October 29 2020 22:50:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,675
· Nejnovější pilot: Cinemarker
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.11 patch
falkon
57_OTU ajvn napsal:
Jenom by mě zajímalo u kterých ostatních lotadel ve 4.11 byly let. vlastnosti více či méně pozměněny. Abych je nemusel zas skoušet všechny.Vyděšený
Jestli je to v guide tak sorry -ještě jsem ho nepřelouskal celé.
Prosim nějakou kompetentní osobu o odpověď.



Neviem, ci som "kompetentny", ale toto je (mimo ine) pisane v Guide 4.11:
Guide 4.11, str. 3:
...
• Changes to Hurricane FM
• Changes to F6F FM
• Changes to F4U FM
• Changes to Fw 190 & Ta 152 FM
• Changes to Ki-27 FM
• Changes to DB-3 and IL-4 FM
• Changes to Pe-8 FM
• Changes to flap workings on Hurricane
• Changes to flap workings on F6F
• Changes to flap workings on F4F and FM-2
• Minor changes to Spitfire FM (WEP workings)
• Change to P-47 bomb loadouts
...


Este si dovolim nesmelu poznamku, ze Guide 4.11 najde kazdy v korenovom adresari svojej instalacie Sturma, pretoze je sucastou patchu 4.11. Je to subor Guide_411.pdf Mrknutí
 
Pepe
1stCL_Fucida napsal:
Hotfix pro 4.11 - rozbalte do složky se Šturmem


Prosím tebe pěkně, ten obsah Hotfix DT (v poznámkovém bloku ) mám vložit do stávajícího DT v ILu? Díky.
 
Ajvn
Díky FalkonMrknutí
 
1stCL_Fucida
Pepe, prostě jen novým DT souborem přepiš ten původní. Pokud přepíšeš jeden obsah druhým, tak to bude nejspíš fungovat taky, ale je to zbytečný prostor pro udělání chyby.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pepe
Vielen Dank (k vzhledem k tvé uniforměÚsměv
 
1stCL_Fucida
Gern geschehen Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
3BAP_Bugs
falkon napsal:

Pre dalsiu ilustraciu viz video od DT, resp. precitat celu sekciu v Guide 4.11.



THX

Len an doplnenie:

1. Zapnúť voľbu pre celú Home Base
2. Pre každé konkrétne stacionárne lietadlo umiestnené v polomere base povoliť voľbu spawnpoint
3. výberom ďaľších možností ako obnova pozície/stac lietadlo v prípade zničenia predchádzajúceho, alebo po pristáti narodenie sa na tom istom mieste v tom istom type upresním čo sa deje následne

Ak vyberiem ako spawnpoint také stac lietadlo, ktorého typ nie je vo voľbe home base alebo dokonca teké, ktoré má len AI FM, tak sa proste ignoruje?
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 10:23
 
3iap.org
Hoper
týjo... pokud jsou na letišti dostupné P-47, P-38 a P-51 a jako statika P-47 a P-38, rodím se v té části letiště, kde je jaké odpovídající stacionární letadlo :)
a když si vyberu P-51, rodím se ve "zbytku" rodících míst

před chvílí jsem ještě přemýšlel, jestli neudělat "bodový" výběr jednoho určitého letadla (ala koopka - kliknu si na mapu, pak vyberu typ letadla a pak v "nové" tabulce jedno určité), ale to je asi myslím už zbytečné a dá se to pořešit přihlašováním na letiště v odpovídajícím pořadí

jen ještě "dotaz" k tomu středu HB - nepřijde mi, že klasický střed HB se dá změnit, aniž by se posunula její kružnice
a občas by asi bylo vhodnější, aby se pozice prvního (a násl letadel) neurčovala od středu základny, ale od nějakého "konce"
Jenže jak definovat "konec" základny - přistávacím T-čkem ? U travnatého letiště by to bylo OK, u betonu už pak to T takové divné... Ale ještě relativně zkousnutelné :)


hezká je ta 4.11
i ty AI
a zvlášť, když na jejím vylepšování ještě chtějí pokračovat :)
(bude se to týkat i pozemních jednotek a především lodiček ?)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
radko1111
Zdravim viem že je to trocha od veci ale Ptatch 4.9,4.10,4.11 mam je to pekne Úsměv ale chcel by som skusit aj niečo väčšie ako napr Ultrapack 3.0 alebo 2.0 no stale mi to spadlo na 5% alebo ani neislo Smutný . Chcel by som poradit popripade aj ine mody a co je druha vec vobec mi nejde multyplayer a rad by som to chcel skusit hravam sturma us od 10 rokou pamatam si ako som zostreloval prve F4F,SBD,a F6F na mojom KI43 Úsměv som tu novi a som lama a komp neni zrovna moj najlepsi priatel tak us mi zostavaju len vase rady. Zamračený
 
3BAP_Bugs
Ak sa chceš baviť o UP, pozri radšej iné vlákno
Ultr@Pack v. 3.0 NÁVOD
alebo

4.11 MOD aktivátor

A keď o modoch tak máš na to celú sekciu
http://vwings.net...orum_id=65

Toto je o čistej 4.11

ADD static aircraft as spawnpoint

Pri tvorbe resp. oprave starej mapy som sa dostal k poznaniu, že je lepšie zrušiť objekt HOME BASE a tento nanovo vytvoriť, ako revidovať pôvodný, aj keď všetky options tam sú. Spravalo sa mi to nasledovne:
Pri spustení mapy som sa na týchto base nemohol narodiť aj keď na mape boli, dávalo mi to plný zoznam lietadiel a nie len vybratých a Fly ma vracalo stále do zoznamu pre výber stroja aj keď som zvolil to, čo som mal v FMB vyselktované. Keď som objekt HB zmazal a vytvoril nový na tom istom letisku, nastavil potrebné parametre, už to fachalo korektne. Ináč bomba!!! Táto fičúra je úžasná, niečo ako moving objects či AI v DF!!!!!
A pre coopky nové možnosti, nebude už rodenie v rade a blokovanie letiska, možnosti zrealizovať radenie pred štartom apod.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 14:16
 
3iap.org
Panek
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.
 
falkon
Panek napsal:
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.


YouTube Video


 
Panek
No ted jsem si všimnu, že to není při 6DOF, ale když máš přepnuto na zaměřovač Shift+F1. Tam při rozhlížení je to takový divný.
 
Topper-Czech
Spíš to je efekt přesunu bodů v 3D prostoru ( animace pohybu ) promítnutých na 2D rozhraní ( plocha monitoru ). Sleduju, že s tímhle "novým" 6DOF má má kebule trochu problém. Po chvilce ( cca hodina ) jsem z toho vonaký sjetý a mírně dezorientovaný. Až tak, že pauza nutná Šklebící se
 
http://www.e-airport.wz.cz
1stCL_Fucida
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).


Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.

Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Werner
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
311_Tank
1stCL_Fucida napsal:
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).


Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.

Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.

To neni uplne pravda. Me-262 odlepena se 100% paliva bez prehrati nebo poskozeni motoru. Jen to vyzaduje delsi runway coz je IMHO historicky korektni. Ja to zkousel ve Franfuktu.

Edit:
Zvednuta plna A1 a s R4M bez prehrati motoru
Zvednuta plna A2 s 2x250 bez prehrati morotu
MiG-9 s prstem v nose
YP-80 je kurva co zahori po chvilince prehrivani ale taky v klidu
Go 229 fakt nelita historicky korektni Šklebící se
Upravil/a 311_Tank dne 25-01-2012 02:55
 
1stCL_Fucida
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.


Ano Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Tanku, já testoval na obvyklém Krymu (vždy (!) se testuje na Krymu, je tam v rámci Šturma "standardní" atmosféra) tak, že jsem s Me 262 přistál, naroloval na konec dráhy u Sevastopolu (velký beton), nechal motory pár minut na volnoběh a vzlétnul. Motor se přehříval ještě než jsem ho vytočil na maximum. Dříve, než jsem snížil výkon po nastoupání obligátních několika metrů a tedy před zasunutím podvozku, to levý motor odnesl a spadl u něj výkon. U Hortenu je to podobné.

Motory mají být sice náchylné, ale takhle moc určitě ne.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 25-01-2012 07:05
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lupen_cz
Tak mi to nedalo a vyzkousel sem to prehrivani u Me 262 A 2A. v QMB sem dal Krym a poplachovej start. Trikrat sem vzletnul a pristal. po pristani nechal vychladit na ustalenou teplotu (330-340 stupnu) a zase odstartoval. Ani jednou sem nespatril text o prehrivani motoru. Vse probehlo na puvodnim travnatem letisti. Vzletova rychlost 220. Je ale pravda, ze se 100% tahu to bez prehrivani nejde (i tak sem nikdy motor neznicil). Proste sem tam hodil 80%-90% a draha mi v klidu stacila a prehrivani se nekonalo.
 
http://rudelhunde.xf.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-10-2020 23:09
Hoper, Kraken PM Vyděšený

20-10-2020 20:01
Clone, je event a tentokrát fakt zajímavý odměny, pojď pařit Úsměv

10-10-2020 10:11
Aohj jo to som myslel budem sa musiet na to pozriet lebo si všetko nanovo nastavovat by bolo des,l,,díki snad tam bude hlavne joyst,

10-10-2020 02:16
jestli se ptáš na to, kde to najdeš ve starém PC tak je to ve složce s hrou/data/input

08-10-2020 14:32
poradit?new pc,nainstal ilG.B , a chcem ešte skopčit všetky nsatavenia aspon ovladanie, , kde to najdem poradte???

06-10-2020 16:54
... pánové ještě jednou omlouvám, ale jsem za to nyní vlastně rád :-)

06-10-2020 16:53
Dnes se mi podařila drobná bota. A díky tomu jsem zjistil, že některé mailové adresy několika prehistorických lítačů, staré minimálně 15let, ještě fungují... Tímto se Vám pánové

06-10-2020 16:01
Zdarec,, Je tu niekto ešte zo Serede?

09-09-2020 10:24
Musíš si to clone naplánovat. Když si to nenaplánuješ, tak se toho nedožiješ Šklebící se

08-09-2020 00:24
Stačí počkat na třináctej a čtrnáctej důchod, bude všechno, jestli se toho dožijeme.

24,992,447 návštěv