Stejně tam žádné záblesky a oheň po dopadu pum nejsou ;-) Včera večer jsem to zase testoval
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Stejně tam žádné záblesky a oheň po dopadu pum nejsou ;-) Včera večer jsem to zase testoval
Ja mám potom asi inú hru alebo hovoríš o niečom úplne inom ako sú výbuchy. Ja tam totiž všetko to, čo popisuješ že nemáš, vidím. Prvá fotografia zachytáva okamih dopadu bomby do snehu, druhá samotný výbuch bomby :
Výbuch pumy podle mne vždy doprovázejí záblesky a oheň (protože exploduje nálož). Zde se toto objeví, jen když něco trefíš (v Tvém případě tank). Ale možná mám něco blbě nastaveno. Nestěžuji si, jen konstatuji (osobně si myslím, že to ještě není vychytané a že to dodělají). Navíc ve sněhu a v zemi nezůstávájí krátery po dopadu pum (tedy pokud něco netrefí). Tedy aspoň v mé hře ne, ostatní dtto.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Aha, tak sa dostávame k meritu veci Bomba buchla vedľa T-34, ale pretože to bola 250ka anie 50 kilové šutre, tak Téčko odišlo do p...preč. A ano, krátery po výbuchoch zatiaľ nie sú spravené.
No, když bomba dopadne do sněhu a zavrtá se metr do horniny,... tak ten oheň prostě vidět není.
Jako že nevybuchne? :-) Do promrzlé země se ale bude zavrtávat blbě..., o některých typech hornin, třeba žule, ani nemluvě (nemusí být ani promrzlé)
A co do betonu? Z výšky necelého metru, když ji odhodíš stoje na ploše?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Výbuch pumy podle mne vždy doprovázejí záblesky a oheň (protože exploduje nálož). Zde se toto objeví, jen když něco trefíš (v Tvém případě tank). Ale možná mám něco blbě nastaveno. Nestěžuji si, jen konstatuji (osobně si myslím, že to ještě není vychytané a že to dodělají). Navíc ve sněhu a v zemi nezůstávájí krátery po dopadu pum (tedy pokud něco netrefí). Tedy aspoň v mé hře ne, ostatní dtto.
Dle meho spise kratky zablesk a tlakova vlna. Ohen jen kdyz trefis neco zapalneho nebo shazujes zapalnou bombu - a i pak zalezi na typu.
Hollywoodske vybuchy kde se daji 4 kanystry benzinu a trochu trhaviny aby se to rozmetalo po okoli jsou vcelku neskodne.
Pro nehollywoodske vybuchy jsou skveli "mythbusters", kde neco boucha kazdou chvili. Ohen jen na prani.
Tak dobře, vzdávám to. Když exploduje stokilová puma, žádný záblesk není vidět a nezůstávají dýmající krátery. Ono je to nakonec jedno.
Hezké Vánoce všem.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
U standartní 250 Kg bomby proběhne "ohňový" efekt zhruba v desetině sekundy, zbytek je rozptýlení prachu, střepin, tlaková vlna a kouř .. YouTube Video
Dneska jsem zkoušel ničit tanky kanóny a kulomety. A šlo to překvapivě dobře, teda v LaGGu, k Bf 109 se dostanu asi zítra.
Je tam jako cíl trojice StuG III, Pz.Kpfw. IV a Pz.Kpfw. III.
ŠVAK (20mm) - nemáme možnost napáskovat si do něj jen AP (protipancéřovou) munici, je tam pouze mix AP a HE (HE= tříštivá). Žádný z tanků se mi ŠVAKem nepodařilo byť jen škrábnout, i když jsem se pravda moc nesnažil.
VJa-23 (23mm) - napáskoval jsem AP a neměl jsem větší problém ničit tanky z boku zasažením korby a nebo věže (takže kamkoliv). HE only a HE+AP páskování téměř neúčinné. Oproti ŠVAKu má k dospozici míň munice (90 granátů, ŠVAK jich má 120). Podle mého názoru jediný důvod proč si to vůbec cpát do letadla bude právě schopnost ničit tanky, jinak je ŠVAK lepší. V tuhle chvíli je u VJa bug, protože nevydává při střelbě žádný zvuk (mimo prvního výstřelu).
Š-37 (37mm) - tahle bestie zničí tank jakoukoliv municí, takže je jedno jestli zvolíte jen AP, jen HE nebo AP+HE. Na tanky to je takřka ideální věcička, s trochou cviku se dají střílet jednotlivé rány. Proti letadlům to samozřejmě bude drtivá zbraň, jeden dva zásahy a nepřítel jde dolů. Každá sranda pochopitelně něco stojí - podstatně hůř se s tím bude trefovat a zásoba munice bude velmi skromná. Konkrétně budeme mít jen 20 granátů do Š-37 a současně si tím omezíme náboje pro kulomet z dvou set na 140 kusů. Opět mě nenapadá důvod montovat si to do éra, pokud ovšem nemáte tak jako já slabost pro velký zbraně typu "one hit, one kill". V současné chvíli je u Š-37 chybně udělaná zásoba munice, je tam tak o sto granátů víc.
Celkově to vypadá že tanky půjdou ničit kanóny normálně z boku, nebude nutné útočit střemhlav a střílet do korby hned za věž jako ve starém ilovi. Velmi mě potěšilo že tanky jdou i poškodit, ne jenom zničit. Když jsem zasáhl zadní část korby, občas se stalo že tank zastavil a začalo se mu hulit z motoru. Někdy po jisté době (desítky sekund) explodoval, někdy ne. Co mě naopak vůbec nepotěšilo - jednou mi došla munice do VJa a pořád tam ještě stál poškozený StuG. Tak jsem ho zezadu pokropil kulometem a on k mému překvapení téměř okamžitě vybouchnul. Tak jsem testoval dál ...
UBS (12,7mm) - podařilo se mi opakovaně poškodit tank tím, že jsem střílel na zadní část korby. Následně jsem ho dorazil stejným způsobem. Tady musí dojít k nápravě.
LaGG je při střelbě krásně stabilní, není problém se s tím trefit kam chci. Bf 109 je v tomhle ohledu subjektivně o něco horší.
Myslím že Ivani budou mít v boji proti tankům nad LW velkou výhodu, díky těm účinným kanónům (bude je mít i Il-2).
EDIT: tak kulometem tank poškodit nejde, určitě ne lehce. Pokouším se o to a nepovedlo se mi to. Přísahal bych, že se mi to včera několikrát povedlo, jsem z toho trochu jeliman. To že jde poškozený tank lehounce dorazit jen kulometem pořád platí.
Upravil/a Farky dne 29-12-2013 10:42
Tak nějaké ty poznatky z testování - po víkendu už to mám víc v ruce a tak to lehce shrnu:
Konečně mi funguje plynovka (G940), tak jak má a chci, tzn. levá vrtule, pravá plyn, znovu namapováno po posledním updatu, zda to je záležitost patche, či se nějak umoudřila sama, nedokážu posoudit
FM se zdá být hodně daleko vůči konkurenci a mám z něj příznivý dojem, byť je znát, že je ještě v plenkách...
DM, tady je vidět, že vychází ze staršího bratříčka a zatím mě nějak nenadchnul (tím neříkám, že je špatný), jedna dvacka na křídlo a buď hned upadne nebo až za chvíli, motor po zásahu dostane tmavý čmoudík, chladič světlý, tedy standard a po chvilce (i delší) pilot skáče, když mu motor chcípne. Pokud dobře trefím, vyrazí plamen, případně zabiju pilota... opravdu tohle jsem už viděl v ROFu. Novinkou je vždy prostřelené přední sklo (pokud mám na 109 čelní panceřované sklo, je tam pavouk) a rozbitý zaměřovač.
Engine hry je na dobré úrovni, nicméně při vykreslování textur, případně zásahu na blízkou vzdálenost, je znát citelné poškubnutí (viděno i v mých záznamech), grafické nastavení od všeho na max. až po nějaké to snížení - opět vycházím ze zkušenosti ROF a nastavení zde (grafika na cca 57%). Viditelnot letadel se zlepšila, ale ještě to není úplně ono. Vykreslování samo bude taky chtít ještě poladit...
Zde jeden dotaz na znalejší: Onen filtr, jakoby hned za obrazovkou má simulovat pohled přes brýle?
Zvuky jsou opravdu vynikající a tady není co vytknout.
Ke hře samotné, bych měl několik poznatků:
Dogfight - AI (německé) pokud vstoupí do souboje z výhodnější pozice, je dostatečně agresivní a udržuje si převahu, BF tahá vertikálu a LaGG se musí obrnit trpělivostí, někdy se AI slituje a začne zpomalovat a vyklesávat a pak je hotovo. LaGG proti BF může nabídnout lehce lepší opratnost na horizontu, ale pouze pokud mu stačí energie, kterou rychle vytrácí... Jinak mám pocit, že 109 nechce moc chodit pod 1000m výšky, pokud má v souboji převahu. Ve vzdušném souboji se mi Vja-23 zatím jeví jako zklamání, účinnost mi přijde stejná se švakem a zůstávám tedy u něj (souvisí asi s DM). BF109 si s LaGGem pohraje vždy jako kočka s myší, nemá problém vstoupit do souboje i v mírně nevýhodné pozici, zatím se mi pouze jednou stalo, že mě trefil na čelo a rozbil mi zaměřovač. Už jsem taky trochu dostal do ruky střelbu a není to taková hrůza jako na videích
Pozemní útoky - V LaGGu jsem se ještě bombou netrefil, raketou zničené nějaká ty autíčka, tank jsem zatím nedal (netrefil), střelba viz. Farkyho poznatky... Befko jsem taky na pozemáky ještě nezkoušel.
Závěr: Má to potencyjál a na jaro se těším, ale pokud brzo nepřidají nějaké letadlo či misi, začne to být nuda...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
310_Pip napsal:
Zde jeden dotaz na znalejší: Onen filtr, jakoby hned za obrazovkou má simulovat pohled přes brýle?
Řekl bych spíše, že chyba, a místo aby efekt působil jen na koukání zkrz sklo, tak je na celou obrazovku. Dá se vypnout, celé to SSAO v data/startup.cfg - ssao_res = 0 a ssao_samples = 0
310_Pip napsal:
Zde jeden dotaz na znalejší: Onen filtr, jakoby hned za obrazovkou má simulovat pohled přes brýle?
Řekl bych spíše, že chyba, a místo aby efekt působil jen na koukání zkrz sklo, tak je na celou obrazovku. Dá se vypnout, celé to SSAO v data/startup.cfg - ssao_res = 0 a ssao_samples = 0
Díky, zabralo to
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Včera jsem nechal odlétnout autopilota celou "misi" (vzlet, okruh a přistání). Měl na éru bomby, protože jsem se před tím asi dvacet minut snažil něco trefit (bezúspúšně).
Ten AI geroj v laggu, ihned po vzletu jednu odhodil (přišlo mi to trochu riskatní, tak blízko u letiště, ale budiž. Rusové jsou tvrdí chlapi).
Jenže s tou druhou ten frajer přistál. A tomu říkám odvaha.
Taky jsem včera sundal svoje první befko. Rozbil mi sice zaměřovač a prostřelil čelní štítek, ale pak se ke mně natočil zadkem a letěl pryč. Dokonce ani nereagoval, když jsem se ho pokoušel trefit. Letěl rovně jako podle pravítka.
Pěkný je, že ten prostřelený čelní štítek je vidět i v externím pohledu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.