Mapa INVASION 1.1 - bug reporting
|
311_Tjurma |
Přidané 06-11-2011 17:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Ježiš vy jste princezny, trocha hrbolu a mají problem
Opraveno.... snad
Upravil/a 311_Tjurma dne 06-11-2011 17:50
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-11-2011 17:56
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Rádi naši oranici poskytneme našim přátelům z druhé strany kanálu )
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_vencour |
Přidané 06-11-2011 19:09
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Tak to AG11.1 neplatí, tanky projedou od severu směrem ke Carentan. Jestli vždycky ... to snad zjistim. (Nebo je to druhá kolona, to snad taky zjistim)
EDIT Každopádně tam nikdo nezůstal stát.
Upravil/a 606_vencour dne 06-11-2011 23:45
|
|
|
|
jirik |
Přidané 06-11-2011 21:31
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Sice nemám moc nadupané železo, ale zdá se mi, že bocage je poměrně dost hardwarově náročná a působí trhání, asi jako průlet nad větším městem. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-11-2011 23:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Grainville - krom lesu dosti blízko u dráhy je taky oranice ještě před východním Téčkem.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
xHorst |
Přidané 07-11-2011 10:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 154
Založený: 17.10.05
|
Spown pointy jsou na vetsine betonovejch letist umisteny tak, ze narodivsi se letadlo stoji v pojizdecce... Ukazky z Evereux a Caen...
Kdyz tam nekdo bude stat, tak ok, da se to objet, ale pokud se narodi kdyz nekdo jede, tak z toho bude instantni fireball
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/il2fb2011-11-0522-19-33-21.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Evreux.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Caen.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Avatar/founder_gold_en_zps81618c02.png[/img] is not a valid Image.
40.StL_Horst
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-11-2011 10:31
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Btw: nechybí na mapě letiště Argentan a Vire? nejsem si jistý, jestli v Argentanu skutečně bylo (Oleg ho tam má..ale), nicméně ve Vire (letiště St. Paul) by snad být mělo, ne?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 07-11-2011 19:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Tak buď budete mít Vire nebo Grainville, si vyberte, ostatní věci registruju a opravím. Bocage bude hardwarově naročnější, to je možné, anžto obsahuje spoustu objektů na malé ploše a už mi dejte pokoj, jinak to nestihnu dát dohromady |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-11-2011 20:36
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
C je správně, Vire + Grainville Jsou to obě tak krásná malá letiště, romantická a zapadlá Pokud to jen trochu půjde a budeš na to mít čas, tak nám je dej dohromady pls obě
Bocage fyzicky nemodeluj, to by zlikvidovalo FPS.
Jo a ještě u Baleroy je takovej dost velkej lesopark, dneska je tam nějakej národní park. V Olegově verzi byl, kdybys ho dodělal do mapy, tak by to byl dobrej orientační bod. A z mojí strany už to asi bude všechno
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 07-11-2011 22:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Bocage je už dávno udělaná a je součástí betaverze 1.1 - její vytvoření si vyřiď s Lekkem, ten ji požadoval. Lesopark u Balleroy tam nejak vytvorit můžu, ale bude to stejnej les, jakým musel projet pan Godefroy a jeho sluha Jacquouille, kde sídlí zlá čarodejnice, pak se pomoci nedovoláte
[img]http://img401.imageshack.us/img401/9345/jacquesz.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 07-11-2011 22:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
311_Tjurma napsal:
Bocage je už dávno udělaná a je součástí betaverze 1.1 - její vytvoření si vyřiď s Lekkem, ten ji požadoval. Lesopark u Balleroy tam nejak vytvorit můžu, ale bude to stejnej les, jakým musel projet pan Godefroy a jeho sluha Jacquouille, kde sídlí zlá čarodejnice, pak se pomoci nedovoláte
[img]http://img401.imageshack.us/img401/9345/jacquesz.jpg[/img] is not a valid Image.
Okéééj! |
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 08-11-2011 22:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Jestli nemáte nějaké zásadní nedostatky, tak bych zítra nebo pozítří vydal verzi 1.2 |
|
|
|
336thFS_Frank_CZ |
Přidané 10-11-2011 09:43
|
Nováček
Příspěvek: 20
Založený: 18.10.11
|
Panove mozna to pisu do blbyho vlakna ale jedna se konkretne jen o tuhle mapu a jinde mi to nedela. Vcera se mi mapa nevykreslovala, za letu jsem byl porad nad malym ostrovem kterej za mnou mizel a predemnou se pomalu objevoval. Nemuze mi nekdo poradit jak se tohohle "ostrovniho" efektu zbavim? S zadnou jinou mapou problem nemam. |
|
|
|
Serza |
Přidané 10-11-2011 09:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Skus preletet z Anglie do Francie
A ted seriozne - todle se uz nekde na foru resilo, myslim ze dokonce v tomdle prispevku. Myslim ze staci akorat prepsat nejakou hodnotu v conf.ini - ale kterou, to nemam poneti. |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 10-11-2011 10:00
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Ten malej ostrov mam celou dobu, co lítam mapu Overlord. Pomohlo mi mít nastavení landscape detail na perfect. Píp a ještě někdo se už v tom taky hrabal a postoval někam konfigurák Šturma. |
|
|
|
Pajda |
Přidané 10-11-2011 10:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Jo hlavní vliv má na to nastavení Perfect, resp. nastavení "LandGeom = 3" v conf.ini.
- nicméně s nastavením Landgeom=3 / Perfect se alespoň mě automaticky zapnou i ty "texturové stromy" které pak žerou výkon.
Přitom na ostatních mapách(minimálně to tak bylo u Circusu) je plná viditelnost i na Excellent.
Nešlo by s tím něco udělat? |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 10-11-2011 10:16
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Hmm mně stačilo pak mít Forest=2 ... radši les vidím, i když váhám, zda mi to spíš neuškodí ... přehlídnu tak kolonu, nepřehlídnu? Teoreticky bych se mohl líp orientovat i takhle podle textur? |
|
|
|
Pajda |
Přidané 10-11-2011 10:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 378
Založený: 11.09.10
|
Vencoure já právě mam ten pocit že "Forest = x" mění akorát Olegovské lesy (rozuměj dělá z nich neviditelné) ale ty "texturované stromy" nijak neovlivňuje (tj. ty tam jsou furt)? |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 10-11-2011 10:28
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Já zapnul v klikátku perfect a pak jsem stromy na chvíli vypnul ... fakt je to bez nich placatý, ale možná účelný ... tak jsem to znova zapl a v konfiguráku mam teď to Forest=2.
Večer můžu aktualizovat/potvrdit. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 10-11-2011 11:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Frankx napsal:
Panove mozna to pisu do blbyho vlakna ale jedna se konkretne jen o tuhle mapu a jinde mi to nedela. Vcera se mi mapa nevykreslovala, za letu jsem byl porad nad malym ostrovem kterej za mnou mizel a predemnou se pomalu objevoval. Nemuze mi nekdo poradit jak se tohohle "ostrovniho" efektu zbavim? S zadnou jinou mapou problem nemam.
Co jsem pochopil, tak tahle mapa nemá textury pro nízký detaily, textury s nízlým rozlišením, a tak je tam díra, pokud si nenastavíš odpovídající konfiguraci.
|
|
|