Po čtyřech letech co si s ILem hraju jsem došel k závěru, že ten kdo si stěžuje na to, že jedni mají lepší letadla než druzí, že jedni lítají moc vysoko a druzí moc nízko a já nevím co ještě, tak ten by si raději měl sám před sebou přiznat, že to s nima prostě neumí. A zároveň by si měl položit otázku, proč se s touhle hrou vlastně vůbec zalamuje, když z ní má takový mindráky.
Ono je to spíš dané tím, že když tě sestřelí tak řekneš no co má o hodně lepší letadlo nebo načítovaný v tom bych to uměl taky a když ty někoho sestřelíš, tak si řekneš jo kua sem borec v takové plečce se mi podařilo sestřelit to o x lepší letadlo. Pro ego je to přece jenom lepší než si říct že to neumíš nebo si sestřelil jen nějakýho chudáka co stejně neměl šanci v tom letadle.
Kdyz odhlednu od toho ze osobne nemam rad mapy kde se na neco hraje s nasazenim typu ktere tam ve skutecnosti nebyly (na WT je taky "Korea" ) tak vzdycky bude neco/nekdo v nevyhode. To asi proto ze jde o simulator.
Taky si zanadavam co je to za zgurvenou kraksnu, ale nekde si stezovat... Kdybych chtel "balanced gameplay" beham s raketometem v Unrealu.
Upravil/a WT_Horrido dne 12-07-2007 09:27
Pokud vím tak se technologická převaha přelévala po celou dobu války ze strany na stranu.V závislosti na příchodu nových mašin na scénu(Vzpomeňte jak Britům hořela koudel u zadku s příchodem prvních FockeWulfů,nebo Němcům s příchodem P-51) a v závislosti na bojišti.Samozřejmě je super sedět ve výkonějším stroji,ale já toto neřeším.Bojuju a bavím se u toho.A jak píše BlueL: Dobrá spolupráce nevýhody smaže.
Upravil/a 310_Gringo dne 12-07-2007 09:48
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Ono je to spíš dané tím, že když tě sestřelí tak řekneš no co má o hodně lepší letadlo nebo načítovaný v tom bych to uměl taky a když ty někoho sestřelíš, tak si řekneš jo kua sem borec v takové plečce se mi podařilo sestřelit to o x lepší letadlo. Pro ego je to přece jenom lepší než si říct že to neumíš nebo si sestřelil jen nějakýho chudáka co stejně neměl šanci v tom letadle.
Ne Cassi, když mě někdo sestřelí, tak vím v naprosté většině případů, kde jsem to zkazil. Slova jako "načítovaný, lepší, plečka atd." používají jen ti o kterých jsem tu psal výše. No a když náhodou sestřelím někoho já, tak z toho mám prostě radost. Nic víc.
Jirka napsal:
Ne Cassi, když mě někdo sestřelí, tak vím v naprosté většině případů, kde jsem to zkazil. Slova jako "načítovaný, lepší, plečka atd." používají jen ti o kterých jsem tu psal výše. No a když náhodou sestřelím někoho já, tak z toho mám prostě radost. Nic víc.
Jenže ty o kterých si psal výšše nemají zas takové mindráky aby to nelítali, jen tu svojí neschopnost omlouvají jinak než ty, jak sem psal výšše já a je to pro jejich ego lepší než Vogonův systém "zkažení a radosti".
Já myslím, že je to jednoduchý, jako vždy. Kdo si začne na DFS cokoliv s "realičností", skončí "mezi ploty". Každý, kdo si přečetl nějakou knížku, musí vidět, že tady to tak nefunguje. Kosmonaut "brání"pozemní cíle z hranice vesmíru. Jasně, že jo. Kdyby šel níž, dostane ho i ten nejobyčenější Jak.
Pilot v Kobře dělá manévry, že by se styděl i Pokryškin. Jasně, trénuje to už 6 let. 100x chcípnul. Tak už to umí. Ve skutečnosti? Pilot letěl rovně a byl rád, že není ve vývrtce ...
DFS by měl být vyvážený tak, aby mohlo platit to, co píše Jirka - tzn. dostal mě, jsem neschopný. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když sedím v G-6, potkám FN za vyrovnaných podmínek a tato mě sundá, neřeknu si, že jsem neschopný. Protože třeba jsem stejně schopný jako protivník. Ale on má o řád lepší letadlo.
Rufe: Kamionistu s bombami a raketami vsetkeho druhu robim casto a rad, bezohladu nato, za aku farbu letim.
Agijo: To znaci moj budicek ludom ako ty, ktory sa ma snazia presvedcit nieco o "uzasnych vyhodach modrych".
Oblak: Bez urazky, ale mimo si naozaj ty. Tento moj prispevok totiz nie je a nikdy nebol o nejakej istej vyhode tej ci onej strany, ale o enormnom handicape, ktory je navaleny na modrych na tejto mape pri tomto planesete a takto definovanych cieloch misie a pocasi. BlueL povedal toho podstatneho dost, tak pridam svoje: Lietam za obe strany hodne casto, takze to mam odskusane. Na rozdiel od frajirkov stihacov pokojne chodim robit spinavu robotu s bombami a nesnazim sa za kazdu cenu lovit skalpy. Takze so spomenutou vynimkou exkluzivne "Jak1A/7A vs. 109F4" mam vzdy si co vybrat. Pokojne si oraketim Cajku a modri sa mozu ist klzat a ak mam v cumaku kanony, tak mnohym ani nic ine nezostane
Hurik prosti Emilovi nie je velky problem. Nastrel 200 metrov, pokropit cez motor ci podkridlove chladice a ten chudak moze akurat dufat, ze to dotiahne domov. Je slepy v ciernej kabine a motor kvili jak cirkularka. Holt, nemozes mat 500-metrovy nastrel ako v Spite Vc(4) ...
Co sa tyka HP map Afriky, je ich viacej. Tu P-40E si pokojne vezmem a inak lietam v A20 a pod. - chudaci modri, nemaju na to motori. Ako vravim, pokial sa chces neustale hrat na Kozeduba, chapem tvoje stazovanie sa.
Takze skus konecne vziat na vedomie, ze toto nie je o tom, ci ta-ktora strana ma vyhodu v 1-2 parametroch, ale o vyraznom handicape 1 strany vo VSETKYCH podstatnych parametroch za predpokladu, ze sa jej hraci rozhodnu plnit ciele misie.
Kedze tu vedelo flejmujeme od roku 1938 do roku 1950+, tak by som sa rad vratil k podstate veci a tejto mape:[/b]
- problem spociva v tom, ze modri v definovanej letovaj obalke (t.j. zem - spodna hranica mrakov) su pri niceni cielov misie enormne zranitelni vrtulovymi stihackami protivnika, kedze ich vlastne (vrtulove) stihacky su v tejto obalke mierne povedane "impotentne".
Takze ja len znovu spomeniem na prediskutovanie svoj povodny navrh: Nechat na vrtulove lietadla (Il-10 a Corsairy) robenie "spinavej" prace a stihacsku robotu prenechat len ruram.
Realita bola aj tak taka, ze s objavenim sa rur presli vrtule na nosenie bomb.
A Il-10 vs. Corsair sa pri vzajomnom stretnuti dokazu postarat kazdy sam o seba a maju aj sancu proti ruram im aspon prekazit utok, ak uz nie ich zostrelit.
bigjirka napsal: Ať se na mě nikdo nezlobí, ale když sedím v G-6, potkám FN za vyrovnaných podmínek a tato mě sundá, neřeknu si, že jsem neschopný. Protože třeba jsem stejně schopný jako protivník. Ale on má o řád lepší letadlo.
tady s tebou nesouhlasim FN neni kdovijake uber ero v porovnani s G-6 (vyjma max rychlosti ta je u FN prinejmensim podivna ale to je jedno),
p.s napriklad my tzn jabo ted momentalne letame na ADW stuky, a pokud nas sestreli stihacka/stihacky tak to v prvn irade beru jak oselhani toho kdo vede me nevyjmaje a pak selhani spoluprace v ramci dvou tri 4 letadel
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Ono je to spíš dané tím, že když tě sestřelí tak řekneš no co má o hodně lepší letadlo nebo načítovaný v tom bych to uměl taky a když ty někoho sestřelíš, tak si řekneš jo kua sem borec v takové plečce se mi podařilo sestřelit to o x lepší letadlo. Pro ego je to přece jenom lepší než si říct že to neumíš nebo si sestřelil jen nějakýho chudáka co stejně neměl šanci v tom letadle.
Ne Cassi, když mě někdo sestřelí, tak vím v naprosté většině případů, kde jsem to zkazil. Slova jako "načítovaný, lepší, plečka atd." používají jen ti o kterých jsem tu psal výše. No a když náhodou sestřelím někoho já, tak z toho mám prostě radost. Nic víc.
Jirko , nemáš pravdu.
Slová "načítovaný, lepší plecka" omnoho lepšie padnú na dušu pilota , ako keby si priznal , že to "skazil sám".
Čo si myslíš aké slová padli pri mojom poslednom súboji na AH?
"Cenzored, cenzored, cenzored, číterská 109F4, cenzored, cenzored, pomoooooc, maminkoooooo, kde jste klucíííí, já jsouuu v cenzored, cenzored, pre istotu 2xcenzored, cenzored tá F4 dotáča moju čajku, cenzored, Kde som? Som v cenzored!!!!, Pamagite!! cenzored, 3 minuty cenzored, Som v C3 nad letiskom, tí cenzored si robia zo mna prdel !!!, čiterská F4. e ešte asi minutový cenzored monolog. a bum.
Myslíš si , že by som si vôbec niekedy priznal , že som to skazil ?
Ani náhodou!!!!
Ne, Oleg to posral, a samý Cheatery!!!
PS: Vlastne máš pravdu Jirko, posral som to. Keby som bol rozumný, beriem F4 miesto čajky. I napriek pomeru 2:1 pre modrých. A určite by som potom neodznel takýto monolog na TS , za ktorý sa ospravedlnujem. Ale čo už, nejako som si musel ulahčiť na duši. Ale fakt tých Bf109 nemuselo byt osem.
Ale je pravda nedávno sem zažil u nás na serveru, docela typyckej příklad. Odstoupávám ze zoomu v g2 a vidím jak se ke mě žene ze spoda mig-3, načež stoupám dál strměji v 3,5km mi dojde štává stejně jako migovi kterýmu ale došla o 1km níže než mě, oba přepadáváme po křídle dolu a za pár sekund kdy oba nabíráme rychlost jej dotahuji a krátkou dávkou mu zapaluju nádrž.
V následné chatovací diskuzi z něj vypadne "S g2 je každej hrdina."
Co říct, no prostě je a obzvlášť když jej ve střední výšce chce dostoupat pilot v migovi.
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Ale je pravda nedávno sem zažil u nás na serveru, docela typyckej příklad. Odstoupávám ze zoomu v g2 a vidím jak se ke mě žene ze spoda mig-3, načež stoupám dál strměji v 3,5km mi dojde štává stejně jako migovi kterýmu ale došla o 1km níže než mě, oba přepadáváme po křídle dolu a za pár sekund kdy oba nabíráme rychlost jej dotahuji a krátkou dávkou mu zapaluju nádrž.
V následné chatovací diskuzi z něj vypadne "S g2 je každej hrdina."
Co říct, no prostě je a obzvlášť když jej ve střední výšce chce dostoupat pilot v migovi.
Cassie, ty si bol v G2??!!! Súd netreba, ide sa hned lynčovať.!!!
Upravil/a Tajpan dne 12-07-2007 10:56
A o čem ty příklady jsou ? O tom, že se Tajpan snaží uhnat F4 s I-153 místo toho, aby využil extrémní kroutivosti, uhýbal a čekal na šanci ji vošít z woleje při průletu ?
Stejně tak, je blbost dostoupávat G2 s MiGem a pak se divit, že mi dojde dech. Tohle všechno jsou klasické příklady toho, jak by se to nemělo dělat a že je to v rukách a ne v letadle.
Jirka napsal:
A o čem ty příklady jsou ? O tom, že se Tajpan snaží uhnat F4 s I-153 místo toho, aby využil extrémní kroutivosti, uhýbal a čekal na šanci ji vošít z woleje při průletu ?
Stejně tak, je blbost dostoupávat G2 s MiGem a pak se divit, že mi dojde dech. Tohle všechno jsou klasické příklady toho, jak by se to nemělo dělat a že je to v rukách a ne v letadle.
výška v oblakoch 1km. Išak , Jak1, čajka verzus 3 Bf109. Prvý útok , bez zoomu , a išak ide dole. Jak išiel na pristávanie, pravdepodobne to mal v pláne, a befká ho rozcupovali na pristáni. Klasika u pilotov befiek. Takže som zrazu sám verzus tri befka. Polozoom, a jedno befko ide dole, dalšie poškodzujem a zdrhá domov. Z dalším je to tahšie. A postupne pribúdajú dalšie. Využívam extrémnej kútivosti a šance vošít z woleje. Ale asi som svoje štastie vyčerpal. Ani rakety nemajú patričný účinok. A befiek pribúda, lebo nestíham reaovať na útoky. Mám ich za prdelí, pred prdelí, nad prdelí, stopovky lietajú širinu-mariku. Ale je to zatial pohoda. Len hlásim: mám tu štyri možno päť befiek v C3. A dotov nejako stále pribúda, befká prestávajú zoomovať, už krútia mi za prdelí, pred prdelí, nad prdelí už i pod prdelí. Začína to byť husté, tak si zapnem Ikony. A vybuchnem na TS, viz príspevok hore. Samé BF109. Posledný súčet mi dával číslo osem. Lietam zväčša na AH bez ikoniek.
nemám rád ikony. Nakoniec ma jeden trafí do controls a škoda toho kopečka predo mnou. Inak povedané, skvelý súboj, škoda že som to nenahral.
S!
A befiek pribúda, lebo nestíham reaovať na útoky. Mám ich za prdelí, pred prdelí, nad prdelí, stopovky lietajú širinu-mariku. Ale je to zatial pohoda. Len hlásim: mám tu štyri možno päť befiek v C3. A dotov nejako stále pribúda, befká prestávajú zoomovať, už krútia mi za prdelí, pred prdelí, nad prdelí už i pod prdelí. Začína to byť husté,
Tajpan napsal:
výška v oblakoch 1km. Išak , Jak1, čajka verzus 3 Bf109. Prvý útok , bez zoomu , a išak ide dole. Jak išiel na pristávanie, pravdepodobne to mal v pláne, a befká ho rozcupovali na pristáni. Klasika u pilotov befiek. Takže som zrazu sám verzus tri befka. Polozoom, a jedno befko ide dole, dalšie poškodzujem a zdrhá domov. Z dalším je to tahšie. A postupne pribúdajú dalšie. Využívam extrémnej kútivosti a šance vošít z woleje. Ale asi som svoje štastie vyčerpal. Ani rakety nemajú patričný účinok. A befiek pribúda, lebo nestíham reaovať na útoky. Mám ich za prdelí, pred prdelí, nad prdelí, stopovky lietajú širinu-mariku. Ale je to zatial pohoda. Len hlásim: mám tu štyri možno päť befiek v C3. A dotov nejako stále pribúda, befká prestávajú zoomovať, už krútia mi za prdelí, pred prdelí, nad prdelí už i pod prdelí. Začína to byť husté, tak si zapnem Ikony. A vybuchnem na TS, viz príspevok hore. Samé BF109. Posledný súčet mi dával číslo osem. Lietam zväčša na AH bez ikoniek.
nemám rád ikony. Nakoniec ma jeden trafí do controls a škoda toho kopečka predo mnou. Inak povedané, skvelý súboj, škoda že som to nenahral.
S!
No vidíš.
Mimochodem, jak jsi přišel na tu "klasiku u pilotů befek" ? Já jsem něco podobného zažil už asi "milionkrát" a nezdá se mi, že by v tom byli piloti nějakého typu letadla výrazně lepší.
Nehledě na to, že TI MODŘÍ přece lítají v SEDMI. Takže ani tvůj souboj a ani ten vulch se vlastně nikdy ani stát nemohly. Tajpane, ty fantasto jeden ...
Upravil/a Jirka dne 12-07-2007 12:46
1stCL_BlueL napsal:
p.s napriklad my tzn jabo ted momentalne letame na ADW stuky, a pokud nas sestreli stihacka/stihacky tak to v prvn irade beru jak oselhani toho kdo vede me nevyjmaje a pak selhani spoluprace v ramci dvou tri 4 letadel
Ale to není problém výkonnosti letadel. To je věc přístupu a spolupráce. Na DFS mě nikdo nedonutí létat chytře, protože DFS je podle mě CS s džojstickem. A podobně k tomu přistupují i 3/4 pilotů. Potom ta 1/4 létající chytře snadno slaví úspěchy. Ale kdyby na DFS létali chytře všichni, svědomitě plnili svěřené úkoly a spolupracovali, tak jsou prostě planesety, kdy proti tomu druhému neuděláš nic.
A to je asi to, na co tady Mungo narazil. Vy mu říkáte, že když bude lítat chytře, že se dá lítat se vším. A on vám tvrdí, že když bude lítat chytře i protistrana, má smůlu.
A můžete sa hádat do zblbnutí, ale je to tak. A ta Korea je zdá se jeden z příkladů. Podobně asi východní fronta 41-42. Možná kus pouště. Nevím. Jak říkám, letěl jsem to párkrát a stačilo mi to ...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.