Nad Calais jsem doletěl, udělal dva oblety a pak se vydal zpátky. No, a po cestě jsem to položil na vodu (přestal mi táhnout jeden motor).
Upravil/a 310_cibule dne 26-04-2011 16:58
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Až vydavatel vydá jeho POH, tak má smysl se v tom vrtat, takhle je to ztráta času. Takovejch hovadin, jako je obráceně namapovaná směs tam může být víc a já nejsem betatester.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Cibule teplota motorů budíky nad kohouty paliva zjistil jsem že tam je to nejdůležitější pokud teploty udržíš kolem 200 i 220 se da tak to letí úplně samo.
Schmouddle, nechci provokovat ani rozvíjet nějakej flejm, jen se chci ujistit:
Ten kardinální problém, o kterém zde mluvíš, spočívá v tom, že směs je namodelovaná správně, páčky se pohybují správně a dělají to, co mají (ať už s nimi pohybuješ myší či je máš namapované? A ten průser je v tom, že tam, kde ty na pomocném indikátoru v levém dolním rohu obrazovky předpokládáš indikaci chudé směsi, je bohatá a naopak? Čili chudá je na ose nahoře a bohatá dole? To je to, co tě tak rozlítilo?
(Nechci řešit, jestli to je velký problém či není, jen mne zajímá, jestli jsem správně pochopil, o čem píšeš).
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ano, ale nejen na indikátoru, ale i na digitálním ukazateli, co se dá vyvolat ze seznamu možných věcí v okně (tuším engine status se to jmenuje).
Prostě to, co je ve virtuálním kokpitě nesedí s tím, co ti říká hra. Což je dost hardcore.
Já jsem virtuální kokpit opustil poté, co je potřeba mačkat I a HRA mne tedy uváděla soustavně v omyl.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Do you plan on any interface changes to include clickable cockpits?
We don't plan such a feature. In combat sim with clickable cockpits you will be sitting duck for the enemy (in particular case — against AI). Also clickable by the mouse cockpits really doesn't corresponding to real life action of pilot. At first because of time for reaction of plane after your decision to make something by the mouse. In real life the hand or finger of the pilot would work way faster and as result the response of controls will be also way faster. So clickable by the buttons some of most important functions would be really much better.
pokud ti zásadně vadí, že v kokpitu je vše, jak má být, jen VIRTUÁLNÍ indikátor se pohybuje jinak, než si představuješ (a jeden údaj v pomocném okně, které stejně nepoužíváš, je obráceně, tedy chudá směs je jako 100% a bohatý jako nula; čili udává poměr vzduchu v palivu) resp. že se startér je namapovaný na klávesnici a není klikatelný, pak ta hra opravdu asi není pro Tebe (a pochybuji, že nějaká je).
S krédem "Buď vše, nebo nic!" musí být dost těžký život.
Nic ve zlém, jen jsem se chtěl ujistit, co Tě tak zásadně odradilo. Je to samozřejmě Tvoje věc.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Začínám si myslet, že tě kousnul nějakej fanboi zombie.
Dostal jsem nextgen simulátor, co má mít klikatelný kokpit. OK, hraju si s klikatelným kokpitem. Následně zjistím, že kokpit není klikatelný úplně, že jsou důležité součásti ovládání motoru, které nejdou v kokpitu odklikout a tedy na klikání v kokpitu v zásadě rezignuji. Nemohu k tomu produktu přistupovat jako k simulátoru.
Nastavím si tedy ten simulátor tak, aby to byla více hra, včetně engine monitoru v informačním okně. Poté nastavuji vše standartně namapovanými pákami a ovladači a nastavení motoru kontroluji na herním dialogu, od kterého očekávám, že se ve všech letadlech bude chovat stejně.
Následně zjistím, že HERNÍ DIALOG mi říká přesný opak toho, co nastavuji pákou a ten SIM pod tou HROU se chová PODLE PÁKY A NE PODLE NASTAVENÍ, KTERÉ MI HRA UKAZUJE.
Mě je přece úplně jedno, jestli je weak dopředu nebo dozadu, ale chci, aby mi HRA řekla, jak že to mám nastavené, tedy NE ABY HRA ŘÍKALA, KAM JSEM POSUNUL PÁKU, protože to přece kuwa vidím na stole, ALE ABY UKAZOVALA TO, CO POSUNUTÍ PÁKY S MOTOREM/LETADLEM UDĚLALO.
Co je na tom divného?
A mimochodem, s krédem "buď vše nebo nic" se mi nestane, že bych si místo šunky koupil drůbeží separát nebo abych se smířil s ksindlem.
Jestli jsi se chtěl zeptat, co mě odradilo, tak ses měl zeptat rovnou, to už je podruhé co ti něco podobného říkám. Když ode mne něco chceš, tak to řekni narovinu.
A aby ses to dozvěděl, odradilo mě, že někdo má tu drzost plýtvat časem svého zákazníka takovýmhle způsobem. Takhle kdybych zajišťoval naše služby, tak jsem prvního května venku na ulici.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 28-04-2011 12:21
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Nechci od Tebe nic, Schmouddel, Jen jsem se chtěl ujistit, že ti správně rozumím (nebyl jsem si jist, tedy nevěřil jsem, že to správně interpretuji).
V pohodě, je to Tvoje věc, každému co jeho jest (to je zase moje krédo )
Mně zase vadí, že zřejmě nefunguje "level stabilizer" a zamykání ostruhy (tedy jestli to fungovat má, jestli ano, myslím, že brzo bude).
Tebe jisté nedostatky odradily od toho, abys tento sim hrál, mne nikoliv. Tak to chodí. Jen se snažím zjistit, co přijde důležité Tobě a porovnávám s tím, co přijde mně. Nic víc. Tak už se nezlob
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Podle mne je kliketelný kokpit něco jiného mž to, co mám před sebou tady. Např v FSX je spousta ér z opravdu kompletním "klikingem" (A2A, Warbird sim atd) O způsobu ovládání ani nemluvě (např trim-dáš kruzor na kolečko trimu a trimuješ kolečkem myši, je to parádně přesné)
Pak jsou tam éra , která nemají klikatelné prvky, které jsou na osách joye (plyn atd)
Ale tady... Zatim co u befka 109 můžeš otevřít kabinu pákou , můžeš ji odhodit pákou a dokonce si mužeš otevřít levou ventilačku (pravá mi nejde) tak podobné úkony třeba u Spita musí obstarat klávesnice i když dotyčné páky v tom krásném kokpitu jsou. Takže pokud lítáš déle befko a dostaneš se do kořistního Spita a nedejbože tě sundaj, tak budeš zoufale klikat a uhoříš, protože budeš zvyklej, že to v befu jde.
Když už není klikatelné vše, mělo by to mít alespoň podobnou filozofii, jinak je z toho zmatek jako hrom.
Upravil/a Alin dne 28-04-2011 15:36
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Na co je pls režim Boost Cut-out a Slow running cut-out? Příslušné páčky v kokpitu Hurriho se sice pohnou, ale s motorem mi to podle zvuku i podle budíků nic neudělá.
počkej, až to napíše Robo. tam u nich na SVZ
(taky mne to zajímá :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
AB1_LEON napsal:
Na co je pls režim Boost Cut-out a Slow running cut-out? Příslušné páčky v kokpitu Hurriho se sice pohnou, ale s motorem mi to podle zvuku i podle budíků nic neudělá.
Leone, nezlob
Ne, vážně. Myslím, že Boost cut-out uvolňuje jakousi pojsitku na přípusti paliva (podobně jako ve spitu) a když ho vytáhneš, dovolí ti posunout pynovou páku ještě o kousek dopředu (potažmo zvýšit výkon). Je to vidět (to poskočení páky), i když graficky se to moc nepovedlo.
Slow running cut-out vypíná motor při úplně stažením plynu po přistání. Česky bych to nazval dekompresor (ale možná se používá jiný název).
Upravil/a 310_cibule dne 29-08-2011 22:35
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To 310_cibule: Jak nezlob? Já se skoro všechno učím metodou pokus - omyl, pokud se to nedá nikde na netu v češtině dohledat. Boost cut-out opravdu umožňuje posunout páku přípustě ještě o kousek vpřed, na výkonu se mi to nijak rapidně ale neprojeví. Ten Slow running cut-out tedy plní funkci jakéhosi chcípáku? Zatím jsem motor chcípal buď přes ,,I" nebo jen vypnutím magnet.
To Hoper: Já vím, ale nevydržel jsem to čekat
Upravil/a LEON dne 29-08-2011 22:42
Dělám si legraci, Leone. Neber mne vážně (ostatně proto tam byl ten smajlík).
Jo, chcípák, to by mohlo bejt.
Jinak sleduj při zapnutí Boost cut-out plnící tlak.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Vážení piloti, pohnul někdo někdy palivovým kohoutem (například u Spita nebo Hurr.) pomocí myši? Vím, že už se to řešilo (například pomocí autopilota ale to mi, při vší úctě, přijde nablblé)) ale ač jsem prošel toto vlákno od začátku až sem, nikde jsem neobjevil to mocné kouzlo, které by to umožnilo. K mé škodě mi nefunguje ani namapování "přepnutí kohoutu" na klávesu, více méně vše ostatní se v kokpitu vrtí, jen ten kohout...a bez něj to moc neletí.
Ještě otázku úplného začátečníka v CoD, potažmo v prostředí Sturmovika: kde je, prosím, ku stažení či alespoň k pouhému nahlédnutí kompletní manuál ke hře "Cliffs of Dover", rád bych si jej pročítal za dlouhých zimních večerů. Děkuji za rady, BT.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.