Chcem povedat to, ze ja a este jedna lama z jg1 s weapon modom mame vacsi problem zostrelit lietadlo ako s nemodovanou verziou sturma a preto je weapon mod pre mna "must have" ... uz si rozumieme? Uz na zaciatku som napisal, ze bez modov strielam (sprejujem) na 500m uspesne s akoukolvek oleg zbranou. S Josseho modom sa tato uspesnost vytratila a to ma potesilo! S josseho modom strielam len do vzdialenosti 200m a to mam co robit aby som trafil s tym rozhadzanym lietadlom od uplavu, alebo od samotnej davky. V nemodovanej verzii som ako na kolajnici. atd atd atd. Ak chcete data k zbraniam, tak ti mozem uploadnut. Trosku co to som uz vystrielal v zivote z roznych kalibrov od pistolovych a revolverovych az po gulometne. S kanonmy to je vsak horsie.
Upravil/a Adler dne 10-11-2009 20:18
Mě by jen zajímalo, jestli ten Jose mod nepřesnosti zbraní o které je tu řeč jen háže nějaké random data pro všechny letadla stejně, nebo jestli třeba bere v úvahu každé vlastnosti jedntotlivého stroje. Třeba takový Spitfire trpěl (teda na jisté manévry to bylo +) na prohýbání křídel a pak stříleli jeho zbraně šejdrem. naopak Fokáč je střeleckou platformou díky své váze a robustnosti ideální. Je každé letadlo od Joseho namodelované zvlášť, nebo se chová spit i fokáč stejně?
Protože jestli se oba chovaj stejně, tak to nemá verd pětikoruny a jestli je to pro každé letadlo zvlášť, tak by mě zajímalo podle čeho to tvořil.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Adler napsal:
Chcem povedat to, ze ja a este jedna lama z jg1 s weapon modom mame vacsi problem zostrelit lietadlo ako s nemodovanou verziou sturma a preto je weapon mod pre mna "must have" ... uz si rozumieme?
Nie, bohuzial si nerozumieme. Preco mas ako excelentny strelec vacsi problem zostrelit litadlo zbranami, ktore boli urobene silnejsimi? Chapem, ze ti ide predovsetkym o to, ze s UF_Josseho zbranami sa (v porovnani s originalmi) netriafa dobre na vacsie vzdialenosti (uvadzas 500m) a musis prist blizko, aby si lietadlo zostrelil. Je fakt, ze v skutocnosti sa WWII piloti museli priblizit na malu vzdialenost, aby sa bolo mozne poriadne trafit, tak sa to vsade uvadza a tak to je v spomienkach a knizkach pilotov. Ale precitaj si prosim moju argumentaciu nizsie, a snad pochopis, preco cely cas pisem, ze tento a podobne mody su odveci a hoci su popularne, nemozu sa dostat do oficialnej verzie hry, ak to ovsem myslime s realitou vazne...
Adler napsal:Uz na zaciatku som napisal, ze bez modov strielam (sprejujem) na 500m uspesne s akoukolvek oleg zbranou. S Josseho modom sa tato uspesnost vytratila a to ma potesilo! S josseho modom strielam len do vzdialenosti 200m a to mam co robit aby som trafil s tym rozhadzanym lietadlom od uplavu, alebo od samotnej davky. V nemodovanej verzii som ako na kolajnici. atd atd atd. Ak chcete data k zbraniam, tak ti mozem uploadnut. Trosku co to som uz vystrielal v zivote z roznych kalibrov od pistolovych a revolverovych az po gulometne. S kanonmy to je vsak horsie.
Ked som predtym pisal, ze si mozno prilsi dobry, vobec som to nemyslel ironicky, aby sme si rozumeli. Ty a kopec dalsich pilotov mate 'nastrielane' ovela ovela ale naozaj ovela viacej ako ktorykolvek realny pilot z druhej sv. vojny. Nemusim dufam vysvetlovat, preco to tak je. Faktom je, ze vacsina online hracov, hoci aj tych priemernych ako som ja, su daleko lepsi a skusenejsi strelci ako drviva vacsina realnych pilotov. Bez ohladu na to, ako sa zbran sprava v realite a ako to je v hre (pricom si myslim, ze balistika a podobne veci su v Ilovi zvladnute velmi dobre a pre zaciatocnika je velmi narocne nieco trafit), musis sa skratka naucit, ako a kam to lieta a treningom sa da dosiahnut, ze je z teba dobry strelec, t.j vies ako predsadit na aku vzdialenost a kam napasovat zameriavac aby to dostal. My virtualni piloti mame tych prilezitosti k strelbe ovela viacej ako skutocni vojnovi piiloti a tiez mame kopec municie zadarmo.
1. Povedzme, ze zbrane v originalnom Sturmoviku su namodelovane minimalne obstojne. Su tam nejake drobnosti, ale momentalny stav je vdaka serii patchov celkovo prijatelny. Stale sa najdu ludia, ktori si nenechaju vysvetlit, ze .50 alebo Bredy su v kontexte hry v poriadku, ale vacsina ludi nema pocit, ze je daco nejak velmi zle. Teraz hovorim o vsetkych vlastnostiach zbrani, cize kadencia, sila naboja, kinetika a balistika strely, ucinny dosah a podobne... Skutocnost je taka, ze kazda jedna vlastnost je v celkovom kontexte slusne vyladena a zodpoveda skutocnym datam z testov. Cize nie youtube videa alebo subjektivny pocit, ale tabulka s cisalmi. Kazda jedna zbran v hre bola namodelovana tak, aby tymito vlastnostami zodpovedala skutocnosti a zaroven aby bol zachovany pomer jednotlivych vlastnosti zbrani voci sebe. Su tam nejake chybicky alebo nejasnosti, ale nejde o nic dramaticke.
2. S tymito zbranami sme sa ako virtualni piloti naucili strielat. Skutocny pilot nemusel riesit take velke mnozstvo zbrani, ktore mame v hre k dispozicii my. Zvladol tie svoje a tymi vedel alebo nevedel strielat. Boli aj piloti, ktori dokazali strielat na velke vzdialenosti ako to popisujes ty. Chce to len talent a trening. Tych pripadov, kedy doslo k zostrelu na vacsie vzdialenosti bolo zdokumentovanych pomerne vela... Takisto my v hre mame predpoklady naucit sa strielat z danej zbrane a treningom sa stat nechutne presnym. Mame to ovela lahsie, kedze nam nejde o skutocne zivoty a mame viac prilezitosti na trening. Co nas naopak znevyhodnuje je, ze musis zvladnut velke mnozstvo zbrani, pretoze lietame za vsetky mozne narodnosti.
3. UF_Josseho mod podla vsetkeho meni ucinny dosah zbrani spolu s dalsimi parametrami na take, ktore sice stazuju strelbu na dialku a tiez tusim pomenil kadencie a paskovanie municie (vie vobec niekto, co vsetko tam je upravovane??), a nepochybujem, ze to robil s dobrym umyslom a urcite niektore veci uviedol na pravu mieru, predovsetkym paskovanie API municie. Co vsak dosiahol je, ze zmenil korektne parametre, ktore som popisal v bode 1 a tiez zvysil ucinnost zbrani (zbytocne), takze niekomu sa paci, ze dosiahne lahsie zostrel, tebe sa paci, ze nemozes sprejovat, ale cely ten mod sa nezaklada na realnom zaklade. A to hovorim iba o ucinnosti zbrani, efekty ako dym za .50 stopovkami a cirkusovu farbu trasiriek radsej ani nespominam. Tie realne zbrane v pohode zostrelili lietadlo na 500 metrov, ak si vedel strielat. Nie je dovod upravovat parametre, ktore su historicky korektne. Josse napriklad zmenil kadenciu Bredy z 525 na 575 rpm, pricom nevie, preco bola nastavena priemerna hodnota (ako odbornik urcite vies, preco mala BS monotvana do talianskych lietadiel premenlivu rof...) a pridal samozrejme API municiu takze uz nemusis pizlikat Spitfajra pol minuty ale po jednej davke dymi a ide dole. Je to mozno prijemne pre piloota Macchiny, ale nie realne. Takze cely UF_Josse Weapon mod je nie MUST HAVE ale skor NO FUCKING WAY, MATE!
K tomu, co pisal Kukulo: Je to tak nejak, ludia v tejto komunite su narocni a rozmaznani, ja to chapem, pretoze nie kazdy vie, kolko prace za tym vsetkym je, ak sa ma cosi robit poriadne. Dalsi problem je - presne ako Kukulo pise, ze vacsina MODov sa skratka neda pouzit v oficialnej verzii hry, pretoze nesplnaju zakladne technicke kriteria. Pisal som viacerym autorom tych lepsich a kvalitnejsich modov, ci by svoju pracu nechceli zahrnut do oficialneho patchu. Samozrejme boli nadseni a suhlasili, poskytla sa im technicka podpora, ze ako a co treba spravit, aby bol projekt dokonceny. Ale castokrat ked zistili, kolko este treba spravit, kolko odflaknutych alebo ignorovanych casti treba prerobit alebo urobit poriadne, nechali to tak. Bohuzial, v DT su vsetci zaneprazdneni vlastnymi projektami a nie je cas dorabat po niekom... Na druhej strane, niektore veci sa daria a snad sa podari moj zamer dostat do ofiko verzie dobre urobene veci z moderskej komunity. Kazdopadne sa robi a spolupracuje, som zvedavy na reakcie na patch 4.10
Čau,
dotaz před infarktem z UP 1.8 !
5x stažené instalační souboury z různých míst, při testu se vždy objeví vadné soubory v ...hfx3do ....
Poradí někdo, kde je nezávadná instalace? (S přijatelnou rychlostí).
Díky, díky, díky, ................
Tajpan napsal:
Pristát na letisku, dotankovať, doplnit strelivo, opraviť poškodenie (rozumie sa len velmi lahké) a vzlietnuť znovu so boja!!!!
Nějak mi uniká smysl tohohle modu. Má to něco společného se statistikama na onlinu? Není jednodušší dát refly? Co do reality je to totéž...
pokud tento mod funguje i v koopu.....
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Robo, ty stale pises o ucinnosti nabojov a zbrani, ja pisem stale o tom, co ta strelba robi s lietadlom a preto ztazuje zamierenie. Ja lietam na weapon mode od prvych beta testov az do dnes a viem ako sa menil. Za seba mozem hovorit, ze urcite ma viac podobnosti s vypovedami pilotov z WW2 ako olegove sprejovacie zbrane. Paskovanie municie je nepodstatne v tomto pripade. Dolezite je to, ze ked spustis kanonadu na Fw190 zo 4 x 20 mm, tak ti to u olega ani nepohne lietadlom. V josseho mode ta to rozhadze a este aj rozptyl striel je namodelovany. Pokial je mi od josseho zname, tak ucinnost municie 20 mm a 30 mm nie je upravovana, len je upravene paskovanie, ktore nebolo uplne koser u olega. Zosilena ucinnost zbrani je myslim ciastocne u cal.50 a gulemetov ale zase treba dodat, ze strelba rozhadze lietadlo a teda tazko das presnu dlhu davku na jedno miesto ako u nemodovaneho sturma.
Aby bolo jasne, ja tu nepresviedcam daidalos team ani nikoho, ze UP je realisticka a standart je nerealisticky. Ja tvrdim, ze ked si mam moznost vybrat UP a standart, tak sa mi zda, ze UP ma blizsie k tomu, co napriklad ponuka Target Tobruk od TW a tam je to o dost narocnejsie s lietanim a strielanim.
Mne je uplne jedno, ci budem lietat na Daidalos IL2, alebo HaDeS IL2, dolezity je pre mna pristup ludi k modovaniu a hlavne to, aby finalny produkt bol zatvoreny k selfmodingu. Za toto lobujem v UP uz 6 mesiacov a som rad, ze sa UP ubera smerom k uzatvorenemu modu, alebo ak chces neoficialnemu patchu.
K tym zbraniam a FM a DM este tolko ... Josse, Kwiatek and spol. zverejnuju a konzultuju svoje zdroje s celou komunitou a ked ma niekto lepsie udaje, tak moze ich zverejnit a oni ich radi akceptuju, ak su co najpovodnejsie. 303_Kwiatek zverejnil vsetky grafy, ktore nasiel k vykonom strojov a dokonca urobil aj IL-2 Compare UP1.8, kde si mozete porovnat vykony tych strojov @ ktore su v UP ako nove buttony a olegovych povodnych. Ja osobne som loboval aj za to, aby sa nove stroje nedali pouzivat sucasne s olegovymi, to znamena, aby si si bud mohol zapnut sturma, len s novymi buttonmi, alebo len s olegovymi buttonmi, ale zatial som nic nedosiahol v tomto smere.
Dost ale rozpisovania, aj tak sa stale miname cielu. Na zaver len dodavam, ze keby som vedel ja modovat sturma, tak urcite urobim Adler Ultra Ueber Extrem Reality Hard Core Pack a ci by bol v skutocnosti realny je nepodstatne, lebo to je hra. Co je ale dolezite, ze aj samotny start lietadla by bol trosku umenie a ani vela k tomu netreba.
Drzim palce tebe Robo aj teamu Daidalos, ale aj Ultra Pack teamu, nech sa ten lepsi balicek presadi, ved konkurencia ozivuje trh, nie?
Upravil/a Adler dne 11-11-2009 13:38
Este doplnok k Wind, Turbulence modu ... v letke mam pilota (I/JG1_Foker), ktory lietal sutazne akrobaciu za mladych casov a dufam, ze sa nenahneva, ked tu budem teraz citovat jeho strucny a velmi sofistikovany popis uplavu za lietadlom ...
V reale sa uplav(turbulencie od vrtuloveho viru) prejavuje na 6 hodine pod lietadlom cca 5-15 stupnov v zavislosti na vzdialenosti od lietadla.Na cistej 6 a v jednej letovej hladine sa neprejavi, mozno iba keby ste mu lizali chvost. Je to dost neprijemne potriasanie lietadlom a zvysene sily do riadenia. Okamzita reakcia ako sa z neho dostat je ist mierne nad lietadlo pred vami.tu uz turbulencie nie su. Aspon v reale.
... zaroven je pravda, ze este nelietal na UP1.8 a teda sa nemohol vyjadrit, ci to co tam je, ma aspon trosku blizko k tomu, co nam opisal na fore. Takze som sam zvedavy, co na to povie, ked uz bude mat nainstalovanu Ultru a poleti za mnou
dotaz před infarktem z UP 1.8 !
5x stažené instalační souboury z různých míst, při testu se vždy objeví vadné
- taky se přidám a zároveň prosím,pokud máte někdo FUNGUJÍCI link z kteráho to jde BEZ chyb stáhnout - sem s ním !!!
Upravil/a tramp dne 11-11-2009 14:45
Adler napsal:
Robo, ty stale pises o ucinnosti nabojov a zbrani, ja pisem stale o tom, co ta strelba robi s lietadlom a preto ztazuje zamierenie.
Ale obaja hovorime o UF_Josse MODe, konkretne na margo tvojho poziadavku urobit ho sucastou ofiko hry, nie? Aj keby Josse urobil vsetko spravne a korektne s nestabilitou lietadiel ako palebnych platforiem (neviem posudit), tak to co som opisal do detailov vyssie staci, aby to nemohol by must have mod (viem posudit). Darmo jednu vec upravis k lepsiemu, ked dve dalsie rozhasis a zmenis k horsiemu, taky pocin jednoducho nemoze byt sucastou oficialnej hry, ako to pozadujes, a myslim, ze je po mojom proslednom prispevku zrejme, ze preco to tak je...
Adler napsal:Aby bolo jasne, ja tu nepresviedcam daidalos team ani nikoho, ze UP je realisticka a standart je nerealisticky. Ja tvrdim, ze ked si mam moznost vybrat UP a standart, tak sa mi zda, ze UP ma blizsie k tomu, co napriklad ponuka Target Tobruk od TW a tam je to o dost narocnejsie s lietanim a strielanim.
A o com sa bavime cely cas, o realite alebo o narocnosti hry? Pre mna tieto dve veci tak celkom nesuvisia... Ale ked tak citam toto:
Adler napsal:Dost ale rozpisovania, aj tak sa stale miname cielu. Na zaver len dodavam, ze keby som vedel ja modovat sturma, tak urcite urobim Adler Ultra Ueber Extrem Reality Hard Core Pack a ci by bol v skutocnosti realny je nepodstatne, lebo to je hra. Co je ale dolezite, ze aj samotny start lietadla by bol trosku umenie a ani vela k tomu netreba.
Este ze nevies modovat sturma a iba o tom kecas Ak chces mat zo sturmovika pre teba narocnu nerealisticku hru, doporucujem zapnut si arcade mod, vypnut monitor a hrat len podla sluchu
S turbulenciami suhlasim a opat pisem, ze sa na tom pracuje. Ale aby ten Zloyov mod nebol odveci ako je teraz, je potrebne urobit dalsie zmeny. Jedine, co pisem, su argumenty, ze preco sa mody, ktore si rozpisal nedaju zoficialnit v podobe, v akej su teraz.
Adler a Robo,
i když to tak na první pohled nevypadá tak celkem plodná diskuse. Jen závěrečná shoda a kompromis trošku chybí, ale neva vzájemná výměna názorů je vždy k něčemu dobrá
XXX_Dazz napsal:
Adler a Robo,
i když to tak na první pohled nevypadá tak celkem plodná diskuse. Jen závěrečná shoda a kompromis trošku chybí, ale neva vzájemná výměna názorů je vždy k něčemu dobrá
Dazzi, nepolemizuji, jen to používám jako návaznost.
Robo to vyslovil naprosto jasně. Ono nejde o to, že je vylepšování ILa špatné. Opak je pravdou. Jde o to, jakým způsobem je to prováděno. Převažuje subjektivita autorů, jejich úzký pohled na věc a nedotaženost. A tohle všechno se pak vhodí do hrnce, zamíchá a vycházejí z toho pseudo výtvory jako AAA a UI. Adlerův pohled a nemyslímn to osobně se mě jeví jako pohled člověka držícím vařečku u toho hrnce. Jak to již Robo řekl, IL je přílíš složítá věc a jeho vylepšení vyžaduje mnoho času týmu spolupracujících lidí a nezlobte se na mě, ale to u modování jaksi já nevidím.
XXX_Dazz napsal:
Adler a Robo,
i když to tak na první pohled nevypadá tak celkem plodná diskuse. Jen závěrečná shoda a kompromis trošku chybí, ale neva vzájemná výměna názorů je vždy k něčemu dobrá
Praveze vypada, asi by sme ani jeden nestracali cas tukanim do klavesnice, keby sme si nemysleli, ze to k niecomu bude. Ja Adlerov nazor respektujem a viem, ze on moj tiez. Kosnenzus je dost mozny, kedze napriek odlisnostiam nam, zda sa, ide o jednu a tu istu vec. Problem je, ze nie vzdy sa da urobit kompromis a treba sa rozhodnut medzi dvoma moznostami.
K tym zbraniam a FM a DM este tolko ... Josse, Kwiatek and spol. zverejnuju a konzultuju svoje zdroje s celou komunitou a ked ma niekto lepsie udaje, tak moze ich zverejnit a oni ich radi akceptuju, ak su co najpovodnejsie. 303_Kwiatek zverejnil vsetky grafy, ktore nasiel k vykonom strojov a dokonca urobil aj IL-2 Compare UP1.8, kde si mozete porovnat vykony tych strojov @ ktore su v UP ako nove buttony a olegovych povodnych.
A kde to jejich il2Compare UP1.8 najdu? iděl jsem, že z něj Kwiatek dělá screenshoty, ale na stáhnutí jsem ho nenašel.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
no to ja mam iny problem, mam na C disku malo meista a ked sa mi to rozbaluje na uvod do tempu tak s ami to tam nevojde to da s anejako zmenit to miesto predinstalacneho rozbalovania? mam ten exe subort z torrentov stiahnuty
@Adler:
-il2 taky pocita kazdy zasah jednotlive a (mimo jine) pres jeho energii a taky "zna" nosniky a podobne, alespon u novejsich letadel.
-kdybychom meli brat videa na internetu jako neco smerodatneho, museli bychom dojit k nazoru, ze kazda jizda na skateboardu konci rozbitim huby. Podobne jako kazda pratka strelba na letadlo konci jeho sestrelenim (sestrelenim?). To je proste vyberovy jev, k dispozici jsou jen ty nejlakavejsi zabery.
-Kwiatek, to je ten co ted pred par hodinami argumentoval o FM I16t5 s pomoci uplne spatnych cisel, aniz by si to vyzkousel za letu? To me zrovna duverou nenaplnuje.
606_Tempik napsal:
Kwiatek si nadupal spitfiry za to, že mohl Hadesovi nadupat fokáče
Taky mi jeho argumenty nesedí. Mít víc času na flejmy, tak se tam i rozepíšu...
Mám tomu rozumět tak, že teďka lítají na online Spity s 88-kama v křídlech ?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.