October 04 2025 04:43:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
FK_Rychtyg
Od května 1938 disponovala Luftwaffe na území Rakouska, konkrétně tuším ve Vídni celkem cca 20 Fiaty C.R. 32 (JG 138), jak moc se ale zapojily do boje to nevím...Zamračený
 
1stCL_Fucida
Do boje samozřejmě nijak Úsměv V Ilovi je model CR 32 natolik strašnej, že hyzdit tím specku se mi nechce Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rampamcquak
ahoj,
chtěl bych se zaregistrovat za červené
s pozdravem rampamcquak
 
1stCL_pbarry
Pajda napsal:
a ještě podotknu, že unese 200kg bomb a téměř se na něm neprojevuje poškození do doby, až nakonec bouchne do gesichtu. Jen tak pro úplnost...

edit: ty bomby jsou OK, to si jen tak poplakávám nad dostupným modem na šmolíka



DMG model je možná spíš naopak. Protiletadlovej maxim ti ustreli kridylko, nebo prestreli rizeni jako nic.

He - 123 je rychlostně prakticky shodně s avií až do 3500m. Tam má avie lehce navrch a pak jde hodně dozadu a Henschel získává výhodu. Henschely tedy nebudou překračovat tuto hranici. To myslím můžu říct závazně.

Heinkely by vyhovovaly nejvíc, ovšem mají výše zmíněný bug.
Fiaty Cr.32 byly v návrhu, jsou správně pomalý a neohrabaný jenže... mají 2x12mm na motoru, což je naprosto ultimátní protipozemní zbraň a navíc jsou otřesně nedodělaný..
Cr.42 je pak o třídu výš než Henschel.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Hush
Hlasim se za BLUE
Upravil/a Hush dne 25-09-2010 17:54
 
1stCLKowalsky
Stihač blue
 
lochness
tak jestli je stale misto u blau bitevniku, tak si me tam Fuci pridej. Pokusim se byt co nejmensi pritezi
kogm.bluefile.cz/banner/ban_loch.jpg
 
606_Temp
Bylo by dobré sepsat nějak pravidla jak tahle akce bude fungovat. Ať se můžeme začít zařizovat a plánovat. Tyhle informace tu měli být už dávno.

Když pilot umře, tak co?

Když pilot neumře a vyskočí tak co?

Když pilot přistane na louce na svém územíi, tak co?

Když pilot přistane s poškozeným letadlem tak co?

Zásobování je k čemu dobré a jak má fungovat?



Už by bylo načase zeřejnit aspoň tyhle základní pravidla.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Tyhle údaje jsou imho důležité především pro štáb, ale poněkud méně důležité pro piloty. Oba štáby údaje mají k dispozici, byť jsou zatím ještě řekněme pracovní a ne finální.

Handicapy pilotů se předpokládám už měnit nebudou:
Nezraněn: 0 min. handicap
Zraněn: 30 min. handicap
Nezraněn na vlastním území: 60 min. handicap
Zraněn na vlastním území: 90 min. handicap
Zabit/zajat: 180 min. handicap

Opravy a vůbec logistika okolo letadel je výrazně složitější a ještě není v uveřejnitelné podobě.


Zveřejnění pravidel snad do poloviny října.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Temp
Oki, u nás to totiž neví asi ani štáb. A piloty zajímá jak to bude. Přece jen budou mít pauzu ani a ne štáb především.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Rosomák i Johan dostali aktualizovaná pravidla v pátek. Mám je i v odeslané poště, stejným mailem je dostali i Jiříček a Messík Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Max_FX
stale me nikdo nepripsal na soupisku k BLUE (Stuka) dekuji
 
BIVOY
Prosím o připsání do modrých , diky .
 
Sawe
modrá ( Valy ) díkMrknutí
 
1stCL_Fucida
Maxi, přihlaš se ve skrytým vláknu BLUE.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
606_Alllite
Zabit/zajat: 180 min. ? není to trochu moc ? polovina by stačila ...co se stane když se srazí letadla při pojíždění a piloti umřou, tak budu čekat 3 honinySmutný

Zraněn: 30 min. handicapMrknutí to je fér

Ja nevím stahnul bych tyhle časy aspon o 40% mělo by to být o lítaní a ne o čekání,, aby se pak ve vzduchu někdo potkal...


[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Hoper
technická ke Šmolíkovi - on mohl nést maximálně jen 1x stovku ? Nebo to je jen problém Šturma ?
v případě b) - bude se s tím něco dělat nebo holt červení mají smůlu ?

Tato nevýhoda by se dala kompenzovat možností házet osvětlující pšouky a modří by pak slíbili, že by se tohoto "záblesku" natolik lekli, že by zůstali na 1hodinu "štrozno"... :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Topper-Czech
O lítání to je, ale jde o akci, která poběží podstatně déle, než jeden večerní masomlejn, takže i čas na odskočení je potřeba Vyděšený
 
http://www.e-airport.wz.cz
311_Rampa
Prosím k RED:

311_Upír
 
olda Olde maly
Hoper napsal:
technická ke Šmolíkovi - on mohl nést maximálně jen 1x stovku ? Nebo to je jen problém Šturma ?
v případě Cool - bude se s tím něco dělat nebo holt červení mají smůlu ?


b - je správně. Maximální nosnost byla 600 kg. Standartně se však nosilo 500 kg. A proto červení maj smůlu. Jedině, že by do té doby vyšla 4.10 a v ní to bylo opraveno Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,193,510 návštěv