Rise of Flight - diskuse o simulátoru z období první světové války
|
Karl_Voss |
Přidané 26-03-2010 10:15
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 22.03.10
|
já osobně jedu podle tohoto návodu a vše funguje jak má i ve hře
1. Otevřít .dds soubor v inDXTbmp.
2. Uložit ten dds soubor jako bmp
3. Otevřít ten BMP ve photoshopu.
4. Natřít letadlo
5. uložit to jako PSD
6. Opět pomocí DXT otevřít ten PSD soubor
7. tam dát "Save as" a uložíš to do složky v rise of flight ve formátu .dds dxt5 format. příklad: (\Rise of Flight\data\graphics\skins\fokkerdr1)
jméno té složky musí být taky správně jinak to nepojede
8. a můžes testovat ve hře, nezapomeň že musíš hru pustit s "mods on"
tu máš názvy složek:
albatrosd3
albatrosd5
breguet14
dfwc5
fokkerd7
fokkerd8
fokkerdr1
nieuport17
nieuport28
pfalzd3a
pfalzd12
se5a
sopcamel
sopdolphin
spad13
Upravil/a Karl_Voss dne 26-03-2010 10:18
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 11:50
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL Novotny napsal:
Páni mistři skinaři, jak máte nastavenej ten DDC převodník. A co jak ukládáte a do čeho něž ten skin tím DDC proženete.
Už sem pár zkusil a šlo mi to,ale teď když mám jeden podle dokumentace od stavebnice Eduardu je tu problém. V hangáru si ten skin hodím na hadraplán,ale po spuštění mise tam není. Copa to mám špatně???? Dík předem.
Samo v PhotoShopu. V DDC do Paint Shop Pro a jiné ne, tam je všechno jinak!!!
Jestliže ten skin vidíš korektně v hangáru tak je v pořádku a musíš ho vidět i v "terénu." Na nastavení nvidia pluginu se podívám, on si to nastavení pamatuje tak už si to z hlavy nevybavím. Ukládám to přímo z Photoshopu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 12:43
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Dík pánové.
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 12:49
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ten návod od Vosse je ale trošku složitý, stáhnout template z RoF stránek a plugin do Photoshopu od nVidie mi přijde mnohem jednodušší
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 12:52
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Takže zatím to vypadá takhle, je to nedodělané. Momentálně paracuji na tom měsíci. Je to podle Edíků z jejich stavebnice, Jasta 71,Leutnant Hans Joachim von Hippel.
-----------------------
[img]http://medvidek.org/leteckaskola/rof/projekt.jpg[/img] is not a valid Image.
-----------------------
Je to převedeno tím procesem od Karl_Vosse. Ale, hned první poznatek je zajímavej. Pokud to převedu v PhotoShopu přez ten nVidiáckej DDC ksindl tak to má ten krásnej odlesk. Převodem v DXTBmp je tahle věc mimo a to ve všech možných nastaveních DDS formátů. Škoda.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 26-03-2010 12:55
|
|
|
|
Karl_Voss |
Přidané 26-03-2010 13:45
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 22.03.10
|
no ja to od te nvidie nezkousel, kdyz mi tohle funguje, ono to vypada slozite ale je to ok, no a ten odlesk, ony by se ty barvy moc lesknout nemeli, aby to vypadalo autenticky
jeste bych doporucil, kdyz pracujes na skinu divat se na to pres ten UserViewer.exe, je to mnohem rychlejsi nez poustet hru
ps:zatim to vypada pekne
Upravil/a Karl_Voss dne 26-03-2010 13:48
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 14:12
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Autentické letadlo první světove se lesklo jako nový šesták. Barvy byly lesklé a hlavně laky byly kurevsky lesklé...
Upravil/a WT_Horrido dne 26-03-2010 14:20
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 14:14
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Jo vím co myslís těma barvama,ale to se netýká jich! Jde o to že DDS ti vytvoří Alfa kanál a ten pak slouží jako lesk ploch. Ten můj obrázek vypadá jako nenatřená překližka a právě ten Alfa kanál vytvoří ten efekt laku. Tady prostě není, ale koukal sem tam na nějaké možnosti cosi doplňovat s Alfa kanálama.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 26-03-2010 14:38
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 14:19
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ten alfakanál ti odsere právě špatné nastavení exportu DDS.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 14:42
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Takže nebude problém v nastavení DDS převodníku,ale to že to prostě neumí nebo to je totálně jinde k mání pro doladění. Ale v DXTBmp lze zkopírovat a uložit Alfa kanál z jiného skinu do složky a poté do již vytvořeného DDS souboru extrahovat. . . . . . a jedem! Jediná nevýhoda je že musíš použít Alfa kanál vždy od daného tipu letadla.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 26-03-2010 14:43
|
|
|
|
Karl_Voss |
Přidané 26-03-2010 14:52
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 22.03.10
|
no vidis, oni tam neco s alfa kanalem rikali ale ja to preskocil, jelikoz sem s tim mel problemy, treba cerba barva byla neviditelna, takze ve vysledku letadlo skoncilo prodiravele ) ale kdyz ti to funguje, tim lip .) |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 14:52
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Tak už to vypadá jak má, jen poladit toho volotrka na bocích a je to.
--------------------------
[img]http://medvidek.org/leteckaskola/rof/projekt2.jpg[/img] is not a valid Image.
-------------------------- |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 14:57
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
WT_Horrido napsal:
Ten návod od Vosse je ale trošku složitý, stáhnout template z RoF stránek a plugin do Photoshopu od nVidie mi přijde mnohem jednodušší
Já to krapet poobešel. Já si dál jedu přez ofico Skiny a pak to jen prohodim tím DXTBmp. Tam přidám ten Alfa kanál a hotovo. Mám jen starej Paint Shop Pro a tam mi ty hovadiny na DDS nejdou. Teď už to je pohoda. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 15:07
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Karl_Voss napsal:
no vidis, oni tam neco s alfa kanalem rikali ale ja to preskocil, jelikoz sem s tim mel problemy, treba cerba barva byla neviditelna, takze ve vysledku letadlo skoncilo prodiravele ) ale kdyz ti to funguje, tim lip .)
Pozor nesmíš tu Alfu vytvářet! tam je pár možností,ale to dělá nějaký brykule!!. Jen si ztoho tebou staženýho skinu ten kanál stáhni a je to. Stačí si ten skin nahrát v DXTBmp a ta Alfa se ti zobrazí v pravo nahoře na tom panelu, tam pak klikneš na "EXPORT ALPHA CHANEL" a uložíš si jí. Pak až budeš mít svůj skin hotovej a převedenej do DDS tak ho otevřeš a klikneš na "IMPORT ALPHA CHANEL" A DÁŠ ULOŽIT. Je to krkolomné,ale zadarmo. |
|
|
|
Karl_Voss |
Přidané 26-03-2010 15:12
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 22.03.10
|
supr dik, vyzkousim na mem dreideckeru |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 15:26
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tenhle Albík to má být?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 15:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Ne Tenhle!
Mě pose*.
----------------------
[img]http://medvidek.org/leteckaskola/rof/albedu.jpg[/img] is not a valid Image.
---------------------- |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-03-2010 15:41
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
A neměl po té havárce jinej? Třeba ten co se sním seru tak dlouho?
|
|
|
|
Karl_Voss |
Přidané 26-03-2010 16:01
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 22.03.10
|
nevedel by nekdo, kde se da najit nejaky podrobnejsi nakres nebo fotky ovladani fokkeru Dr1?
mam v umyslu to udelat z tohodle: [img]http://img168.imageshack.us/img168/1232/26032010003.jpg[/img] is not a valid Image.
ale nemuzu najit zadny rozumny obrazky, leda primo podle toho ze hry ale tam se na to neda poradne podivat z lepsich uhlu
podle neceho to prece museli udelat i ti rusaci ... |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-03-2010 16:24
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
1stCL Novotny napsal:
A neměl po té havárce jinej? Třeba ten co se sním seru tak dlouho?
Nevím, ale Jasta 71 se dlouho kreslila s červeným ocasem a pruhama, ale správně to má být ta černá, takže už tím je to podezřelé...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|