September 21 2025 02:19:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Fw 190 A - historie
1stCL_Fucida
SVK FTP nefunguje a v dohledné době ani fungovat nebude. Hoď to pls někam na rapid share, nebo na něco takového, případně přímo přes ICQ.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
mha
1stCL_Fucida napsal:
SVK FTP nefunguje a v dohledné době ani fungovat nebude. Hoď to pls někam na rapid share, nebo na něco takového, případně přímo přes ICQ.


Ok, mno večer to nějak pořeším, teď z práce nemohu...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
mha
Fuci info v PMku...
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
LesniHU
Nemate nekdo pomer prevodu mezi motorem a vrtuli a rozmery vrtule na FW190A8, pripadne jinych? Kdyby byly i nejake grafy ucinnosti vrtule, vubec bych se nezlobil :-).
 
1stCL_Fucida
Převodníky mám, ale o vrtuli jen základní průměr + možná něco málo by se dalo zjistit z přesných nákresů. Účinnost vlastně taky asi..tu jsem ti neposílal? Pokud ne, tak pošlu i tu..jestli nezapomenu, tak to máš do rána v mailu, jestli jo, tak urguj Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Celý článek byl po mnoha měsících na fóru aktualizován, přibyly nové přílohy týkající se konstrukce letounu a motoru. Opraveno určité množství většinou stylistických chyb + jedna velká technická hrubice, za kterou se červenám. Měl jsem špatně uvedenu délku stroje jak u Fw 190 A-0 - A-4, tak i u A-5 - A-10. Nyní je to tedy vše opravené. V brzké době budou do hlavního dokumentu doplněny i Fw 190 F & G, přibližně do konce roku 2007 pak Ta 152 H.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
clone9cz
(01) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 1/5 (Youtube video)

(02) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 2/5 (Youtube video)

(03) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 3/5 (Youtube video)

(04) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 4/5 (Youtube video)

(05) Wings of the Luftwaffe: Fw-190 5/5 (Youtube video)
Upravil/a clone9cz dne 02-03-2008 18:16
 
http://www.wwii-illusion.net
XXX_Dazz
1stCL_Fucida napsal:
Celý článek byl po mnoha měsících na fóru aktualizován, přibyly nové přílohy týkající se konstrukce letounu a motoru. Opraveno určité množství většinou stylistických chyb + jedna velká technická hrubice, za kterou se červenám. Měl jsem špatně uvedenu délku stroje jak u Fw 190 A-0 - A-4, tak i u A-5 - A-10. Nyní je to tedy vše opravené. V brzké době budou do hlavního dokumentu doplněny i Fw 190 F & G, přibližně do konce roku 2007 pak Ta 152 H.


Fuči a máš upraven i .pdf, když tak kde ho najdu ?
 
1stCL_Fucida
V prvním příspěvku je link. Tam je i odkaz na aktualizovaný PDF soubor (hned jako první zmínka)
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
XXX_Dazz
Ď přehlíd jsem to.
 
1stCL_Fucida
Nemáš zač, drahý Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ask
Tady je video Rusama ukořistěnýho Fw 190 A-4 a jejich poznatky. V čase 05:45 máte ten tolik žádaný pohled přez zaměřovač.. http://www.youtube.com/watch?v=uJqpYF8u1DI
 
606_Temp
ten rus byl urcite malej a proto to vypada jak ve sturmovi Vyděšený
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Tohle přece už bylo dááávno vyřešeno:

ZDE
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ask
606_Tempik napsal:
ten rus byl urcite malej a proto to vypada jak ve sturmovi Vyděšený
Že by si zapoměl nastavit sedačku?? Šklebící se
 
LesniHU
Nevite nekdo, kde se da zjistit od kdy a priblizne v jakych poctech byly pouzivany /R, pripadne /U modifikace? Jde mi hlavne o ty 'protibombarderove', co jsou v ilovi.
 
Tajpan
LesniHU napsal:
Nevite nekdo, kde se da zjistit od kdy a priblizne v jakych poctech byly pouzivany /R, pripadne /U modifikace? Jde mi hlavne o ty 'protibombarderove', co jsou v ilovi.

ak máš na mysli Fw190A8 tzv Sturmbock , opancierovaná A8 plus 2x30mm, tak prvé nasadenie 7.červenca 1944. proti 1129ks B17 išlo 30ks Fw190. maximum v jednej akcii bolo nasadených asi 63ks.
 
1stCL_Fucida
S raketami (WGr.21) to bylo nasazováno víceméně od druhé polviny roku 1943, ale v poměrně nízkých počtech. Více se prosadily modifikace s 30 mm kanony - ať již více opancéřované Sturmbocky, nebo stroje s "normální" ochranou. Zdaleka nejčastější ale byly klasické Fw 190 se standardní výzbrojí (4x 20 + 2x 7,92, 4x20 + 2x 13).
Fw 190 s kanony Mk.103 byly proti bombardérům nasazeny pouze pokusně, více se to prosadilo jako protitankový u varianty F.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
Fw190F s mk.103 bol postavený jeden kus, po testoch bol zamietnutý.
Nedostatočný výkon proti tankom a velmi zlé letové vlastnosti u Fw190 v nízskych výškach. Mk103 sa viac uplatnil u Hs129B2.
 
1stCL_Fucida
Tajpan napsal:
Fw190F s mk.103 bol postavený jeden kus, po testoch bol zamietnutý.
Nedostatočný výkon proti tankom a velmi zlé letové vlastnosti u Fw190 v nízskych výškach. Mk103 sa viac uplatnil u Hs129B2.


Tady jsem narazil na jiné info snad o celé Gruppe vybavené tímhle kanonem. I když si nejsem jistý, jestli to nebyly Fw 190 A, nebo G. Asi s wolframovou municí. Ale rozhodně to mělo šanci tank na jeho horních partiích probít. Až si někdy v létě najdu rok volna, tak dohledám podrobnosti Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,063,748 návštěv