Adler napsal:
Turbulencie za lietadlom simulovane v X-PLane: http://www.youtube.com/watch?v=8M6sEMXt5Qw (Zloyov mod je super podla mna, aj ked urcite treba doladit, ako vsetko, co je na zaciatku)
Podla teba. Podla vacsiny pilotov, ktori sedeli v ozajstnom lietadle a leteli v podmienkach, ktore ma Petruskhov mod simulovat je odveci.
Adler napsal:Weapon Mod od Josseho, je zase podla mna dielo, ktore konecne so spojenim s DM od 303 Kwiateka na zapadne stroje robi to co ma. Nici lietadla. Neviem aky odbornik radi ohladom zbrani Daidalosom a ja osobne netusim ako a co urobi v reale zasah 20 mm granatom, alebo sprska cal.50 municie, ale som si isty, ze to co ukazuje IL2 to nie je, pretoze aj "primitivny" TARGET TOBRUK robi vypis o sposobenom poskodeni v Jouloch na jednotlive casti lietadla a v momente, ked pride k pretazeniu nosniku, tak AMEN, co pri 20 mm grante je okamzite a pri prelete cez salvu Mustangu tiez No a o tom "lahsom" zostrelovani, k tomu sa radsej nevyjadrujem
Opat podla teba. No a schvalne sa vyjadri k tomu lahsiemu zostrelovaniu, som celkom zvedavy - myslim totiz, ze sa zhodneme, ked poviem, ze s Josseho modom su veci akosi lahsie. Konkretne TW TT ma tieto veci nasimulovane o cosi lepsie, kedze je to novsi sim (predpokladam ze slovo primitivny bolo myslene ironicky). Ja takisto neviem o tychto veciach nic, mozno su povodne zbrane v Ilovi nie celkom presne, ale Josseho pocin na tom lepsie nebude. Akurat je popularny, kedze nepriatel ide dole ponekud rychleji a pekne cirkusovo im svietia trasirky.
Adler napsal:Co sa tyka zvukov, ano, su mozno nerealisticke a hladinou intenzity nevyvazene, ale urcite mam ovela lepsi zazitok, ak lietam na tych nevyvazenych zvukoch, ako na povodnych kosackach a ventilatorch z WC.
Mozno keby si si skusil sadnut na zadok a urobit prijatelne, vyvazene, realisticke zvuky do Ila, tak by si zistil, ze to nie je az take jednoduche, a to co je teraz dostupne ako rozne sound balicky je sice pekne, ale z ocividnych dovodov neprijatelne do ofiko hry. Ja som za to, nech sa hra vylepsuje po grafickej a zvukovej stranke, ale veci nemozu byt len peknucke, musia byt aj zodpovedajuce realite a musia byt technicky zvladnute.
Adler napsal:Cele modovanie ma podla mna priniest nie len REALITU (???) do virtualneho lietania, ale aj trosku zazitok adekvatny roku 2009. Fakt je, ze virtualna komunita IL2 sa vyvija uz dlho, ale Sturmo ostal tam, kde bol a vdaka modom sa zacina zase priblizovat komunite. Chvilku urcite potrva, kym nadobudne 99% kvalitu, ale dufam a verim, ze raz tvorcovia UP (napr.) vydaju samostatne spustitelny uzavrety MOD, ako v pripade inych hier ako BF2 a pod. a nebude mat ziaden SWITCHER, lebo uz nikto original hrat nebude, alebo DAIDALOS bude osvieteny.
Zazitok adekvatny roku 2009 budes tazko cakat od 10 rokov stareho enginu. Pises, ze modovanie nema priniest len realitu, pritom sa stazujes, ake nerealisticke je to alebo ono. Sturmo ostal tam kde bol - sme vsetci nejako zabudli, ako sme srali kocky z vizualnej stranky tej hry, ked bola nova... Nemyslim si, ze ktokolvek z nas vtedy predpokladal, ze budeme to iste lietat este aj o cca 10 rokov. Mody vela veci vyriesili a oddialili zastaranie tohto simu, ale darmo davas sedacku z Ferrari do svojej Felicie, 320km/h ti to neda, chapeme sa? Ludia su rozmaznani MODMi a cast komunity nikdy neostane na zavretej ofiko verzii, aj ked bude pekna a bezpecna online. Tak to proste je a je to pase, kedze o chvilu budeme lietat SoW.
Adler napsal:EDIT: joj, zabudol som na to engine torque, ano, tiez sa mi zda ten moment od vrtule slabulinky, ked ho dokazem kompenzovat so 66% riadenim uplne bez problemov ... v TARGET TOBRUK som rozbil XX spitfirov, kym som prvykrat vzlietol a o pristati ani nehovorim. V orig. IL2 mozem pri starte aj pristati pit kavu, telefonovat, skrabat sa na riti a aj tak dosadnem uplne v pohode.
Na tomto sa pracuje, ako pisem uz vyssie. Ono mozno problem nie je ani tak v tej hre, ze by bola prilis slaba, mozno si ty skratka prilis dobry.
...bezpečná nemodovaná verze.... pouze originální patch.... nejsou to náhodou klišé moderní doby ? chystá se snad teroristický útok moderů na úřad vlády, nebo na pentagon ? nevím, přijde mi to jako hysterie... navíc na "bezpečnost" nemodovaného Ila - ve smyslu že se nenajde někdo kdo to očítuje - prostě nevěřím. vždyť víme že právě na zvýšení bezpečnosti - ochrany před číty - se už začal používat právě mod.... protože nemodovaný server byl zalepený befky a fokáči s radary (log reader) atp....
K těm reálným zvukům. Zvuky sekaček a ventilátorů nejsou reálné, zvuky z modovaného šturma taky ne, tudíž jsou špatné jak jsem pochopil z výše uvedeného. Podle této logiky se klidně můžeme vrátit k simulátorům na ZX Spectru. Protože cokoliv lepšího je špatně, bo to není reálné......
No a snad jediná věcná připomínka. Na nemodovaném Ilu bez problémů odposlechnu vzdálenost, polohu a často i typ letadla jež se ke mne přibližuje, a to mnohem dřív než jde na střelbu. V HSFX je to prvně co tento originální, ofiko opačovaný , posvěcený a komunitou mlčky trpěný čít nefunguje. V UP1.8 ještě nevím, stáhl jsem ho přes noc....
Upravil/a ZVP Zdenek dne 10-11-2009 13:38
ano, ale takisto vacsina modovanych. Niektore su ozaj dobre spravene, zneju same o sebe super, najma externe zvuky z motorov. Aj v kabine to znie pekne, ale nerealisticky. Poriadne urobit nove zvuky by bolo dost nelahke. A vysledok MOD spundpackov je vzdy rozpacity... Napriklad v HSFX, kde rev motora prehlusi vrzganie stareho skunera pri namahani draku lietadla A detto c6 detto UP. Kde je realita? Pouzivat 3rd party zvuky len preto, ze to pekne basovo huci? Viem, ze origo zvuky su zastarale, ale nie je to az take jedoduche upgradnut ich, verte mi, zistoval som a snazil som sa najst sposoby....
No tiež som bol sklamaný z tých zvukov čo podávali ho HSFX a teda aj do ultry. Ja by som sa prikláňal k Jafaem-ovi.
http://www.youtube.com/watch?v=gTfwJAurBvU
Ani neviem prečo som bol presvedčený o tom , že to v UP bude.
Robo napsal: 5. atmospheric mod 3.1 (turbulencie za lietadlom, etc...)
Zloyov mod je dost odveci Ale ako simulator centrifugy moze byt.
Podla vacsiny pilotov, ktori sedeli v ozajstnom lietadle a leteli v podmienkach, ktore ma Petruskhov mod simulovat je odveci.
V čem je lepší ta "oficiální,bezpečná verze ILa?Já teda nevím ,ale vím na 100% ,že vždy s novou instalací té úžasné,bezpečnén verze ILa se mi nainstaluje úžasný SECUROM,který potom neúžasně ba přímo nasraně likviduju.
Docela mě překvapuje, že se ješte najdou jedinci,kteří z "oficiální,bezpečný verze ILa" delají posvátnou krávu.
Ano Robo, spravne si postrehol, pisem len svoje nazori, nie nazori ludi, ktori lietali na skutocnych lietadlach. Pred dvoma rokmi som uz takmer nelietal vobec ILa a mody urobili vyborny marketingovy tah pre Olega. Ozivili skapinajucu komunitu.
No dobre a teraz po poradi ...
Ja som sedel tiez v ozajstnom lietadle, aj ked nie ako pilot, ale co nie je, moze byt este. Cital som vsak Gallandovu prirucku na strane 16 a 17. Su tam krasne obrazky pre tych co neveria na "propellerdreck". Keby to bolo take ultra lahucke a neskodne (myslim tie turbulencie za vrtulami), tak dost pochybujem, ze by Galland zahrnul do prirucky pre pilotov stihaciek take obrazky a aj tuto krasnu minibasen:
Kommst Du in den Propellerdreck,
Druecks leicht Dir Deinen Vogel weg.
Entflieh dem Miefl - und fliege lieber,
Ein wenig drunter oder drueber.
V presnejsom popise dalej pise, bez basnickeho creva ...
Also raus aus dem Propellermief! - etwas drunter oder drueber! - Hast du aber dazu keine Zeit, so achte darauf, dass du nur dann schiesst, wenn der Zielstachel gerade durchs Ziel geht, sonst gibt es nur loecher in der Luft. (Tak asi to s nimi dost hadzalo do vsetkych stran, nemyslis? Alebo Gallandovi neverime ???)
Apropo lahsie zostrelovanie z Weapon Modom od Josseho ... nooo, takto, aj ked som to uz napisal predtym oklukou cez TT. Takze zase sa mi celkom nezda, ked sprejujem s (oleg)hispanom na 1 km a este aj trafim v nemodovanej hre, s weapon modom je to strata municie a casu. Ano, ak trafis s hociakou dvackou zo 100 az 150 metrov lietadlo (nie olegove modeli), tak musi ist dole, ci je to hra, silmulator alebo realita a nie len hispanom, ale aj inymi. Vo weapon mode ide dole vsetko, co je zasiahnute na kratku vzdialenost, ale trafit nieco pri tom mixlovani lietadla na vzdialenost 500+ metrov v manevroch je ako som spominal strata casu a municie. Pre mna je teda tutovka tento mod. Este doplnim aj Gallandovu prirucku k tejto teme:
Angenommen Du konntens mit einem Feuerstoss aus 600 m Entfernung 1 Treffer erzielen (vychadza zo statistik vystrielanej municie a pozorovanych zasahov a ich ucinku pri testoch), dann erzielst du mit der selben Munitionsmenge ...
... aus 300 m Entfenung mindestens 4 Treffer
und aus 200 m Entfernung mindestens 9 Treffer
und aus 100 m Entfernung mindestens 36 Treffer ... atd (pocty su na 4 motorovy bombarder typu B-17, kde sa odporucalo zahajovat palbu pod 300 m a odpajat sa pri asi 100 m).
Ku Sound Modu ... neuveris, pokial nebol sound locknuty v SFS, tak som lietal na vlastnom sound mode s vacsinou pilotov JG1 a ano, mozem potvrdit, ze tiez nie je dokonali, ze trvalo asi 3 mesiace, kym bol v stave, akom je teraz, aj ked ho teraz nepouzivam. A kludne si ho mozes vyskusat, aj ked nie je taky dokonali ako Olegov ... http://rapidshare.com/files/268383941/-Alternative_Soundmod_by_I-JG1_Adler.rar
A ano, som dobry, preto prvy turnaj L13, ktoreho som sa zucastnil este s Martinom z JG1 este pred ukoncenim skoncil tak, ako skoncil (vlastne neskoncil)
Upravil/a Adler dne 10-11-2009 14:08
K tomu zasekavaniu zbrani a neexistencii modu ktory by zasekol zbran...
Adler napsal:
... zasekavanie zbrani, nie je v ziadnom mode pokial viem do dnesneho dna.
V aktualnom a tak vychvalovanom UP 1.8 a predtym aj v beta verzii Bf-109E-3 bol implementovany "future" kde sa kanon medzi blokmi valcov "zasekne". Nech je to nazvane ako chce, fakt je ze po urcitom case moze prestat strielat a ak sa tak stane (nie preto ze by mu dosla municia) na skle sa objavi "Cannon jammed". Teda mod kde je mozne "zaseknut" zbrane uz je, akurat jeho platnost nie je aplikovana na vsetky stroje. Nepredpokladam ze sa to nevie, ale sa na to asi zabudlo.
Verzia E-3/B mala v betaverzii na vyber aj spominany kanon medzi valcami (alebo bomby samozrejme) a cuduj sa svete nebolo mozne jej kanon medzi valcami zadriet. Je vsak vidiet ze v UP uz su updatnute verzie (kedze tam napr. uz nie je mozne spominany kanon vybrat pre Bf-109E-3/B ).
Velmi casto sa snazime natlacit sturma do toho co sam nie je. Tiez mam tu tendenciu.
Nie som "nie priatel" UP. Co ma na nom vskutku potesilo je Fulmar. Netreba mu ziadny josseho weps mod, drkotajucu sedacku v turbulencii za inou masinou (aj tak je malo toho co by dobehol) ani ine ficuriny. Raz sa ho zrejme dojnckame v ofiko patchi.
Tie nove verzie fokier ci mezkov a spitfirov... No, myslim ze je tu dost povolanych co dokazu zhodnotit ich vlastnosti. V tomto si necham poradit a rad si precitam.
Upravil/a Anonymní uživatel dne 10-11-2009 14:07
ZVP Zdenek napsal:
...bezpečná nemodovaná verze.... pouze originální patch.... nejsou to náhodou klišé moderní doby ? chystá se snad teroristický útok moderů na úřad vlády, nebo na pentagon ? nevím, přijde mi to jako hysterie... navíc na "bezpečnost" nemodovaného Ila - ve smyslu že se nenajde někdo kdo to očítuje - prostě nevěřím. vždyť víme že právě na zvýšení bezpečnosti - ochrany před číty - se už začal používat právě mod.... protože nemodovaný server byl zalepený befky a fokáči s radary (log reader) atp....
To, co pises je vsetko pravda. Opakujem, ze ja proti MODom nic nemam, takze moses na mna kludne bez tej ironie a bez teroristov (aj ked s tym uradom vlady by to nebolo za take odveci ). Momentalne je vsak situacia taka, ze kazdy druhy Jozo z budy si dokaze pomenit cokolvek na hre - kedze je otvorena. Ako otvorena nikdy zamyslana nebola, takze okrem chabej CRT=2 ochrany nema ziadne mechanizmy proti podvadzaniu. Preto si myslim, ze by bol dobry krok cele to zavriet alebo aspon obmedzit. Predtym sa samozrejme do tejto verzie daju klucove sucasti, bez ktorych je hra dnes nelietatelna online (vid vyssie). To by malo stacit vacsine normalnych online hracov, offline si modujme do nemoty. Urcite ostanu niektori na starsej, otvorenej verzii hry, ale to je OK. Ako to bude nakoniec zatial nevieme...
ZVP Zdenek napsal:K těm reálným zvukům. Zvuky sekaček a ventilátorů nejsou reálné, zvuky z modovaného šturma taky ne, tudíž jsou špatné jak jsem pochopil z výše uvedeného. Podle této logiky se klidně můžeme vrátit k simulátorům na ZX Spectru. Protože cokoliv lepšího je špatně, bo to není reálné......
Nehnevaj sa, pochopil si zle. Originalne zvuky su zastarale a nedobre, ako pisem uplne na zaciatku - sam som sa snazil najst schodne riesenie, pre mna osobne su totiz 6DoF + nove zvuky najvacsou prioritou. Bohuzial som zistil, ze to nie je take jednoduche a zvuky z modovaneho sturma nesplnaju viacero dolezitych kriterii a teda by do ofiko verzie nepresli. Opat, ak sa mame bavit normalne, mozes si tu ironiu odpustit
ZVP Zdenek napsal:No a snad jediná věcná připomínka. Na nemodovaném Ilu bez problémů odposlechnu vzdálenost, polohu a často i typ letadla jež se ke mne přibližuje, a to mnohem dřív než jde na střelbu. V HSFX je to prvně co tento originální, ofiko opačovaný , posvěcený a komunitou mlčky trpěný čít nefunguje. V UP1.8 ještě nevím, stáhl jsem ho přes noc....
to CZS Stuka: Ano, Jaffov mod je dobry, ale Tiger33 robi na tomto novom sound mode a zatial to vyzera byt celkom zaujimave, ved posud sam ... http://www.vimeo.com/6667705
Upravil/a Adler dne 10-11-2009 14:22
Tajpan napsal:
Pristát na letisku, dotankovať, doplnit strelivo, opraviť poškodenie (rozumie sa len velmi lahké) a vzlietnuť znovu so boja!!!!
Nějak mi uniká smysl tohohle modu. Má to něco společného se statistikama na onlinu? Není jednodušší dát refly? Co do reality je to totéž...
Možná by se to mohlo hodit v případě, kdy je daleko na frontu z "mateřského" letiště a poblíž fronty se nachází nějaké další "domácí" letiště, na kterém však není k dispozici daný stroj (ale jsou tam šikovní mechanici a snad nějaké ty náhradní díly..) .
Ten mod predovsetkym sluzi tomu, aby si nemohol dat bar jaky pako 100x za minutu respawn na letisku na df serveri, lebo vsetci vieme, ake lagy to sposobuje, alebo si naozaj myslite, ze ked bolo napadnute letisko, tak sa lietadla dematerializovali? V ramci hratelnosti df serverov je tento cas krateny oproti "realite". Ak chces dat respawn, tak musis bud ist disco, alebo vyskocit z lietadla a cakat, kym sa ti objavi cudlik mudlik refly
Upravil/a Adler dne 10-11-2009 14:30
Adler napsal:Pred dvoma rokmi som uz takmer nelietal vobec ILa a mody urobili vyborny marketingovy tah pre Olega. Ozivili skapinajucu komunitu.
To je pravda, mozno prave preto Oleg a Co mody mlcky toleruju.
Adler napsal:Cital som vsak Gallandovu prirucku na strane 16 a 17.....
Ja tiez, ja cely cas suhlasim s tym co pises o potrebe simulovania prudu vzduchu za vrtulou, ale vravim, ze Petrushkov MOD je nedorobeny a nerobi to tak ako to (vraj) ma byt. Nechame na odbornikov - a pisem opat, ze sa na tom robi.
Adler napsal:Apropo lahsie zostrelovanie z Weapon Modom od Josseho ...
To co pises o strelbe na velku vzdialenost, to je vsetko pravda, ale ak na jednej strane nieco zlepsil, ine veci pokazil a zhorsil a vo vseobecnosti je jednoduchsie s nim daco zostrelit. To nemusi byt zakonite na skodu, ja len konstatujem.. A zaroven sa pytam, ci je to z tohto dovodu 'realistickejsie' a ci to tak ma byt a zaroven tvrdim, ze je popularny najma preto, lebo vsetci vedia, ze s nim budu mat silnesie zbrane.
Adler napsal:Ano, ak trafis s hociakou dvackou zo 100 az 150 metrov lietadlo (nie olegove modeli), tak musi ist dole, ci je to hra, silmulator alebo realita a nie len hispanom, ale aj inymi.
Preco si toto myslis? Nejake podklady, informacie, fakty? Ci si tam hodis silnejsie zbrane od UF_Josse + DM sprznene Kwiatekom a si presvedceny, ze lietas realistickejsi sim?
Adler napsal:Ku Sound Modu ... neuveris, pokial nebol sound locknuty v SFS, tak som lietal na vlastnom sound mode s vacsinou pilotov JG1 a ano, mozem potvrdit, ze tiez nie je dokonali, ze trvalo asi 3 mesiace, kym bol v stave, akom je teraz, aj ked ho teraz nepouzivam. A kludne si ho mozes vyskusat, aj ked nie je taky dokonali ako Olegov ... http://rapidshare.com/files/268383941/-Alternative_Soundmod_by_I-JG1_Adler.rar
Uverim, coby nie. Tusim ho uz aj mam od kohosi od vas z letky...
Adler napsal:A ano, som dobry, preto prvy turnaj L13, ktoreho som sa zucastnil este s Martinom z JG1 este pred ukoncenim skoncil tak, ako skoncil (vlastne neskoncil)
Nikdy som neposchybnoval tvoje pilotne schopnosti (co nemozem povedat o tvojich inych kvalitach a najma gramatickemu prejavu), nemusis spominat 5 rokov stary a nedokonceny turnaj . Teraz sme mali zase dalsi, bude aj druhy rocnik, mas sancu zase sa zucastnit.
JJ, gramatika hroznaaa priznavam, ine kvality nebudem posudzovat, lebo by som sa uz musel moc chvalit. Spolieham na tvoj usudok. Ten druhy turnaj uz je dokonceny ??? - asi mi to uslo. (adminovi sa ospravedlnujem za OFF TOPIC)
100 m az 150 m ... a pozri cele prosim, je tam vidiet omnoho viac ako len zasahy
Jo a este toto, mozno to bude team daidalosu inspirovat ... http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,598.msg5996.html#new ... keby som tomu rozumel ako moderi, tak by som urcite do toho isiel, treba precitat vsetky Chaoic16 (ove) prispevky a odpovede. Velmi zaujimava moznost, hlavne, ked su na to ludia a ocividne su
Adler napsal:
Jo a este toto, mozno to bude team daidalosu inspirovat ... http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,598.msg5996.html#new ... keby som tomu rozumel ako moderi, tak by som urcite do toho isiel, treba precitat vsetky Chaoic16 (ove) prispevky a odpovede. Velmi zaujimava moznost, hlavne, ked su na to ludia a ocividne su
Skutocne zaujimave, ale asi tazko implementovatelne do staruckeho Ila. Ani nie technicky (verim, ze chlapik vie co a ako) ale skor casovo. Ale viem si predstavit, ze o par rokov budeme lietat online nejake tie CFD simulatory.
K tym youtube videam, ktore si postol ako podporu tvrdenia, ze 'ak trafis s hociakou dvackou zo 100 az 150 metrov lietadlo (nie olegove modeli), tak musi ist dole, ci je to hra, silmulator alebo realita a nie len hispanom, ale aj inymi.':
- Prvy link su guncamery Hawkera Tempest, ktory mal 4 20mm kanony Hispano, a teda ktorym skutocne nie je problem dat dole cokolvek, ak sa trafis... V 0:16 vidno zasahy na chvost Fw 190 a cuduj sa svete, letel dalej. 1:23 po zasahu odletelo Fw 190 kridlo, 1:33 preletela dalsia 190 sprskou 20mm projektilov, napocital som cca 10 zableskov po celej dlzke trupu, nakoniec siel dole v plamenoch, potom 2:46 strelba na rovno letiaci ciel a nasledna explozia - strielal v kratkych davkach z dialky uz cca 10 sekund pred tym a obcas vidno zablesky. Nie je tam nic, co by si nedosiahol v hre originalnymi zbranami na Tempeste.
- Druhy link je test 30mm statickeho kanonu na staticky ciel, to je trosku iny kaliber.
- Treti link je davka z 20mm hispana, ale ocividne nejde o letecky variant, a ani nie je zrejme, o ktoru konkretnu verziu kanonu ide, kolko ma ta vec hlavni (tusim 2) a podobne. Je zrejme, ze taketo pozemne testy su posobive, ale neodpovedaju nam na otazku, ci su zbrane v hre namodelovena korektne alebo nie.
- Treti link je utok Befka na I-16, vidno pekne dym po kanonovych projektiloch, nakoniec trafi jeden a do platna na chvoste urobi (celkom pochopitelne) dieru. Isak leti dalej.
- Stvrty link - nejaky rusak dostane v prvych 10 sekundach videa napapat z cistej 6tky , ale asi to nie su kanonove strely (alebo vies presne, cim na neho ten Nemec strielal?) Ked sa trafi davkou medzi 0:07 az 0:11 do motora, do trupu a do kridel, tak pusti dym, porucha podvozku a kratky poziar, ale leti dalej vcelku. Dalsi zaber okolo 0:20 je utok zo sestky na stihacku, dostane vela kanonovych zasahov do laveho korena kridla, ale drzi (V hre by ho podla mna po takom zasahu mal uz amputovane), dalsi Jak dostane kanonadu do nosa a aj do trupu a leti dalej, potom su tam utoky na Spity vo velkej vyske, zasahy do kridel vyzeraju cca ako v hre, ale ziadne prepolene lietadla ani urvate kridla nevidim - predpoklada sa, ze podla stopoviek strielalo Befko s 20mm kanonom.
Akokolvek sa na tie videa pozeram, tie origo zbrane robia cosi podobne, ked sa trafis, dokonca by som povedal, ze v hre je az prilis jedoduche niekomu urvat kridlo alebo aj cely zadok lietadla dobrou davkou z 20mm. Ak si chcel demonstrovat, ze Josseho weapon mod je realistickejsi, tak to asi moc nevyslo, a to sme sa este ani nebavili o farbe stopoviek ani o dymovych stopach za .303 alebo .50. Kazdopadne, na takuto debatu treba tvrde fakty a nie videa z youtube a subjektivny pocit.
BTW Turnaj je uz v zaverecnej faze a bolo to super! Dalsi rocnik sa, ako uz pisem, chysta a mam v umysle zapojit viac pilotov z viacerych letiek
Preco ja vidim nieco ine na tych videach ako ty divne ... ? ... kto tu pisal, ze sa ma lietadlo po zasahu rozpadnut ... ? ... MA IST DOLE ... znamena vyriadene, koniec boja, vyradene, bailout a na vsetkych tych videach, kde trafili kanony to tak vyzera nie ? Alebo si videl este nejaky specialny manever pilota po zasahu ? Nie, lebo bol mrtvy, alebo raneny, alebo lietadlo bolo rado, ze drzalo vo vzduchu. Neviem preco mam stale pocit, ze nechces vidiet to co ti ukazujem, hmmm.
Som velmi zvedavy na koniec vasho druheho turnaja a samozrejme tesim sa na pokracovanie, ci uz ako divak, alebo ako ucastnik. To druhe, by samozrejme potesilo viac
Adler napsal:
Preco ja vidim nieco ine na tych videach ako ty divne ... ? ... kto tu pisal, ze sa ma lietadlo po zasahu rozpadnut ... ? ... MA IST DOLE ... znamena vyriadene, koniec boja, vyradene, bailout a na vsetkych tych videach, kde trafili kanony to tak vyzera nie ? Alebo si videl este nejaky specialny manever pilota po zasahu ? Nie, lebo bol mrtvy, alebo raneny, alebo lietadlo bolo rado, ze drzalo vo vzduchu. Neviem preco mam stale pocit, ze nechces vidiet to co ti ukazujem, hmmm.
Ja ti rozumiem, ja vidim presne to iste co si v tych videach postol a na zaklade toho tvrdim, ze uz v Sturmoviku je lahsie zostrelit lietadlo ako bolo podla vsetkeho v reali a nevidim dovod, preco by sa zbrane mali robit silnejsie (UF_Josse mod). Ak sa mame bavit o zbraniach, treba hovorit o konkternej zbrani a o konkretnych datach a udajoch...
Co sa videi tyka, myslim si - a toto je moj osobny laicky nazor - ze sa viacere po zasahoch vratili poskodene domov. Napriklad ten Isak, Spitfiry na konci posledneho videa, Jak, ktory prudko po zasahoch potiahol... Neviem, co by si chcel, aby som videl. Vidim poskodenie nepriatelskych lietadiel strelbou, o reakcii sa mozme len dohadovat - lietadlo bolo vacsinou poskodene a pokracovat v suboji bolo riziko (tak je to aj v hre), mozno bol pilot mrtvy, mozno vystresovany a neskuseny, to my z tych videi nevieme. Ani silu zbrani z takychto videi posudit nevieme. Mne osobne pripada strelba v hre Il-2 celkom podobna zaberom z guncamov. Ak je na originalnych zbraniach v hre nieco zle podla teba - a to je celkom mozne - tak skus konkretnejsie.... Mne sa este nestalo za cele tie roky, ze by lietadlo, ktore trafim dobre 20mm neslo k zemi alebo by nemalo problemy pokracovat v boji. Obcas sa mi zda, ze vydrzi privela, ale zase obcas mu urve kridlo tak rychlo, ze som sam prekvapeny, alebo po kratkej davke exploduje. Co presne sa tebe nevidi na napr. 20mm kanonoch v hre?
Adler napsal:Som velmi zvedavy na koniec vasho druheho turnaja a samozrejme tesim sa na pokracovanie, ci uz ako divak, alebo ako ucastnik. To druhe, by samozrejme potesilo viac
Ano ano, aj ja som zvedavy. Pekne suboje tam boli.
Adler napsal:
... MA IST DOLE ... znamena vyriadene, koniec boja, vyradene, bailout a na vsetkych tych videach, kde trafili kanony to tak vyzera nie ? Alebo si videl este nejaky specialny manever pilota po zasahu ? Nie, lebo bol mrtvy, alebo raneny, alebo lietadlo bolo rado, ze drzalo vo vzduchu. Neviem preco mam stale pocit, ze nechces vidiet to co ti ukazujem, hmmm.
Sorry, že sa zapájam, ale myslím, že problém tkvie v tom, že AI / online hráč NEMÁ pud sebazáchovy. Keby mi niekto zabubnoval na trup hoci aj 7mm nábojmi asi by som sa po*ral a ISIEL BY SOM DOLE. V online hre s deravím krídlom to ešte otočím oproti teba a začnem s tebou krútiť 1,5 m nad zemou.
Keď trafím lietadlo, tak si myslím, že je dosť poškodené (takže súhlasím skôr s robom ). Problém je v tom, že virtuálny pilot nereaguje tak akoby mal a to na oboch stranách. Ten koho trafia si to neuvedomuje mieru poškodenia a neodpúta sa a ak sa odpúta útočiaci si neuvedomuje, že zvíťazil a prenasleduje ho často až k jeho letisku, kde ho zostrelí flak
Robo napsal:
Akokolvek sa na tie videa pozeram, tie origo zbrane robia cosi podobne, ked sa trafis, dokonca by som povedal, ze v hre je az prilis jedoduche niekomu urvat kridlo alebo aj cely zadok lietadla dobrou davkou z 20mm. Ak si chcel demonstrovat, ze Josseho weapon mod je realistickejsi, tak to asi moc nevyslo, a to sme sa este ani nebavili o farbe stopoviek ani o dymovych stopach za .303 alebo .50. Kazdopadne, na takuto debatu treba tvrde fakty a nie videa z youtube a subjektivny pocit.
Adlerova definicia:
Adler napsal:
MA IST DOLE ... znamena vyriadene, koniec boja, vyradene, bailout a na vsetkych tych videach, kde trafili kanony to tak vyzera nie ? Alebo si videl este nejaky specialny manever pilota po zasahu ? Nie, lebo bol mrtvy, alebo raneny, alebo lietadlo bolo rado, ze drzalo vo vzduchu. Neviem preco mam stale pocit, ze nechces vidiet to co ti ukazujem, hmmm.
Ono to nie je moj biznis (ale zaujima ma to), ale tiez nak nevidim co sa konkretne snazis Robovi ukazat - nic v zlom.
Adler napsal:...kto tu pisal, ze sa ma lietadlo po zasahu rozpadnut ... ? ... MA IST DOLE ...
No, tu sa vydava nieco za konstantu: "lietadlo ma ist po zasahu dole..." ale ten zasah je nepochybne premenna. Dovodom je KAM ten zasah lietadlo dostane (zrejme sa bavime o 20mm granatoch kedze je pravdepodobne ze znacna cast z tych videi boli prave 20mm granaty), aj z akej vzdialenosti, z akeho uhla, rychlost granatu, typ granatu, hmotnost granatu, poveternostne podmienky, atd, atd, atd (no sak to vieme, bola tu aj debata o tom)... Material na skumanie bol vyber videi, tazko potom sudit ako to bolo v skutocnosti, ked usudzujeme z podobneho materialu. Video zrejme bude ceresnickou na torte co sa tyka skumania, predchadzat mu budu data, grafy, cisla atd...
No a co vcil...
No ako to vpasovat do enginu hry ktory ma svoje mantinely a urcite metody ako nieco implementovat do hry (zpravidla ide o odlisne metody ako maju vseobecne oblubeni moderi, lebo ti proste oficialne metody nemaju ani mat nebudu a tak to struhaju z coho vedia a ako vedia - co a priori nemusi byt zle). A ked cosik vystruhaju, hikame. Nebolo by zle to mat ofiko v hre... No a ked sa na to pozru povolani a zasvateni a maju stale ten isty engine hry obmedzeny urcitymi mantinelmi a maju svoje metody ktore su opravneni pouzit zistia ze ten mod je na pohlad vskutku pritazlivy, ale metoda modera (a tym padom ani produkt) nie je ani nahodou zlucitelna s oficialnymi metodami (toto podla mna Robo uz hore spominal, ak som spravne cital medzi riadkami: "Bohuzial som zistil, ze to nie je take jednoduche a zvuky z modovaneho sturma nesplnaju viacero dolezitych kriterii a teda by do ofiko verzie nepresli." ), casto je metoda modera takpovediac primitivna (pod pojmom primitivna mam na mysli prilis zjednodusena) a nedovoluje tento mod urobit oficialnym a zahrnut ho do ofiko packu. Tak sa ja osobne nebudem cudovat ak Josseho weps mod zostane Josseho weps modom na veky vecne...
Vo vyssie povedanom su aj moje vlastne skusenosti s modovanim, lez nie sturmovika ale na inom poly (SFP1 svet) a nepochybujem ze to takto fungiruje aj v IL2. Ak sa mylim, ospravedlnujem sa.
Myslim ze je v Daidalose parta ludi ktora vie co robi, ma urcite a jasne priority, ma predstavu kam to chce dostat aj kam to aktualne ide, vie veci ktore my jednoducho vediet nesmieme alebo nemusime vediet a robia to najlepsie ako vedia, a samozrejme berie do uvahy relevantne nazory komunity pre ktoru vlastne tato parta ludi vyraba svoje produkty. A co sa im dostalo?
Furt same remcanie, frflanie, toto je naprd tamto by malo byt lepsie, hentok bolo v realite uplne inak... Ked si tak citam prispevky tykajuce sa prace DT je mi z toho blbje. Pride mi to ze sme niekedy neskutocne nevdacni (tento odstavcek nie je namiereny bytostne na Teba Adlere).
Mmm, ja som veru sem tam nebol iny... Preco ma Avia tak slabe zbrane???
Bo nevies s nou strielat Kukulko... O tom ma xkrat presvedcil Palo z Letky13 ked som dostal z Avie PK ani sa nechumelilo
Upravil/a Anonymní uživatel dne 10-11-2009 19:27
Kukulo napsal:
Furt same remcanie, frflanie, toto je naprd tamto by malo byt lepsie, hentok bolo v realite uplne inak... Ked si tak citam prispevky tykajuce sa prace DT je mi z toho blbje. Pride mi to ze sme niekedy neskutocne nevdacni
Iné by bolo, keby sa za patch malo platit chváli by išli donebies. To sa ti dostane keď niečo dáš zadarmo.
Ozaj a prečo sa zaň neplatí? Sú v tom predsa stovky hodín práce
Trocha odveci otázka, ale fakt by ma to zaujímalo.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.