pagy napsal:
Gryzlov jeden problem je v tom ze mi jsem chopni pokud bombry leti ai odposlochavat vasi frekvenci zatimco pokud mi letime stihace a neveli nam Ai nikdo z nasich vam nepraskne vysku a smer letu jako vasi blby velitele ai formaci,Buh jim za to bud milosrden az na ne dopadnou nase tricitky.Ale bavme se o B25 a jejich doprovodu,jak Mustafa tak thunder je ve vysce lepsi jak vetsina lw letounu vyjimku na lekkove specialce tvori TAcka.ale vase prevaha je zrcujici,tudiz 4 tacka prece neudrzi napr 8 stihacu red,to je pak chyba u vas.Pokud vim od kud priletite a vim co ma te zy stroje neni tezke vas rozmetat za prijatelnych ztrat
No já sem zvědavej jak piloti v b-25 donutí svoje stroje nastoupat nad pět km nedej bože nad sedum, aby jim mustangové a thundery mohli ukázat jak zcela jasnou mají převahu nad LW stroji.
Ruku do ohně bych za to nedal, ale v těch sedmi snad letí i ten šturmovik líp.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 17-08-2007 09:14
pagy napsal:
Tajpan,nejde o to kolik mam naletano online a nebo dalsich misisich,ale jde o to ze sturma letam od te doby co visel,spise jsem ho mel jeste o dva tydny driv nez offiko vysel v CR.Jinak onnline jsem toho moc nenelatel,ale i pres to jsem uz docilil urcitych uspechu,jako treba 23 sestrelu za 28 misi na afw ve streaku,coz si myslim ze po 5 mesicich letani onnline neni tak malo.Nevim kolik z vas co tu kritizuje nase tricitky dosahlo aspon podobneho uspechu. Mam doma asi tak 100 knizek s tematikou 2sv valky prevazne zamerene na letectvo,moji predkove valcili za valky za risi,jeden byl pilot druhy pancerovy granatniík SS.Ja o sobe netvrdim ze jsem nejakej odbornik,ale rudi si porad stezuji jak to maji tezke,ale jen malo z nich je schopnych dosahnout aspon tretinovych vyledku co lepsi z nas.
dakujem za odpoved , takže nič moc.
Ale kedže máš aj "dost " knižiek bude to lahšie.
Takže určite si nájdeš kapitolu o taktike, stratégii a skúsenostiach Spojencov o náletoch stredných bombardéroch na okupovanú Evropu. A určite si nájdeš aj časť , kde po skúsenostiach bolo doporučené aby pomer spojeneckých stíhačov k stredným Bomberom ( aka B25) bol 6:1, neskor od 1944 na 4:1.
RUFU omyl nejsem skvelej pilot jen jsem se za 6 let offu naucil aspon trosku predsazovat a vim kde maj letadla slaba mista a pro vas rudochi z tech 6 let jsem 5 a pul roku lita za rudy proto vim a rikam ze zakazat nam 30 tky je jako zakazat tocit lavockam tocit se jak camrdy, bojovi pilot tohle co vy nam predvadite opakovane po sobe proste nemohl prezit.To same jako jsou isaky co na nas padaj z 6 km,nevim,ale jsem si zkoro jistej ze isaky meli jsen stezi kyslik,a pokud ano jsem zevadej jak by v otevreny kabine v ty vysce prezili
Ale TAjpan ja nerikam ze je tohle vse fer,ale opakuji uz asi po padesaty,to co nam vyvadeji rudi pred zamerovaci by dokazal frontovy pilot max dvakrat za sebou a pak by usnul a uz by se neprobudil,za to rudi to dalaji vesele porad dokolecka.Takze mi nerikej pomer stihacek ku bombrum.Je to kravina pokud bodou spity a lavocky tocit tak jak toci.To je jeste vetsi kravina nez prevaha nekdy neprevaha spojeneckych pilotu
pagy napsal:
Gryzlov jeden problem je v tom ze mi jsem chopni pokud bombry leti ai odposlochavat vasi frekvenci zatimco pokud mi letime stihace a neveli nam Ai nikdo z nasich vam nepraskne vysku a smer letu jako vasi blby velitele ai formaci,Buh jim za to bud milosrden az na ne dopadnou nase tricitky.Ale bavme se o B25 a jejich doprovodu,jak Mustafa tak thunder je ve vysce lepsi jak vetsina lw letounu vyjimku na lekkove specialce tvori TAcka.ale vase prevaha je zrcujici,tudiz 4 tacka prece neudrzi napr 8 stihacu red,to je pak chyba u vas.Pokud vim od kud priletite a vim co ma te zy stroje neni tezke vas rozmetat za prijatelnych ztrat
Pagy, děkuji za Tvé odpovědi. Potvrdil si mi to, co jsem si myslel. Tvé zkušenosti se týkají jiných bojišť, než jsou speciální akce, o kterých se zde debatuje. Na těchto akcích to funguje jinak, než si myslíš a podle toho také vypadají Tvé příspěvky a reakce. Jsem rád, že už vím, proč tomu tak je.
Zkus si tedy nejdříve odlítnout několik speciálních akcí a pak si o tom s Tebou velice rád popovídám.
pagy napsal:
RUFU omyl nejsem skvelej pilot jen jsem se za 6 let offu naucil aspon trosku predsazovat a vim kde maj letadla slaba mista a pro vas rudochi z tech 6 let jsem 5 a pul roku lita za rudy proto vim a rikam ze zakazat nam 30 tky je jako zakazat tocit lavockam tocit se jak camrdy, bojovi pilot tohle co vy nam predvadite opakovane po sobe proste nemohl prezit.To same jako jsou isaky co na nas padaj z 6 km,nevim,ale jsem si zkoro jistej ze isaky meli jsen stezi kyslik,a pokud ano jsem zevadej jak by v otevreny kabine v ty vysce prezili
Išaky mimo jiné, lítali i v bitvě u Moskvy při teplotách nižších než 20°C a dokonce někteří išaci měli i uzavřenou kabinu.
Jinak išak v šesti je zvláštní, ale nikoli tak jako ju-88 v nulové výšce nad nepřátelským cílem.
pagy napsal:
Ale TAjpan ja nerikam ze je tohle vse fer,ale opakuji uz asi po padesaty,to co nam vyvadeji rudi pred zamerovaci by dokazal frontovy pilot max dvakrat za sebou a pak by usnul a uz by se neprobudil,za to rudi to dalaji vesele porad dokolecka.Takze mi nerikej pomer stihacek ku bombrum.Je to kravina pokud bodou spity a lavocky tocit tak jak toci.To je jeste vetsi kravina nez prevaha nekdy neprevaha spojeneckych pilotu
Zameť si nejdříve před vlastním prahem. Kolikrát myslíš, že hodíš letoun do střemhlavu, uděláš propad o 2000m během několika sekund a opět nastoupáš? myslíš, že budeš také zcela v pohodě?
Gryzlov,mas pravdu pokdu vim kam letite je lehke si na vas pockat,ale pamatuji svoji posledni specku proti iap a 310/311 a GC3 tam meli bobry nekolik cilu a nebyli zrovna blizko sebe na nas nebylo moc na to abychom je mohli aktivne a kvaliten pokryt vsechy,nakonec se stalo ze 4 befka krouzili zbytecne nad nejakou zkurvenou zeleznicni stanici kde vyletali dve nadrze a nic se nestalo a kdyz odleteli na 10 min doprdele prileteli strumy a bylo po nadrazi.Nacasovani je vyhoda bombru 25 maj mnohem vetsi vydrz ve vzduchu nez nase stihacky,ale promin ja osbne nejsem debil abych si bral po foka nebo befko pridavnou nadrz
pagy napsal:
Tajpan,nejde o to kolik mam naletano online a nebo dalsich misisich,ale jde o to ze sturma letam od te doby co visel,spise jsem ho mel jeste o dva tydny driv nez offiko vysel v CR.Jinak onnline jsem toho moc nenelatel,ale i pres to jsem uz docilil urcitych uspechu,jako treba 23 sestrelu za 28 misi na afw ve streaku,coz si myslim ze po 5 mesicich letani onnline neni tak malo.Nevim kolik z vas co tu kritizuje nase tricitky dosahlo aspon podobneho uspechu. Mam doma asi tak 100 knizek s tematikou 2sv valky prevazne zamerene na letectvo,moji predkove valcili za valky za risi,jeden byl pilot druhy pancerovy granatniík SS.Ja o sobe netvrdim ze jsem nejakej odbornik,ale rudi si porad stezuji jak to maji tezke,ale jen malo z nich je schopnych dosahnout aspon tretinovych vyledku co lepsi z nas.
Tak toto ma dostalo.....nemam slov........bla,bla,bla....lepsi z nas. . Asi umriem....
pagy napsal:
Ale TAjpan ja nerikam ze je tohle vse fer,ale opakuji uz asi po padesaty,to co nam vyvadeji rudi pred zamerovaci by dokazal frontovy pilot max dvakrat za sebou
No a to samé platí pro modré, kolik němců tehdát umělo rozkouskovat bombr z kolmého úhlu? Moc ne, když dle guncamu, jak řikáš furt útočili ze šestý, že.
Gryzlov uz jsi tohle zkousel udelat me osobne jse jeste nepovedlo ve fokaci sklesat 2 km vysky a behem par vterin je zase nastoupat to je hezka utopie a rad bych v tom letal,ale bohuzel to takhle nejde a pri utoku nepadnu rovnou dva kilaky dolu jak meterou,ale tu vysku vytratim postupne,protoze ver nebo ne i ty zkurevny BnZ letadal docela tuhnou a neco trefit je pak docela problem.Tudiz ja utocim i kdyz mam prevahu 2Km tak max pri 600 vic ne a to zas neni tak strasna rychlost abych pri odpoutani nejakych 10 m/s se nefco pilotovi stalo a opakuji ja tohle nejsem schopne opakovat s takovou rychloxti z asebou jaky ty svy pictocit okruhy
Utocili ,ale ai strelci tehle utok skoro vylucujou,nebot oni meli tu moznost schovat hlavu za pancerove sklo atd,to mi nemame a jak rikam omi kdyz jsi sedel v ty otocny vezi a vedel jsi ze na tebe od spoda leti vec co ma min 4 20 mm kanony tak jsi asi nemiril jak nasi pan buh ai strelci,ale ani lw nemela tak dobre strelce
Vy nehcapete moji zasadni myslenku,me doprdele nejde o to kdo je z vas jaky pilot at uz cehokoliv nebo at leta na cemkoliv,ale vy nam chcete zakazat urcitou vec,ale rudym nezakazat nic.Boze to si vazne myslite ze ty jejich stihaci byli tak nezkutecne dobri nebo co.Zakazat jedne strane zbran ktera se bezne v tech letech valky pouivala je to sami jako jinym zakazat pouzivat treba tempesta,spita 9 a mustangy
pagy napsal:
Tajpan,nejde o to kolik mam naletano online a nebo dalsich misisich,ale jde o to ze sturma letam od te doby co visel,spise jsem ho mel jeste o dva tydny driv nez offiko vysel v CR.Jinak onnline jsem toho moc nenelatel,ale i pres to jsem uz docilil urcitych uspechu,jako treba 23 sestrelu za 28 misi na afw ve streaku,coz si myslim ze po 5 mesicich letani onnline neni tak malo.Nevim kolik z vas co tu kritizuje nase tricitky dosahlo aspon podobneho uspechu. Mam doma asi tak 100 knizek s tematikou 2sv valky prevazne zamerene na letectvo,moji predkove valcili za valky za risi,jeden byl pilot druhy pancerovy granatniík SS.Ja o sobe netvrdim ze jsem nejakej odbornik,ale rudi si porad stezuji jak to maji tezke,ale jen malo z nich je schopnych dosahnout aspon tretinovych vyledku co lepsi z nas.
Je snadné z pozice konzumenta zábavy kritizovat rozhodnutí tvůrců a už jen to, že jseš konzument činí Tvoje stanovisko značně neobjektivním.
Takže sorry ani to kdo byli tvoji předci, ani to jakej streak jsi udělal na AFW (což samo o sobě nic neříká, důležité je také říci že nemáš za 35+hodin letu na kontě skoro žádné pozemní cíle, což hodně zjednodušuje situaci) a nakonec ani to jak dlouho lítáš nebo kolik máš doma knížek neznamená, že máš alespoň matnou představu o tom co to znamená plánovat mise aby byly zábavné pro obě strany.
Takže Pagy, když se tady chlubíš svými úspěchy hráče, co takhle se pochlubit svými úspěchy missionmakera? Takřka všichni kdo se snaží ostatní přesvědčit, že 30ky by měly být mimo hru mají za sebou plánovaní jedné a více speciálek (mj. LesniHu, Gryzlov) takže s dovolením vědí co říkají, na rozdíl od Tebe.
Je snadné, velice snadné pro LW rozmést B25ky po obloze dřív než se kdokoliv probudí a na druhou stranu LW naprosto nezažívá drsnou realitu late 44/ 45 kdy na každýho fokáče na letišti byli dva Mustangy v luftě nad Říši.
edit
Obě dvě varianty jsme (možná nechtěně) vyzkoušeli s Gryzlovem při nácviku na Kurland (WT sloužili jako pokusná morčata, netušili jsme o co se jedná a o to to bylo lepší)
Let č. 1 -> Fw190 startují, stoupají a když dosáhnou 1000m nad bázi přiletí Jaky a nastává boj, výsledek na sestřely USSR:GER 4:1. Frustrace pro LW
Let č. 2 -> Fw190 stoupají do 3500, přilétají bombardéry (6xB25) v 2500, Fw útočí, během bitvy přilétají Jaky, díky rozdílu rychlostí je Fw ignorují, rozeberou bombery a mažou domů. USSR:GER 1:7
Problémem toho je, že ani jedna varianta nebyla zábavná pro všechny tři strany, poprvé dostala na zadek LW aniž mohla něco udělat, podruhé dostali na prdel červení bombeři./edit
Tenhle problém má jen dvě řešení.
1) akceptujeme že není dost živých lidí abychom mohli spolehlivě simulovat prostředí nad Evropu (tzn Luftwaffe vůči spojencům 1:4) a necháme LW odstartovat a nebudeme ji za letu ohrožovat. Pak ale jsou spojenci v zásadní, historicky chybné situaci, kdy mají LW v plné síle v bodě výhodném pro útok, tzn dovolí ji lokální vzdušnou převahu. Má-li LW v takovéto situaci silnou výzbroj, pak dostanou Spojenci na zadek, nevyhnutelně.
Tohle řešení je jednoduché a organizačně nenáročné.
2) Vytvoříme prostředí, kdy nad letišti LW číhají bandy Mustangů, kteří čekají aby mohli smáznout z oblohy kohokoliv kdo odstartuje, LW bude celou cestu potkávat skupiny spojeneckých stíhačů kteří nemají s "target4today" nic společného ale rádi si na LW smlsnou...no a necháme LW ať si sama vybojuje svoji pozici k útoku. Tak zajistíme, že se do cílového místa nedostane plná síla LW a výzbroj pak může být ponechána libovolná, neboť nenapácha takové škody aby to červené bombery frustrovalo.
Problémem tohoto řešení je organizační náročnost, limitní počet pilotů na specce.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 17-08-2007 09:53
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Lavo at uz veris vco chces na afw proste nemaj rudi takovych sestrelu na jeden zivot jako modri.Ja nevim cim to je pritom v roce 43,44,45 maj letadla co nam do urcite vysky jak uleti tak nas ukrouti
Proste a strucne receno,pokud chci hrat ila musim akceptovat urcite veci,me se treba libi ze lekk dal rudym vzdusny starty coz davam rudym stihacum sacni napadnout modre pri nastoupavani do sve bojove vysky,dale omezil pocty nahradnich stroju lw zatim co rudi jsou bez omezeni,to taky beru jako fakt,ale to zelw mela radary,at uz fungobvali hur nebo lepe,porad byla lw shcopna soustredit az 400 stihacu proti jednomu naletu,lw nemela na konci valky problem se s troji,ale s palivem do nich,jsem ochoten tohle simulovat treba 50% paliva pri startu.Ale ne tvrdit ze lw mela malo stroju.a navic Marecti stihaci cihali na priletovych a odletovych trasach bombru a az po odletu z jejich useku meli volnou ruku,opakuji az po odletu a ne pred priletem
Jinak mym ukolem neni napadat pozemni cile ale prevazne je v roce 44,45 chranit a ono neni v tech letech moc jednoduche chranit neco na zemi dkyz jsou tam dole moje stroje ve valne vetsine deklasovany stroji soupere ve vsech letovych charakteristikach
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.