Opitz napsal:
zatím se ale "bobek" neprobírá, naopak upadá do stále brutálnějšího komatu... takže čistě teoreticky se to, co si přeješ, vůbec nestane. a víš proč? protože se nepíše rok 2001... Prozatím ROF zákazníky neztrácí, ale i díky neschopnosti týmu KLOD, je získává.
A jak jsem tu napsal už několikrát - nejde jen o samotnou hru a její složitost - jde o způsob podnikání. 777 prostě zatím nemají mafiánského sponzora, který by jim to šestileté nicnedělání platil.
Btw. nevěřím, že se KLOD někdy dostane na úroveň IL2 v roce 2002... never ever...
co si přeju je něco úplně jiného, ale i tak - nestraš! :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jinak podle mě ted studio777 propáslo šanci ... kdyby měli v záloze připravený modely 2W letadel a vypustili do světa demo po Olegově paskvilu, tak přetáhnou většinu IL hráčů včetně mě , klído bych jim přispíval na vývoj , pač už předvedlí , že umí .
Jinak Rof mám a i nainstalovaný dokonce , ale nehraji ho nezaujal mě tolik kolik jsme očekával. Je pěkný , určitě více realistický něž IL, ale nenabízí tolik zábavy jako IL.
Kluci z 777 by se měli odprostit od 1W a udělat konečně "pořadný sim"
pokud se chtějí udržet si myslím
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
Zdravím pánové.
Když tak čtu tuto diskuzi, jeden by nabyl dojmu, že simulovat WWII letadla je téměř nemožné a jediný kdo to jakž takž kdy zvládal byl Il2 a dnes CloD. Globálně vzato - když někdo naprogramuje dobrý fyzikální model pro letadla alias flight model, je úplně jedno jestli v něm bude počítat hadraplány z WWI nebo 4 motoráky z WWII. Fyzikální zákony platí pro všechny stejně. Nasimulovat různé systémy v letadle, jejich poškození, vliv poškození na FM, komprese řízení, vliv spuštěných podvozků, klapek, háků, podvěšených bomb, zbraňové systémy, různou munici a všechno možné co tu kdo zmiňoval uměly některé simulátory (jiné než IL2) už více než před deseti lety a tyto simy byly programovány pár jednotlivci. Není to žádná specialita 21. století a není na to potřeba tým tuctu lidí. Neznám sice RoF tak detailně, lítám ho sporadicky, ale v zásadě nevidím důvod proč by jeho engine nemohl simulovat letadla z WWII. Je to imho hlavně otázka času udělat všechny ty modely letadel a kokpity, nakódovat všechny systémy - to zabere určitě moře času a to je pro malý developerský tým asi ten největší oříšek - čas. Nikoliv neschopnost. Kéž by se do WWII jednou pustili.
@Opitz, ktery tak hezky rozdelil lidi na ty co nepochopili a ty co pochopili, a Schmouddlu, ktery konstatoval ocividne a pak mi pripsal neco, co jsem nenapsal.
Klod je momentalne ve velmi spatnem stavu a proto jsem nekoupil. Jednoduche. Zaradi me to do skupiny tech, co pochopili?
Ja nehodnotim ila dnesnimi meritky a nebudu hodnotit RoF za deset let s tim, jako by budouci technologie a postupy existovaly uz ted. To proste nema smysl. Ale nekdo jiny to urcite udela, soude podle dnesni diskuse.
j4ck41 napsal:
proste si myslim, ze jednoznacne tvrdit ze neco je jednodussi a neco slozitejsi kdyz a - neni zkusenost, b - nejsou informace neni uplne nejstastnejsi
imho poslední cca 3 miliony let lidstvo celkem naivně, oto však s větší pravidelností a zarputilostí přechází od věcí jednodušších ke složitějším Pravda, lze s úspěchem polemizovat, zda-li je Spitfire vhodnějším bojovým nástrojem, nežli pazourek, složitějším je však zcela určitě
mno Fuci obavam se ze jsi uplne presne nepochopil o cem jsem mluvil ... ja nijak nezpochybnuju to ze WWI letadla jsou jednodusii nez WWII ... ja mluvim o vyrobe techto letadel do hry
ono totiz ne vzdy co jednoduche vypada pak je jednoduche i ve skutecnosti
WT_Schmouddle napsal:
...
Jeden podstatný rozdíl tu je už teď. Zatímco IL2 chyběly základní fíčury hned odzačátku (přičemž minimálně s vydáním PF těch nedodělků spíš přibylo, než ubylo a addony řešily hlavně nová letadla než opravy starých chy tak ROF zatím vypadá docela komplexně a se vší úctou k Olegovi je vidět, že jak vývojáři po technické, tak vydavatel po obchodní stránce mají mnohem, mnohem širší horizonty než kdy měl padlý guru WWII simulace.
O komunikaci s komunitou vůbec nemluvě, to je nebe a kozy.
Šmudlo, i ty ztrácícš soudnost ?? Uvědom si, v jaké době vyšel šturm a s čím vším novým přišel a co vše v té době adekvátní simy uměly.
Já žádnou soudnost neztrácím a nikdy jsem netvrdil, že uvedení Šturma nebylo převratem v simech, to se tady o mě otíráš zbytečně.
Ale ad základní fíčury:
- porovnej tutorial v ROF a ve Sturmu v době jejich vydání
- porovnej quick mise a free flight
- porovnej system onlinu Sturma a ROF (hlavně ve smyslu AI v DF serverch).
Ad PF, o tom jsem se tady už několikrát vyjadřoval. PF byla první ukázka toho, co se nám od Olega a jeho teamu bude dostávat, a ano, vím, že to nebyl Oleg kdo většinu času vedl vývoj PFka, ale Oleg ho nakonec vydal, takže zodpovědnost je na něm.
Statické lodě v DFkách, absence katapultů, příšerný DM lodí, chybějící mapy základních konfliktů (Šalamounovy ostrovy), neschopnost vyřešit problém s torpédovými letadly a obecně Grummanem (mimochodem, oni se Grummanu vůbec nezeptali, měli jeho obchodní jméno kdesi v prezentaci, cože je no-no a po zásluze dostalli přes prsty)....to byl produkt...
Prostě na Olegově produktech je vidět, že se nikdo moc nezamýšlel nad tím, jestlli to půjde hrát a bude to uvěřitelné.
A proto tvrdím, že Jason a spol to mají v hlavě srovnané mnohem líp než to kdy měl Oleg a jeho team.
A stran tvých poznámek o tom, že většina lidí tady má Šturma koupeného se musím smát. Známá jména, možná, ale dáš ruku do ohně i za těch zbývajících 1700 lidí tady registrovaných? Já tedy rozhodně ne.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
1stCL_Fucida napsal:
imho poslední cca 3 miliony let lidstvo celkem naivně, oto však s větší pravidelností a zarputilostí přechází od věcí jednodušších ke složitějším Pravda, lze s úspěchem polemizovat, zda-li je Spitfire vhodnějším bojovým nástrojem, nežli pazourek, složitějším je však zcela určitě
No mezi náma, řekl bych, že pro většinu lidí by se naštípání pazourku do použitelného nástroje obtížností rovnalo stavbě Spitfira.
LesniHU napsal:
@Opitz, ktery tak hezky rozdelil lidi na ty co nepochopili a ty co pochopili, a Schmouddlu, ktery konstatoval ocividne a pak mi pripsal neco, co jsem nenapsal.
Klod je momentalne ve velmi spatnem stavu a proto jsem nekoupil. Jednoduche. Zaradi me to do skupiny tech, co pochopili?
Ja nehodnotim ila dnesnimi meritky a nebudu hodnotit RoF za deset let s tim, jako by budouci technologie a postupy existovaly uz ted. To proste nema smysl. Ale nekdo jiny to urcite udela, soude podle dnesni diskuse.
Konstatovat očividné mělo smysl. Ovšem zajímalo by mne, co jsem Ti připsal, cos nenapsal....
Ohledně toho, že někdo přijde a bude hodnotit co ROF nemělo a mělo mít.
Pokud narážíš na Opitze tak já mám naopak pocit, že posledních pár stránek se nese v porovnání obchodního, komunikačního a vývojového modelu ROF a ILa/CLoDa, ne?
Konstatoval, že nám Oleg lhal, co je a není ve šturmu možné, popřípadě konstatoval, že Oleg ožehavé věci odkládal na nikdy (klasicky AI v DF, implementace 6DOF, jiné zvuky motorů) a také konstatoval, že modeři Olega chytli na švestkách.
Protože nebýt neschopnosti Olega naslouchat přáním komunity se do šturma začali navážet jiní lidé a dali zbytku to, co Oleg tvrdil že nejde/nemá na to čas.
Tady je ten obrovský rozdíl mezi IL2 a ROF. V přístupu vývojáře/producenta.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 31-05-2011 10:10
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
313_123 napsal:
ne že bych nějak rozuměl programování
ale troufám si tvrdit
il2sturmovik l.p. 2001 - nějaký engine nějaký roky nějaký práce - l.p. il2 clod
to semé u rofu
dejme tomu l.p. 2010 rof nákaverze atd - 2015 rof ww2
kde je problem ???
je o tom potřeba psát slohovou práci ???
je potřeba teorticky dokázat, že to chlapci z 777 v žádným případě nezvládnou ???
není, není, není
diskuze o hovnu
tak utřít prdrel a běžte rači na pivo
opice je geroj ten si může dát i dvanáctku :)
hele, numero, a cože budem lítat těch 4-10let, než 777 vydaj éra z WWII ?? nebo místo toho pudem na pívo ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Schmouddle napsal:
...
Jeden podstatný rozdíl tu je už teď. Zatímco IL2 chyběly základní fíčury hned odzačátku (přičemž minimálně s vydáním PF těch nedodělků spíš přibylo, než ubylo a addony řešily hlavně nová letadla než opravy starých chyb) tak ROF zatím vypadá docela komplexně a se vší úctou k Olegovi je vidět, že jak vývojáři po technické, tak vydavatel po obchodní stránce mají mnohem, mnohem širší horizonty než kdy měl padlý guru WWII simulace.
O komunikaci s komunitou vůbec nemluvě, to je nebe a kozy.
Šmudlo, i ty ztrácícš soudnost ?? Uvědom si, v jaké době vyšel šturm a s čím vším novým přišel a co vše v té době adekvátní simy uměly.
Já žádnou soudnost neztrácím a nikdy jsem netvrdil, že uvedení Šturma nebylo převratem v simech, to se tady o mě otíráš zbytečně.
Ale ad základní fíčury:
- porovnej tutorial v ROF a ve Sturmu v době jejich vydání
- porovnej quick mise a free flight
- porovnej system onlinu Sturma a ROF (hlavně ve smyslu AI v DF serverch).
Ad PF, o tom jsem se tady už několikrát vyjadřoval. PF byla první ukázka toho, co se nám od Olega a jeho teamu bude dostávat, a ano, vím, že to nebyl Oleg kdo většinu času vedl vývoj PFka, ale Oleg ho nakonec vydal, takže zodpovědnost je na něm.
Statické lodě v DFkách, absence katapultů, příšerný DM lodí, chybějící mapy základních konfliktů (Šalamounovy ostrovy), neschopnost vyřešit problém s torpédovými letadly a obecně Grummanem (mimochodem, oni se Grummanu vůbec nezeptali, měli jeho obchodní jméno kdesi v prezentaci, cože je no-no a po zásluze dostalli přes prsty)....to byl produkt...
Prostě na Olegově produktech je vidět, že se nikdo moc nezamýšlel nad tím, jestlli to půjde hrát a bude to uvěřitelné.
A proto tvrdím, že Jason a spol to mají v hlavě srovnané mnohem líp než to kdy měl Oleg a jeho team.
A stran tvých poznámek o tom, že většina lidí tady má Šturma koupeného se musím smát. Známá jména, možná, ale dáš ruku do ohně i za těch zbývajících 1700 lidí tady registrovaných? Já tedy rozhodně ne.:)
Jeden podstatný rozdíl tu je už teď. Zatímco IL2 chyběly základní fíčury hned odzačátku
tohle jsou tvoje slova...
Šturm v době vydání měl standardní věci, co měly simy té doby. Plus navíc daleko lepší grafiku, model poškození, efekty a především jinou frontu / jiná letadla...
To, že jiný sim (RoF) po deseti letech má něco "nového", je tak nějak samozřejmé. Tedy chybí tomu nějaký příběh s dynamickou kampaní, co by hráče vtáhnul do děje a po čem tito hráči tak urputně volají (nebo aspoň pár z nich), ale to tu nebude asi ještě hodně dlouho u žádného leteckého simu...
A že to v 777 mají v hlavě srovnané - ano, jsou to myslící lidi a hlavně mají z čeho brát, umějí se poučit z úspěchů a i chyb jiných. Je to důležité (a pro hráče prospěšné) ale ono je přeci jen jednodušší nějakým způsobem "navázat" na něco než něco tvořit zhola od začátku. A přesto hoši stále ještě nemají (vy nemáte) pořádnou kampaň. Ač po ní voláte od dob vypuštění šturma.
Ad 1700 lidí - hádej, proč jsem psal o "starých kozácích"... To, že tu je reglých skoro 2000 lidí, z nichž velká část se tu objevila jednou a pak již nikdy více... Ale za lidi, co lítaj šturma minimálně 5let, za ty bych přenechal výstřel do Fučiho padáku ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
LesniHU napsal:
@Opitz, ktery tak hezky rozdelil lidi na ty co nepochopili a ty co pochopili, a Schmouddlu, ktery konstatoval ocividne a pak mi pripsal neco, co jsem nenapsal.
Klod je momentalne ve velmi spatnem stavu a proto jsem nekoupil. Jednoduche. Zaradi me to do skupiny tech, co pochopili?
Ja nehodnotim ila dnesnimi meritky a nebudu hodnotit RoF za deset let s tim, jako by budouci technologie a postupy existovaly uz ted. To proste nema smysl. Ale nekdo jiny to urcite udela, soude podle dnesni diskuse.
Konstatovat očividné mělo smysl. Ovšem zajímalo by mne, co jsem Ti připsal, cos nenapsal....
Ohledně toho, že někdo přijde a bude hodnotit co ROF nemělo a mělo mít.
Já nevím a divím se, že si dovolíš být tak kategorický v hodnocení "ROF za deset let".
Protoze ja jsem nehodnotil RoF, ale komunitu. I kdyz to take neni presny vyraz. Spis jednotlivce. Nebo zdejsi vykecavani.
Me by se taky libilo mit vyvojare, co nasloucha, implementuje, atd. Uvidime, jak dlouho jim tenhle image vydrzi. Jednou totiz prijde doba, kdy bude komunita pozadovat vlastnosti, ktere proste nepujdou do existujiciho, jiz zastaraleho enginu implementovat (=za cenu vydani primereneho usili to nepujde). A pak jim to zacne spousta lidi vycitat.
Hoper napsal: Tedy chybí tomu nějaký příběh s dynamickou kampaní, co by hráče vtáhnul do děje a po čem tito hráči tak urputně volají (nebo aspoň pár z nich), ale to tu nebude asi ještě hodně dlouho u žádného leteckého simu...
kusuj, za 3 dny!! uvidime ... snad ... prosiiiiim
A že to v 777 mají v hlavě srovnané - ano, jsou to myslící lidi a hlavně mají z čeho brát, umějí se poučit z úspěchů a i chyb jiných. Je to důležité (a pro hráče prospěšné) ale ono je přeci jen jednodušší nějakým způsobem "navázat" na něco než něco tvořit zhola od začátku. A přesto hoši stále ještě nemají (vy nemáte) pořádnou kampaň. Ač po ní voláte od dob vypuštění šturma.
pravda po kampani se vola dlouho a oba produkty ji nemaj ... jenze zatimco 777 Studios poslechli co jejich zakaznici volaj a kampan by meli vydat behem par nasledujicich dni po necelych dvou letech o vydani hry, tak Olegovo boys urputne delaj ze nic neslysej a ac uplynula radka let a tym vydal zbrusu novou hru, tak na kampani ani nezacali pracovat
ale jedna poznamka ... Oleg taky nezacal na zeleny louce ... a zatimco jak rikas, jini se dokazali z jeho uspechu a chyb poucit, tak Oleg sam to nedokazal ... bohuzel
Jako já si hlavně myslím, že tady hraje svou temnou notu i troška závisti, ne? WW2 sim world je v hajzlu, snad jen díky UP3 se to mooožná bude moci ještě hrát, zatímco WW1 sim world radostně kvete.
Jako já chápu, že se někomu nemusí líbit lítat v pomalých, nestabilních érech, kde se každá chyba v dogfightu hned pozná - pánové, tam stačí jedna bojová zatáčka a víte, zda je protivník lama nebo zkušenej harcovník! A to je asi největší poklona FM v ROF.
Ale to co tu předpokládáte ohledně budoucnosti je výrazně ovlivněno vaší pokřivenou optikou, kterou jste získali díky zkušenostem s Oleg boys.
Oleg byl vždycky mimo, ale spoléhal se na tu armádu vlezdoprdelků, kteří bránili jeho nedodělanou práci nebo i jeho samotného. Jenomže za posledních 5 let, se mnohé změnilo. Celá IL2 komunita se zásadně změnila, všechny ostatní herní žánry udělali masivní skok kupředu, zatímco WW2 sim je tam, kde byl v roce 2001, jen s většími texturami(blikajícími). Možná v roce 2001 lidem nevadilo, že je nějaká hra takto zabugovaná, ale nelze dvakrát vstoupit do téže řeky. A už vůbec ne potom, co Oleg všude rozhlásil, jak ten jeho "sim" bude naprostá bomba, to nejlepší na světě, ve kterém se bude simulovat úplně všechno. Sorry, ale já ani po těch téměř třech měsících nemůžou pobrat, jak si mohli dovolit něco takového vůbec vydat a naprosto nechápu, co dělali těch dlouhých šest let... Asi se škrábali navzájem na vejcích...
A vzhledem k tomu, jak komunikují na banana foru (i absence komunikace je komunikací), je jasně vidět, že vše je stejné jako předtím. Vypadá to jakoby Oleg zase vládl v MG a sral na lidi, sral na to, co si lidi myslí, sral na jejich požadavky a přání. Nikdo neví, co přesně dělají, a když vydají patch, 3 ze 7 jsou spokojeni.
Já už se vážně nemůžu dočkat Public Bety té nové ROF kampaně a můžu vám říct, že budu stejně přísně posuzovat i tuto práci. Nejlepší ale je, že tuto masivní část hry, tento obrovský balvan, dostanou zákazníci ROFu skrze update. Nemusí nic platit a přitom tato kampaň může tu hru naprosto zásadně změnit.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Hoper napsal:
Šturm v době vydání měl standardní věci, co měly simy té doby. Plus navíc daleko lepší grafiku, model poškození, efekty a především jinou frontu / jiná letadla...
To, že jiný sim (RoF) po deseti letech má něco "nového", je tak nějak samozřejmé. Tedy chybí tomu nějaký příběh s dynamickou kampaní, co by hráče vtáhnul do děje a po čem tito hráči tak urputně volají (nebo aspoň pár z nich), ale to tu nebude asi ještě hodně dlouho u žádného leteckého simu...
A že to v 777 mají v hlavě srovnané - ano, jsou to myslící lidi a hlavně mají z čeho brát, umějí se poučit z úspěchů a i chyb jiných. Je to důležité (a pro hráče prospěšné) ale ono je přeci jen jednodušší nějakým způsobem "navázat" na něco než něco tvořit zhola od začátku. A přesto hoši stále ještě nemají (vy nemáte) pořádnou kampaň. Ač po ní voláte od dob vypuštění šturma.
Ad 1700 lidí - hádej, proč jsem psal o "starých kozácích"... To, že tu je reglých skoro 2000 lidí, z nichž velká část se tu objevila jednou a pak již nikdy více... Ale za lidi, co lítaj šturma minimálně 5let, za ty bych přenechal výstřel do Fučiho padáku
Šturm v době vydání měl grafiku srovnatelnou s WWII fighters z roku 1998 (hrál jsem je, sice jen Ardeny ale létalo a rozpadalo se to dost dobře) a neměl věci co měly simulátory čtyři roky před ním. Nebudeme tady opět omílat RBII, že?
Ale od pořádně kampaně v ROF máme nemálo screenů...a máme pochvalné leakované info betatesterů.
Já bych ten výstřel do Fučiho padáku nepřenechal ani u lildí co to lítají 5 let..
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Hoper napsal: Tedy chybí tomu nějaký příběh s dynamickou kampaní, co by hráče vtáhnul do děje a po čem tito hráči tak urputně volají (nebo aspoň pár z nich), ale to tu nebude asi ještě hodně dlouho u žádného leteckého simu...
kusuj, za 3 dny!! uvidime ... snad ... prosiiiiim
A že to v 777 mají v hlavě srovnané - ano, jsou to myslící lidi a hlavně mají z čeho brát, umějí se poučit z úspěchů a i chyb jiných. Je to důležité (a pro hráče prospěšné) ale ono je přeci jen jednodušší nějakým způsobem "navázat" na něco než něco tvořit zhola od začátku. A přesto hoši stále ještě nemají (vy nemáte) pořádnou kampaň. Ač po ní voláte od dob vypuštění šturma.
pravda po kampani se vola dlouho a oba produkty ji nemaj ... jenze zatimco 777 Studios poslechli co jejich zakaznici volaj a kampan by meli vydat behem par nasledujicich dni po necelych dvou letech o vydani hry, tak Olegovo boys urputne delaj ze nic neslysej a ac uplynula radka let a tym vydal zbrusu novou hru, tak na kampani ani nezacali pracovat
ale jedna poznamka ... Oleg taky nezacal na zeleny louce ... a zatimco jak rikas, jini se dokazali z jeho uspechu a chyb poucit, tak Oleg sam to nedokazal ... bohuzel
souhlas
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
LesniHU napsal:
Protoze ja jsem nehodnotil RoF, ale komunitu. I kdyz to take neni presny vyraz. Spis jednotlivce. Nebo zdejsi vykecavani.
Me by se taky libilo mit vyvojare, co nasloucha, implementuje, atd. Uvidime, jak dlouho jim tenhle image vydrzi. Jednou totiz prijde doba, kdy bude komunita pozadovat vlastnosti, ktere proste nepujdou do existujiciho, jiz zastaraleho enginu implementovat (=za cenu vydani primereneho usili to nepujde). A pak jim to zacne spousta lidi vycitat.
Tak v tom bychom se mohli shodnout.
Ovšem doposud vidím mezi těmi dvěma vývojáři jeden velký rozdíl. Oleg u části komunity ztratil krédo. Prostě mu nevěří, že to, co říká je alespoň trochu pravda. Kdežto 777, tam stále převládá důvěra.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
Opitz napsal:
Jako já si hlavně myslím, že tady hraje svou temnou notu i troška závisti, ne? WW2 sim world je v hajzlu, snad jen díky UP3 se to mooožná bude moci ještě hrát, zatímco WW1 sim world radostně kvete.
Jako já chápu, že se někomu nemusí líbit lítat v pomalých, nestabilních érech, kde se každá chyba v dogfightu hned pozná - pánové, tam stačí jedna bojová zatáčka a víte, zda je protivník lama nebo zkušenej harcovník! A to je asi největší poklona FM v ROF.
Ale to co tu předpokládáte ohledně budoucnosti je výrazně ovlivněno vaší pokřivenou optikou, kterou jste získali díky zkušenostem s Oleg boys.
Oleg byl vždycky mimo, ale spoléhal se na tu armádu vlezdoprdelků, kteří bránili jeho nedodělanou práci nebo i jeho samotného. Jenomže za posledních 5 let, se mnohé změnilo. Celá IL2 komunita se zásadně změnila, všechny ostatní herní žánry udělali masivní skok kupředu, zatímco WW2 sim je tam, kde byl v roce 2001, jen s většími texturami(blikajícími). Možná v roce 2001 lidem nevadilo, že je nějaká hra takto zabugovaná, ale nelze dvakrát vstoupit do téže řeky. A už vůbec ne potom, co Oleg všude rozhlásil, jak ten jeho "sim" bude naprostá bomba, to nejlepší na světě, ve kterém se bude simulovat úplně všechno. Sorry, ale já ani po těch téměř třech měsících nemůžou pobrat, jak si mohli dovolit něco takového vůbec vydat a naprosto nechápu, co dělali těch dlouhých šest let... Asi se škrábali navzájem na vejcích...
A vzhledem k tomu, jak komunikují na banana foru (i absence komunikace je komunikací), je jasně vidět, že vše je stejné jako předtím. Vypadá to jakoby Oleg zase vládl v MG a sral na lidi, sral na to, co si lidi myslí, sral na jejich požadavky a přání. Nikdo neví, co přesně dělají, a když vydají patch, 3 ze 7 jsou spokojeni.
Já už se vážně nemůžu dočkat Public Bety té nové ROF kampaně a můžu vám říct, že budu stejně přísně posuzovat i tuto práci. Nejlepší ale je, že tuto masivní část hry, tento obrovský balvan, dostanou zákazníci ROFu skrze update. Nemusí nic platit a přitom tato kampaň může tu hru naprosto zásadně změnit.
dle mého názoru je první věta blbost (doufám že i u ostatních), jinak po dlouhé době s čím by se dalo i +- souhlasit ;)
taky bych rád věděl, co jim trvalo tak dlouho :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Btw: WW2F měly skutečně povedenou grafiku, ale imho už původní Šturm ji v každém směru překonal. Taky byl o nějaké dva roky novější. Dodneška si jasně vzpomínám, jak jsem byl z grafiky Šturma u vytržení. Ostatně to i z WW2F, pak zase z MSFS a pak z ROFu. U CLODu mě samotná grafika nijak extra netento Ale líbí se mi klikatelný kokpit a engine management a pak to, že to umí vlastně vše (pesimisté mohou říkat, že nic), co uměl Šturm
Jason a stejně tak Loft jsou dosti "nereklamní" typy a co jsem tak párkrát zahlédl nedělá jim problém poslat otravy docela drsně do řiti. To je jistá naděje na zachování image.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.