A6M2-21 Střílení ( předstih )
|
Jp- |
Přidané 29-11-2009 16:03
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
zajíc tady máš dva tracky sou to sice jenom AIčka, ale pro základní představu by to mohlo stačit
http://uloz.to/3191630/records.rar
stačí rozbalit do il a adresář records a přehrát ze základní nabídky
Upravil/a Jp- dne 29-11-2009 16:04
|
|
|
|
zajaczik |
Přidané 29-11-2009 16:24
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
jojo, dík |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 29-11-2009 16:39
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
1stCL Novotny napsal:
zajaczik napsal:
Taky ten údavaný dolet ( kniha stíhací letadla 39-45 od Zbyňka Války ) zera ve verzi A6M2, bohužel další podrobnější označení tam nemám, je 1850km a max. 3100, nejspíš z nádržema.....ale ostaní, US letadla, kolem 2 500... je divnej pro mě.... vždyť to nic neváží... je pravda že taky poroto tak krásně stoupá, ale dolet by moh mít ještě větší....
No nevím co se ti nezdá na doletu kolem 3000km za nedostatečné.?
Co jsem početl a doslechl tak jde o dolet který Jap.piloti dotáhli do naprosté dokonalosti tvrdým, dlouhodobým tréninkem. Schválně si nacpi do zera nádrž a zkus si udělat přelet s cílovou hranicí kolem 3000km. Letová hladina třeba 3400m. Pak až se probudíš s omačkanou tváří mi napiš jaké to bylo, teda pokud to doletíš.
no... leda že bych nastavil autopilota aby letěl rovně
jen mám problém najít kontrolku paliva..... to, o čem jsem si to doteď myslel je totiž asi teplota motoru |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 29-11-2009 16:51
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
Jp- napsal:
zajíc tady máš dva tracky sou to sice jenom AIčka, ale pro základní představu by to mohlo stačit
http://uloz.to/3191630/records.rar
stačí rozbalit do il a adresář records a přehrát ze základní nabídky
už po několikáte mi to stáhlo nesmyslný soubor.... v názvu všelijaké čísla a písmenka, bez typu souboru... žádný rar ale neznámá aplikace... já to zkusím ještě na mobilu... snad to pude |
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-11-2009 19:10
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
hele, taky jsem byl před pár lety tak ukecanej ? ......
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-11-2009 19:19
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ad útok na bombery - Válec ti psal dobrou poznámku, zamysli se a zkus se jí řídit
navíc jsem se tudle od Olega dočetl, že jeho AI střelci mají mít problém se stíhačem, jenž má minimálně o 50km/h vyšší rychlost (samo, že nesmí letět rovně na "šesté")
ad dolet - pokud je cestovka Zera nějakých ?270?, tak přeju hodně zdaru tvým nohám a rukám (neb Zero se dá trimovat jen na výškovku)
hvězdicové motory (nejen) u bomberů jsou ku.vy....
vyplatí se střílet do pilota, nádrží, případně konců lřídel (v ilovi to většina letadel neustojí, i AIček). Nebo pod co největším úhlem kamkoliv do křídla
mohu se zde pyšnit tím, že jsem sejmul tři B-25 v Raidenu v pidionlineakci, ale to bylo dílem náhody - nikdy jsem nemířil na výše uvedená místa, neb bych toho nebyl schopen :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 29-11-2009 19:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
ked už niekto nevie strielať , tak odporúčam aktivovat arcade=1.
|
|
|
|
zajaczik |
Přidané 29-11-2009 22:17
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
Hoper napsal:
ad útok na bombery - Válec ti psal dobrou poznámku, zamysli se a zkus se jí řídit
navíc jsem se tudle od Olega dočetl, že jeho AI střelci mají mít problém se stíhačem, jenž má minimálně o 50km/h vyšší rychlost (samo, že nesmí letět rovně na "šesté"
ad dolet - pokud je cestovka Zera nějakých ?270?, tak přeju hodně zdaru tvým nohám a rukám (neb Zero se dá trimovat jen na výškovku)
hvězdicové motory (nejen) u bomberů jsou ku.vy....
vyplatí se střílet do pilota, nádrží, případně konců lřídel (v ilovi to většina letadel neustojí, i AIček). Nebo pod co největším úhlem kamkoliv do křídla
mohu se zde pyšnit tím, že jsem sejmul tři B-25 v Raidenu v pidionlineakci, ale to bylo dílem náhody - nikdy jsem nemířil na výše uvedená místa, neb bych toho nebyl schopen ))
jako na potvoru... dnes sem se koukal na tutorial, jak tam z Yakem 1 ničí :-D všechno je tam úžasně vysvětlené .... ( trénink v hlavním menu ila, název to má myslím stíhací boj )...
a všimnul jsem si, jak sem ukecanej, sorry
A edit - jen rukám.... všechno ovládám joystickem... i ocas.... mno, přiznávám se, dal jsem za něj asi 270 kč .... ale stačí to... do online akcí se nezapojím
Upravil/a zajaczik dne 29-11-2009 22:21
|
|
|
|
Jp- |
Přidané 29-11-2009 22:36
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
http://www.upnito...bfc1e.html
tak snad |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 30-11-2009 09:11
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Hoper napsal:
hvězdicové motory (nejen) u bomberů jsou ku.vy....
vyplatí se střílet do pilota, nádrží, případně konců lřídel (v ilovi to většina letadel neustojí, i AIček). Nebo pod co největším úhlem kamkoliv do křídla
mohu se zde pyšnit tím, že jsem sejmul tři B-25 v Raidenu v pidionlineakci, ale to bylo dílem náhody - nikdy jsem nemířil na výše uvedená místa, neb bych toho nebyl schopen ))
Mě se nejvíc osvědčilo útočit z velkého převýšení na ocas bombardéru.Vzhledem k tomu, že je tam výškova i směrovka, to vše na celkem malém prostoru, tak tam člověk vždycky něco přestřihne či ustřelí |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 30-11-2009 09:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
zajaczik napsal:
... všechno ovládám joystickem... i ocas...
Kde se tahle vychytávka dá sehnat?To by se líbilo mý mladý.. |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 30-11-2009 14:10
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
310_Podrs napsal:
zajaczik napsal:
... všechno ovládám joystickem... i ocas...
Kde se tahle vychytávka dá sehnat?To by se líbilo mý mladý.. omg |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 30-11-2009 14:37
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
jo, paráda
jenom 2 dotazy...
1: proč si neotevřeš chladič hned ?
a za 2: k čemu ty klapky ?:-D já je používám jen na vzlet a přistání.... |
|
|
|
ZVP_Hekite |
Přidané 30-11-2009 15:23
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 16.06.09
|
dlouhá cesta to to jest |
|
|
|
Jp- |
Přidané 30-11-2009 15:30
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
1) otevřenej chladič tě zpomaluje, u některejch ér dost výrazně, takže pokud to motor a teplota dovolí v boji zavřít, samozřejmně zásada je neuvařit motor
2) v manévrovym boji máš dvě možnosti rychlost nebo úhly no a pokud ses koukal, kdy otevírám klapky tak vždycky když potřebuju získat úhly navíc Zero je navic na combat klapky stavěný stejně jako některý jiný letadla P-38, thunder, Ki-84. Prostě v prudkejch manévrech se ztrátou rychlosti se klapky většinou vyplatí neb získáš úhle na střelbu předsazení, nebo na únik.
Teorie složitá na netu najdeš tuny článků jak provozovat TnB(neboli boj v zatáčkách. Já razim jednoduchou poučku prostě pokud někoho dotáčíš a zrovna nezrychluješ tj. letadlo zrovna zatáčí a ty potřebuješ zatočit ještě víc tak si vyhoď klapky na combaty ( extrémy jako přistávací klapky sem netaham) pokud potřebuješ zrychlit tak klapky zavřít. Vidět je to i v tom tracku klesam bez klapek dolu (zrychluju) vidim wildcat jak stoupe předemnou vyhodim klapky musíš počítat, že se neotevřou hned a prudce na klapkách zatáčim za něj dokončim zhruba obrat a klapky dovnitř aby nezpomalovaly. Nejlepší si je je namapovat na joy neni to sice 100% historický klukům v těch erech to trvalo dýl a muselo s trimovat bo jinak tě klapky naopak převracej dopředu, ale je to jenom sim že
Upravil/a Jp- dne 30-11-2009 15:41
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-11-2009 18:17
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ad chladič a točení motoru na max výkon - už aby tu byl další patch od Daidalosů.... ;)
ad klapky - onehná mne udivilo podivení se starého pána, kterému jsem ukazoval vzlet s La-5FN s klapkama - říkal, že když to nebylo jo nutné, tak je nepoužívali ani ke startu (a to úzkostlivé se držení "budíků"....)
ale jak psal JéPé - je to jen sim a co není zakázané, je povolené....
a když chcípneš, prostě dáš jen refly ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
zajaczik |
Přidané 01-12-2009 10:42
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
Jp- napsal:
1) otevřenej chladič tě zpomaluje, u některejch ér dost výrazně, takže pokud to motor a teplota dovolí v boji zavřít, samozřejmně zásada je neuvařit motor
2) v manévrovym boji máš dvě možnosti rychlost nebo úhly no a pokud ses koukal, kdy otevírám klapky tak vždycky když potřebuju získat úhly navíc Zero je navic na combat klapky stavěný stejně jako některý jiný letadla P-38, thunder, Ki-84. Prostě v prudkejch manévrech se ztrátou rychlosti se klapky většinou vyplatí neb získáš úhle na střelbu předsazení, nebo na únik.
Teorie složitá na netu najdeš tuny článků jak provozovat TnB(neboli boj v zatáčkách. Já razim jednoduchou poučku prostě pokud někoho dotáčíš a zrovna nezrychluješ tj. letadlo zrovna zatáčí a ty potřebuješ zatočit ještě víc tak si vyhoď klapky na combaty ( extrémy jako přistávací klapky sem netaham) pokud potřebuješ zrychlit tak klapky zavřít. Vidět je to i v tom tracku klesam bez klapek dolu (zrychluju) vidim wildcat jak stoupe předemnou vyhodim klapky musíš počítat, že se neotevřou hned a prudce na klapkách zatáčim za něj dokončim zhruba obrat a klapky dovnitř aby nezpomalovaly. Nejlepší si je je namapovat na joy neni to sice 100% historický klukům v těch erech to trvalo dýl a muselo s trimovat bo jinak tě klapky naopak převracej dopředu, ale je to jenom sim že
no, mě se u KI-84 ( myslím ) dávaly klapky samy :-/... ale nevím, já s ním nelétám,....
tak dík moc za radu.... můj hlavní problém je nedostatek rychlosti...
u verze A6m2 1940 zase to táhnutí k sobě nemá tak dobrý účinek jako u verze 21 ( 1941 ).. děkuju moc všichni... už sem měl 3 sestřely hellcatů.... tedy 2 helly a 1 p-40... vletěla mi přímo před zaměřovač
ale potom mě srazil můj.. takže sem myslem že rozbiju kompl ... ale už mi to jde mnohem mnohem líp než na začátku.. sem spokojenej... už vím všecko co potřebuju v IL-ku pro zero
díky všem co se tak ochotně obětovali pro tuto možná zbytečnou věc... ale já si zero oblíbil a věřím, že je to konečně to pravé, ale ne ořechové, ale BAMBUSOVÉ |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 01-12-2009 10:46
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
310_Gringo napsal:
Hoper napsal:
hvězdicové motory (nejen) u bomberů jsou ku.vy....
vyplatí se střílet do pilota, nádrží, případně konců lřídel (v ilovi to většina letadel neustojí, i AIček). Nebo pod co největším úhlem kamkoliv do křídla
mohu se zde pyšnit tím, že jsem sejmul tři B-25 v Raidenu v pidionlineakci, ale to bylo dílem náhody - nikdy jsem nemířil na výše uvedená místa, neb bych toho nebyl schopen ))
Mě se nejvíc osvědčilo útočit z velkého převýšení na ocas bombardéru.Vzhledem k tomu, že je tam výškova i směrovka, to vše na celkem malém prostoru, tak tam člověk vždycky něco přestřihne či ustřelí
taky sem si toho všimnul i na stíhače to platí..... nebo když máš pořádné kanony zešika do trupu... ( z 20 mm sem rozpůlil Catalinu... se zerem.. 2x 20 mm ) |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 01-12-2009 10:50
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
Valec napsal:
Na bobry se utoci z celni pozice a jeste z boku.Ze 6tky je to sebevrazda.
podle bomberu .... a ano, ze před je to paráda, ale moc se nemůžu dostat přímo abych stihl pokropit kabinu... jen občas.... ze 6 můžeš na B-17 E ( můj terč ) protože nemá horního střelce, tak shora roztřílíš směrovku a okolo a šlus.... A catalina zase může jen rovno trupem, tak když poletíš přímo za ní, tak nic nehrozí.... z boku mě dycky zníčí, tak jako když lodě pálily všema zbraněma... tak to dělají letadla... teda na mě, ale asi je to nedostatkem rychlosti u zera..... |
|
|
|
zajaczik |
Přidané 01-12-2009 10:51
|
Nováček
Příspěvek: 87
Založený: 11.03.08
|
ale poslední dotaz..... nechápu, proč ty 7,7 mm kulomety dělají trajektorii jako kanony..... nebo to sou kanony ?.... |
|
|