Ja teda nevim, vsecky temne era mi sice prijdou jednoduche na rizeni, ale mam ten pocit, ze Camel vydrbe naprosto se vsim, ikdyz se vsim na jiny zpusob.
Serza napsal:
Ja teda nevim, vsecky temne era mi sice prijdou jednoduche na rizeni, ale mam ten pocit, ze Camel vydrbe naprosto se vsim, ikdyz se vsim na jiny zpusob.
Jo, ale dostat camela do ruky trvá vcelku dlouhou dobu a pak si tu zrucnost udržet je taky dřina.
A není na mapě snad letadlo,ktere pri plne nádrži paliva se zmeni v naprostou bestii
A clovek se uci znova.
Ale když se zvladne je to pekne nepříjemná mrška.
Pokud napr.vyuzijes predností D VII tak mas velkou sanci.
Proste stejne nakonec vyhrává zrucnost pilota
Serza napsal:
Ja teda nevim, vsecky temne era mi sice prijdou jednoduche na rizeni, ale mam ten pocit, ze Camel vydrbe naprosto se vsim, ikdyz se vsim na jiny zpusob.
Jo, ale dostat camela do ruky trvá vcelku dlouhou dobu a pak si tu zrucnost udržet je taky dřina.
A není na mapě snad letadlo,ktere pri plne nádrži paliva se zmeni v naprostou bestii
A clovek se uci znova.
Ale když se zvladne je to pekne nepříjemná mrška.
Pokud napr.vyuzijes predností D VII tak mas velkou sanci.
Proste stejne nakonec vyhrává zrucnost pilota
Bud jsem teda naproste eso, nebo sem se pro Camela narodil, nebo nevim, ale me se s nim lita naprosto nadherne, jen co jsem prisel na ten trik se smerovkou pri krouceni v levelu. Strelba z nej je naproste posusnanicko, a ze je pomalejsi nez SPAD je mi naprosto jedno, protoze si s nim pripadam po par letech lepe nez za pul roku se SPADem.
proč v každem WWI/II simulátoru lítá víc lidí za temnou stranu síly ???
(teda za germány)
né, že bych si stěžoval je do čeho střílet
No Ty bys měl taky lítat s námi, když volá do zbraně Tvůj císař a král zemí rakouských, uherských a českých a Ty si klidně dezertuješ k nepříteli za Entente :-D
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
proč v každem WWI/II simulátoru lítá víc lidí za temnou stranu síly ???
(teda za germány)
né, že bych si stěžoval je do čeho střílet
Pretoze to je trochu lahsie?
Já jsem létal intenzivně přes rok pouze na Entente strojích a teď létám zase pouze na Central eroplánech a musím říct, že jednoznačná technická převaha se v ROF vždy dělá volbou planesetu na konkrétní mapě. Pokud Central má k dispozici staré E.III a D.II a musí bojovat proti PuPům, tak je létání za Centraly opravdu vopruz. Stejně tak když je mapa Albatrosy III/V a Pfalz III proti Camelům/Dolphin a člověk je zatáhnut do horizontálního boje v malé výšce proti Camelu, tak má Central pilot mizivé šance. Mně se naopak subjektivně zdá, že těchto map je na Syndicate o něco víc, než map s planesety např. Albatrosy III/Pfalz III proti Nieuportům 11/17 nebo Spadům VII, kde naopak cítím převahu Central strojů, protože moc lidí Nieuporty létat neumí, (pokud člověk zrovna nenarazí na nějakého WilWila nebo na Salaka z AB1). Každopádně o nějaké jednoznačné technické převaze letounů jedné strany nemůže být v ROF řeč, vždy záleží na volbě planesetu na konkrétní mapě.
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
proč v každem WWI/II simulátoru lítá víc lidí za temnou stranu síly ???
(teda za germány)
né, že bych si stěžoval je do čeho střílet
No Ty bys měl taky lítat s námi, když volá do zbraně Tvůj císař a král zemí rakouských, uherských a českých a Ty si klidně dezertuješ k nepříteli za Entente :-D
až budou makaroni pudu i za císaře
prapra to tam dostal do jater a od císaře trafiku - moc si ji neužil
mám po něm bodák
Upravil/a 313_123 dne 22-05-2012 19:39
Robo napsal:Ja lietam na vsetkom Nemyslel som to ako urazku, ale ako objektivny dovod.
Tak napiš také objektivně, v čem se Ti zdá létání na Central letadlech lehčí. A samozřejmě mám na mysli létání na historických mapách s alespoň tropchu věrnými kombinacemi planesetů, ne arkádové masomlejny Flying Cirkus apod. zvěrstva.
Upravil/a LEON dne 22-05-2012 22:03
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
LEON napsal:Tak napiš také objektivně, v čem se Ti zdá létání na Central letadlech lehčí.
To nie len Central a WWI, reagoval som to co pisal Valec, ze to je tak aj v Il-2 alebo v Clod. Moj nazor je, ze je to preto, ze nemecke era su trosku lahsie. Tak mi to pripada aj v RoFke, netreba babrat so zmesou atd. Opakujem, ze ja lietam vsetko a na oboch stranach. A tiez plati, ze kazde ero treba vediet zvladnut a je to rovnako tazke, ak sa chces dostat na uroven ze ho lietas uplne na hrane. Netreba to brat ako provokaciu, ja sam mam nemecke rad.
LEON napsal:Tak napiš také objektivně, v čem se Ti zdá létání na Central letadlech lehčí.
To nie len Central a WWI, reagoval som to co pisal Valec, ze to je tak aj v Il-2 alebo v Clod. Moj nazor je, ze je to preto, ze nemecke era su trosku lahsie. Tak mi to pripada aj v RoFke, netreba babrat so zmesou atd. Opakujem, ze ja lietam vsetko a na oboch stranach. A tiez plati, ze kazde ero treba vediet zvladnut a je to rovnako tazke, ak sa chces dostat na uroven ze ho lietas uplne na hrane. Netreba to brat ako provokaciu, ja sam mam nemecke rad.
Směs si ale musíš nastavovat i na některých Central strojích. Např. Fokker Dr.1, Fokker E.VIII, Fokker E.III, a to nevím, jak na tom jsou dvousedadlovky a bombardéry, které nelétám. (Naopak u Central letounů s motory BMW si musíš namapovat další osu pro nastavení výškové karburace, pokud hodnotíš obtížnost letounu počtem ovládaných funkcí engine managementu.) Ale to, že si nemusíš např. na Albatrosu II nastavovat směs, je Ti na houby ve chvíli, pokud musíš začít točit třeba se Sopwith Pupem. Proto jsem zdůrazňoval tu roli historického planesetu na serveru, když chceš hodnotit, která strana to má lehčí.
Mně se naopak zdá, že s Central letouny člověk potřebuje létat daleko techničtěji, víc toho umět a víc u toho přemýšlet, protože Entente má na historických mapách většinou převahu v lehkých kroutivých letounech, kde průměrnému pilotovi většinou stačí přitáhnout knipl na pupek a neutrhnout to, protože toho Huna v Albatrosu po několika otáčkách človek v Sopwithech nebo v Nieuportu 17 prostě dokroutí ať dělá co dělá Upravil/a LEON dne 22-05-2012 23:16
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
jo zato halberstadt je pekná svině
tuhle jsem střetnul tři v SE5 a měl jsem co dělat abych se ubránil
jinak bombardování (na SYN.) je obecně na houno
mocné AAA, karel (střelec) proti hq je snad nalitej či co
málo cílů
...
já za huny nelítám rath páč je nemám rád
občas jsem za ně teda letěl, když jich bylo 10 a těch hodných 23
ted jsou naštěstí počty většinou obráceně Upravil/a 313_123 dne 23-05-2012 06:40
LEON napsal:Mně se naopak zdá, že s Central letouny člověk potřebuje létat daleko techničtěji, víc toho umět a víc u toho přemýšlet, protože Entente má na historických mapách většinou převahu v lehkých kroutivých letounech, kde průměrnému pilotovi většinou stačí přitáhnout knipl na pupek a neutrhnout to, protože toho Huna v Albatrosu po několika otáčkách človek v Sopwithech nebo v Nieuportu 17 prostě dokroutí ať dělá co dělá
Sorry, nepisal to Valec ale Numerowski, ze preco v kazdom sime (WWI alebo WWII), nie len v RoFke, lieta viac ludi za temou stranu sily. Ty si to zvrtol len na RoFku, tam tolko skusenosti nemam, pamatam si len casy ked som RoFKu lietaval, skusal som vsetky masiny a lietal som ich rovnako a nemecke mi prisli jednoduchsie na skrotenie. Nevravim, ze lahke, bola to celkom zabava, taka Dr.I je mrcha, ale v priemere bolo (podla mna a pre mna) jednoduchsie zacat na nich. To bolo ovsem v case, ked ziadne zweisitzety neboli, teraz sa tesim, ked zase budem RoFku trosku viac lietat. Merten to hned spausalizoval na spojenecke zvasty, on lieta bombardony, tam sa ja nevyznam, take nevladzem. Mne je jedno na com kto lieta, ja lietam na vsetkom, vacsinou podla toho, ktoru stranu treba dorovnat - a treba vacsinou cervenych, to o niecom svedci a to je co Numero spominal. Obtiaznost lietadla neposudzujem podla poctu ovladacich prvkov.
Ale ona je to pravda že jsou německá letadla (stíhačky) "jednodušší." Pilot se měl soustředit na boj, neměl se rvát s vlastním letadlem. Je to prostě jiná filosofie.
Na druhou stranu technickou převahu, nějaké to báječné überletadlo (a ne, Fokker D.VII není über v pravém slova smyslu), měli Němci snad jen třikrát za velkou válku a to na velmi krátkou dobu. Jejich převaha, pokud ji měli, spočívala v taktice a organizaci nasazení. A to je něco co se v hospodské rvačce nesmrtelných Cylonů těžko nasimuluje.
Jestli tedy hraje jednoduchost a nezáludnost tak velkou roli ve výběru strany, pak to v tomto případě imho není úplně nejchytřejší.
Ale tak Robo ty žvásty byly myšleny s nadsázkou .Taky mi nedělá problem jít za čajíčkáře/žabožrouty.
Numero Halb. umí kousnout,ale přijde mi,že až ta verze 200koní.Faktem je,že jsem na serverech ještě tu slabší snad ani neviděl .Co se týká flaký na syndicátech já s ním větší problémy nemám,ale to muže být tím,že praktikuji strato polety a k tomu Karlovi vzadu jen jedno.Pořád lepší Karel než idiot co se ti nasáčkuje dozadu a popraví tě proto automaticky při startu dávám lock joining.Snad jen,že by mu člověk mohl dávat rozkaz kdy má/nemá střílet to bohužel doted není.
WT_Horrido napsal:
Na druhou stranu technickou převahu, nějaké to báječné überletadlo (a ne, Fokker D.VII není über v pravém slova smyslu), měli Němci snad jen třikrát za velkou válku a to na velmi krátkou dobu. Jejich převaha, pokud ji měli, spočívala v taktice a organizaci nasazení. A to je něco co se v hospodské rvačce nesmrtelných Cylonů těžko nasimuluje.
mno a to si jeste vem, ze minimalne jedno obdobi technicky prevahy - tedy Fokker Scourge - v RoF jen tak nebude (pokud vubec). Ale jinak bych si dovolil poupravit ... v poradny hospodsky rvacce tedy na poradnym masomlejnu se ta taktika i uplatni. Vetsinou neni problem si s D.III poletovat nad hromadou u zeme krouticich hadraplanu, v klidu si nekoho vyhlidnout a pak se na nej vrhnout. A to pak Velbloudi i jiny zvirectvo pada k zemi aniz by vedeli proc.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.