HSFX 7
|
saldy |
Přidané 15-10-2013 13:20
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Tak zběžně první dojmy co jsem zatím viděl, asi budu motat dohromady i věci od DT. Při útoku na tank s Géčkovou štukou se při vybírání zteče letoun rozkymácí a do kokpitu proniká takový dunění od proudu vzduchu, to se mi hrozně líbí, působí to celé více reálně.
Do 217 nám přibyla nějaká verze M, to se musim podívat co to je zač, ale hlavně má vylepšenej kokpit, ten byl ostatně solidní i předtím, takže teď by nějaký moder mohl dotáhnout i kokpit všem 210/410, ty už mají parádní FM od HSFX 6. Japonská Suisei má bohužel stále domršený FM, mám pocit že to je skopírovaný přímo od Valu, a autor to už nedodělal, to je škoda, chtěl jsem si pro ní udělat nějakou minikampaň, jinak samozřejmě Kate a Tenzan s vlastním kokpitem to je nářez, nádhera.
SB-2 konečně letuschopný, s komplet luxusním interiérem, nábojnice se posunují do kulometů, různé odklápěcí poklopy atd..přidán i jeho early verze společně s českou modifikací B-71, je třeba hlídat otáčky jinak se motory rychle zadřou, na ty předchozí blivajzy můžem zapomenout. Splněno, to mám velkou radost, také rodina DB-3/Il-4 kompletní a parádní.
Italský Br.20 je trochu zklamání, očekávám zase souboj se zaměřovačem podobně jako u Canty, ale třeba si to ještě sedne. Potez! Tak od toho jsem moc nečekal, ale velice mě překvapil, máme tu hned 2 verze a spousta pěkných skinů, co mě šokovalo je original funkční zaměřovač! Stejně tak nová rodina francouzských bomb, tak to zatím nemá chybu, kokpit je sice slepenec, tak třeba modeři ještě spojí síly, protože origo kokpit jsem viděl a někde leží.
Přidaná možnost vypustit palivo z nádrží, jestli jsem to pochopil dobře, ale jen u jednoho stroje. Tady bych se přimlouval i pro Me 163, kde bylo nepřípustné s palivem přistát.
Sumarizace map-Konečně! Díky. Taxi pro vzlet-tahle nová funkce funguje velmi dobře, v kampaních to dodá pěknou šou a zpětně to dodělávám. Stejně tak možnost letkám nastavit různé formace. Při spárování letek(ta zelená linka) se mi zdá, že už do sebe nebourají, ale to je možná náhoda. Přibyly nám tanky a lodě, nové stationary object jsou pěkně promakaný, ty nový cisterny maj na sobě i potrubí s kohouty a pěkný skin. Počet objektů se zdvojnásobil-3850 je už fakt přehnaný, pro většinu věcí mě užitek nenapadá a je tu velká grafická nevyváženost mezi novými a 10 let starými objekty, to je jen takový moje konstatování. Předělaný kouře mě moc nepotěšily i když jsou pěkný, teď to zas celý zpětně předělávat bude úmorný, protože já je rád používám. Zapálený pozemní objekty a jednotky hoří mnohem déle a dým už nejde kolmo vzhůru, třeba rozstřílený letiště vypadá opravdu skvěle, co na to slabší pc nevím ale můj 3 roky starej to zvládá.
Nová mapa Moskvy, vše do detailu promakané. Vypadá skvěle u země i ve výšce, mám taky rád když ty nový mapy nemaj ty olegovský letiště.
Celkově mám z toho velmi dobrý pocit, hra je zas o krok dál, možnosti se zase rozšířily, byť před další expanzí objektů map a letadel by mělo mít přednost zpětná oprava mnoha letounů. Někdo tu zmiňoval funkci záchrany sestřelených pilotů, to jsem tam zatím nenašel, tohle by mohlo být zajímavé. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 15-10-2013 13:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Díky saldy jsem rád ,že si můžu o skvělém HSFX7 pěkně počíst.
Fakt je dobrý.
Přidej ještě něco aď mám ještě větší emocionální zážitek! |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 15-10-2013 16:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Tak mám tu otázku, při střelbě z blízkosti na letící cíl, případně v malé výšce mám dost slušné propady FPS, zaznamenal někdo podobnou zkušenost? (na HW: i7 860@3.15GHz, 16GB RAM, GTX760 - v configu ila detaily nastaveny max. )
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-10-2013 17:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
na takovým stroji to musí frčet bleskem |
|
|
|
606_Alllite |
Přidané 15-10-2013 17:51
|
Uživatel
Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
310_Pip napsal:
Tak mám tu otázku, při střelbě z blízkosti na letící cíl, případně v malé výšce mám dost slušné propady FPS, zaznamenal někdo podobnou zkušenost? (na HW: i7 860@3.15GHz, 16GB RAM, GTX760 - v configu ila detaily nastaveny max. )
mám to taky tak ...aji lehký shuterring
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 15-10-2013 17:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
no taky si myslím
každopádně to souvisí s efektama, pokud střílím z letadla hodně hlavňovýho jako je třeba hurricane, je to horší než třeba u jaků... a čím víc kouřů na zemi - tím míň FPS
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Powerty |
Přidané 15-10-2013 18:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Koukni do confu, jestli nemáš efect=2 a když tak to dej na 1. Já osobně okem rozdíl nepoznám a 2 zbytečně žere výkon. |
|
|
|
Koty |
Přidané 15-10-2013 19:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Zeptám se vás, přátelé, když už tu řešíme Conf... potřeboval bych poradit a myslím, že v tom vašem manuálu pro Conf to není - pokud mám šturma a chci nastavovat v klasickém nastavení ve hře, tak mi to nepovoluje možnost Perfect u Landscape details (což pak povoluje např. tu hezkou vodu). Vážně si s tím nevím rady - povoluje mi to maximálně Excelent a to je prostě málo... předem dík.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 15-10-2013 19:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Perfect jede pouze pod OpenGL, mám dojem.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-10-2013 19:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
Pravdu díš. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 15-10-2013 20:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
310_Pip napsal:
no taky si myslím
každopádně to souvisí s efektama, pokud střílím z letadla hodně hlavňovýho jako je třeba hurricane, je to horší než třeba u jaků... a čím víc kouřů na zemi - tím míň FPS
Jestli jsi použil config z HSFX šestky, tak ho smázni a nech ho vytvořit přes il2setup.exe znovu. Co si pamatuju, tak s tím měli lidi při přechodech na nové verze Modpacků problémy a tohle to vyřešilo, v tom původním configu prostě zůstal nějaký bordel, který snižoval výkon. |
|
|
|
veikso |
Přidané 15-10-2013 20:19
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
@Koty: Kromě OpenGL ještě HardwareShaders=1
;Must be 1 to activate Perfect mode. |
|
|
|
radko1111 |
Přidané 15-10-2013 20:21
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
Mám s toho dobrý pocit . Dobré zvuky , prehliadne zoradené mapy, hromada nových super stroju .
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-10-2013 20:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
A teď kontrolní otázka, kdo ví proč byly rozděleny mapy podle bojišť?
Napovím: to není kvůli přehlednosti a lepší orientaci ... |
|
|
|
Lanc |
Přidané 15-10-2013 21:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Pretoze, "Ta-ta-ta, a nekdy i rychleji"? |
|
|
|
Koty |
Přidané 15-10-2013 21:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Tipuju, že na kažém bojišti pracoval jiný tým.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-10-2013 22:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
Neplést si to se západoněmeckým obrněným transportérem! |
|
|
|
magot |
Přidané 15-10-2013 22:51
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
Ne ... ještě někdo?? |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 16-10-2013 11:17
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Tak už nás nenapínej.... |
|
|
|
magot |
Přidané 16-10-2013 11:31
|
Fusioner
Příspěvek: 17607
Založený: 19.06.08
|
No šturm došel konce, není nafukovací. Seznam všech pozemních objektů nepobral.
Tudíž už nenaleznete např. objekty a budovy pro severní afriku při vybraném packu evropských map. Atd.. pacifik ... vých. fronta a jiný tatarstány
Pro tvůrce map to je jisté omezení. Nejvíc problémů nadělala mapa kanálu od Canona která obsahuje nesmyslné množství externích objektů. Dlé mého tak bych ji zrušil ale má příliš mnoho příznivců ... |
|
|