Nojo Tanku, jestli ty nemáš nic jiného na starost a máš pořád kolem dvaceti let, tak to si čekej... Ale až ti jednou bude 36 let a čekal jsi už 6, tak dalších 6 už vážně nebudeš... Na to je lidský život příliš krátký...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
No není to zrovna nejlevnější. Nechápu ovšem proč bombardéry stojí více než stíhačky. Mám za to, že čím více lídí lítá na serveru v bombrech, tím to bývá pro ostatní zábavnější a redukovat létající "cíle", ještě cenou toho "cíle", je spíš na škodu věci, ne?
Napiš Jasonovi, že to nechápeš, třeba ti odepíše.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
No není to zrovna nejlevnější. Nechápu ovšem proč bombardéry stojí více než stíhačky. Mám za to, že čím více lídí lítá na serveru v bombrech, tím to bývá pro ostatní zábavnější a redukovat létající "cíle", ještě cenou toho "cíle", je spíš na škodu věci, ne?
Tank říká že udělat pořádně bombardér je náročnější a tudíž dražší a ta ani ne stovka navíc se rozhodně vyplatí .
Jo a málem bych zapoměl -cockpity Bf-109 v době Bitvy o Británii byly natřeny barvou RLM02, nikoliv RLM66 a vysunutí klapek sklápělo letoun tak na čumák, že se muselo kontrovat vyvážením. Děkuji
Upravil/a WT_Horrido dne 30-05-2011 17:45
Merten napsal:
Tanku fascinuje mě jak si myslíš že je po technické stránce o moc větší rozdíl mezi WW1 a WW2 letadlem .Pořád jsou to oboje strašně jednoduchý stroje ve své podstatě.
Uz sem to tu jednou nekde rozepispoval, ale prvovalecna stihacka je jednodussi nez trabant. Trabant ma treba brzdy a elektriku mozna i radio.
Podivej se do kokpitu camela a podivej se do kokpitu spita. Tech ovladacich prvku ktere tam jsou je nekolikanasobne vice. Vsechny ty prvky ovladaji nejake systemy ktere v tom spitu jsou je treba o nich najit patritne udaje, nammodelivat/nasimulovet je, udelat jim dmg model. atd.
Letovy model, nekde to tu psal Fuci v rof opravdu neni treba resit takove veci jako transsonicke rychlosti nebo kopresabilitu. Nebo rozdilne chovani pri otevrenem a zavrenem kokpitu vysunutem zasunutem, podvozku, klapkach brzdnych stitech pristvacich hacich, slotu.
Nestrileli po sobe zbranemi asi tak 20 ruznych razi, nehazi stovky typu bomb, torped raket se stovkami ruznych zaplovacu a roznetek.
Sorry ale v mich ocich ne narust prace mezi tim "dostat do vzduchu" camla a spita primo kolosalni.
Tak to potom udělat sim typu DCS A-10 je de facto zázrak ne? Jak to vůbec dokázali???
Stejne jako u Ka-52 nebo treba Steel beasts udelali simulator kterej primarne zaplati nejaka vlada. Oni pak pouze prodavaji trochu zcivilnenou verzi.
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
Jasone nechápu to...
Mertene ale tady nejde o to co je náročnější, ale o obyč marketing. Kolik lidí tam má bombardér a lítá v tom?
Co jsem vypozoroval tak třeba na těch Helleguins lítá cca třetina lidí bombry a nebo dvousic a ten zbytek si hraje na stíhače.
jojo, potvrzuji. Jenomže to už je pro některý místní úplně nepochopitelný, že nějací blázni dokupují bombardéry za takové "pálky"...
Tank: sorry, ale většina věcí, co jsi zmínil jsou detaily. Chápu, že pro vás, odkojené obsesí mít každé éro jako bylo ve skutečnosti je strašlivě důležitý každý detail, nejlépe tak velký, aby startovací procedura trvala minimálně 10 minut jako A-10.
O to víc je zajímavý, že do Spitů sedali v BOB piloti se 14 nalétanými hodinami možná i míň a dokázali to nastartovat i s tím lítat... Ono to WW2 éro není zase tak složitý, jak se tu snažíš prezentovat. Právě o to jde, že lítali i v té druhé světové ve strašlivých plečkách, byli to blázni, že do toho lozili... V celku velice primitivní stroje, navíc po nich ještě stříleli jiní několik km nad zemí.
Upravil/a Opitze dne 30-05-2011 18:08
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Opitz: detail je treba to ze P38 na velkejch rychlostech vytuhne vejskovka ? nebo ze spitu pri potlaceni zacne zdechat motor ? Nebo ze torpedo odhozeny za spatny rychlosti a vejsky se treba neponori nebo popuje na druhou stranu, ze mel v koreni kridla velkou schranku na naboje ktera casto explodovala ?
Detail je ze treba kokpit ma trochu jinou barvu, to je detail na kterej se vetsina znas dokaze povznest, ostani jsou bohuzel dulezite zaklady.
Nevim jak souvisi slozitost stroje a tim padem slozitost jehi simulace se slozitosti jeho ovladani ? prosim objasni.
F16 je kurva slozita masina ale litat se stim bude mnohem snaz nez s nejakym warbirdem.
Tank: pokud máš tyto vlastnosti éra zdokumentovaný a popsaný, tak není problém, není to žádná duchařina, ale mechanika, aerodynamika a matematika. Pokud v 777 dokáží spočítat efekt zlomeného pravého horního křídla u triplánu, tak dokáži, věř mi, spočítat i efekt tuhnoucí vejškovky... Nic z toho co jsi jmenoval není takové maso jak si myslíš. Neřeknu kdybys chtěl třeba počítat turbulentní efekty za vrtulí a jak ovlivňují éro, které je např. příliš blízko za 4 motorových bombardérem...
WW2 stroje byly v celku jednoduché, primitivní stroje. Rozdíl je asi takový jako mezi Spitem a F-16... U aut je to to samé. A vidíš, pořád někdo dokáže udělat sim pro auťáky a je jedno jestli to je trabant nebo Buggati Veiron.
Jinak nevím, jak jednoduché je lítat s F16, to víš asi jenom ty, páč já s tím fakt nikdy nelítal.... Možná máš i zkušenosti s 9géčkovými manévry, možná umíš strávit 2 hodiny taktickou přípravou - pak je to vážně jednoduchý, ani se u toho nezpotíš...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
311_Tank napsal:
Proc by to byla blbost ? ROF vydelecne byt muze, aby to byl komplexni simulator staci par hadraku, nevelka skala pozemnich jednotek a jedna mapa.
Letadla jsou primitivni bez vetsi prace se daji za rozumny peniz zpracovat detailne a do hloubky.
Naproti tomu WW2 je nekolikanasobne vetsi mnozstvi typu stovky novych technologii na bojistich ve vsech koutech sveta, s obrovskym mnozstvim pozemni a namorni techniky..
Prace na takove B17 zabere stejne jako na vsech letadlech v ROF dohromady aby pak neprisel nejakej hnidopich jako Horrido a nerek ze kokpit ma spatnou barvu a Goering vypada o 10 kilo hubenejsi.
Bude to drahe a pouzit model ze v simu bude zezacatku 6 litatelnych letadel, 2 tanky a 8 nakladaku ala ROF ve WW2 simu imho pouzit nelze, uz jen z toho duvodu ze asi zadna komunita by nevydrzela cekat 5 let nez maly team financovany z mikrotransakci by dokazal sim dostat obsahove na uroven sturma. Plus dalsi vydobitky moderni civilizeca jako naklady na licence od vyrobcu letadel viz pristrizeny pacifik po zasahu Northrop-Grumman.
hele Tanku ja se nechci poustet do debaty jestli je slozitejsi udelat prvovalecne nebo druhovalecne letadlo ... nedelam do toho, nerozumim tomu ... ale presto si dovolim jednu vec rozebrat
mas urcite pravdu v tom mnozstvi techniky, letadel, vyzbroje apod. jenomze taky si myslim, ze se pletes v jedny veci ... udelat desitky druhu bomb do WWII simu anebo nekolik malo bomb do WWI simu neni slozitejsi - pokud bomby v obou simech budou stejne modelovany co se tyce ucinku, odporu vzduchu pri padu apod. - je to "pouze" narocnejsi na cas ... to samy pak plati pro lode, auta, tanky ... akorat toho musis udelat vic ... ale to neni slozitejsi ... letadla ano .. tam to je komplexnejsi nebot tam je opravdu vic systemu ktere musi fungovat, ale opet jsem presvedcenej o tom, ze spise nez o samotnou slozitost udelani toho je to zase vec casove narocnosti ... jednoduse receno pokud delaj stejnou kvalitu zpracovani tak vyrobci WWII simu maj vic prace ... a to znamena vic casu, vic penez ... souhlas
jenze jak jsem uz psal ... tohle plati pokud ta kvalita je stejna ... v pripade ze kvalita jednoho simu je vyssi nez druha tak si dovedu dost dobre predstavit ze jeden z nich bude slozitejsi na vyrobu - nebot proste s jeho vyrobou se pocita s vecmi, ktery druhy tym vubec neresi - a zaroven pracnejsi a narocnejsi na vyrobu
a ted jsme u toho ... osobne jsem presvedcen ze DM model objektu v RoF je mnohem propracovanejsi nez ve stavajicim Sturmu ... a je tady otazka, kterou nedovedu posoudit ... byla vyroba Spitu do Sturma slozitejsi nez vyroba Albatrosu D.Va do RoF prestoze Spit obsahuje vic veci? to si nedovolim nijak soudit ... ale vim jedno ... pokud letim ve Sturmu a mam v kridle diru jak prase od dvacky tak za to muzu furt tahat jak prase a kridlo neupadne ... pokud mam kridlo v Albiku prosity davkou z kulometu, nebo dokonce ustrelenou vzperu, a zaberu za to tak me to kridlo upadne ... vim, ze kdyz ve Sturmu strilim na auto tak bud bouchne nebo ne ... kdyz v RoF strilim na auto tak bud bouchne, nebo ho zapalim ... kdyz ve Sturmu strilim na lokomotivu z Hurrica tak kulometny strely na ni blejskaj jak prase a nic ... kdyz strilim na lokomotivu z Albika tak do ni delam diry a vidim ze z prustrelu strika para ... kdyz na lod Strilim z Hurrica tak se taky moc nedeje, v RoF likviduju mustek ... co je slozitejsi?
nevim jak je na tom CloD ... co jsem cet tak se DM posunul dal ve Sturmu a daj se prostrelit ruzny systemy ... je slozitejsi napsat kod tak aby hra poznala ze pri zasahu objektu X doslo k prustrelu hydraulickeho systemu a nasledkem toho nepujde vysunout podvozek nez napsat ze pri zasahu objektu Y doslo k prustrelu vzpery a nasledkem toho dojde k oslabeni pevnosti kridla? nevim ... jediny co vim je to, ze u Spita se tech radku kodu musi napsat vic ... ale je to vetsi slozitost nebo vetsi narocnost na cas?
rikas ze hodit do zacatku 6 litatelnych letadel jako RoF si druhovalecny si nemuze dovolit ... s kolika zacal CloD? a sry ... auticka, dela, tanciky a lodicky fakt nepocitam ... mas pravdu ... mikrotransakce nedokazou RoF dosahnout na uroven Sturma ... podle me uz NIKDY nebude takovej rozsah litatelnejch letadel jako ve Sturmu ... teprve budoucnost ukaze v jakym tempu a jaky kvalite budou Olegovci "chrlit" novy letadla
EDIT: a kolik za ty novy letadla budou chtit
Upravil/a j4ck41 dne 30-05-2011 18:53
Opitz napsal:
To je problém KLOD komunity. To je to vaše pokřivené myšlení týraného dítěte. Tyran otec Oleg si vás vychoval do karikatur sebevědomých lidí, kteří nedokáží vidět dál než kam Oleg ukáže. Protože to trvalo dlouhých deset let, aby to bylo zakončeno triumfálním FUCK OFFEM za 50 euro, stále to nedokážete pochopit, jak je to v háji.
Možná za deset let nikdo nebude lítat ROF. Možná budou jiné simy. Určitě budou i hry typu WoP. Koho to zajímá? Nakonec, kdo to ví? To co víme je historie a současnost.
To, že s váma Oleg vyje.... tolik let není chyba lidí, kteří ho prohlédli a dali mu sbohem před mnohými lety a jenom se skutečně těšili na ten jeho VÝBUCH, až se znovu vyprsí s best sim ever.
My tu můžeme mluvit x let, tisíckrát opakovat svoje názory, ale vy stejně nepochopíte, stejně to nepřijmete. Přestože jsme měli tolik let pravdu, pořád se budete hádat a pořád nám budete tvrdit, že my se mýlíme o budoucnosti. A budete pořád věřit tomu, kdo vás obelhával tolik let. Pořád mu budete posílat prachy a díky, aby vás zase znovu podvedl a oblafnul.
Takže uvidíme co bude za deset let - jestli KLOD a jeho prázdný obsah se zabugovanými či jenom chybějícími featurami a převelikým potenciálem, nebo hry v modelu ROF, kdy komunita určuje, na čem se pracuje, jak to má vypadat a i ta komunita to průběžně financuje svými nákupy.
Já sázím na model ROF. Oni se toho hodně naučili na WWI, ke kterému mnoho z vás nemá žádný pojítko, žádnou emoci nic, nezajímá vás ta doba, ani to pomalé, "jednoduché" lítání a musí vás asi hodně srát, když vám lidi, co znají IL2 od bety tady neustále tvrdí, že je to super lítání a proti KLODU i zábava....
No což, najdětě další důvod, proč je ROF špatný... Už víme první:
1. Musí se platit, protože se nedá ukrást...
Opičáku, myslím, že jediný, kdo tu ještě neprohlédl, jsi ty... Bohužel.
Je teoreticky možné, že pokud se BoBek rozjede a přejdou k němu lidé ze šturma, bude mít větší základnu než RoF, který (zkus si to přiznat) jakožto sim z WW1 tolik lidí netáhne. Takže se klidně může stát, pokud tým, co dělá RoF, nepřejde poměrně brzo i na WW2, bude dělat sim jen pro pár nadšenců a BoBek tu opět bude dominovat. A speciálně pro tebe - to není vyzdvihování Ó Velkého Olega, to jsou jen prosté kupecké počty...
A Opičáku, ad poslední tvoje věta - zkus se probrat ze svého zapšklého světa a porozhlédnout se kolem. Nebo si poposedni. Na jednu stranu tu říkáš, jak ilovská komunita nacpala Olegovi spoustu peněz za nic nedělání (tudíž si Ila KUPOVALA) a na druhou stranu tu plácneš o kradení... Troufám si tvrdit, že většina lidí, co šturma lítá už poměrně dlouhou dobu ho má zaplaceného několikrát.
Tenhle tvůj "argument" se mne docela dotknul...
ed: většina lidí na SVK
Upravil/a Hoper dne 30-05-2011 19:43
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Schmouddle napsal:
...
Jeden podstatný rozdíl tu je už teď. Zatímco IL2 chyběly základní fíčury hned odzačátku (přičemž minimálně s vydáním PF těch nedodělků spíš přibylo, než ubylo a addony řešily hlavně nová letadla než opravy starých chy tak ROF zatím vypadá docela komplexně a se vší úctou k Olegovi je vidět, že jak vývojáři po technické, tak vydavatel po obchodní stránce mají mnohem, mnohem širší horizonty než kdy měl padlý guru WWII simulace.
O komunikaci s komunitou vůbec nemluvě, to je nebe a kozy.
Šmudlo, i ty ztrácícš soudnost ?? Uvědom si, v jaké době vyšel šturm a s čím vším novým přišel a co vše v té době adekvátní simy uměly.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Opitz napsal:
O to víc je zajímavý, že do Spitů sedali v BOB piloti se 14 nalétanými hodinami...
Moc se ve výcviku RAF nevyznám, ale v době BoB platilo těch "14 hodin" (cca 6-20 hodin) pro Spita. Respektive piloti předtím měli nalétáno i "pár" hodin na tom cvičným krámu - kde se učili základy létání a těch "14 hodin" sloužilo na pochopení "základů" nového mašiny (spita).
zatím se ale "bobek" neprobírá, naopak upadá do stále brutálnějšího komatu... takže čistě teoreticky se to, co si přeješ, vůbec nestane. a víš proč? protože se nepíše rok 2001... Prozatím ROF zákazníky neztrácí, ale i díky neschopnosti týmu KLOD, je získává.
A jak jsem tu napsal už několikrát - nejde jen o samotnou hru a její složitost - jde o způsob podnikání. 777 prostě zatím nemají mafiánského sponzora, který by jim to šestileté nicnedělání platil.
Btw. nevěřím, že se KLOD někdy dostane na úroveň IL2 v roce 2002... never ever...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
311_Tank napsal:
Proc by to byla blbost ? ROF vydelecne byt muze, aby to byl komplexni simulator staci par hadraku, nevelka skala pozemnich jednotek a jedna mapa.
Letadla jsou primitivni bez vetsi prace se daji za rozumny peniz zpracovat detailne a do hloubky.
Naproti tomu WW2 je nekolikanasobne vetsi mnozstvi typu stovky novych technologii na bojistich ve vsech koutech sveta, s obrovskym mnozstvim pozemni a namorni techniky..
Prace na takove B17 zabere stejne jako na vsech letadlech v ROF dohromady aby pak neprisel nejakej hnidopich jako Horrido a nerek ze kokpit ma spatnou barvu a Goering vypada o 10 kilo hubenejsi.
Bude to drahe a pouzit model ze v simu bude zezacatku 6 litatelnych letadel, 2 tanky a 8 nakladaku ala ROF ve WW2 simu imho pouzit nelze, uz jen z toho duvodu ze asi zadna komunita by nevydrzela cekat 5 let nez maly team financovany z mikrotransakci by dokazal sim dostat obsahove na uroven sturma. Plus dalsi vydobitky moderni civilizeca jako naklady na licence od vyrobcu letadel viz pristrizeny pacifik po zasahu Northrop-Grumman.
hele Tanku ja se nechci poustet do debaty jestli je slozitejsi udelat prvovalecne nebo druhovalecne letadlo ... nedelam do toho, nerozumim tomu ... ale presto si dovolim jednu vec rozebrat
mas urcite pravdu v tom mnozstvi techniky, letadel, vyzbroje apod. jenomze taky si myslim, ze se pletes v jedny veci ... udelat desitky druhu bomb do WWII simu anebo nekolik malo bomb do WWI simu neni slozitejsi - pokud bomby v obou simech budou stejne modelovany co se tyce ucinku, odporu vzduchu pri padu apod. - je to "pouze" narocnejsi na cas ... to samy pak plati pro lode, auta, tanky ... akorat toho musis udelat vic ... ale to neni slozitejsi ... letadla ano .. tam to je komplexnejsi nebot tam je opravdu vic systemu ktere musi fungovat, ale opet jsem presvedcenej o tom, ze spise nez o samotnou slozitost udelani toho je to zase vec casove narocnosti ... jednoduse receno pokud delaj stejnou kvalitu zpracovani tak vyrobci WWII simu maj vic prace ... a to znamena vic casu, vic penez ... souhlas
jenze jak jsem uz psal ... tohle plati pokud ta kvalita je stejna ... v pripade ze kvalita jednoho simu je vyssi nez druha tak si dovedu dost dobre predstavit ze jeden z nich bude slozitejsi na vyrobu - nebot proste s jeho vyrobou se pocita s vecmi, ktery druhy tym vubec neresi - a zaroven pracnejsi a narocnejsi na vyrobu
a ted jsme u toho ... osobne jsem presvedcen ze DM model objektu v RoF je mnohem propracovanejsi nez ve stavajicim Sturmu ... a je tady otazka, kterou nedovedu posoudit ... byla vyroba Spitu do Sturma slozitejsi nez vyroba Albatrosu D.Va do RoF prestoze Spit obsahuje vic veci? to si nedovolim nijak soudit ... ale vim jedno ... pokud letim ve Sturmu a mam v kridle diru jak prase od dvacky tak za to muzu furt tahat jak prase a kridlo neupadne ... pokud mam kridlo v Albiku prosity davkou z kulometu, nebo dokonce ustrelenou vzperu, a zaberu za to tak me to kridlo upadne ... vim, ze kdyz ve Sturmu strilim na auto tak bud bouchne nebo ne ... kdyz v RoF strilim na auto tak bud bouchne, nebo ho zapalim ... kdyz ve Sturmu strilim na lokomotivu z Hurrica tak kulometny strely na ni blejskaj jak prase a nic ... kdyz strilim na lokomotivu z Albika tak do ni delam diry a vidim ze z prustrelu strika para ... kdyz na lod Strilim z Hurrica tak se taky moc nedeje, v RoF likviduju mustek ... co je slozitejsi?
nevim jak je na tom CloD ... co jsem cet tak se DM posunul dal ve Sturmu a daj se prostrelit ruzny systemy ... je slozitejsi napsat kod tak aby hra poznala ze pri zasahu objektu X doslo k prustrelu hydraulickeho systemu a nasledkem toho nepujde vysunout podvozek nez napsat ze pri zasahu objektu Y doslo k prustrelu vzpery a nasledkem toho dojde k oslabeni pevnosti kridla? nevim ... jediny co vim je to, ze u Spita se tech radku kodu musi napsat vic ... ale je to vetsi slozitost nebo vetsi narocnost na cas?
rikas ze hodit do zacatku 6 litatelnych letadel jako RoF si druhovalecny si nemuze dovolit ... s kolika zacal CloD? a sry ... auticka, dela, tanciky a lodicky fakt nepocitam ... mas pravdu ... mikrotransakce nedokazou RoF dosahnout na uroven Sturma ... podle me uz NIKDY nebude takovej rozsah litatelnejch letadel jako ve Sturmu ... teprve budoucnost ukaze v jakym tempu a jaky kvalite budou Olegovci "chrlit" novy letadla
EDIT: a kolik za ty novy letadla budou chtit
tak samozrejme ze je to primarne o casove narocnosti. Vsechno jse nasimulovat jen apouze to da vic prace je treba sehnat vic udaju a vic toho vyzkouset.
Vemu jednoduchou vec jako je kridlo.
WWI:
Celodrevena konstrukce potazena platnem jednoduche ridici plochy ovladane dratem.
DMG se asi ciste pocita na tu drevenou kostru a co se muze znicit je prestreleni dratu.
WW2:
Duralova kostra potazena duralem. Ridici plochy ruralove potazene platnem ovladane dratem.
Systemy v kridle:
Podovozek, hydraulika podovozku.
Zbranove systemy ulozena munice.
Vztlakove klapky a jejich hydraulika.
Palivove nadrze.
ted mi prosim rekni ktere kridlo je slozitejsi udelat ktere bude mit slozitejsi DMG model..
Kdyz ve sturmu zaberes s dirou v kridle tako nej pravdepodobne prijdes (thx DT).
Co se tech DMG modelu tyce budu ted trochu teoretizovat ale :
udelat dmg model kde se pocita namahani jednoduche zebrove konstrukce je imho docela snadne nebude to o moc slozitejsi nez takovy bridgebuilder, protoze platno se nijak zasadne nepodili na pevnosti celeho kridla.
Nadruhou stranu kridlo potazene duralem kde potah se podili na pevnosti kridla to bude mit ponekud slozitejsi v zavislosti kde a kolik toho potahu chybi (lesni hu me zajiste kdyztak opravi) a to se vubev nabavime o tom jak spocitat kolik potahu strhne explodujici 20mm granat.
Jinak takova zajimavost jeden z adonu do FSX na spita mel v reklame ze vyvoj toho adonu zabral 2000 clovekohodin. A to jaksi tenhle addon nema zadny DMG model nebo zbrane.
311_Tank napsal:
Vemu jednoduchou vec jako je kridlo.
WWI:
Celodrevena konstrukce potazena platnem jednoduche ridici plochy ovladane dratem.
DMG se asi ciste pocita na tu drevenou kostru a co se muze znicit je prestreleni dratu.
WW2:
Duralova kostra potazena duralem. Ridici plochy ruralove potazene platnem ovladane dratem.
Systemy v kridle:
Podovozek, hydraulika podovozku.
Zbranove systemy ulozena munice.
Vztlakove klapky a jejich hydraulika.
Palivove nadrze.
ted mi prosim rekni ktere kridlo je slozitejsi udelat ktere bude mit slozitejsi DMG model..
ve vztahu
RoF vs. Sturm - tim si nejsem uplne jistej
RoF vs. CloD - CloD by mel bejt ohledne tohohle pracnejsi
Co se tech DMG modelu tyce budu ted trochu teoretizovat ale :
udelat dmg model kde se pocita namahani jednoduche zebrove konstrukce je imho docela snadne nebude to o moc slozitejsi nez takovy bridgebuilder, protoze platno se nijak zasadne nepodili na pevnosti celeho kridla.
Nadruhou stranu kridlo potazene duralem kde potah se podili na pevnosti kridla to bude mit ponekud slozitejsi v zavislosti kde a kolik toho potahu chybi (lesni hu me zajiste kdyztak opravi) a to se vubev nabavime o tom jak spocitat kolik potahu strhne explodujici 20mm granat.
jasne ze platno se na tom nijak nepodili ale zase je treba vzit do uvahy to ze pevnost jednoho kridla je zavisla na pevnosti dalsiho kridla, pripadne kridel ktere jsou propojeny ruznejma vyztuhama ... je to slozitejsi vztah nez kostra+potah?
ta informace ohledne Spita do FSX je zajimava, ale ani jeden nevime kolik clovekohodin da udelat letadlo do RoF a kolik do CloD ... ohledne Sturma by to cislo mohl nahodit Lesnik
ale vime ze RoF vcelku pravidelne - rekneme v prumeru jednou za mesic/dva vydaj oznameni o moznosti pre-orderu novy masiny (coz nam sice nedava zadnou predstavu o tom, jak dlouho na tom stroji ve skutecnosti delaj, ale muze to dat velmi hruby mustr az se vyda prvni balik letadel do CloD)
proste si myslim, ze jednoznacne tvrdit ze neco je jednodussi a neco slozitejsi kdyz a - neni zkusenost, b - nejsou informace neni uplne nejstastnejsi
j4ck41 napsal:
proste si myslim, ze jednoznacne tvrdit ze neco je jednodussi a neco slozitejsi kdyz a - neni zkusenost, b - nejsou informace neni uplne nejstastnejsi
imho poslední cca 3 miliony let lidstvo celkem naivně, oto však s větší pravidelností a zarputilostí přechází od věcí jednodušších ke složitějším Pravda, lze s úspěchem polemizovat, zda-li je Spitfire vhodnějším bojovým nástrojem, nežli pazourek, složitějším je však zcela určitě
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.