Bf 109
|
LesniHU |
Přidané 27-04-2006 23:33
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Jo, presne. Akcelerace a stoupavost je proste jedna vec. |
|
|
|
Seva |
Přidané 07-05-2006 17:56
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
1stCL_Fucida napsal:
Damen udn Herren,
přichází..:
Messerschmitt Bf 109
Předtím si ale ještě raději shrneme klady a zápory stíhačky. Opakování = matka moudrosti.
+ skvělá akcelerace
+ skvělá stoupavost
+ skvělé výkony ve velkých výškách
+ dobrá ovladatelnost při středních rychlostech
+ vysoká maximální rychlost ve střemhlavém letu
+ výzbroj soustředěná v nosu stroje; univerzálnost
- spíše průměrná rychlost v nízkých výškách
- špatná ovladatelnost při extrémně vysokých i extrémně nízkých rychlostech
- menší množství nesené munice
- špatný výhled
- velmi křehký motor
P39: snažte se držet své stoupavosti - ta vás může dostat z obtíží i vybudovat vám převahu. Trochu horší je to ve střemhlavém letu, P39 je stejně jako všechna americká letadla, ve střemhlavém letu dobře ovladatelná a docela pěkně drží rychlost. Jedná se o velký a odolný stroj - pokud chcete mít největší jistotu jeho vyřazení z boje, tak musíte chtě nechtě zacílit na prostor kabiny - tak máte největší šanci, že zasáhnete nejcitlivější část stroje - motor. Snažte se ustoupávat spíše při nižších rychlostech, kolem 220 - 250km/h a bude to v klidu. Většina Bf 109 má ve středních a vyšších výškách nad americkou stíhačkou značnou rychlostní převahu, ale záleží na konkrétní verzi.
[/b]
Potřeboval bych poradit co dělám u toho stoupání blbě. Letím v G6 a P39 mě dojede jak malinu. Pošlu Track |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-05-2006 18:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
pošli mi to na mail 1stclfucida - seznam.cz, zkusim ti na to mrknout a uvidíme
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Seva |
Přidané 07-05-2006 18:24
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Jdu na to |
|
|
|
Seva |
Přidané 07-05-2006 18:34
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Tak jsem to poslal, můžeš okomentovat i ten zbytek |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-05-2006 19:51
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Imho největší problém je v tom, že jsi poslal souboje s AI - boje proti AI jsou v jistém směru trochu jiné, protože AI létá dost odlišně od živého člověka. Stejně tak, jako AI na plné čáře propadá v manévrových soubojích a neumí řádně operovat s energií, tak je naprosto dokonalá v takových těch "letech rovně". Motor AI letadla se nepřehřívá a při stoupání letí zcela ideálně - žádné rozkmitané pohyby, trhání pákou a zmatené kopání do pedálů. Tohle téměř není možné v letadle napodobit.
Další věc je samotný typ G-6, který je - jak známo - na nejnižším bodě, pokud jde o poměr jakéhosi výkonu a hmotnosti mezi pozdějšími Bf 109 - i Bf 109 F-2 stoupají do 5km s větší jistotou, než mnohem těžší G-6. Kolem 3 - 4km, tedy v nístech optimálních pro P39 je převaha G-6 ve stoupavosti i rychlosti spíš žádná, než malá - a ty jsi začínal právě ve 3km. Když k tomu připočteš "dokonalost" AI, tak to právě způsobí potíže, které jsi měl na tom tracku.
PS: ale jinak jsi pilotoval docela dost pěkně..žádné trhané pohyby..líbilo se mi to, dobře jsi za to tahal. Já s Befkem létám v zásadě podobně, jen do střeleckých pozic si nalétávám trochu jinak.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Seva |
Přidané 07-05-2006 20:18
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Je to asi hlavně v tom Ai pilotovy. Myslím že kdybyh se do toho posadil opačně, tak mi s tou G6 uteče.
K tomu PS. Já už mám na Offlinu nalítaný pěkný tisíce hodin, žel bohu jsem prakticky vůbec nelítal proti člověku. Jako ty tři lety co jsem ti ukazoval, bych proti AI pilotovy takhle normálně neletěl. Ale protože jsem začal studovat vaše stránky a debaty a zkusil jsem si parkrát LAN proti mímu otci, taky umí docela lítat)), tak mám strašnou tendenci lítat tak nějak jako proti lidem, prostě si chci hrát víc na realitu, jenže to proti AI prostě nejde. On je prostě moc "přesný". V určitých věcech neuvěřitelně přesný a bezchybný a v určitých věcech přesně stereotipně debilní. Naučíš se co dělá blbě a toho pak využiješ.
Vživotě tě ale neztratí z dohledu, neudělá nečekanou hrubku, nezaspí, nevymyslí naopak nějakou pěknou fintu, prostě nuda.
Jenže co mám dělat, když jsem na ilovi závislej:sm19:
O prázdninách už snad bude net a budete mít dva nový terče na nebi: Mě a mýho otce |
|
|
|
Seva |
Přidané 07-05-2006 20:25
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Zas je tam blbej smajlík. U toho otce měl být takovej ten SMSkovej. Automaticky ho všude píšu a tady z něj vždy vypadne toto ))
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-05-2006 11:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Tak to jsme na Sevu st. a Sevz jr. zvědaví . Až se připojí po bok spolubojovníků z hrdé Luftwaffe
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 08-05-2006 11:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Seva napsal:
Je to asi hlavně v tom Ai pilotovy. Myslím že kdybyh se do toho posadil opačně, tak mi s tou G6 uteče.
K tomu PS. Já už mám na Offlinu nalítaný pěkný tisíce hodin, žel bohu jsem prakticky vůbec nelítal proti člověku. Jako ty tři lety co jsem ti ukazoval, bych proti AI pilotovy takhle normálně neletěl. Ale protože jsem začal studovat vaše stránky a debaty a zkusil jsem si parkrát LAN proti mímu otci, taky umí docela lítat )), tak mám strašnou tendenci lítat tak nějak jako proti lidem, prostě si chci hrát víc na realitu, jenže to proti AI prostě nejde. On je prostě moc "přesný". V určitých věcech neuvěřitelně přesný a bezchybný a v určitých věcech přesně stereotipně debilní. Naučíš se co dělá blbě a toho pak využiješ.
Vživotě tě ale neztratí z dohledu, neudělá nečekanou hrubku, nezaspí, nevymyslí naopak nějakou pěknou fintu, prostě nuda.
Jenže co mám dělat, když jsem na ilovi závislej:sm19:
O prázdninách už snad bude net a budete mít dva nový terče na nebi: Mě a mýho otce
Seva, budem rád ked ťa úvidím na onnline.
Ale jedna rada do budúcnosti.
ZABUDNI NA VŠETKO ČO SI SA DOTERAZ NAUČIL.
Bude ti to na prd.
No okrem prístávania a vzletu. Ale aj tie sú iné.
A hlavne vydržat.
Lebo..
Na začiatku : Všetci budú rýchlejší,
Všetci budú obratnejší
Všetci ta prestúpu
Nikdy sa netrafíš.
Schytáš to na prvú šupu.
A ako plnú nádrž budeš brať 25% a predsa to bude vela.
Ale ked to prežiješ a vydržíš, tak ..... no ja neviem teraz čo som chcel povedať a aký to všetko má a malo zmysel. :sm19:
Penzionovaný veterán.
GL! |
|
|
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 12:48
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Čekám že jediný, o co půjde na onlinu, bude, kdo dřív uvidí a kdo neztratí z dohledu a kdo si umí aspoň trošku nabrat a udržet energii. Hádám správně?
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 08-05-2006 13:16
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
No prostě přežít! |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-05-2006 14:15
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
o tom vidění / nevidění je to opravdu hodně. Doporučuji rovnou vypnout ikony a začít trénovat..bude se to určitě hodit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 08-05-2006 20:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Motor AI letadla se nepřehřívá Jak se to dá poznat? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 08-05-2006 21:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
něco jsem slyšel o tom, že dokud letíš s autopilotem, tak se nehřeje a jakmile vezmeš pilotování do vlastní ruky, tak začne hned topit
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 21:58
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
rudidlo napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Motor AI letadla se nepřehřívá Jak se to dá poznat?
To už jsme spolu jednou řešili |
|
|
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 22:02
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Stačí se mu dívat na chladič, pokud nemá letadlo s automatem tak s ním ani nehne. A dle zvuku bych řekl, že s plynem taky ne (110%+WEP)
Jinak s tím autopilotem je to pravda. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 08-05-2006 22:05
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Seva napsal:
Stačí se mu dívat na chladič, pokud nemá letadlo s automatem tak s ním ani nehne. A dle zvuku bych řekl, že s plynem taky ne (110%+WEP)
Jinak s tím autopilotem je to pravda. Oleg tvrdí, že AI používá od verze 4.00 stejný letový model jako hráč. |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 08-05-2006 22:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Letovy model a engine management jsou 2 kapku odlisne veci, ktere se ale zde rady smesuji. |
|
|
|
Seva |
Přidané 08-05-2006 22:27
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.03.06
|
Prdlajs, to lítám tak vím. Jediný co se změnilo je, že konečně lítá tak aby nespad do vývrtky. Dřív lítal klíďo píďo s utrženýma proudnicema. Toje samožřejmě podstatnej a dobrej rozdíl.
Ale co se nezměnilo:
Nemá Black+RedOuts; nezavaří; vidí všude v kouli s cca 6km poloměrem, z toho plyne i za sebe a při střelbě pod sebe; pozná jestli kulka míří do něj nebo jde vedle, ... |
|
|