bigjirka napsal:
Nechci po tobě, abys nám dal palivo jako B-17. Přál bych si, abys umožnil již do prvního kola nasazení stíhaček a bombardérů s bombou. Prostě volnou ruku pro admirála. Když je možné logovat každých 10s, není přece problém udělat jedno dlouhé kolo rozdělené na 2 coopky.
Teď nechápu jak to myslíš. Na to, aby letěl průzkum a současně na palubě ještě seděla záloha s bombama nemáme piloty a navigátory. Na samotný průzkum spotřebováváme veškeré personální kapacity co máme. A dát vám palivo na to, aby jste mohli průzkum letět rovnou s bombou, to značně degraduje celou akci, protože jediný stihač nezastaví 5 bomberů.
Zkus o tom pls zapřemýšlet. Protože pro mne (a asi nejsem sám) to ztrácí přitažlivost. Včera jsme si vyzkoušeli, že loď najdem. Příště to máme zkoušet znovu ???
Mno najít ji je jedna věc. Zaměřit ji dobře je druhá věc. Vrátit se domů třetí, trefit k ní zpět s bombama je věc čtvrtá... Věř mi, že ještě zdaleka nechápete co to celé obnáší
Já bych to upřesnil: Pagy vykecal všechno o IJN, zatímco o taktikách USN moc zmínek nepadlo. Horší je to s tím počtem lidí. Jak už jsem psal..vypadne jediný člověk a máme problém. Včera jich vypadlo více a v průzkumu začaly vznikat značné díry. USN pokrylo v jednu chvíli pouze 60% prostoru, což je nanic. Tam už opravdu nemusí chybou průzkumáků dojít k neobjevení lodě. Možná bych to navrhoval spíš ještě více odložit, než se sejde mnohem více lidí, protože 22 je možná sice opravdu minimum, ale nikdy - a já to raději ještě zdůrazním: nikdy nedorazili všichni předem přislíbení letci.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 10-10-2007 15:44
1stCL_Fucida napsal:
Já bych to upřesnil: Pagy vykecal všechno o IJN, zatímco o taktikách USN moc zmínek nepadlo.
Copa my jsme měli nějakou taktiku? Co vím tak jediná taktika byla: nalézt liščí díru a pak měl kohout svolat slepice zpět do kurníku
Horší je to s tím počtem lidí. Jak už jsem psal..vypadne jediný člověk a máme problém. Včera jich vypadlo více a v průzkumu začaly vznikat značné díry. USN pokrylo v jednu chvíli pouze 60% prostoru, což je nanic. Tam už opravdu nemusí chybou průzkumáků dojít k neobjevení lodě. Možná bych to navrhoval spíš ještě více odložit, než se sejde mnohem více lidí, protože 22 je možná sice opravdu minimum, ale nikdy - a já to raději ještě zdůrazním: nikdy nedorazili všichni předem přislíbení letci.
Mno tohle je opravdu velkej problém.... Už se to odkládá dlouuuuuhhhhhhhooooo a lidi spíš mizí než přibývají
AH_Cutora napsal:
Mno najít ji je jedna věc. Zaměřit ji dobře je druhá věc. Vrátit se domů třetí, trefit k ní zpět s bombama je věc čtvrtá... Věř mi, že ještě zdaleka nechápete co to celé obnáší
Chápu o co tu jde. A začínám mít obavy, že právě proto to nedoletíme - bude chybět prvek překvapení a lidi to odradí. Nechci, aby v jednom kole letěli průzkumáci i s náložemi. Chtěl bych, aby měli možnost si tak zvolit. (O dolet tu přece nejde. Sám si včera řekl, že nastavíš dolet jako v reálu - tj rozhodně přes 1200 km, spíš 1400.)
Samozřejmě, že nebudu nikoho do ničeho nutit - je to speciálka tvoje a Lesníka. Ale měl by sis uvědomit, že po sérii zdlouhavých tréninků a včerejší nepovedené akci to ztrácí kouzlo ...
Pokud jde o Fučidův nápad počkat na více lidí, zde jsem skeptický. Když se včera rozsypala šance, že se dneska doletí, docela mne to nasralo. Už teď vám říkám, že ten průzkum znovu poletím jenom proto, že nechci být sketa, která uteče. Ale radost z toho nemám. Jak chcete přitáhnout další lidi, když ani ti původně nadšení už nadšení nejsou?
AH_Cutora napsal:
Mno najít ji je jedna věc. Zaměřit ji dobře je druhá věc. Vrátit se domů třetí, trefit k ní zpět s bombama je věc čtvrtá... Věř mi, že ještě zdaleka nechápete co to celé obnáší
Chápu o co tu jde. A začínám mít obavy, že právě proto to nedoletíme - bude chybět prvek překvapení a lidi to odradí. Nechci, aby v jednom kole letěli průzkumáci i s náložemi. Chtěl bych, aby měli možnost si tak zvolit. (O dolet tu přece nejde. Sám si včera řekl, že nastavíš dolet jako v reálu - tj rozhodně přes 1200 km, spíš 1400.)
Samozřejmě, že nebudu nikoho do ničeho nutit - je to speciálka tvoje a Lesníka. Ale měl by sis uvědomit, že po sérii zdlouhavých tréninků a včerejší nepovedené akci to ztrácí kouzlo ...
Pokud jde o Fučidův nápad počkat na více lidí, zde jsem skeptický. Když se včera rozsypala šance, že se dneska doletí, docela mne to nasralo. Už teď vám říkám, že ten průzkum znovu poletím jenom proto, že nechci být sketa, která uteče. Ale radost z toho nemám. Jak chcete přitáhnout další lidi, když ani ti původně nadšení už nadšení nejsou?
jirko nesouhlasim s tebou ... ten polet nad morem je opravdu jednotvarny a nudny, ale pruzkumny kolo prave o tomhle je. my vsichni vime ze jsme schopni udrzet urcenou letovou hladinu i rychlost a ze by tedy nemel byt problem najit cizi lod a vratit se ... ovsem
doktorkop napsal:
Koukám,že jsem se seknul s polohou lodi o pěkných 30km
tohle je uz docela velka chyba v polovine trasy
doktor a Punkey lod sice nasli, ale mysleli si ze je nekde jinde nez ve skutecnosti ... to znamena ze nevedeli kde jsou ... to znamena ze by treba nezvladli navrat na lod .... a dale je tady dalsi nebezpeci ... piloti by mohli bejt po 4 hodinach docela otupely a klidne se pri pristani muze prijit o nekolik letadel ... a tohle jsou ty prekvapeni jaky pruzkumny kolo prinese
najdes lod, ale blbe zahlasis pozici ... a v dalsim kole admital zautoci a utocna vlna tu lod ani nemusi najit
teprve v tom dalsim kole - pripadne kolech - nas cekaji prekvapeni. nechtej to vsechno najednou. me osobne i to blby poletovani nad morem v tuhle chvili bavi vic nez blazneni na DF servru a s vyhlidkou na to co nas ceka dal si ten pruzkum klidne znovu zaletim
AH_Cutora napsal:
Mno najít ji je jedna věc. Zaměřit ji dobře je druhá věc. Vrátit se domů třetí, trefit k ní zpět s bombama je věc čtvrtá... Věř mi, že ještě zdaleka nechápete co to celé obnáší
Chápu o co tu jde. A začínám mít obavy, že právě proto to nedoletíme - bude chybět prvek překvapení a lidi to odradí. Nechci, aby v jednom kole letěli průzkumáci i s náložemi. Chtěl bych, aby měli možnost si tak zvolit. (O dolet tu přece nejde. Sám si včera řekl, že nastavíš dolet jako v reálu - tj rozhodně přes 1200 km, spíš 1400.)
Samozřejmě, že nebudu nikoho do ničeho nutit - je to speciálka tvoje a Lesníka. Ale měl by sis uvědomit, že po sérii zdlouhavých tréninků a včerejší nepovedené akci to ztrácí kouzlo ...
Pokud jde o Fučidův nápad počkat na více lidí, zde jsem skeptický. Když se včera rozsypala šance, že se dneska doletí, docela mne to nasralo. Už teď vám říkám, že ten průzkum znovu poletím jenom proto, že nechci být sketa, která uteče. Ale radost z toho nemám. Jak chcete přitáhnout další lidi, když ani ti původně nadšení už nadšení nejsou?
jirko nesouhlasim s tebou ... ten polet nad morem je opravdu jednotvarny a nudny, ale pruzkumny kolo prave o tomhle je. my vsichni vime ze jsme schopni udrzet urcenou letovou hladinu i rychlost a ze by tedy nemel byt problem najit cizi lod a vratit se ... ovsem
doktorkop napsal:
Koukám,že jsem se seknul s polohou lodi o pěkných 30km
tohle je uz docela velka chyba v polovine trasy
doktor a Punkey lod sice nasli, ale mysleli si ze je nekde jinde nez ve skutecnosti ... to znamena ze nevedeli kde jsou ... to znamena ze by treba nezvladli navrat na lod .... a dale je tady dalsi nebezpeci ... piloti by mohli bejt po 4 hodinach docela otupely a klidne se pri pristani muze prijit o nekolik letadel ... a tohle jsou ty prekvapeni jaky pruzkumny kolo prinese
najdes lod, ale blbe zahlasis pozici ... a v dalsim kole admital zautoci a utocna vlna tu lod ani nemusi najit
teprve v tom dalsim kole - pripadne kolech - nas cekaji prekvapeni. nechtej to vsechno najednou. me osobne i to blby poletovani nad morem v tuhle chvili bavi vic nez blazneni na DF servru a s vyhlidkou na to co nas ceka dal si ten pruzkum klidne znovu zaletim
Si také musím trochu rejpnout do Krakena, se koukněte, jak se sqěle seknul na prvním otočném bodě (no jenom o dvacet km) a jak přelétl koncový otočný bod a my frčeli ven z mapy jen to hvízdne, tak bratru o čtyřicet km.
Jó jó, zveřejnit track je nádhera
VGR_j4ck41 napsal:
najdes lod, ale blbe zahlasis pozici ... a v dalsim kole admital zautoci a utocna vlna tu lod ani nemusi najit
Asi ano, resp. určitě ano. Ale pokud jde o mne, tak my s Hoperem jsme byli na 2 km přesně tam, co jsem myslel. Dokonce jsem kreslil i pozice PBarryho, a ty také sedí. Takže mně to přijde - nuda???
Upřímně říkám, poletím to znovu. Ale ztrácí to kouzlo, které jsem včera prožíval, než nám došlo palivo. Protože je to pořád to samé. Chybí tam moment překvapení ...
Naprosto chápu Čutorův postoj. Není nic horšího, než když se ti do speciálky začnou srát lidi, kteří o její tvorbě nemají ani ponětí. Souhlas.
Loyziku a ty jsi letěl jakou rychlostí? Ono ta chyba je daná letem rychlostí o 5kts vyšší po 2 hodiny. Rychlost udržuješ podle rychloměru na přístrojové desce nebo na speed baru?
No primárně jsem kontroloval rychlost dle speedbaru, ovšem skutečnou IAS jsem po ustálení v letové hladině ověřoval na rychloměru, kde ručička seděla na krásných 125 kt. Já to beru jenom jako zkušenost do další ostré akce. Já jsem počítal s rychlostí 10km/2min (300km/h TAS), zdá se že to bude odpovídat přesně budíkové rychlosti 120 kt/14750 ft.
za prvé - nebetyčně mne naprdnul Cass... spadlá elektrika a zdroj kdesi je ale holt neřešitelný problém (i v době mobilů ?
ed: - stačilo dát vědět, že jsi out kvůli el a ne kvůli něčemu jinému ;) )
za druhé - ač Čutora psal o příchodu ve 20:00 a začátku mise 20:30, začínali sme v cca 21:15 (příchod ve 20:00 celkem seděl)
za situace, kdy se letí speciálka minimálně na čtyři hodiny, ve všední den, kdy někteří z nás druhý den brzo ráno (hodně brzo ráno) vstávají do práce, se mi toto zdá jako docela velký problém v neudržení organizace
navíc jako možný důvod malé účasti dalších pilotů (proč to nejde letět o víkendu ??)
v případě, že se akce letí příští týden opět ve stejný termín, mám navíc smolíka - nejen že vstávám v pět ráno, ale i pak do práce řídím
a to si teda nelajznu spát necelé čtyři hodiny...
jo, a třetí bod - Fuči a nastavení vláken ... ;) Ale máš štěstí, že už ho vidím :D
a trošku mne mrzí vyzrazení celé taktiky především naší skupiny. Díky nepodařenému letu, díky sdílnosti některých z nás ;), díky zveřejnění mapy i s trasama lodí...
to, co tu píše Kurtis má v jistém ohledu docela váhu - měli jsme taktiku, která vyšla. A tím myslím nejen nalezení lodě... Teď budeme muset změnit nejen trasu naší lodě, ale i celou naší taktiku (a jen na pagyho to nesvádějte - to, co sme naplánovali, zjistil Fuči sám při letu)
o kolik moc se dá naše taktika změnit, navíc při mírném "omezení" v naší eko/cestovní rychlosti oproti vašim SBD ?
takže bych Čutoro povolil možnost "volné ruky"
Upravil/a Hoper dne 11-10-2007 08:57
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
za prvé - nebetyčně mne naprdnul Cass... spadlá elektrika a zdroj kdesi je ale holt neřešitelný problém (i v době mobilů ?
ed: - stačilo dát vědět, že jsi out kvůli el a ne kvůli něčemu jinému )
No sorry Hopere, nenapadlo mě zavolat Chroustovi aby Vám tu nechal vzkaz . Každopádně v tu dobu mé myšlenky byly směřovány spíš na problém s PC respektive co se s tím zas*aným PC stalo a kolik mě to zase bude stát.
si holt trubka ;) :D (opravdu jsem koukal na svk, esli tam není od "tebe" hláška)...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
jo, a třetí bod - Fuči a nastavení vláken ... Ale máš štěstí, že už ho vidím
Co jsem zpětně kontroloval, tak přístup do vlákna neměli Jofe a Pagy. U ostatních bylo vše v pořádku, jen za ty měsíce neorganizace a neaktivity nevěděli, kde to vlákno mají hledat. Jediné, co jsem udělal bylo, že jsem tam dal přístup i sobě a vlákno "zvýraznil" přidáním příspěvku. Jinak jste tam do jednoho měli přístup i předtím
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.