Hoper napsal:
je někde k mání samotný patch nebo se zas musí sosat celých 5GB ?
Celych 5GB Ja som si stiahol len nove exe na Mustanga, nevsimol som si novu DCSW instalacku. Nova verzia P-51 sa naisntalovala OK, ale ked sa hra spusti stale mam oranzove pneumatiky, Pony sa neda nastartovat a rozhasilo mi to joysticky, (to som pripisoval CloD patchu.) Hra pise v menu 1.1.2.1, ale ked sa startuje misia je tam 1.1.2.0. Bacha na to, treba vsetko odznova.
Inak lietadielko zabavne, moc pekne je to urobene.
Díky Horri za ty obrázky - já včera dal na pitch kurvatúru na tuším 30.
Jenže když jsem zkusil opět ten souboj, dělalo mi "to" furt to samé - především při vertikálách mi to začně přepadávat na jednu nebo druhou stranu. A to mám rychlost dostatečnou.
Nemám FF, ale letadlo se neklepe a stejnak přepadává (jsem ještě hlavou nahoru).
Nevím :(
Dneska jsem to nezkoušel, zítra se k tomu taky nejspíš nedostanu, možná až večer. Ale docela bych chtěl i zkusit zaletět Su-25 s tím Ponym :)
A v jedné q-misi startují spolu - Hrábě jsou nastartované dřív jak celá (automatická) procedura na P-51 :))
Na trimech (těch v kokpitu) je pěkně vidět, kde jsou středové (nulové) polohy :)
Ale všiml jsem si jedné věci / chyby - když jsem si v jedné tmavší misi rozsvítil v kokpitu, zvenku to nebylo vidět. Tohle když jsem udělal např v Blenheimu, zářila pak kabina docela výrazně...
- Jde zamknout ostruha ?
- Jde ovládat kyslík ?
- Jde myší ovládat vzdálenost k cíli ? (rozpětí křídel cíle jde)
- Kde si nastavím, jakou konvergenci chci mít ?
Jo a ještě něco - nemají zatím vyřešené to, že když s pilotem vyskočím z letadla na zemi, dělá stále stejnou animaci jako by skákal ve vzduchu. A když jsem pak došel těma směšnýma zatáčkama k vrtuli (a do ní), nic se mi nestalo :(
Ale jinak je ta postava velice pěkně udělaná. Zkusím ještě pohledat, jestli jde měnit ksichtík :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ked mas knipel k sebe od stredovej polohy, koliecko je zamknute a toci sa len 6° na obe strany. Ked chces odomknut, potlac knipel pred stredovu polohu.
FF nemá nikdo. Při tomhle nastavení už mi to jde ovládat celkem přesně a nebo už jsem si zvykl že za to nemám moc rvát.
Na osvětlení cockpitu se používalo bílé světlo?
Kyslík jsem ještě nepoužil.
Zaměřovač jsem hned nastavil na joy, zkusím.
Konvergenci chceš mít předpisovou, jako všichni ostatní piloti P-51 - 300 metrů Jardy Půjde to snad měnit v payload editoru.
Horri, už několik let za to "nervu"...
nerozumím tomu bílému světlu
-
oki :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
zkusím si dát noc a mrknout, jestli to bude vidět, ale přeci jen lehký červený nádech by tom kokpitu vidět být měl (když do něj civím z metru :D)
je někde vysvětleno, jak se používají ty identifikační světla (červená, zelená a žlutá) ?
a ještě k tomu mému "přepadávání" - i zde funguje možnost zobrazit si osy - CTRL+Enter....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
teda tyhle textury jsou ale hnus ...
[img]http://members.upc.cz/2069229/P51/Screen_120506_213300.jpg[/img] is not a valid Image.
patrně bratr Chucka Norrise
[img]http://members.upc.cz/2069229/P51/Screen_120506_214129.jpg[/img] is not a valid Image.
ani tohle světýlko není z metru nad kabinou vidět
[img]http://members.upc.cz/2069229/P51/Screen_120508_215319.jpg[/img] is not a valid Image.
jelikož jsem nedokázal odhodit ani bombu ani rakety, musel jsem s tím sednout :)
a teda nižádná prd... ;) Navíc při určitém plynu a otáčkách se to kvedlalo ze strany na stranu, no děs :))
[img]http://members.upc.cz/2069229/P51/Screen_120508_222732.jpg[/img] is not a valid Image.
jinak jak je vedle toho zaměřovače ten amplionek s žárovičkou - asi deset minut mi to tu cinkalo, než jsem konečně sednul a našel čůdl, kterým se shodily baterie - samotné vypnutí motoru nepomohlo :) (ale snad na to je nějaká klávesa, roury vypnout šly)
Upravil/a Hoper dne 08-05-2012 22:56
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:jinak jak je vedle toho zaměřovače ten amplionek s žárovičkou - asi deset minut mi to tu cinkalo, než jsem konečně sednul a našel čůdl, kterým se shodily baterie - samotné vypnutí motoru nepomohlo (ale snad na to je nějaká klávesa, roury vypnout šly)
Baterka /B/, generator (V) - alebo klikni 'rucne' packy na pravom switchboxe. Zameriavac sa da samozrejme nastavit na joy (neviem ci na mys ak mas na mysli koliecko). Je pravda, ze spravna procedura vypnutia motora a odstavenia era tam vo videonavode chyba.
Tych drobnych bugov tam je kopec, takze cervene svetlo by ma netrapilo. Textury su podla mna pekne, ono je tazke stvarnit nalestene amicke era, ale vyzera to primerane realisticky.
Odhod bomb - musis najprv stuknut ARM, vyber ci chces obe naraz (BOTH) alebo po jednej (TRAIN)
Ak mas bomby aj rakety, mas tam dalsi switch (bombs / rockets), tiez ich mozes dpalovat po jednej alebo vsetky naraz (AUTO), podrzis dlhsie odpalovaci gombik.
Svetla aj kyslik su v manuali. Oproti A2A Spitfire, tu mas kyslik automaticky, ovladas len Emergency valve a Diluter. Mas aj budik (blinker) na indikaciu toku kysliku, funguje ok.
Svetla mas napravo na switchboarde, na tom screenshote mas zapate na zemi, na skutocnom Ponym by si uz roztavil plastove krytky. Na zemi sa nesmu pouzivat dlhsie ako 10s.
Upravil/a Robo dne 09-05-2012 09:12
On už je to hezky starý engine taky. Ty modely, včetně textur, už jsou tam roky.
Nastavení vzdálenosti na zaměřovači opravdu myší nejde, kursor se změní, ale stejně to nejde.
Jinak nevím jak se jim to povedlo, ale podařilo se jim naprosto zásadně zvýraznit "třas" na plynovce G940. V ROF je to filtrováno v pohodě, dokonce i v CLODu, u Ponyho skáče plynovka jako prase. ED asi nemají rádi Logitech.
BTW první solo (škube se to, s FRAPSem už mi krabice nestíhá, na předvedení snad dostačující):
Pekne video. Ta vizualna stranka je relativne v pohode, trosku strerilne (cca ako FSX) ale da sa. Kokpit je moc pekny, zvuky priemerne ale tiez nie uplne zle. Stale to je beta a je mozne, ze na tom este zapracuju.
Filtrovanie joysticka je aj u mna problem, ale celkovo ovladanie je dost osemetne - niektore osi mi nerozpoznava a musim to tam nascrollovat a skusat metodou pokus omyl, co je pri tom prechode medzi menu a hrou dost odveci
Najvacsie vyhrady mam voci letovemu modelu - vidno to aj na tom videu pri vzlete. Lietadlo sa rozbehne, knipel do neutralu, zadne koliecko hore, ale bez akehokolvek pricinenia je ero zrazu vo vzduchu s dost vysokym aoa a nic sa nedeje. Tato faza letu mi pride dost cudesna a chova sa to podobne aj v inych situaciah. Skusal som trosku pomenit krivky, ale nie je to v joysticku. Inak je to pekne, ero plava, smerovka funguje ako smerovka, nie ako v Il-2, ale este to miestami nie je celkom dotiahnute.
ale no jo furt... :)))
rád bych se do něj podíval (možná nejdřív mrknu na videa), ale to bych musel mít víc času :(
takže jsem raději hned vlezl do letadla a snažil hejbat s přepínačema na "zbrojním panelu"
Jenže mě v tý "protizemní" verzi s raketama (a bombama) nešly použít kulomety tlačítkem na joyi, což mi před tím šlo. A musel jsem "střílet" pomocí mezerníku. Mno mrknu na návod ;) (měl jsem bokem na druhém monitoru html s vyexportovaným seznamem kláves, ale tam jsem to nenašel - viz čas)
Jinak generoval jsem si misi a nenašel v ní tu možnost nastavit konvergenci. Byla tam jen klasická menu pro "roury"...
Jinak zajímavé bylo, že když Mustang podvěsil k raketám i bomby, musel dost rapidně omezit palivo. "Ideální" to bylo zkombinovat s omezením střeliva v kulometech.
A je zajímavý, že když jsem ošil nepřátelskou An-26 (já Izra, on Ukrajinec a na té špatné straně), tak okamžitě rozsvítil pozičky. A dokonce mi to psalo do "čatu" nahoře něco ve smyslu - proč tak lítám...
@Robo:
- shodil jsem baterii přepínačem :)
- nastavení zaměřovače už mám na joyi
- tou hroznou texturou jsem nemyslel P-51, ale Hipa a Andulu ! Model nemusí být až tak dokonalý, ale za tu dobu, co jsou ve hře, ty textury mohli vylepšit, ty stroje by pak vypadaly hned jinak
- ARM - jestli myslíš takový ten přepínač, co je skoro zakryt kniplem, tak ten jsem přepnul (myší i klávesou D). Jen ještě musím objevit, jestli odhoz podvěšené výzbroje je stále stejným tlačítkem jako kulomety nebo jiným :))
- že se odpalovací gombík musí držet 1-2s vím z A-10. Já to teda držel dokonce asi 5s a nic :D (ale viz výše ohledně správného tlč)
- našel jsem i přepínače na ty identifikační světla. Jen bylo blbý, že tlačítko pro "morzeovku" s nima jsem neměl nakonfigurované a z kabiny jsem ne zemi neviděl, jestli blikají nebo ne.
Snad bude víc času abych to důkladněji prošel a pak jsme se sešli někde online. A odzkoušeli, jestli světla mají jasnější a míň jasnější svit, jestli identifikačky blinkají apod :))
Jo, ještě pěkná fíčurka, zjištěná už posledně - kabina se otevírá postupně, ne jedním stisknutím tlačítka, to je pěkné (a asi píšu "prosbu" do vlákna k 4.13 :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
On už je to hezky starý engine taky. Ty modely, včetně textur, už jsou tam roky.
Nastavení vzdálenosti na zaměřovači opravdu myší nejde, kursor se změní, ale stejně to nejde.
Jinak nevím jak se jim to povedlo, ale podařilo se jim naprosto zásadně zvýraznit "třas" na plynovce G940. V ROF je to filtrováno v pohodě, dokonce i v CLODu, u Ponyho skáče plynovka jako prase. ED asi nemají rádi Logitech.
BTW první solo (škube se to, s FRAPSem už mi krabice nestíhá, na předvedení snad dostačující):
YouTube Video
no právě, a při tom by ty nový textury mohli použít od někoho z exterů
už mám na joyi (jak jsem psal Robovi). Jinak na zaměřovači je ještě páčka, že i když je zapnut (i) pevný zaměřovací "kříž", ten se zhasne. A přehozením páčky do druhé polohy pak opět zapne.
hele, teď si nejsem jist, ale FC byl dělaný (měl dělaný) profil pro nějaký - tak nic, bylo to pro Saitek :)
video jsem ještě neviděl, ale i tak gratuluji :)
a koukal jsem, jak je letadlo náchylný na nesouměrné použití brzd podvozku a dokonce i na vyšlápnutí směrovky při dojíždění (ještě na "vyšší" rychlosti)
prostě tohle není Šturm :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
No já mám navíc při rozběhu přitaženo páč to jako lépe drží směr a zapomněl jsem zvednou ocas když jsem přidal, proto to elegantní odlepení...
No to aj ja, ale tomu odlepeniu sa nevyhnes tak ci tak, zrazu to skoci do vzduchu ako RC lietadielko.
Manik vo vycviku mi povedal - 30'', parking brake off, pekne rozbehnut na 100MPH s kniplom pritiahnutym (locked tailwheel) a potom na neutral, koliecko sa ma zdvihnut, ero ma akcelerovat a potom pekne postupne taham knipel a vzlietam. Tu sa to tak neda, ked dam na neutral (a velmi jemne) tak Mustang poskoci hore na dost nerealistickom aoa. S kolieckom hore stale nevidim rovno, takze je moc nizko alebo co. Da sa to uhrat napodiv, ale urcite to tak nema byt, presne ako toto video.
vy po rozjíždění ze stojánky nezkoušíte brzdy ?!
při (před) vjezdem na dráhu se nedíváte, jestli tam něco nesedá ??!!
nějakou komunikaci s věží jsem za zaregistroval, nevím, jestli nebyla automatická :)
a co ty shozený klapky při pojíždění po sednutí ?
:)
a jinak jsem koukal, že při vertikálách jsi měl na budíku rychlost o jednu "rafičku" dál než já. Takže je docela možné, že můj problém bude tam...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.