Omlouvám se za ty blbosti co jsem napsal. Mám patici 1150, takže tedy zřejmně G 3420. A myslel jsem I5 4690k.Věřil jsem,že to dám z hlavy,tak ne. Jinak jsem tedy pochopil,že pořízení toho procesoru v kombinaci se stávající GK toho moc nevyřeší. Pořídti výkonnější kartu,ideálně oboje. Což je bohužel daleko za mými finančními možnostmi. Každopádně díky.
Zdravím pánové.
Jen jeden malý dotaz. Vím,že to není tak jednoduché, ale i tak.
Mám: GK- Nvidia GTX 750/2Gb
Proc. Intel I3-3420/3,4 Ghz
RAM 8Gb
Win7/64 profesional.
V současné době FPS na průměru 35.
A to není věru mnoho. Nejsem žádný honič FPS,ale přeci jen
Vyplatî se mi investice do procíku I5 5960K(tuším) 3,4-3,9Ghz?
Jeho cena je cca7000,- a to není málo pro taťku od rodiny
Díky za odpověď.
Jo i3 3240 je na socket 1155 a do toho uz se novy procesory neprodavaj,jedinou sanci je zkouknout Aukro,treba tady http://aukro.cz/intel-core-i5-3470-lga1155-3-2ghz-3-6ghz-turbo-i5762439438.html dalsi vec je ze mas dost slabou grafarnu moznost je opet aukro kde muzes koukat po kartach jako GTX660,660ti,nebo GTX760(olobukem se vyhni cemukoliv od AMD),v pripade nakupu nove karty muzu doporucit GTX950 ktera je za ceny okolo 4500kc a BOS by zvladla uplne nadherne,jen je treba podotknout ze v BOS hraje prim hlavne co nejsilnejsi CPU(taktovaci i5,i7),treba vyse zmineny i5 3470 by ale presto melo znamenat slusnej upgrade.
Omlouvám se za ty blbosti co jsem napsal. Mám patici 1150, takže tedy zřejmně G 3420. A myslel jsem I5 4690k.Věřil jsem,že to dám z hlavy,tak ne. Jinak jsem tedy pochopil,že pořízení toho procesoru v kombinaci se stávající GK toho moc nevyřeší. Pořídti výkonnější kartu,ideálně oboje. Což je bohužel daleko za mými finančními možnostmi. Každopádně díky.
Aha ,v tom pripade koukej spis po i5 4590 a knemu koupit GTX950,to te nevijde na moc penez a bude to znatelnej upgrade.
No vono to není až zas tak jednoduchý.Předně potřebuješ přesně vědět
typ desky ,případně revizi.a hlavně číslo BIOSu.Z toho se nechá vycházet
při výběru procesoru.Ono se může lehce stát,že si vybereš procák se správnou paticí,ale BIOS ho nepozná.
Ale to nepatří do tohodle vlákna.
Včera jsem si na chvilku dal offline quick misi 8 proti 8. Spustil jsem i Fraps a HWiNFO64. Sestava dole.
Bylo oblačno, letní mapa, oblast nad poli, nějaká říčka, kolem ní stromy. Fps 35 až 48 (občas jsem kouknul), ale spíše 42 - 48. Ke konci, když už nebylo moc letadel tak to šlo až k 60 (limit nastavený v BOS).
Dle HW-info max. na jednom jádře kolem 95%, nejméně asi 85%. Grafika měla maximum 100%(99,9), teplota 62 nebo 64°C.
Podle toho jak šlo FPS nahoru s dobou a menším množstvím Al, tak by to mohlo být procesorem. Ale "pouze" 95% vytížení. Možná to (HWiNFO64) neukazuje tak přesně.
Nastavení BOS: High, SSAO, HDR, antialiasing 2
Pro srovnání: CLOD - 92%CPU, grafika hřeje o něco víc.
Myslím, že u mě je uzké hrdlo grafika, i když u BOS?
PS: Řekl bych, že s novým patchem je zimní mapa víc detailnější a i kokpity se mi zdají lepší. Zároveň mi klesl max. FPS z 60 ma 55 v ofline kampani.
Na letní by bylo dobré ještě zapracovat (textury polí a luk(stepí). Ale to jen tak na okraj.
Upravil/a Mive dne 05-11-2015 20:43
Tak ono 100% na procesoru se asi nedosáhne. Jednak do toho vstupuje OS, který vlákna přepíná mezi jádrama podle své úvahy (otázka je pak metodika, jak se určujě to vytížení), pak taky, BOS má určitě nějakou synchronizaci, není to čistě jednovláknová aplikace. Synchronizace = čekání. Jestli jela grafika na 100%, pak to čekání mohlo být na grafiku.
Pokud je vytížení CPU 95% a GPU 99.9%, pak se zdá, že to máš balancovaný a že pro pokrok bys musel vyměnit obojí ... což se dá přeložit jako "všechno". To je ostatně známý fenomén počítačů, vyměníš GK jen proto, abys časem vyměnil i MB, procák, zdroj, disk ... zbyde škatule, která na takový tepelný výkon nebyla stavěná, tak vyhodíš i ji.
i kdyz GF 660 OC 2GB neni uplne idealni,daleko vetsi brzdou je pravdepodobne pro BOS porad CPU,pokud mas 2500k idealni by bylo ho pretaktovat nad 4ghz,tedy pokud mas "taktovaci" Z77(Z68) chipset.Jo a jinak sledovat vytizeni CPU ve Windows je vcelku k nicemu ,je to strasne zkreslujici od dob co prisli vicejadrovi CPU.Vykon ve hrach se meri proste pomoci FPS na nic jinyho nema cenu koukat.
K tomu procesoru. Přetaktování je další krok, který někdy udělám. Ale ještě jsem k tomu nedozrál. Záleží na očích. U mě je hranice cca 40FPS. Trvale pod touto hranicích se mi už připomínají.
A pak už v pořadí 5. celková rekonstrukce PC.
Zprvu se mi zdálo, že měření vytížení procesoru může dát odpověď na otázku, jak moc je BOS závislej na CPU. Ale vzhledem k problematice PC...
Pokud má spousta lidí na letišti okolo 35FPS (a já taky) může být vytížení CPU i grafiky 100% i pro sestavu za 100 litrů (i když s větším FPS)...
Mive, program vždy běží naplno (pokud není napsanej tak, aby neběžel), vždy se opře o nějaké úzké místo. Tedy svůj limit si to najde na jakkoli rychlé sestavě, to je princip.
Developer Diary 113 - prve obrazky Ju-88 a konecne informacie o tankoch a pozemnej technike vobec v hre. Plus hromada inych veci. Jo - a budu riaditelne tanky od patchu 1.105. Vyzera to tak, ze v BoSku budeme mat plnohodnotny tankovy simulator, kde v tanku bude moct byt ludska posadka, teda vodic a strelec. No ved pozrite sa sami:
Dear friends, it looks like the tanks announce caused too much fuss. Please don't imagine anything redundant. We don't make a killer of popular MMO tank games (we don't know how to do it and our game is about completely different things), we work in different genres and for different playbases. Don't imagine anything impossible so you won't be dissapointed by the game not meeting your expectations.
We just added controllable tanks to IL-2. There are several interesting things, for example you can feel the enourmous size of the map, see what tank engagements looked like, this differs from most other tank games enormously. They differ like avia sim differs from a game about shooting planes. Distances are long, you can't see anything, etc. This kind of game can't be really popular. We didn't want to make tanks to reap $$$ from players. In the first place, we wanted to show how tank engagements really looked like for those who are interested in this. It's like a documentary, not a blockbuster.
Engine created for avia sim imposes many restrictions for tank simulation, limiting its visual epicness. Content looks less detailed (it was created to look good at a distance), trees seem too big and they don't fall, fences are ethereal - these are big no-noes for a good mass market game. We created tanks so you could experience how it was from the other side of IL-2 aiming reticle, from the point of view of its main target. It gives a whole new meaning to watching a dogfight, knowing that if a fighter loses it, then a survived Strurmovik will toast you and there is very little you can do about this. And of course it is exciting to know that all these things are controlled by real people.
We didn't spend time to invent a special balanced gameplay that would make playing in a tank interesting or rewarding, we decided to show you the WWII era warfare from another perspective. So I'm asking politely, dear customers, don't add excess hype to the mix. These are just tanks, yes, they are realistic, yes, they can move on 120+ thousands of square kilometers, yes, they have physics and interiors, yes, it is scary, etc. But this is not a game to play holding a beer by any means. This is freaking hardcore.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.