4.10 patch - G
|
313_Sheddan |
Přidané 28-12-2010 12:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 215
Založený: 08.02.07
|
Sice už trošku OT, ale není krásný, jak se všechny ty brzdy po odjištění vysouvaj samy? Já sem teda sestup neřídil už ani nepamatuju, ale nevšim sem si, že by s tim třeba i slabší žáčci měli potíže, když vlekař umí klesat na 120 - musíte si je vychovat
K těm G - sem zvědavej, jak se to bude chovat. Jen co bude nová páčka... Umí nějaká mašina pád na rychlosti eště dřív než se rozpadne? Srovnávat "vítězství dělnické třídy nad aerodynamikou" s warbirdama taky není úplně dobrý, ale Zlínky řady 40 to uměj skvěle |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-12-2010 13:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Vaši slabší žáčci asi mají více svalové hmoty, než máme my u přibramské Luftwaffe
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Max |
Přidané 28-12-2010 13:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 144
Založený: 08.03.06
|
606_Tempik napsal:
Hopere, ale ty lítáš ty Zera, u kterých prostě nad 200 km/h potřebuješ s kniplem bojovat obouma rukama, bo je to ztuhlý.
Navíc já třeba trim v boji tak nějak nepoužívám. Používám h o spíš během delších letů někam. V boji to tak nějak nemá smysl řešit.
Počkej, to ani netrimuješ např. s Tempestem při Bnz? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-12-2010 13:17
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Trimuju si po startu na stoupání. Pak na let v horizontu a když jdu dolů, tak tomu trochu dám. Ale při samotném souboji už vůbec na trim nešahám.
BTW u Tempesta v reálu se spíš trimovalo opačně při sestupném letu, protože letoun byl při vysokých rychlostech spíš těžký na čumák, než na ocas. (vliv chladiče)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-12-2010 13:22
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Funny Já trimuju častěji, než hýbu pákou přípusti
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 28-12-2010 14:27
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
No minimálně strávím hraní si s plynem taky méně času
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-12-2010 15:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
313_Paegas napsal:
...
Fuči a určitě jsi si všiml jak se ti za letu posouvá neutrální poloha kniplu dle výchylky trimu, to mi v ilovi chybí
Tak to se podívej ještě jednou a pořádně.
|
|
|
|
veikso |
Přidané 28-12-2010 16:09
|
Uživatel
Příspěvek: 831
Založený: 15.01.08
|
Panek napsal:
1. Nepodařilo se mi se Spitem V 1942 urvat křídla při negativním G.
Jak mám postupovat? Jsem lama, takže žádný problém: Včera na AH, mapa Normandie. Před ostrovem mám víc než kilometr, spíš 1500 m, tak stahuju plyn ať mi ta LF Vb (CW) nechcípne a potlačím. Rychlost nevím, tipuju kolem 350(?) na speedbaru. A dole jsem byl velice rychle Tuším byl za mnou Stoupa a psal že to viděl.
Ale možná kdybych chtěl, tak se mi to nepovede |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 28-12-2010 16:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
On ale myslel joy v realu, graficky model je podruzny.
Ale jak bys to Paegasi s noemalnima joyema implementoval?
- Joy bez zpetne vazby ma jedinou neutralni polohu danou pruzinama. Takze tam trimovani podle realu bylo naopak kontraproduktivni, musel bys drzet joy neustale vychyleny sice na spravne vychylce, ale se spatnou silou danou pruzinama.
- Joy s prlnym FF bez pruziny pro stredovou polohu by teoreticky sel naimplementovat realne, otazka ale je jak je FF HW a SW implementovany v PC jestli to je mozne tak udelat. A nastali by problemy s tim jak by si kazdy nastavil FF podle sebe a sveho joye ... jestli by to stalo za to implementovat pro par lidi s FF a pak resit problemy s ruznymi joyi od ruznych vyrobcu a ruzne nastavene... tohle asi nema rozumne reseni. |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 28-12-2010 16:34
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
veikso napsal:
Tuším byl za mnou Stoupa a psal že to viděl.
Jojo dost mě to překvapilo neviděl jsem že bys dělal nějakej prudkej manevr.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-12-2010 17:04
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
To teď budeme u Spitů vídat často Oni se snad nakonec budou muset naučit lítat s citem
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 28-12-2010 17:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1627
Založený: 22.08.10
|
Hlásím měnitelnou geometrii u Hellcatu Kolega potlačil před Zerama(náklad 1000 lb + 6 raket) a poroučel se šipkou do země. Od Zer se v chatu objevilo jen "wtf"...
Já jsem při útoku o křídla nepřišel, ale odhadnout 2 sekundy na odjištění pumy mi dělá větší potíže, než jsem čekal Se učit, se učit, se učit
|
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 28-12-2010 17:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
A kolega s nákladem četl readme/guide k 4.10m, co se týče nošení bomb a přetížení ?
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 28-12-2010 18:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
k přetížení a Spitu, létám jen off, ale rozlámat Spit při obratech se mi ještě nepovedlo a vyzkoušel jsem všechny. CO se mi povedlo je popadat na ztrátu rychlosti. Nic mi neupadlo ani když jsem podvěsil pumy. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-12-2010 18:28
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Ringlett, nejspíš nemáš v nastavení zaškrtnutou položku "Structural G-limits", nebo tak nějak. U některých letadel to při vyšším zatížení jde skoro samo
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 28-12-2010 20:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
mám, dost často svítí, ještě častěji bliká.
Asi jsem prostě nepřešel přes ten správný práh.
Miluji Spity, mám jich kolem 20 doma a asi se nedokážu přinutit jít dost daleko, je to jediné letadlo ve hře s kterým létám abych se vrátil a mohl přistát ....
Upravil/a ringlett dne 28-12-2010 20:44
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 28-12-2010 21:06
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
ringlett napsal:
mám, dost často svítí, ještě častěji bliká.
Asi jsem prostě nepřešel přes ten správný práh.
Miluji Spity, mám jich kolem 20 doma a asi se nedokážu přinutit jít dost daleko, je to jediné letadlo ve hře s kterým létám abych se vrátil a mohl přistát ....
Za todle je příště pár facek a zákaz přístupu do technickejch diskusí. Víš vůbec kolik lidí se s tím tady zabejvalo, aby nakonec zabilo čas jen kvůli tvému rozmaru !
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-12-2010 21:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Já zase Spity rád mažu z oblohy Vezmi Vb, 10% paliva, rychlost 350 km/h a natvrdo na pár vteřin potlač. Pak stiskni Ctrl+E
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 28-12-2010 21:39
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Pragr napsal:
Nemluvě o tom, že by to byla blbost. Pokud jde o pevnostní limit, není mezi +8 a -8G nejmenší rozdíl kromě směru působení. A ten vzhledem k profilům nosníků a zatížení spojů v tomhle případě nehraje roli.
Pevnostní limit letadel je při zápornejch géčkách vždycky nižší než hodnota povolenejch kladnejch G. Takže to asi nějakou roli hrát bude. |
|
|
|
311_Mart |
Přidané 28-12-2010 21:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1627
Založený: 22.08.10
|
CZS_Scharck napsal:
A kolega s nákladem četl readme/guide k 4.10m, co se týče nošení bomb a přetížení ?
No ba že jsme se o tom bavili, holt to bylo přes čáru a budem si na to muset zvyknout.
|
|
|