kdyz navic spolupracuje dvojice tak jeste tezsi .Aby tady nenastala milna predstava.

Šklebící se A v Laggu se přece neuhýbá. Přece se definitivně nepřipravýš o energii, kterou si nastřádáváš od startu.
 
alfik
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Lucka
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...

Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h.
 
1stCL_Johann
Lucka napsal:
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...

Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h.

To nema nic spolecneho s tim co jsem napsalMrknutí
 
Lucka
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě Šklebící se

Až tak? Úsměv

Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943. Vyděšený
Upravil/a Lucka dne 19-12-2007 12:06
 
Lucka
1stCL_Johann napsal:
Lucka napsal:
1stCL_Johann napsal:
...V Bf pri rychlosti 690 km/h staci nepriteli lehky manevr a nestrefis nic kdyz ti nepochopitelne nevletne do smeru...

Jde o moment překvapení. Když na Rusa padáš ze čtyř kilometrů (a navíc je to uživatel soundmodu) nemá o tobě ani potuchy. Zkus si takhle někoho zoomnout s Jakem nebo LaGGem. Nad 550 km/h už se tyhle letadla začínají nebezpečně otřásat a mnohem víc pozornosti než přibližujícímu se nepříteli budeš muset věnovat svým křídlům, která se lámou už při rychlostech nad 600 km/h.

To nema nic spolecneho s tim co jsem napsalMrknutí

Má.
Lehký manévr neuděláš, když netušíš, že ho udělat máš. Mrknutí
EDIT: Nepochopila jsem tvoji větu "když ti nepochopitelně nevlétne do směru". Pokud útočíš a zoomuješ, srovnáš si éro do stejného směru letu jako cíl. Potom už nemusíš dělat skoro nic, jen doufat, že cíl neočekávaně nezmění směr letu. Platí sice stará známá poučka, že v oblasti bojů se nikdy nelétá rovně déle než 20-30 vteřin, ale když na to někdo nedbá a je jich takových hodně, sezobneš ho jako malinu.
Upravil/a Lucka dne 19-12-2007 12:29
 
Tajpan
Lucka napsal:
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě Šklebící se

Až tak? Úsměv

Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943. Vyděšený

ako a kde a kto. Mrknutí
2xG6 verz 4x25lbs.
mali výšku, rýchlosť ale trochu sme to prehnali (blbli sme v zátačkach) a
s trochu štastia ,100libier RAF skončilo v lesíku.
A staré G6 sa vrátili dotankovať. Vyděšený
 
Safrik
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá. Úsměv


Že Tě huba nebolí, prý obluda Naštvaný
 
Safrik
3BAP_Panek napsal:
Safrik napsal:
Lucka kecá, nevěřte jí ani slovo. Létat za Luftwaffe je totiž mnohem mnohem lehčí po celou dobu války, ne jen na jejím začátku. Šklebící se

Ta vaše propaganda.Naštvaný
Už v příjmači nám soudruh major říkal, že všechny naše stroje dosahují lepších výkonů ve všech ohledech, než stroje okupantů.
A soudruh major přece nelže.


MrknutíŠklebící se
 
Safrik
Lucka napsal:
aalf napsal:
Řekl bych to asi takhle: Když chci na AHčkách dlouhej, masochistickej let s ukončením na padáku, letím za red. A když se toužím sadisticky kochat tím jak se jiní houpají, letím za blue. Na jakékoli mapě Šklebící se

Až tak? Úsměv

Co třeba Normandie 1943, tzn. Spitfire MkIXc vs Bf 109G6 nebo Kursk 1943, tj. La-5FN vs. Befko stejné verze? Na těchto mapách to pilotům Luftwaffe ani trochu nezávidím.
Vůbec netvrdím, že celkově je létání za blue lehčí. To ne. Platí to pouze v prvních dvou letech války na východě a na západě jen do příchodu Spitů...
...páč Spitfire Mk IX a La-5FN jsou noční můrou pilotů osy v roce 1943. Vyděšený


Ale kdeže, v té době už máme Fokáčky. Mrknutí
 
Lucka
Safrik napsal:
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá. Úsměv


Že Tě huba nebolí, prý obluda Naštvaný

Já věděla, že se někdo ozve. Šklebící se Koriguji své vyjádření: áčkovej Fw je ucházející, Dora je nejošklivější letadlo z ILa. Vyděšený
 
Safrik
Lucka napsal:
Safrik napsal:
Lucka napsal:
Moje příští exkurze do nepřátelského planesetu bude na téma Fokáč. Jsem na tu obludu docela zvědavá. Úsměv


Že Tě huba nebolí, prý obluda Naštvaný

Já věděla, že se někdo ozve. Šklebící se Koriguji své vyjádření: áčkovej Fw je ucházející, Dora je nejošklivější letadlo z ILa. Vyděšený


Jojo to máš pravdu, ale až po Spitu. Vyděšený
 
Lucka
Tajpan napsal:
ako a kde a kto. Mrknutí
2xG6 verz 4x25lbs.
mali výšku, rýchlosť ale trochu sme to prehnali (blbli sme v zátačkach) a s trochu štastia 100libier RAF skončilo v lesíku.
A staré G6 sa vrátili dotankovať. Vyděšený

...a potom jsi se probudil a musel vstávat do práce, že? Šklebící se
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,682,948 návštěv