November 22 2024 20:35:20
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Flyable kukuruznik?
Patrikhuhu
Hoper napsal:
Slušelo by se k nočnímu kukuruznikovi a "jeho" nočním čarodějnicím dodat, že to nebyl nižádný med takhle lítat. Viděli starou blažkovou, sestřelit je mohl kdokoliv pistolí a když potkali mezka (stíhače), tak z něj měli pěknej vítr.
Takže jejich nadšení z takových letů je nasnadě.
A obzvlášť u střelkyň - viz Rudé hvězdy válečného nebe - jedna po takovém letu nemohla skoro mluvit ...


A jina prisla o ruce a nohy... Proste vetsi romantika se nekonala.
 
312_Lazy
Když uvážíme, že teoreticky by měla být tvorba těhle "pleček" podobně náročná na čas jako u výkonné stíhačky, tak mi to přijde mrhání časem. Dokud nejsou Tempesty, Spitfiry I a XIV, Ju 88, B26...a desítky dalších nosných typů, tak imho nemá smysl dělat na takovýhle zbytečnostech.


Někdo ve svém volném čase (a dost možná zadarmo) udělá model letadla, nevidím důvod nad tím ohrnovat nos..
 
1stCL_Fucida
A dělá ten "někdo" i flight model? A importuje to ten "někdo" do enginu? Pracuje ten "někdo" na případných nových zbraních a jejich balistice..atd?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Peci
1stCL_Fucida napsal:
A dělá ten "někdo" i flight model? A importuje to ten "někdo" do enginu? Pracuje ten "někdo" na případných nových zbraních a jejich balistice..atd?


Fuci klid, myslíš, že kdyby Oleg chtěl importovat tempesta, Ju88 nebo něco jiného dřív, že by to neudělal? Namodelovaný je má dávno a stejně ve hře nejsou. Tohle není o tom, že by nějaká avie, nebo U-2 zabíraly místo něčemu lepšímu. Prostě maddoxové ta "potřebná" letadla zatím nechtějí. nebo ty si vážně myslíš, že Oleg řekne: "Pánové, nejdřív tam nacpěte tu avii a když Vám zbyde nějaký čas, zkuste tam docpat spita XIV?"
 
1stCL_Fucida
Ne, ale myslím, že tyhle věci stejně ten tým jen zbytečně vytěžují. Půldne tady, půldne támhle a ve finále z toho máme oblíbených 14 dní. Samozřejmě nejsem programátorem Maddox games, takže nemůžu přesně vědět jak to tam probíhá - ale rozhodně myslím, že tyhle stroje ubírají čas strojům jiným..a nejen strojům. Ale jsou to čistě mé spekulace Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
No, fuči, nechci ti do toho kecat. Nicméně kukuruzniků bylo vyrobeno něco mezi 30 až 40 tisíci. Tempestů 1418. Kdybychom nebyli tak zahleděni na západní frontu, možná bychom mohli dojít k závěru, že Po-2 měl na výsledek války poněkud větší dopad než tempesta a typhoon dohromady.

A pro toho, kdo se nechce jen spouštět z výšku na nepřítele, ale vyzkoušet si všechny možné (nebo spíše obvyklé) situace z WW II, je tohle éro docela challenge.
 
LesniHU
Myslim, ze Fucida nehodnotil dopad letadla ve valce, ale jeho vyuzitelnost v simulatoru. A ta je, priznejme si to, prachbidna.
Upravil/a LesniHU dne 01-01-2006 00:53
 
1stCL_Fucida
Jasně Cibule, přesně to co píšeš jsem sám psal výše, viz. zde:

Důležitá konstrukce WWII nemusí být nutně využitelná v simulátoru. A to je tenhle případ.


Pravda, není to napsáno úplně jasně, ale já moc věcí neříkám přímo Mrknutí.

Je otázka, jestli více lidí zachránily sanitní Kukuruzniky, nebo Tempesty a Typhoony sestřelující V1. Nebo jestli byl třeba Kukuruznik v roli pozorovacího stroje snáze nahraditelný, než Tempest a Typhoon v roli hloubkové stíhačky..atd..atd. Ale tyhle čisté spekulace jsem se pokusil ošetřit - a předejít jim - nepochopenou výše ocitovanou větičkou.

Ale jak píšu, praktická využitelnost tohohle stroje mimo speciálku je takřka nulová. A speciálek je málo. A speciálek s možným využitím Kukuruzniků? Byla už nějaká taková? Potenciál offline? - možná, ale nesázel bych na něj.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 01-01-2006 00:55
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
No, nevim. Pár lidí tady už projevilo určitý zájem. Pro mne je kukuruznik daleko zajímavější (a využitelnější) než Me 163 a He 162 dohromady. A neslyšel jsem, že by si někdo stěžoval na Olega, že s nima ztrácel čas.
 
1stCL_BlueL
muj nazor je ze kukuruznika by lidi litali max tak 14 dni tri nedele, pravda je ze by mohl byt byt na vsech mapach od 39.-45. ale netusim kdo by na na nem lital nejak vic....
co se tyka Me 163 to letadlo bylo svym zpusobem hodne revolucni a dostalo do se boje narozdil treba od BI-1.
tak kdybych mel napsat jaky era mi tu chybej flyble(nebo vubec) tak to bude Typhoon, Tempset, Spit XIV, Spit VI,VII,B-24,Avro Lancaster, Pe-2, Ju-88, Bf 109G-4, Hs 129, Bf 110C a jakakoli vyskova varianta Bf 109G nebo nejaka pozdejsi verze He 111
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 01-01-2006 01:32
 
1stCL_Fucida
Blue, tak Bf 109 G-4 ti chybí jen proto, že bys jí měl rád na Normandii 43 pokud vím Šklebící se. A výškové Bf 109? Jaké máš na mysli? Přetlakové G-1, G-3, G-5?

Cibule, imho je Me 163 bojově téměř nevyužitelné letadlo - jak za WWII, tak i v simulátoru. He 162 na mě naopak dělá mnohem lepší dojem. Takový pravý opak Kukuruzniku - použitelný jen na několika málo mapách v malých počtech, ale jinak atraktivní a oblíbené letadlo. Je těžké něco ze současných FB letadel přirovnat ke Kukuruzniku. Už teď naprostá většina pilotů nemá ráda lety, kdy musí překonat řekněme 80km. To je s průměrnou stíhačkou včetně nastoupání do bojové výšky řekněme 15 - 20 minut a dalších 10+ minut na cestu zpátky. Kukuruznik by to neletěl 2x, ale spíše 4x delší dobu.
Jak už naznačil LesniHU - při rychlosti cca 120 - 150km/h tě trefí každej flak, ke kterýmu se přiblížíš - a to ve dne i v noci, za jasné oblohy i v mracích. Neznám výzbroj tohohle letadla, i když to Peci myslím psal někde o pár příspěvků výše..kolik to může mít 4x 50kg? 4x 100kg? Kdo ví..ale je to jedno, jeho útočná síla proti jakémukoliv reálnému cíli v tomhle simu je mnohem nižší, než u Čajky.

V reálu se stroj používal (pokud vím) jako kurýrní, sanitní, pozorovací a lehký bombardovací. První dvě možnosti jsou využitelné čistě ve speciálce a pro pilota by to znamenalo asi vzlétnout, pak někde při nízké rychlosti hledat silnici a sednout na ní. To je poměrně atraktivní námět a asi taky jediný použitelný pro tyto dvě úlohy (a to už jsem pár úkolů na speciálkách vymýšlet zkoušel). Pozorovací má trochu zajímavější využití, ale bohužel pouze v reálu, kde je pozemní válka jaksi komplexnější. Při nízké rychlosti si lépe prohlédneš terén, takže nevidíš jen obrovské kusy železe (rozuměj tanky), které vidíš i z Me 262, ale i třeba maskované dělostřelectvo, nebo pěchotu..ehm.. téměř nesimulujeme, takže opět nic moc využití.

Možnost nočního lehkého bombardéru je opravdu zajímavá, ale také omezená. U flaků jsou dvě možnosti - zapnuté, tzn. ohromné riziko - a vypnuté. Nulové riziko (na druhou stranu by se to dalo trochu ošéfovat i jinak, ale to tu netřeba rozebírat, páč bych byl sám proti sobě Mrknutí). Opozice proti nim nic jiného dělat nemůže. Nikdo si nemůže sednout ke flakům, nebo zkusit namířit k nebi osobní Walter PPK. Nicméně se nabízí zajímavá alternativa v podobě nápadu (teď nevím, jestli to můžu vynášet ven, tyhle věci se dohadují mezi organizátory SM tak nějak interně..) noční části speciálky - že určitou denní dobu by se létaly mise ve dne a pak v noci, nastoupily by noční bombardéry, případně noční stíhačky.. takže kdyžtak nikdo nic nevíte Úsměv.

Ale vše platí pro speciálku..na dogfight mapě je nanic. Jak píše Blue - "14 dní nejdéle". A to je dost optimista imho Úsměv
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 01-01-2006 03:31
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lucka
3IAP_Momo napsal:
1stCL_Fucida napsal:
..a schválně kdo z těch sedmi, co se ozvali, by bral raději Kukuruznika než třeba Tempesta?


jéé to sis nadběhnul s tím tempestem Úsměv jednoznačně vítězí Kukuruzník :sm40:
Tempest nema vubec nic spolecneho s moji predstavou pekneho letadla, ten velky chladic je jako pest na oko..fuuuj a brrr :no:


Hmm, tak to zas ne, Momo. Tempest je velmi zajímavé (a hezké) letadlo. Dám 10 Kukuruzniků za Tempesta Mrknutí
 
1stCL_Jamamoto
No kukuruznik patří k IIsvětové válce asi víc než třeba ten volksjäger....vyloženě okrajové letadlo, málo který typ se kterým se v ILovi setkáváme si tenhle přívlastek zaslouží více. Ale plno lidí ho má rádo, pokud vím je to třeba Messikuv favorit(a nejen jeho) mě třeba nic neříká... je to asi také hodně otázka citu.
A totéž s kukuruznikem....může být stejně málo použitelný, nebo třeba ještě méně...ale na druhou stranu je to tak osobitý typ,že může lidi lákat, že může pro někoho znamenat právě totéž, co pro Messika jeho milášek. Ona ani ta Avia neznamenala pro vývoj války zas až tak takové terno...i když, samozřejmě je to stíhač, své uplatnění najde. Ale je to naše malé české krásné éro a taky se všichni těšíme jak v něm poletíme. Mě přijde sympatické, že se najdou lidi, kteří jen nesní o tom, aby se to jejich éro dosalo na oblohu, ale snaží se pro to i něco udělat. a je to asi opravdu velký kus práce. Nakonec to stejně rozsekne Oleg a jeho tým...my o tom můžeme védst debaty, můžeme s tím i nesouhlasit, můžeme o tom polemizovat, ale to je asi tak vše, co se s tím dádělat....:jamamoto:
 
310_cibule
Tak jo, přesvědčili jste mne. Přestávám mít kukuruznika rád. Je to zbytečné nezajímavé letadlo, které by mne (a několik podobných exotů) bavilo max. čtrnáct dní. Už o něm nechci ani slyšet. Chci výškovou verzi stodevítky s přetlakovou kabinou...
 
3IAP_Momo
Lucka napsala:
Hmm, tak to zas ne, Momo. Tempest je velmi zajímavé (a hezké) letadlo. Dám 10 Kukuruzniků za Tempesta Mrknutí


:cry: já furt říkám, že krása je subjektivní :cry:
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
Lucka
3IAP_Momo napsal:
Lucka napsala:
Hmm, tak to zas ne, Momo. Tempest je velmi zajímavé (a hezké) letadlo. Dám 10 Kukuruzniků za Tempesta Mrknutí


:cry: já furt říkám, že krása je subjektivní :cry:


Kukuruznik je taky hezkej, Momo Úsměv
 
3IAP_Momo
Lucka napsala:
Kukuruznik je taky hezkej, Momo Úsměv


hezčí Cool
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
Lucka
No, to zase.....jak bych ti to jen řekla.......:rol: Ale no tak jo, no. Ať je po tvém Mrknutí
 
1stCL_Jamamoto
No čistě z estetického hlediska se Tempest nemůže kukuruznikovi rovnat (a to ruským mašinám vůbec neholduji)....
 
3IAP_Momo
vyhrál jsem vyhrál jsem tralalala :lol: :sm34:
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,018,514 návštěv