ZVP_Hekite napsal:
Což takhle začít rozebírat kdy už je pilot na padáku ?
Z jaké části musí být venku z cockpitu aby byl považován za bezbraného ? Myslím že v boji člověk má blok a dokud ten co se ho před chvílí pokoušel zabít a jaksi mu to nevyšlo neletí vzduchem a srandovně při tom nerozhazuje nohama či nevisí na padáku, tak střílí a je mu úplně jedno jestli ze zasažené mašiny odlétá kryt a vykukuje z ní půl těla soupeře. Zabít člověka při opouštění letadla je jiné než ho úmyslně zabít na padáku( nebo si to tak tedy myslím )
Nejde přece o to, kdy začíná pilot skákat Pilot je bezbranný už ve chvíli, kdy mu letadlo hoří za zadkem, nebo když jeho stroji chybí křídlo a padá dolů. Nebo piloti letky ZVP střílejí i po takových letadlech?
WT_Horrido napsal:
1)Upozorňuji ze Mašíny jsi vytáhl ty, já taky nechápu co je to za logiku srovnávat tyhle dvě věci.
2)Svázaný fízl (jistě byl uplně nevinný a spravedlivý, nestranník, voni na něj soudruzi vložili důvěru pro jeho krásné oči) se choval tak, že to bylo vyhodnoceno jako potenciální nebezpečí. Tak zabili svědka. Jakou přesně má odboj souvislost s bojem stíhačů? 3) Nebo máš dojem, že vyskočivší pilot si na padáku pečlivě prohlédne tvuj letoun a pak si tě znovu najde a setřelí nebo, nedej bože, udá uřadům?
4)Takže ještě jednou, jak se popírám?
1)Nechápeš? Aha pak mi definuj přesně tvůj pojem vraždy.
2)A naopak, ten pilot co byl zabit při výskoku z letadla (jistě byl úplně nevinný a spravedlivý, nestranník, voni na něj soukmenovci vložili důvěru pro jeho krásné oči) se choval jako každej další bojovej pilot, což z pohledu nepřítele je naprosto jasné potenciální nebezpečí. Tak nepřítel zabil pilota.
3)Mám dojem, že vyskočivší pilot, nepůjde na úřad gestapa, ale ještě to odpoledne sedne do mašiny a poletí zkusit zabít jeho, nebo jeho kolegy.
4)Vůbec nijak, si hvězda.
LC_LEON_CZ napsal:
Aneb jak řekl frajer Manfréd - Ano, je válka, ale přesto ji můžeme vézt slušně
No, zní to úžasně krásně, ale kazí mu to jeho vlastní kolegové ve zbrani bombardující nepřátelská města, či kolegové z jiných zbraní, kteří se tráví plynem, či provozují neomezenou ponorkovou válku. Kdyby Německo mělo jen samé ušlechtilé čestné rytíře typu Mafréda, tak mírová konference ve Versaill probíhá už na podzim 1914.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 16-11-2009 19:08
zajaczik napsal:
Pokud možno tak to byla i "škoda" munice a když někoho sestřelíš např. nad svojí základnou, asi už nemá šanci tě sestřelit .
Což se taky nedělo (nebo o tom nevím), už jen proto, že nepřátelský pilot je jeden z důležitých jazyků, který se nejenom hodí pro kopání uhlí na Sibiří, ale ještě může poskytnout důležité informace.
To 3BAP_Cassius Chaerea: Ano, ale my se nebavíme o ponorkách a plynových útocích, bavíme se o stíhačích a vzdušných soubojích, alespoň mně se ještě nepovedlo ponorku v planesetu objevit, i když bych si s ní s chutí zalítal
I podle pravidel vaší letky bys zbabělým sestřelem bezbranného pilota na padáku porušil pravidlo č. 2) a č. 12), i když ve druhém případě bys konal pouze proti ,,doporučení" velení letky. Není tedy o čem diskutovat
Upravil/a LEON_CZ dne 16-11-2009 19:39
LC_LEON_CZ napsal:
To 3BAP_Cassius Chaerea: 1)Ano, ale my se nebavíme o ponorkách a plynových útocích, bavíme se o stíhačích a vzdušných soubojích, alespoň mně se ještě nepovedlo ponorku v planesetu objevit, i když bych si s ní s chutí zalítal
2)I podle pravidel vaší letky bys zbabělým sestřelem bezbranného pilota na padáku porušil pravidlo č. 2) a č. 12), i když ve druhém případě bys konal pouze proti ,,doporučení" velení letky. Není tedy o čem diskutovat
1)Jenže my (alespoň já) se nebávíme o hře, ale vedeme diskuzi na příspěvek:
zajaczik napsal:
tak sem narazil na jednu část v knize Českoslovenští letci v boji proti fašismu ( Zdeněk Šmoldas ) jestli vás to nekoho zajímá.... Cituji : ,,Zamířil jsem ihned na pravou stranu protivníka a střílel ze vzdálenosti sto až sto padesát yardů na motor, který se vzňal. Pilot zasaženého letounu se snažil uniknout stoupáním. Pak otevřel kabinu a připravoval se k seskoku. Zaútočil jsem znovu, moje dávka zasáhla kabinu a pilot se zhroutil. Letoun se zřitil v plamenech k zemi."
Mě osobně to přijde docela hnusné.....
V Il-2, jsem taky nenarazil na Manfréda a dokonce ani na Mašíny.
2)To že je něco zbabělé a něco ne, je tvůj osobní názor. Myslíš, že člověk co zbaběle útočí na tanky potažmo na tankisty, kteří se nemohou bránit, zbaběle likviduje bezbranné kolony nepřátelských vozidel a z výšky několika km likviduje cíle ve městech, se může považovat za většího zbabělce, když ze 6 hodiny sestřelí překvapeného nepřítele a "zabije" ho na padáku. Jak by řekl Horrido, momentálně není žádný takový cil nebezpečný (což pořád chápu za část jeho definice vraždy).
A bod 12 neřeš, velení jsem mimo jiné já.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 16-11-2009 19:53
nejzbabělejší bylo používat Me-262, nebo útočit na letadla po startu, nebo na letadla co nemají stejnou výšku jako útočník,....... To bylo taky vraždění a nepřítel se nemohl prakticky bránit!!!!!!!!!
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
TO 3BAP_Cassius Chaerea: Ano, tahle diskuse se týká příspěvku od Zajaczika, který psal o zastřelení pilota pokoušejícího se opustit letadlo, tedy o tématu jakési ,,rytířkosti" stíhačů. Mašíny bych do toho taky netahal, to je odbíhání od tématu, Gallanda se to ale už velice úzce týká, protože jsem citoval jeho výroky velice úzce se týkající této diskuse
Ta pravidla jsem jmenoval proto, že podobná témata se tu na SVK flejmovala nejednou a často ,,obhajovali" zabíjení pilotů na padáku ti, kterým to přitom jejich vlastní letky zakazovali Proto mi to dnes nedalo a musel jsem to zmínit, i když bych si nedovolil samozřejmě tvrdit, že zrovna Ty bys zabíjení pilotů na padáku schvaloval, navíc pokud jsi autorem vašich pravidel Jen mi to tady občas přijde jako úsměvný paradox.
606_Tempik napsal:
nejzbabělejší bylo používat Me-262, nebo útočit na letadla po startu, nebo na letadla co nemají stejnou výšku jako útočník,....... To bylo taky vraždění a nepřítel se nemohl prakticky bránit!!!!!!!!!
Srovnávat bezbrannost pilota s nižší výškou proti bezbrannosti pilota, který se houpe na padáku, není úplně ono
LC_LEON_CZ napsal:
Ta pravidla jsem jmenoval proto, že podobná témata se tu na SVK flejmovala nejednou a často ,,obhajovali" zabíjení pilotů na padáku ti, kterým to přitom jejich vlastní letky zakazovali Proto mi to dnes nedalo a musel jsem to zmínit, i když bych si nedovolil samozřejmě tvrdit, že zrovna Ty bys zabíjení pilotů na padáku schvaloval, navíc pokud jsi autorem vašich pravidel Jen mi to tady občas přijde jako úsměvný paradox.
Já jsem ten co ve válce to schvaluje jako naprosto regulerní boj, vedle minových polí a bombardování průmyslu potažmo chudáků dělníků. A ve hře Il-2 nedoporučuje, i když to v jistých případech klidně sám v il-2 udělá znovu.
LC_LEON_CZ napsal:
Srovnávat bezbrannost pilota s nižší výškou proti bezbrannosti pilota, který se houpe na padáku, není úplně ono
Proč? Pouze není momentálně nebezpečný. Ano je tu rozdíl, pilot na padáku může být potenciálně nebezpečný do několika následujících hodin, zatímco pilot Me-262 do několika minut.
Upravil/a 3BAP_Cassius Chaerea dne 16-11-2009 20:21
Nejde přece o to, kdy začíná pilot skákat Pilot je bezbranný už ve chvíli, kdy mu letadlo hoří za zadkem, nebo když jeho stroji chybí křídlo a padá dolů. Nebo piloti letky ZVP střílejí i po takových letadlech?
LC_LEON_CZ napsal:
No... ehm.... Většina z vás je v letkách, které střílení na piloty na padácích zakazují, nebo přinejmenším nedoporučují. Nechápu, proč se proti podobným praktikám tedy ozývá pouze Horrido.
Salute každému pilotovi, který se snaží bojovat čestně.
Aneb jak řekl frajer Manfréd - Ano, je válka, ale přesto ji můžeme vézt slušně
tak treba VGR zadny omezeni ohledne strelby nema
ono je docela zajimavy tuhle vasi debatu cist ... ja uz jako hned od pocatku nechapu jaky je rozdil mezi tim "spravnym" zabitim pilota v kabine a tim "spatnym" zabitim pilota ktery chce vystoupit nebo visi na snurach ... argumentace ze na snurach se nemoh branit je imho naprosto zcestna, protoze pokud by se to takhle presne aplikovalo na vsechny tak nocni stihaci byli taky zbabelci, protoze jejich obet o nich casto ani nevedela ergo nemohla se branit ... a to uz vubec nemluvim o tech hajzlech nemcich a jejich Schrage musik
btw. frajera Manfreda bych ani nevytahoval ... kluci z WWI se totiz ani nemuzou skryt za tu frazi "strilel jsem na stroj, ne na cloveka"
LC_LEON_CZ napsal:
No... ehm.... Většina z vás je v letkách, které střílení na piloty na padácích zakazují, nebo přinejmenším nedoporučují. Nechápu, proč se proti podobným praktikám tedy ozývá pouze Horrido.
Salute každému pilotovi, který se snaží bojovat čestně.
Aneb jak řekl frajer Manfréd - Ano, je válka, ale přesto ji můžeme vézt slušně
tak treba VGR zadny omezeni ohledne strelby nema
ono je docela zajimavy tuhle vasi debatu cist ... ja uz jako hned od pocatku nechapu jaky je rozdil mezi tim "spravnym" zabitim pilota v kabine a tim "spatnym" zabitim pilota ktery chce vystoupit nebo visi na snurach ... argumentace ze na snurach se nemoh branit je imho naprosto zcestna, protoze pokud by se to takhle presne aplikovalo na vsechny tak nocni stihaci byli taky zbabelci, protoze jejich obet o nich casto ani nevedela ergo nemohla se branit ... a to uz vubec nemluvim o tech hajzlech nemcich a jejich Schrage musik
btw. frajera Manfreda bych ani nevytahoval ... kluci z WWI se totiz ani nemuzou skryt za tu frazi "strilel jsem na stroj, ne na cloveka"
Však taky nikdo neříká, že pokud něco nemáte zakázané, že to budete všichni dělat Nebo Ty osobně si libuješ v tom, že hledáš vyskočené piloty na padácích a kosíš je 30mm kanonem, nebo roztřeluješ letadla bez křídel? Přinejmenším bys z toho neměl mít dobrý pocit. Když už ne kvůli sobě, tak v případě střelby do hořícího letadla kvůli tomu pilotovi co ho zapálil, kterému tak sebereš 100 bodů a naštveš ho
LC_LEON_CZ napsal:
Ta pravidla jsem jmenoval proto, že podobná témata se tu na SVK flejmovala nejednou a často ,,obhajovali" zabíjení pilotů na padáku ti, kterým to přitom jejich vlastní letky zakazovali Proto mi to dnes nedalo a musel jsem to zmínit, i když bych si nedovolil samozřejmě tvrdit, že zrovna Ty bys zabíjení pilotů na padáku schvaloval, navíc pokud jsi autorem vašich pravidel Jen mi to tady občas přijde jako úsměvný paradox.
Já jsem ten co ve válce to schvaluje jako naprosto regulerní boj, vedle minových polí a bombardování průmyslu potažmo chudáků dělníků. A ve hře Il-2 nedoporučuje, i když to v jistých případech klidně sám v il-2 udělá znovu.
Ano, souhlasím s Tebou, že pokud by to bylo ve hře třeba součástí speciálky, např. lov na Hitlera, kde by Hitler vyskočil na padáku a cílem mise by bylo ho zabít, tak se k Tobě s radostí přidám a budu na něj střílet souběžně s Tebou i na padáku
LC_LEON_CZ napsal:
kterému tak sebereš 100 bodů a naštveš ho
A to je přesný pohled. 100 bodů hovoří o tom, že na to koukáš DF očima. Tam zabití pilota nemá vliv. Ale v online válkách dost často má. Navíc se tam na esa skoro vypisují odměny.
LC_LEON_CZ napsal:
kterému tak sebereš 100 bodů a naštveš ho
A to je přesný pohled. 100 bodů hovoří o tom, že na to koukáš DF očima. Tam zabití pilota nemá vliv. Ale v online válkách dost často má. Navíc se tam na esa skoro vypisují odměny.
Já na to koukám očima vlastní ,,morálky", mně osobně je to proti srsti střílet po pilotech na padáku, po hořících letadlech apod. (předpokládal jsem, že to bude stejně u většiny hráčů), těch 100 bodů jsem uvedl spíš pro odlehčení, že se to dá chápat i v širších souvislostech
Až narazíš na člověka, který tě sundá na padáku, či tě zabije při výskoku z hořícího letadla bez křídla, tak se podíváme jak ti bude proti srsti mu tuto laskavost oplatit. na serveu Wings Over Europe bylůa jednoho času celá letka, která si říkala Chute Chooting a stříleli lidi na padáku. A že se jim pak oplácelo stejnou mírou....
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Jenže to je přesně to co mi tu celou dobu děláme. My tu ohrnujeme nos nad činem někoho, kdo zažil válku, kdo měl svého nepřítele. Přitom doma jen sedíme v teple, kvedláme pákou a ještě u toho popíjíme lahváče. Když někoho sestřelím v Il-2, tak místo toho, abych hledal, kde se snáší na padáku, tak raději hledám toho lahváče.
606_Tempik napsal:
Až narazíš na člověka, který tě sundá na padáku, či tě zabije při výskoku z hořícího letadla bez křídla, tak se podíváme jak ti bude proti srsti mu tuto laskavost oplatit. na serveu Wings Over Europe bylůa jednoho času celá letka, která si říkala Chute Chooting a stříleli lidi na padáku. A že se jim pak oplácelo stejnou mírou....
S takovým chováním se setkává snad každý. Pokud mi soupeř napíše ,,no ammo", tak ho klidně nechávám přistát, protože z tak snadného sestřelu opravdu žádné uspokojení necítím. A to si piš, že se mi stalo několikrát, že mi toto protihráč napsal, já napsal OK a jakmile jsem mu nastavil záda, tak mě najednou rozebral kanonama. Když se ale chovají jako prasata občas jiní, tak to pro mě neznamená, že se tak budu chovat sám...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.