DCS WWII
|
Hoper |
Přidané 09-06-2014 12:15
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
s evropskýma velkýma městama ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
saldy |
Přidané 09-06-2014 13:11
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
5 hodin let a 30s souboj, o tomhle je DCSww2, čeká tu snad někdo něco jinýho? No a ještě se do toho pak prolítne nějakej pošuk(třeba saldy) s bezbolestnou, rychlostí 850kmh. Chce to prostě pořádnou mapu i na úkor grafiky, už ať se na tu grafiku všichni vykašlou, ale prostě PLOCHU a AI bombry, hodně bombrů. To je to relativní minimum na kterém dokážou udělat jakous takous představu bojové operace. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 09-06-2014 13:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
To je jasne Horri, ze by to bolo velkolepe. Urcite by to bolo este velkolepejsie keby to bolo v ramci online kampane trvajucej povedzme 2-3 roky, s nemoznostou zrychlit cas a na jeden zivot
Podla mna, vzhladom na sucastne moznosti, bude o uplne inom zazitku aj napr. lietat ako pilot JV44 na Dore a chranit pristavajuce (AI) Svalbiny pred dotierajucimi Ponikmi a naopak.
Mapa europy, B17 atd. bude len bonus k tomu
Btw zaradenie wbirdov je mozne urcite hladat aj v rychlosti ich spracovania do dcs sveta, v porovnani s modernou. Kdesi som to cital a dava mi to zmysel. Urobit spickovu F18 je holt ine kafe ako taku P51.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-06-2014 13:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No potřebuješ je mít stejně detailní v osmitisících? Nebo na 20 kilometrů? Mi neříkej že je mimo dnešní možnosti měnit detaily v běhu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 09-06-2014 14:32
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
No potřebuješ je mít stejně detailní v osmitisících? Nebo na 20 kilometrů? Mi neříkej že je mimo dnešní možnosti měnit detaily v běhu.
no já ne :) (jen by asi byl zajímavý matematický ořech, jak dělat zobrazení města z výšky 8tis z bombového zaměřovače - leda zase přepnout na "vyříznutý detail"
mapa starého Krymu fungovala (ne však čmoudíky na ní), ale Krym byl asi tak 20x menší, než ta Evropa
a možná se vývojářům nechce do té badatelské části práce, kdy musejí hledat mapové podklady ze 40tých let :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 09-06-2014 14:37
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
S manuálem pro FW se tenpáncomunemůžupřijítnajméno tasil už minimálně před měsícem :)
Nepsal, jestli rozšířili tým ? Nebo jak to chtějí zvládnout ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 09-06-2014 14:49
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Přeci v podstatě jakýkoli program, který ukazuje 3D krajinu, nemá nikdy celou mapu v paměti. Vždy se načítá nějaké přiměřené okolí místa, kde je kamera. Dělá to i CloD, ROF a BOS. Změna detailu se vzdáleností je taky osahaná věc. To je ten LOD (level of detail). Třeba v CloDu je ten přechod z 2D textury na 3D objekty domů znát velmi hezky a pak to zaostřování (změna detailu) je tam taky velmi dobře viditelná. Tedy nejde o techniku načítání a zobrazování, ta je zvládnutá. Náročnost té mapy je spíš v jejím rozsahu a pracnosti. On každý kilometr čtverečný něco stojí.
@Bf 109K za 120k USD mě nijak nepřekvapuje. A předpokládám, že ani pro ED to není nic překvapivého nebo závratného. Od začátku bylo jasné, že KickStarter je jen příspěvek na Ilju. Že to nemůže pokrýt v zásadě nic víc.
Že to Ilja dokonale zvoře, to sice mnozí tušili, někteří přímo hmatatelně věděli. Já se toho tak trochu bál, ale v duchu jsem si říkal, že přeci nemůže být takový vůl, aby to zvoral znovu. Upozorněním na to že se pletu byl již průběh toho KS, když začal veřejně probírat ty svoje vize. To bylo hrozný. Nicméně bych řekl, že asi přímo nezvoral práci na těch letadlech, že ty výsledky ještě uvidíme a budou dobrý. Že to spíš zazdil manažersky. Že nasliboval někde nějaký termíny a ceny a ona to pak nebyla pravda. Těch svých 120 USD ale nelituju. Nakonec z toho snad něco bude.
Non est specifica
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-06-2014 15:50
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A kolik za práci na manuálu pro Fw-190 platí?
Jo a pozor, v DCS není Krym, kdyby to náhodou někdo nevěděl, Krym je opět Ruský. :-D
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-06-2014 16:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
WT_Horrido napsal:
A kolik za práci na manuálu pro Fw-190 platí?
Jo a pozor, v DCS není Krym, kdyby to náhodou někdo nevěděl, Krym je opět Ruský. :-D
Nic neplatí, to musíš dodat s 3D modelem
Upravil/a magot dne 09-06-2014 16:52
|
|
|
|
Farky |
Přidané 09-06-2014 16:51
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
313_Nevo napsal:
Naco by sa obtazovali s nejakym inym obsahom, ked ludom sa aj tak nezavdacis. Ludia su spokojni, ze si mozu kupit svoje oblubene stroje a zalietat si virtualne na nich.
Všichni nejsou spokojeni, ne všichni. Lidi se musejí spokojit s tím co je, což je rozdíl. Co by jim to udělalo vytvořit výživný obsah, když nástroje na to mají? Simulátoru by to přece neublížilo. Je to lenost vývojářů a minimální tlak ze strany zákazníků. Jsou letadla v DCS udělaná skvěle? Ano. Ale jako celek to může být mnohem lepší.
313_Nevo napsal:
Nie kazdy sa dostane k pilotovaniu skutocneho napr. Mustanga. Taky clovek ma potom moznost si kupit jeho virtualnu napodobeninu a skusit si, ake to je, lietat taky wbird. V DCS dokonca s nim aj bojovat.
Nikto na trhu momentalne neponuka takuto moznost v kvalite spracovania DCS.
Saburo napsal:
Přesně tak, není tu lépe nasimulované druhoválečné letadlo než v DCSku Mustang.
Ona to není tak úplně pravda, letadla od A2A pro FSX se kvalitou minimálně vyrovnají DCS. Neumí to sice střílet, ale kdo chce lítat jen tak čistě pro radost s warbirdem žádný DCS WWII vůbec nepotřebuje. |
|
|
|
magot |
Přidané 09-06-2014 16:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Souhlas A2A je solidní. |
|
|
|
Baron |
Přidané 09-06-2014 19:13
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
A toto je zaujimave - reakcia E.D. ohladne penazi z kickstarteru.:
One item I can shed some light on is where the Kickstarter funds went. All of the funds have been spent and they helped develop the Bf-109, P-47, Me.262, Spitfire, and Normandy map. However, given the massive amount of work, those Kickstarter funds were only a drop in the bucket of what is needed to flesh out this project. The vast majority of funds needed to finance this project have and will continue to come from Eagle Dynamics (not Kickstarter). To give you a feel… just the Eagle Dynamics developed and funded flight model for the Bf-109K has already cost us about 120k USD (that does not include external model, cockpit model, cockpit systems, etc.). Developing such products is not cheap!
A tu je debata ohladne Ilju a ED:
http://simhq.com/...ost3964998
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 09-06-2014 19:17
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Ano to je reálné, ty peníze to nemohli pokrýt ... |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 10-06-2014 07:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Farky a teraz s prihliadnutim na to co postol Baron, si zober ze by teda sa pustili do vytvorenia vyzivneho obsahu. Kto by ten vyvojarsky team zaplatil?
Vsetky rozhodnutia ktore robia taketo mensie vyvojarske teamy su, podla mojho nazoru, vzdy s ohladom na rozpocet a rentabilitu.
A si zober, ze ako by mal ten obsah v konecnom dosledku vyzerat? Dynamicka kampan? Ludia budu frflat ze to nerespektuje historicke skutocnosti, alebo ze je to zasadene vo fiktivnom prostredi. Linearna kampan? Ludia budu frflat, ze to neni dynamicka kampan. Hybridna kampan? Ludia budu frflat, ze to neni ani ryba ani rak. A urcite aj tu na fore bude mat niekto napad, aka ina variacia obsahu by to este mohla byt
Kazdy by si prial ten obsah, ale ludom sa nezavdacis. Mozes len dufat, ze ta grca casu a peniazi investovanych do toho obsahu si nakoniec najde dostatocne mnozstvo platicich zakaznikov. A ak nie, tak dovidenia.
Samozrejme sme mali na mysli aj tu bojovu cast. A2A Ponik je kvalita, ale az ked ho spriahnu s VRS Tac Pack tak bude plne zrovnatelny s DCS 51. A cenovo je na tom lepsie DCS 51
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 10-06-2014 12:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Baron napsal:
A toto je zaujimave - reakcia E.D. ohladne penazi z kickstarteru.:
One item I can shed some light on is where the Kickstarter funds went. All of the funds have been spent and they helped develop the Bf-109, P-47, Me.262, Spitfire, and Normandy map. However, given the massive amount of work, those Kickstarter funds were only a drop in the bucket of what is needed to flesh out this project. The vast majority of funds needed to finance this project have and will continue to come from Eagle Dynamics (not Kickstarter). To give you a feel… just the Eagle Dynamics developed and funded flight model for the Bf-109K has already cost us about 120k USD (that does not include external model, cockpit model, cockpit systems, etc.). Developing such products is not cheap!
A tu je debata ohladne Ilju a ED:
http://simhq.com/...ost3964998
Mám chabou anglinu (spíše nulovou), bude se tedy pokračovat anebo je to konec?
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 10-06-2014 13:02
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
SepiaX napsal:
Baron napsal:
A toto je zaujimave - reakcia E.D. ohladne penazi z kickstarteru.:
One item I can shed some light on is where the Kickstarter funds went. All of the funds have been spent and they helped develop the Bf-109, P-47, Me.262, Spitfire, and Normandy map. However, given the massive amount of work, those Kickstarter funds were only a drop in the bucket of what is needed to flesh out this project. The vast majority of funds needed to finance this project have and will continue to come from Eagle Dynamics (not Kickstarter). To give you a feel… just the Eagle Dynamics developed and funded flight model for the Bf-109K has already cost us about 120k USD (that does not include external model, cockpit model, cockpit systems, etc.). Developing such products is not cheap!
A tu je debata ohladne Ilju a ED:
http://simhq.com/...ost3964998
Mám chabou anglinu (spíše nulovou), bude se tedy pokračovat anebo je to konec?
Jo pokračuje se. Ilja byl blíže nespecifikovaným způsobem eliminován. Většinu týmu převzali ED. V létě maj být první letadla. Za rok Normandie.
Non est specifica
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 10-06-2014 13:04
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Doufám že Losier nepřešel k 777 :-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 10-06-2014 13:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Třeba z něj bude jen nádeník ... bude dělat jednotlivé modely na objednávku jako ostatní dělníci herního průmyslu ...
Takhle začínal u Olega.
Upravil/a magot dne 10-06-2014 13:34
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 10-06-2014 13:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Jo pokračuje se. Ilja byl blíže nespecifikovaným způsobem eliminován. Většinu týmu převzali ED. V létě maj být první letadla. Za rok Normandie.
Super to by byla věčná škoda. Díky
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
|
|
|
|
Farky |
Přidané 10-06-2014 21:42
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
313_Nevo napsal:
Farky a teraz s prihliadnutim na to co postol Baron, si zober ze by teda sa pustili do vytvorenia vyzivneho obsahu. Kto by ten vyvojarsky team zaplatil?
Vsetky rozhodnutia ktore robia taketo mensie vyvojarske teamy su, podla mojho nazoru, vzdy s ohladom na rozpocet a rentabilitu.
...
Kazdy by si prial ten obsah, ale ludom sa nezavdacis. Mozes len dufat, ze ta grca casu a peniazi investovanych do toho obsahu si nakoniec najde dostatocne mnozstvo platicich zakaznikov. A ak nie, tak dovidenia.
Ten obsah tam bude tak jako tak, jde jen o to jaký. Jestli to bude tradičně pár narychlo udělaných misí splácaných do tzv. kampaně, nebo tomu opravdu věnují pozornost kterou si hráči zaslouží se uvidí. Na druhou stranu - když (nejenom tady) čtu, že je úplně jedno jestli tam bude nějaká historická mapa nebo ne hlavně že budou éra udělaný do posledního šroubku, tak si to vlastně ani nezasloužíme.
Je jasný že se nemůžeš zavděčit všem a lidi budou brblat vždycky, to patří k věci. |
|
|