October 20 2025 09:12:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.02 - prvni, druhe a dalsi dojmy
313_Gryzlov
Modroočkla si pochvalují. Z toho plyne jedinné ... já budu brečet :sm39: ... jdu to prubnout
 
Drevokocur
AH_Gryzlov napsal:
Modroočkla si pochvalují. Z toho plyne jedinné ... já budu brečet :sm39: ... jdu to prubnout



Vytuněný JAK 7B by tě měl potěšit ne ? Specializuješ se přece na Jaky, ne ?
 
http://traumazero.euweb.cz/fotogalerie/
313_Gryzlov
JAK-7B 1942 potěšil Úsměv .... sice se úplně nechová, jak bych chtěl, ale je to dobrý předskokan JAK-9

Jinak dost zajímavé celkově. Mám z toho smíšené pocity ... no, více dojmů o online souboji.
 
LesniHU
Prekvapuje me, ze nikdo zatim nezminil novou logiku pohybu hlavy v kabine. Me osobne se libi - a hodne. To klinkani v minulych verzich bylo strasny.
 
GC3_Messik
LesniHU napsal:
Prekvapuje me, ze nikdo zatim nezminil novou logiku pohybu hlavy v kabine. Me osobne se libi - a hodne. To klinkani v minulych verzich bylo strasny.


Můžeš upřesnit? Jak si používám myš , občas klobouček a ničeho jsem si nevšiml.
 
gc3normandie.over.cz
LesniHU
3IAP_Messik napsal:
LesniHU napsal:
Prekvapuje me, ze nikdo zatim nezminil novou logiku pohybu hlavy v kabine. Me osobne se libi - a hodne. To klinkani v minulych verzich bylo strasny.


Můžeš upřesnit? Jak si používám myš , občas klobouček a ničeho jsem si nevšiml.
Nemyslim otaceni pohledu, myslim posun hlavy. Treba kdyz koukas v zatacce porad dopredu, tak se hlava posouvala trochu vlevo, vpravo a tak. A ted se v zatacce snizi, jak te pretizeni zamackava do sedacky.
 
Lucka
Létání s patchem 4.02m: První dojem po dvou letech se Spitfirem a s La-5FN - až na tu výškovku.......POHODA :lucka:
 
Lucka
Po třech letech s patchem 4.02m: po dlouhé době jsem viděla hořící Fw-190.....děkuji Olegu :yes:
 
rOckie
je CSL jediná letka která zaznamenala, že "fine tuned Bf109" brutálně ztrácí energii?.
Gryzlove neboj, všecko je OK a červení se nemaj čeho bátMrknutí Teda než to zase předělaj v dalším patchi.
 
mkubani
Lucka napsal:
Po třech letech s patchem 4.02m: po dlouhé době jsem viděla hořící Fw-190.....děkuji Olegu :yes:


Tak to by si tak casto praveze vidat nemala... :Fuci:

Testy strelby na Fw-190 zo 6 hodin:


http://www.scitec...bility.jpg

http://www.scitec...ility2.jpg
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-10-2005 23:40
 
Lucka
mkubani napsal:
Lucka napsal:
Po třech letech s patchem 4.02m: po dlouhé době jsem viděla hořící Fw-190.....děkuji Olegu :yes:


Tak to by si tak casto praveze vidat nemala...


Asi máš pravdu mkubani, ale já zase ILa tak vážně neberu....:yes: Vážné věci se dějí jinde Úsměv
 
mkubani
Úsměv Samozrejme. Suhlas. Ale vysvetli to Fucidovi. :sm37:
 
Lucka
mkubani napsal:
Úsměv Samozrejme. Suhlas. Ale vysvetli to Fucidovi. :sm37:


Není co vysvětlovat :no: Stačí když hoří Mrknutí
 
1stCL_Fucida
mkubani napsal:
Úsměv Samozrejme. Suhlas. Ale vysvetli to Fucidovi. :sm37:


Mluv..
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Gryzlov
Rockie,

včera jsem zalétl JAK-9 online proti Bf109G-2 ... oproti předchozímu jsem si opravdu s tím JAKem mohl dovolit přejít do vertikály ze zatáčky, G-2 jsem dotáčel jak v horizontále tak i s přechodem do vertikály. JAKy prostě teď drží energii v obratech, jako nikdy předtím ... až mě z toho bylo stydno.
G-2 jsem vytáčel v sudových výkrutech na JAKu takovým způsobem, až jsem nechápal, protože jsem manévroval více méně v klidu a pohodě. Přijde mi, že JAKům (konečně?) sebrali další pytel cementu, který jim nandali od patche 2.04.
Zkoušel jsem i P-39 a s plně naloženým břichem jdou též dělat sudové výkruty kolem G-2 také velice dobře.
U JAKů velmi měkne výškovka (mnohem dříve než předtím). Naproti tomu P-39 má již znatelněji lepší ovladatelnost na vyšších rychlostech, než JAKy, což mi přišlo dříve málo výrazné.

Aby to ale nebyla jen samá chvála, tak mě včera po dlouhé době přepůlili, když jsem letěl na JAK-3 a taky mi dali PK na dobrých 400m :sm19:
Vývrtka jde teď mnohem hůře vybrat. Dostal jsem vývrtku na JAK-9 a trvalo mu opravdu dlouho, než se ustálil a bylo možné vybrat. Vývrtka na Airacobře je opravdu hnusnější, jedovatější, nestabilnější. Je ale fakt, že jsem to zkoušel vybrat asi ve výšce 500m.

Nadruhou stranu jsem si zalétl i v Bf109G-2. Nevím, jak se vám na tomto stroji létalo předtím, ale choval jsem se k tomu befu trošku citlivěji než k mému JAKu, a mašinka poslouchala. Dokonce jesm prodělal i souboj s JAK-1B.


mkubani,
zkusím někde najít sovětské materiály, které se týkají Fw190. Tam naopak si pochvalovali, že Fw190 jde dobře zapálit střelbou ze spodu a šikmo z boků ze zadu. Ale jedná se o Fw190A-4. Ten neměl tuším nijak chráněné nádrže.
Ty materiály, které jsi poslal si pročtu. Pak se k tomu vyjádřím více.
 
313_Gryzlov
Ještě jsem zapomněl na jednu maličkost:
letadla, respektive motory výrazně projevují nespokojenost, pokud nemají správně upravenou směs.
 
312_Lazy
no Jak-9 je z jaků jasně nejobratnější..

já letěl na G-2 předevčírem proti jakům, lavočkám a spitfirům. nezkoušel jsem jít proti nim do ustáleného točení, ale pokud jsem zůstal u osvědčeného mrcasení se na klapkách, šlo to dobře.. stabilita při vertikálních manévrech a schopnost udělat zatáčku o velmi malém poloměru tam furt je. ostatní mezky jsem nezkoušel..

energii teda teď ztrácí 109 v zatáčení?
 
1stCL Pepan
Je docela možné že některá letadla nyní drží energii lépe (nevím nemohu posoudit nezkoušel jsem ještě) ale brutální ztrácení energie u BF 109 jsem nezaznamenal.
 
GC3_Kane
no , snad bych i řekl že La 5FN, stoupá a drží jako ďábel, se mi zdá :sm28:
 
http://3iap.org/forum/news.php
313_Gryzlov
Tak Káně hlavně pšššt, ať se to nedozví šmoulové. Hlavně nenápadně :sm28:
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,315,068 návštěv