nVidia Transparency AntiAliasing a dalsi radosti...
|
WT_Horrido |
Přidané 17-03-2009 20:52
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Je to tak, celé je to vyrobené v Photoshopu. Prostě jsem ten hrozný pohled pravdě do tváře neunesl. Ve skutečnosti vypadá obraz takto:
[img]http://www.wtigers.org/extra/fotrue.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-03-2009 21:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Cheatere! Takhle viditelný doty mít! Styď se! |
|
|
|
Jirka |
Přidané 18-03-2009 07:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
WT_Horrido napsal:
Je to tak, celé je to vyrobené v Photoshopu. Prostě jsem ten hrozný pohled pravdě do tváře neunesl. Ve skutečnosti vypadá obraz takto:
Jojo, i Photoshop umí zázraky. Stejně jako Google |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 18-03-2009 10:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Me je celkem sumak jestli to vypada dobre nebo jeste lip, hlavne aby to nepadalo a byly videt doty
A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 18-03-2009 13:33
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
311_Tank napsal:
A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi.
jo jo, ja si taky muslim, ze kdyz je zapnute AA s jednim cernym bodem na modrem pozadi, tak ho to predela na sedivomodry a vidite prd doty
... a o tom to je, stahnout grafiku na uroven devadesatejch let a radit jako cerna ruka
|
|
|
|
Valec |
Přidané 15-06-2009 19:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
von Pavel napsal:
022708_core_dll.txt
1)Zvýšené vyhlazení říčních břehů a bílých čepic (pěny) na vlnách.
vyhlazení pěny pracuje jen pro karty nVidia v režimu vody=2.
Nebude pracovat u karet ATI kvůli problémům ATI drivery.
2)Letecké základny a dalších objekty blikájí.
Zjistili jsme, že zapnutím Antialiasingu se to velmi zredukuje.
Testováno při 4xAA
3) Opravený režim anizotropie pro objekty.
Nyní bude úroveň anizotropie pro objekty nižší. Doporučujeme zapnout aniso v il2config.ini,
nebo nastavit TexMipFilter=3
2_409beta_dlls.zip
Změny ve srovnání s 4.09b core
Pokusili jsme se zredukovat zamrzání
- Výpočet mlhy byl přesunutý z CPU do GPU (pro silné GPU a slabé CPU) Poznámka: Zde se může objevit chyba. Pokud si všimnete jasně červené probleskování, prosím zaznamenejte stopu.
- Pro řadu nVidia 8800 přidělená paměť pro texturu vody byla snížena na 16MB bez ztráty kvality.
- A byla objevená chyba ve water=3, režim water=4 poskytuje vodu rychlejší
- Zvýšené vyhlazení geometrie vody na povrchu (pod 15m nadmořské výšky)
- Opravena stará chyba kde různorodé textury by mohl být nahrazeny texturou země (sluneční odraz na vodě by mohl zežloutnout)
- LandGeom=3 mód byl optimalizován – zmenšená potřeba paměti (o 25% méně)
- Zlepšené filtrování textur v dálkách – redukováno "chvění" textur podél řeky.
- Odstraněny stromy, které rostly ven z vody na nových mapách.
Uvítal bych zkusit nový DLL na různých režimech, dokonalých a nedokonalých módech, water=0,1,2,3,4 a ForceShaders 1x=0,1; LandGeom=2,3.
O co je rychlejší aktuální verze DLL v porovnání s 4.09b?
Také, jestli uvidíte modré body na letadle z externí kamery (screenshoty na fórech), prosím pošlete mě ntrk soubor a váš conf.ini
Instalace DLL's.
V hlavním IL2 složce -
Přejmenujte aktuální il2_corep4.dll
Přejmenujte aktuální il2_core.dll
Rozevřete nový DLLs IL2 Main složky.
2_core_dll_090208.rar
Opravená barva lesa a snížen kontrast na jeho okraji.
Opravená (komplexnější) linka vody na břehu řek a na pobřeží.
Nastavení Anizotropního filtrování v IL2 sníženo na menší úroveň anizotropie.
Pokusili jsme se snížit blikající zrcadlení vody na nastavení =2
Téměř úplně přepsaný render země v shaders 2.0. ATI kartách by se měl zvýšit výkon.
Změněn režim filtrování na okraji lesa pro redukci blikání. Možná mírná FPS ztráta v blízkosti lesa.
core_dlls_021508.rar
Nová verze, 15. 02. 08
1) Opravená chyba s mlhou rovnoběžně blízko u země v nízké poloze – modré trojúhelníky.
2) Zlepšené vyhlazení říčních břehů a pracuje pouze v landGeom=3
Stejné možnosti jsou dostupné na mořském pobřeží, rád bych znal váš názor, zda to je potřebné nebo ne anebo by se to mělo udělaný jinak.
3) Mám velkou prosbu, kdo vlastní ATI karty, podívejte se prosím podrobně na chyby (jsou - li nějaké)
Zpětné informace, například stopy, conf.ini, screenshots je velmi uvítám!! Pošlete na pf@1c.ru Ktere knihovny se maji teda nainstalovat.Dik za radu.
Upravil/a Valec dne 15-06-2009 19:38
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 16-06-2009 10:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Pro "Valec"
Je těžký říct, která verze core dll je lepší. Chce to individuálně vyzkoušet, která ti na tvé nastavení IL2 vyhovuje nejlépe.
Vyzloušel jsem věchny.
Používám patch 409beta a nejvíc mi vyhovovala verze:
"core_dlls_021508.rar
Nová verze, 15. 02. 08" |
|
|
|
Panek |
Přidané 16-06-2009 14:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
clone9cz napsal:
311_Tank napsal:
A mam pocit ze zrovne AA viditelnost vzdalenejch dotu stejne jako velky rozliseni docela srazi.
jo jo, ja si taky muslim, ze kdyz je zapnute AA s jednim cernym bodem na modrem pozadi, tak ho to predela na sedivomodry a vidite prd doty
... a o tom to je, stahnout grafiku na uroven devadesatejch let a radit jako cerna ruka
Já mám grafiku na úrovni roku 2000 a vidím doty hůř než dříve. Jediné co se změnilo je, že letadla jsou tak hranaté až hrůza a letiště vidím v dálce i skrz mraky.
Vyměnil jsem 6600GT za 8400GS |
|
|
|
Wardog |
Přidané 17-06-2009 16:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
Někde jsem tady už o tom zmínku našel,ale přece jenom se ještě zeptám:
Do nedávna jsem měl v počítači postarší Ati 9700.
Teď mám trošku jinej počítač a v něm nVidia 8500 GT.Výkon šel samozřejmě nahoru,už si můžu dovolit Perfekt zobrazení krajiny,ale i když jsem postupoval podle Horridovo návodu a zkoušel různé hodnoty AA a AF,tak mám pobřeží a břehy řek v dálce hodně zubatý (tak jako je to na obrázcích z tracku Black death tady v tom vlákně nademnou).
Na to si u mojí bejvalý Ati 9700 nevzpomínám,že by to tam tahle bylo.A to jsem si mohl dovolit jen 2xAA a 4xAF aby to uspokojivě chodilo.
Je to vlastnot zobrazování nVidií,která se nedá odstranit,nebo je na to nějakej fígl?
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 17-06-2009 16:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
ATina tohle proste umi lip... |
|
|
|
AMP |
Přidané 17-06-2009 18:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 223
Založený: 24.11.05
|
Wardog napsal:
Někde jsem tady už o tom zmínku našel,ale přece jenom se ještě zeptám:
Do nedávna jsem měl v počítači postarší Ati 9700.
Teď mám trošku jinej počítač a v něm nVidia 8500 GT.Výkon šel samozřejmě nahoru,už si můžu dovolit Perfekt zobrazení krajiny,ale i když jsem postupoval podle Horridovo návodu a zkoušel různé hodnoty AA a AF,tak mám pobřeží a břehy řek v dálce hodně zubatý (tak jako je to na obrázcích z tracku Black death tady v tom vlákně nademnou).
Na to si u mojí bejvalý Ati 9700 nevzpomínám,že by to tam tahle bylo.A to jsem si mohl dovolit jen 2xAA a 4xAF aby to uspokojivě chodilo.
Je to vlastnot zobrazování nVidií,která se nedá odstranit,nebo je na to nějakej fígl?
Mně pomohl " nHancer" |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 17-06-2009 19:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Napodobne. nH ty zubaty cary velmi slusne zlikvidoval.
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 18-06-2009 07:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
VGR_AMP napsal:
Mně pomohl " nHancer"
Čo to také ???
Edit: tak už vím, ovšem sám o sobě to nHancer asi nezlikviduje,
pokud to dobře chápu tak nHancer je pouze nástavba nad ovladačem a tím pádem záleží na nastavení.
Hoďte tady jaké máte nastavení v nHanceru, pokud možno všech položek, které nHancer nastavuje.
Upravil/a XXX_Dazz dne 18-06-2009 08:51
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 19-06-2009 14:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Dazzi, koukni do emajlu...pokud ten mail co mas tu na svk v profilu funguje...
|
|
|