Pokud vím, měli by pro KS foundery zveřejnit vývojové nástroje pro Edge. Tedy bych se o obsah úplně nebál. Mapy a mise klidně vytvoří komunita. Ostatně TF okolo CloDu je hezký příklad, že komunita má potenciál.
Pokud vím, měli by pro KS foundery zveřejnit vývojové nástroje pro Edge. Tedy bych se o obsah úplně nebál. Mapy a mise klidně vytvoří komunita. Ostatně TF okolo CloDu je hezký příklad, že komunita má potenciál.
Jasně, komunita to dodělá, jako vždycky. Tak co kdyby napsali : "Spitfire nemá palubní desku a funkční křidýlka, ale součástí instalace je programj který komunitě umožní si to dodělat"? To by teprve byla pecka.
Saburo napsal:Všichni chtějí dokonalou hru: správná letadla, přesné mapy, historické kampaně, jednotky no jo, ale kdo to zaplatí?
Vytvoření takového dokonalého simu bude stát majlant, těch pár hráčů co ještě zůstalo u leteckých simulátorů to zaplatí těžko.
Desítky amatérů ve svém volném čase dokáží vytvořit v ilovi super historické kampaně i s těmi jednotkami. Existuje spousta dobrých kampaní pro DCS a jeho předchůdce. Tak jak složité to může být pro vývojáře? Jak drahé může být posadit jednoho dva týpky se znalostí historie co umějí s mission builderem k počítači a zadat jim vytvoření kampaní? Nemusejí nic programovat, stačí použít stávající nástroje. Slibovali historické bitvy, tak uvidíme jestli to není jen obvyklý PR bullshit.
U simulátorů zůstalo pár hráčů, protože se z nich stalo jen technologický porno. Já mám taky rád kroucení knoflíkama, cvakání páčkama nebo vstřikování paliva. Ale chtělo by to taky trošku tý romantiky co k lítání patří.
Saburo napsal:Kašlu na kampaň, off line hraju jen když se to učím ovládat a i bez akurátní dobové mapy se obejdu, hlavně ať jsou nějaká letadla, nejlépe spárovaná (FW/P-51 ..) mě to bude stačit.
V pořádku, to je samozřejmě tvoje volba. Jen mi přijde zajímavé, že přesně to samé by napsal člověk popisující svoje hraní WT.
Farky, kazdy z nas veri v ten zmysluplnejsi obsah, ze pride. Keby to ale bolo pre vyvojarov take jednoduche a take zaujimave ($$$), tak by sa do toho uz urcite pustili.
Uvidime ako bude na tom BOS so svojou kampanou, ale aj tam to bude asi len seria nespojitych misii, teda ziadna kariera (podla ofic. vyhlasenia).
Holt financie a cas potrebny na vyvoj su neuprosne, kazdy team musi kalkulovat, aby zarobil na chleba. A som presvedceny, ze kazdy team aj poctivo kalkuluje.
Za dalsie, komunita moze prist aj s platenym obsahom. Kolko takych platenych obsahovych balickov je dnes na trhu? Je tu cosi pre CLOD, ale o platenom obsahu pre DCS viem len o jednom a to bolo este pre Ka50 BS1.
~~~
Saburo, trochu to rozved, ako to myslis, ze druhovalecne suboje su nehratelne?
Viem o letke s nazov Dogs of War, ktora je zamerana hlavne na WWII akcie v DCS a nevyzera, ze by s tym mali nejake zasadne problemy.
Je to zjavne partia ludi, ktori aj napriek nedostatocnemu obsahu su schopni si uzit maximalnu zabavu z toho co im trh momentalne ponuka. Na mna spravili urcite velky dojem: DOGS OF WAR We are a bunch of laid back guys, who enjoy the fidelity in DCS and the upcoming DCS WWII project.
So while we search for an experience as close to the real deal as possible, we try to maintain a relaxed and especially friendly environment. Our group was formed with the intention that the propheads who enjoy the P51 and soon the other WWII warbirds, actually have something to do when going online. YouTube Video
Saburo napsal:Možná je čas pomalu přijmout fakt, že simulátor v rozsahu Il-2 už nikdy nevznikne... Pokud se tedy třeba zde nedá dohromady parta odborníků a nějaký nevytvoří.
WT potenciál měl ... ale všechen vsadil na arkádovej průjem ... jó bussines je bussines, zase se nemusej bát o finance ... nicméně nemohou se srovnávat s 300 let starým produktem jako IL2 páč mu to nesahá ani po kotníky. Rise of Flight dopadlo dobře a neurazí. To je imho ukázkový SW projekt jak má simulace vypadat. Tam není co vytknout. (To dementní dokupování vybavení bylo jen nutné zlo)
Tak bych si to představoval i s WWII a moderníma simulacema.
Upravil/a magot dne 11-06-2014 09:11
Farky, kazdy z nas veri v ten zmysluplnejsi obsah, ze pride. Keby to ale bolo pre vyvojarov take jednoduche a take zaujimave ($$$), tak by sa do toho uz urcite pustili.
Uvidime ako bude na tom BOS so svojou kampanou, ale aj tam to bude asi len seria nespojitych misii, teda ziadna kariera (podla ofic. vyhlasenia).
Holt financie a cas potrebny na vyvoj su neuprosne, kazdy team musi kalkulovat, aby zarobil na chleba. A som presvedceny, ze kazdy team aj poctivo kalkuluje.
Za dalsie, komunita moze prist aj s platenym obsahom. Kolko takych platenych obsahovych balickov je dnes na trhu? Je tu cosi pre CLOD, ale o platenom obsahu pre DCS viem len o jednom a to bolo este pre Ka50 BS1.
Je to zajímavé, jinak by 777 nědělali kariéru do ROF nebo Desastersoft své pseudo kariéry do CLOD. A OFF tým se uživí svým předěláváním CFS stejně jako se uživí BOB2. Evidentně to někdo kupuje a je o to zájem i když je to nedodělané, trpí to chybama originálu, či je samotná simulace hodně zastaralá.
Holt nikdo nemá koncepci, ideu kterou je schopen dotáhnout a přesvědčit o ní investory i hráče. Ono to jde, jde sehnat peníze na něco co se "nebude prodávat, nikdy na sebe nevydělá, nikdo to nehraje" a podobně. Příkladů je dost. Dnes je možné prodávat "něco co nikdo nechce mimo důchodců z Lídlu" za 120 ojro a prodává se to.
Tak troch závidím lidem kteří už nejsou unaveni věčnýma betama které dostávájí, za stále větší peníze (BOS stovku, DCS jedno letadlo za 40) které navíc má dodělávat ne někdo kdo produkt prodává a má zněj nějaký profit, ale nějaká "komunita." Že akceptují to co je "protože nic jiného není." Já už unavený jsem a pomalu se dostávám do stavu kdy mi přestává vadit že nemám na PC žádné letadýlka. Už nejsem ochoten akceptovat že není žádný opravdový WW2 sim, jen je tu možnost létal s letadly z WW2, protože ani nic lepšího nedostanu. Tak nedostanu, budiž.
Saburo napsal:Možná je čas pomalu přijmout fakt, že simulátor v rozsahu Il-2 už nikdy nevznikne... Pokud se tedy třeba zde nedá dohromady parta odborníků a nějaký nevytvoří.
WT potenciál měl ... ale všechen vsadil na arkádovej průjem ... jó bussines je bussines, zase se nemusej bát o finance ... nicméně nemohou se srovnávat s 300 let starým produktem jako IL2 páč mu to nesahá ani po kotníky. Rise of Flight dopadlo dobře a neurazí. To je imho ukázkový SW projekt jak má simulace vypadat. Tam není co vytknout. (To dementní dokupování vybavení bylo jen nutné zlo)
Tak bych si to představoval i s WWII a moderníma simulacema.
Magote,
to "nutné zlo" dnes provází téměř všechny moderní hry.Výrobci to nedělají proto abychom měli co hrát ale proto aby měli co jíst.Výrobci her už se nespokojí s 1.500,-Kč za hru a dál nic.Vývoj nové hry by je stál nesrovnatelně víc času a peněz , než dodělat a prodat nějaké ty kravinky do hry ,kterou už mají hotovou.Rovněž se jím tím daří prodlužovat "život" hry. Na druhou stranu, si myslím , že tento prodejní model nemusí být nutně na škodu. Konkrétně u RoFka si můžeš koupit spoustu vybavení do letadel ale zrovna tak si můžeš plnohodnotně zalétat i bez nich.Jiná situace byla při vydání mapy "Kanál",kde jinou možnost než si mapu koupit nemáš pokud si to chceš zalétat.Tady si myslím,že se 777 trochu přepočítali , protože zájem o mapu nebyl až tak velký jak čekali. Na on-line se "Kanál" létá zcela minimálně. Pořád ale platí,že si nemusíš nic kupovat, když nechceš, prostě můžeš jít na server kde se točí staré mapy a zalétáš si také.Mnohem větší zlo bylo, když Syn. chtěli zavést měsíční poplatek za možnost užívání jejich serveru.Tady narazili na takový odpor hráčů, že to v tichosti přešli a už to neřeší.Nejsem si zcela jist, zda je to tím ale od té doby jim na server skoro nikdo nechodí a to i přes to, že mají mnohem lepší mapy a ping než konkurenční New Wings.
Farky, kazdy z nas veri v ten zmysluplnejsi obsah, ze pride. Keby to ale bolo pre vyvojarov take jednoduche a take zaujimave ($$$), tak by sa do toho uz urcite pustili.
Uvidime ako bude na tom BOS so svojou kampanou, ale aj tam to bude asi len seria nespojitych misii, teda ziadna kariera (podla ofic. vyhlasenia).
Holt financie a cas potrebny na vyvoj su neuprosne, kazdy team musi kalkulovat, aby zarobil na chleba. A som presvedceny, ze kazdy team aj poctivo kalkuluje.
Za dalsie, komunita moze prist aj s platenym obsahom. Kolko takych platenych obsahovych balickov je dnes na trhu? Je tu cosi pre CLOD, ale o platenom obsahu pre DCS viem len o jednom a to bolo este pre Ka50 BS1.
Je to zajímavé, jinak by 777 nědělali kariéru do ROF nebo Desastersoft své pseudo kariéry do CLOD. A OFF tým se uživí svým předěláváním CFS stejně jako se uživí BOB2. Evidentně to někdo kupuje a je o to zájem i když je to nedodělané, trpí to chybama originálu, či je samotná simulace hodně zastaralá.
Holt nikdo nemá koncepci, ideu kterou je schopen dotáhnout a přesvědčit o ní investory i hráče. Ono to jde, jde sehnat peníze na něco co se "nebude prodávat, nikdy na sebe nevydělá, nikdo to nehraje" a podobně. Příkladů je dost. Dnes je možné prodávat "něco co nikdo nechce mimo důchodců z Lídlu" za 120 ojro a prodává se to.
Tak troch závidím lidem kteří už nejsou unaveni věčnýma betama které dostávájí, za stále větší peníze (BOS stovku, DCS jedno letadlo za 40) které navíc má dodělávat ne někdo kdo produkt prodává a má zněj nějaký profit, ale nějaká "komunita." Že akceptují to co je "protože nic jiného není." Já už unavený jsem a pomalu se dostávám do stavu kdy mi přestává vadit že nemám na PC žádné letadýlka. Už nejsem ochoten akceptovat že není žádný opravdový WW2 sim, jen je tu možnost létal s letadly z WW2, protože ani nic lepšího nedostanu. Tak nedostanu, budiž.
No jo, doba už je taková.Kam se podíváš samá Beta( tedy to ještě v tom lepším případě).Mně letadla také chybí a tak jsem se zatím vrátil k závodním simům.Pořídil jsem si Assetto Corsa a co by jsi řekl, zase Beta
Dobre, zhodneme sa na tom, ze su rozni ludia, rozne chute.
Pokial niekto chce Fw/[sem doplnte WWI alebo iny stroj] s vyzivnym obsahom, moze siahnut za hubicku po (300 rokov ) starom IL2/ [OFF, BOBII, trochu novsi ROF, ..., ...].
Pokial niekto chce pokrokovy Fw (v zmysle FM/DM, kvalite map, grafike, atd.), vytiahne stovku a kupi BOS.
Pokial niekto chce zazit, ake to je Fw nahodit, vzlietnut a bojovat s Ponikom, kupi DCS 190.
Ale pokial niekto chce, to z prveho, hento z druheho a tamto z tretieho, tak ma holt momentalne smolu. A bud to vsetko hodi za hlavu a pojde hrat nieco ine, alebo si proste najde v tom to svoje.
Este je tu jedna moznost - zalozit firmu a ukazat vsetkym ako sa to robi / zamestnat sa v takej firme a ukazat vsetkym ako sa to robi.
Fakt netusim, ako inak by ste si predstavovali (Farky, Horri) riesit aktualnu situaciu na poli bojovej simulacie. Takto to je, komplexnost rastie a firmy co chcu v tomto segmente zarobit, musia priniest vzdy nieco nove. Ci bude stacit len restart serie v podobe novej grafiky a FM/DM, jednej mapy a slabsej kampane, ukaze az uspech/neuspech BOSu. Kludne sa to moze stat, mozno to 777/1GS vsetkym ukazu, mozno skombinuju IL2 datadiskovy system s ROFackym/DCSkovym dokupovanim lietadiel a zoznu velky uspech.. bodaj by.
Add SepiaX: diki, samozrejme to platilo aj na vas chlapci proste vseobecne obdivujem ludi, ktori si vedia uzit na 110% to co im trh ponuka
Tak jak tu bídu tak pozoruju začíná mi docházet, že pokud se pro NÁS nestane zázrak a neobjeví se někdo jako tenhle:Chris Roberts, tak jsme i s celým novým, komplexním simulátorem WWII prostě v hajzlu.
Jediná snad šance je BOS pokud by se dál vyvíjel.(jak skromně a naivně doufám.)
Připadá mi že komunita kolem simů je podělaná strachy že ten žánr zanikne a proto je ochotná akceptovat cokoliv co jim vývojáři předhazují. Řeči typu "buďme rádi že nějaké simulátory ještě někdo dělá a musíme to brát tak jak to je" jsou pitomosti. Kolem vývojářů se chodí po špičkách a většinou se jim leze do ..., jen aby se náhodou nenaštvali a nenechali toho. Já totiž ani náhodou nevěřím, že lidi co prohlašují že jsou maximálně spokojeni by nepřivítali ten výživný obsah.
Farky, kazdy z nas veri v ten zmysluplnejsi obsah, ze pride. Keby to ale bolo pre vyvojarov take jednoduche a take zaujimave ($$$), tak by sa do toho uz urcite pustili.
Proč by to dělali, když všude na fórech čtou jak to lidem bohatě stačí. Jednoduchý to samozřejmě je - když to zvládnou amatéři, oni by měli taky. Může se tu opakovat dokola že to zvýší náklady. Jaké náklady má takový amatér z řad komunity co to pak dodělává za ně? Minimální (jen čas).
Uvidime ako bude na tom BOS so svojou kampanou, ale aj tam to bude asi len seria nespojitych misii, teda ziadna kariera (podla ofic. vyhlasenia).
Ano, vypadá to tak. A jsem z toho přiznám se dost vyděšený.
Ale DCS WWII stále neexistuje a původní tvůrce RRG naneštěstí zanikl (a kickstarter nic nezaručuje) je bláhové domáhat se kampaní, map a já nevím čeho dalšího u něčeho co vlastně nevzniklo.
Taky jsem několikrát psal, že uvidíme jak to dopadne. Vůbec ničeho se nedožaduju a zajíce budu sčítat až po honu, žádný strach. Jen jsem reagoval na řeči, že není třeba aby vývojáři tvořili obsah, vždyť komunita se o to postará.
Fakt netusim, ako inak by ste si predstavovali (Farky, Horri) riesit aktualnu situaciu na poli bojovej simulacie. Takto to je, komplexnost rastie a firmy co chcu v tomto segmente zarobit, musia priniest vzdy nieco nove.
Aktuální situace na poli bojové simulace je nejlepší za posledních deset patnáct let, vždyť se chystají dva kousky z WWII a minimálně jeden z nich vypadá velmi slibně. To ale přece neznamená že by ty simy nemohli být lepší.
Proč by museli všichni přicházet s něčím novým? Stačí poctivě udělaná hra co si vezme to nejlepší ze starých kousků. To je taky to jediné co bych chtěl. Žádné chytračení vývojářů, vymýšlení už vymyšleného a snaha nás oslnit revoluční myšlenkou. Je to spíš na delší pokec u flašky Jacka Danielse, nedokážu to asi jen tak jednoduše popsat.
Ale pokial niekto chce, to z prveho, hento z druheho a tamto z tretieho, tak ma holt momentalne smolu. A bud to vsetko hodi za hlavu a pojde hrat nieco ine, alebo si proste najde v tom to svoje.
Já přece netvrdím že je všechno špatně a že si stávající simy neužívám (užívám, na 110%). Dokážu se i po těch letech hraní u lítání zaseknout dlouho do noci (i když teď mi herní čas hodně polyká WitP-AE). Jenže současně vím, že bych si to lítání mohl užívat mnohem víc kdyby nebyli vývojáři tak líní (pardon, chtěl jsem napsat "kdyby měli víc peněz na vývoj" ).
HC letecké simy umírají minimálně 10 let. Takže si myslím, že minimálně dalších 10 let ještě umírat budou ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Kazdopadne som si osobne nikdy nemyslel, ze by simy boli nejak na skapatie. ale je to tak, urcita cast komunity nad tym 'omdlieva' uz viac ako 10 rokov - na SIMHQ bola roku 2000 zverejnena debata s nazvom ARE SIMS DEAD? no a ako si uz Farky napisal, tesia sa furt skvelemu zdraviu
Este raz zopakujem, ze som rad, ze su tu stale ludia co si tie simy dokazu uzit a tym aj motivovat ostatnych k ich hraniu. Kedze nalada byva nakazliva, tak pozitivny ohlas na nete/forach moze spravit divy (a obratene).
Vela v tom zohrava aj zmena vkusu a volneho casu. Pred par rokmi by som neviem co dal za DCS 51 a offline kampane sli uplne mimo mna. A dnes mam rozohratu kampan v starom IL2 a DCS 51 som tak akorat raz nahodil a par krat rozbil
PS: Saburo, takze nemozem sluzit tretim nazorom v rozlusknuti toho oriesku, ci je DCS 'WWII' hratelne alebo nie. Zatial mame jedno nie a jedno ano
Krev vykašlávám já.
Neboť kromě BOS by se mohl ještě rozvíjet zmetek,ale bez ofiko podpory, no nevím. Jestliže vyrobit kokpit, do zmíněného, trvá přibližně 1 rok, tak kluci kteří jej vyvíjejí z nadšení a zadara, tak Ti by na tom museli strávit život. Neboť předpokládám že musí taky chodit sem tam do práce.
A WT? no nevím kam spěje když tam pustili poblblé myšokvedlače a střílí po Tobě neviditelný tank (jako ve WoT). Nic z těhto simů a radoby simů jsem prozatím nezatratil, ale jest to bííííída. A CHris nikde.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.