opíchaná má býti žena mužem, ne muž ženou (jejíma trčícíma kostma)
To vyzera akoby si to uz zazil
četl jsem to v učitelských novinách...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Edit :
Prve dojmy: I-16 spracovany nadherne (vid foto). Namiesto jednej verzie mame dve, tzn. okrem gulometnej je aj kanonova verzia. Lieta krasne, ale zatial som skusil iba offline. Je mozne nastavit detailnejsie grafiku.
Mám menší problém. Mám nejvyšší nastavení grafiky a stejně mám tu vrchní oblohu pixelovou a to samé když sedím v kokpitu 190 a podívám se na tu střední "spojnici" kde jsou ty "cvoky". Je to nehezky pixelovaté i když oddálím pohled. Nevíte někdo co s tím?. Děkuji předem za odpovědi.
Tak podle očekávání je I16 sranda lítání. Je to pomalý, ale točí to a rolluje to, do vývrtky to při přetažení přechází velice rychle, ale snadno se to vybere. Je z toho super výhled. Do dogfightu nízko u země je to jako dělaný. A páčto značná část soubojů v BOS(BOM) vede k právě k takovým soubojím, máme na další nářky na forech zaděláno.
Udělal jsem záznam z Quick Mission 2 x I16 versus 4 x FW 190. Dvakrát jsem to pokazil, než jsem tu I16 dostal trochu do ruky a pak to dopadlo 4:0 v prospěch I16. Všechna Ai byla nastavena na Veteran. Výzbroj defaultní. Paliva 60%. AI I16 mi pomohla spíš pro odlákání pozornosti. Všechny sestřely byly moje. Bylo to až dětsky snadné. YouTube Video
Rumcajs napsal:
Udělal jsem záznam z Quick Mission 2 x I16 versus 4 x FW 190. Dvakrát jsem to pokazil, než jsem tu I16 dostal trochu do ruky a pak to dopadlo 4:0 v prospěch I16. Všechna Ai byla nastavena na Veteran. Výzbroj defaultní. Paliva 60%. AI I16 mi pomohla spíš pro odlákání pozornosti. Všechny sestřely byly moje. Bylo to až dětsky snadné. YouTube Video
Jak se zatahuje u išaka podvozek? Stejně jako u ostatních, či je nějak simulováno točení klikou (jako třeba v ilovi)?