ač to bude histericky nevěrné, udělej i ty úžasný kašny, co tam teď na náměstí mají.... :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
ad ty řopíky a srub - jak se pak udělá, aby to pak i střílelo ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
lochness napsal:
pekna prace, i kdyz si nejsem uplne jistej, jestli mriz ve vchodu byla standartnim valecnym vybavenim. nicmene jako objekt je to parada
Hoper napsal:
ad ty řopíky a srub - jak se pak udělá, aby to pak i střílelo ?
Aby to střílelo je potřeba zvlášť udělat model zbraní, a pak jim dát Pivot (osa) kolem které se to bude otáčet, dále na konec hlavně přidat Hook (animace střelby) s patřičným názvem a pak pomocí Java souboru říct, tato zbraň se bude otáčet kolem tohoto Pivotu v tomto rozmezí, dále určit o jaky typ zbraně se jedná (měla by byt napsatá už v nejakém tom *.ini souboru - je tam jakej zvuk, kadenci, ráži, trasíkru daná zbraň má). Udělat zvlášť mesh bunkru a zbrane. Dané Meshe připsat do společného souboru hier.him. Nakonec předpokládám do Artilery.ini připsat objekt (bude odkazovat na ten java soubor). Toto co jsem teď vychrlil je zcela má, nikým nepodložená představa jak to funguje. Z toho vyplývá bez znalosti java jsme namydlení.
ten Java soubor nelze použít z jiného objektu (jako vzor) ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hmm Scharcku, polygony navíc a efekt témeř neznatelný. Pokud by jsi na mapu dával jen pár objektů, tak snad jo, ale při více objektech je každej ušetřenej polygon dobrej. Maximálně udělat dva typy. Ale je to k něčemu? Kdo to bude z letadla prohlížet? Pro fajnšmejkra a zanlce jako Ty, je to určitě takový nekompletní, ale IL chce své.
Nejde mi o efekt ale o tu kompletnost, bez diamanťáku to není čs. bunkr.
Plnil několik důležitých funkcí a pokud se to jednou dostane do světa, tak se najde pár podobných bláznů, kteří si ty pevnosti budou prohlížet a okukovat je, ať už v editoru, nebo na padáku, nebo ze Storcha.
Byla by škoda to nemít podle skutečnosti ale ošizené o tak důležitou věc.
V tom, jak to vyrábíš se vyznám asi jako v astrologii nebo ženských .... nestraš ale, že "přisunutím placaté plošky, která by měla šedý okraj a zbytek směrem pod střílny černý", jen jako náznak, že je pod střílnama díra, by to tak drasticky "nafoukl".
No drasticky ne, ale uvědom si, že ty objekty se dělají spodkem kus pod terén a ta černá ploška, by mohla v mírném svahu buď být schovaná pod terénem v ILu, nebo nad ním trčet. No uvidíme.
Příklad Java souboru (WillisMB ): com.maddox.il2.objects.vehicles.stationary.Stationary$WillisMB na který odkazuje stacionary.ini. Zatim stále přetrvává problém jak tento soubor otevřít a jak ho editovat. Jinak tyto soubory můžete najít ve files.SFS extrahováním SFS extractorem.
Upravil/a Stoupa dne 14-08-2010 21:33
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.