November 24 2024 09:51:09
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
310_cibule
Koule bych měl, ale stejně mi to befko vždycky nařeže.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Horrido
AIčko nemůže přece nikoho vážně ohrozit ;-)
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_cibule
Tak to vysvětli jemu, ne mně.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Bierglass
310_cibule napsal:

Nemám problém se zahřátím motoru (to jsem měl poté, co BoS vylezl poprvé. Řešili jsme to tu a a kdosi konstatoval, že se mu to stalo také, i když jsme postupovali přesbně tak, jak píšeš).

Mám problém, že je motor zahřátý pořád, i když vlezu do éra s vypnutým motorem.


No to právě musíš upravit mod "Expert" kde je povolené "warmed up engine".Tak to prostě zakaž a budeš mít na budíkách nulu a studený motor.
 
Kyza
Bierglass napsal:

310_cibule napsal:

Nemám problém se zahřátím motoru (to jsem měl poté, co BoS vylezl poprvé. Řešili jsme to tu a a kdosi konstatoval, že se mu to stalo také, i když jsme postupovali přesbně tak, jak píšeš).

Mám problém, že je motor zahřátý pořád, i když vlezu do éra s vypnutým motorem.


No to právě musíš upravit mod "Expert" kde je povolené "warmed up engine".Tak to prostě zakaž a budeš mít na budíkách nulu a studený motor.


Dneska jsem polital trochu v Z226. Venku na teplomeru -1. Zahrejval jsem to snad 10 minut nez to vylezlo na 25 stupnu. Za celou dobu litani mi to neprelezlo 30 stupnu.

Jo a mimochodem BF109 smerovka se chova naprosto stejne jako u Z226 MS. dnes jsem si naschval testoval jestil je to v BoSu stejne a je.

Kyza
 
1stCL_Novotny
Dík za info. Úsměv
 
WT_Pedropan
Konecne nekdo, kdo neni litaci expert jen u stolu...Šklebící se
 
http://www.wtigers.org/
313_OTU_oblak
Kyza - super :-) konečně feedback od skutečného pilota

on je Zlínek v podstatě slabší befko.. Úsměv
 
CSW_Cassius Chaerea

on je Zlínek v podstatě slabší befko.. Úsměv
Vona je vlastně i 747 jen silnější B17.Šklebící se
 
ZVP_ALEX
Kyza napsal:


Dneska jsem polital trochu v Z226. Venku na teplomeru -1. Zahrejval jsem to snad 10 minut nez to vylezlo na 25 stupnu. Za celou dobu litani mi to neprelezlo 30 stupnu.

Kyza


Tak to by jsem rád viděl, zejména při motorovce, teda pokud jsi nelítal na minimální otáčky Šklebící se
 
CSL1_Talbot
ZVP_ALEX napsal:

Kyza napsal:


Dneska jsem polital trochu v Z226. Venku na teplomeru -1. Zahrejval jsem to snad 10 minut nez to vylezlo na 25 stupnu. Za celou dobu litani mi to neprelezlo 30 stupnu.

Kyza


Tak to by jsem rád viděl, zejména při motorovce, teda pokud jsi nelítal na minimální otáčky Šklebící se


Mal si zimne clonky a zavretu zaluziu na vstupe chladenia olejoveho chladica?
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
Kyza
CSL1_Talbot napsal:

ZVP_ALEX napsal:

Kyza napsal:


Dneska jsem polital trochu v Z226. Venku na teplomeru -1. Zahrejval jsem to snad 10 minut nez to vylezlo na 25 stupnu. Za celou dobu litani mi to neprelezlo 30 stupnu.

Kyza


Tak to by jsem rád viděl, zejména při motorovce, teda pokud jsi nelítal na minimální otáčky Šklebící se


Mal si zimne clonky a zavretu zaluziu na vstupe chladenia olejoveho chladica?


Jasne ze mel. A dobu jsmevto jeste pod dekou zahrivali bufikem v hangaru. Úsměv

Kyza
 
jofe
Hmm, 226-tky MS majú olejový dvoj okruh, je tam termostat, ktorý pokiaľ je nízka teplota oleja, tak tento nepustí do veľkého okruhu (cez o. nádrž). Oproti 326 (bez tejto úpravy) sa motor pomerne rýchlo zohreje hlavne olej. -1 neni až taká kosa, a tých 30 st. C neni nic moc. Bežne lietame aj v nižších teplotách a olej je medzi 40-50 st. Samozrejme záleží na režime (vleky...). V zime u M-137A je skôr problém s hlavami hlavne na cesťáku a pri klesaní. Abych nebol OT to sa netýka BOS lebo šak "vodníky" sú menej náchylné na teplotné zmeny pri režimoch (samozrejme pri správnej práci s klapkami chladičov)
 
Kyza
ZVP_ALEX napsal:

Kyza napsal:


Dneska jsem polital trochu v Z226. Venku na teplomeru -1. Zahrejval jsem to snad 10 minut nez to vylezlo na 25 stupnu. Za celou dobu litani mi to neprelezlo 30 stupnu.

Kyza


Tak to by jsem rád viděl, zejména při motorovce, teda pokud jsi nelítal na minimální otáčky Šklebící se



Covece taky jsem na to cumel. A nekolikrat jsem to i Martinovi (instruktor) rikal.
Kdyz jsme litali v prostoru tak jsme tocili zhruba 2400ot/min a stejne to neprelezlo. Jednu chvili to vylezlo az do zelenyho. Ale pak to furt bylo kousek od cervene. Pocitam 30 - 35 stupnu. Rikal jsem si jak mohli litat v -20 a vic stupnich. Dekl na vstupu do mototru jsme meli a zaluzka byla pochopitelne na kridle zavrena. Kdyz jsem pak lital sam prostor a okruhy tak jsem to honil jen do 300m QFE (u nas na letisti 800QNH) na 2600ot ale jinak jsem to mel na okruhu furt pod 2400ot. Jenze ono to je tak ze my tam mame 2 vlecny a kazda se chova jinak takze bych na ty teplote asi nebaziroval.

Jen mi spis slo o to ze se to v tom rusku na zimni mape musi zahrivat fakt dlouho.
A druha vec byla overeni chovani smerovky a to se mi jen potvrdilo ze se to chova stejne. Krasny bylo jak to pada po cumaku dolu kdyz se to v horizontalnim letu vyslapne hodne.

Kyza
 
Baron
Super, poznatky od skutočne lietajúcich pilotov sú neoceniteľné. Mrknutí

..a vitaj späť Kyzanino, už je to sakra dlho čo sme spolu leteli naposledy Šturma Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Kyza napsal:
A druha vec byla overeni chovani smerovky a to se mi jen potvrdilo ze se to chova stejne. Krasny bylo jak to pada po cumaku dolu kdyz se to v horizontalnim letu vyslapne hodne.
Kyza
Mohl bys popsat chování při vyšlápnuté směrovce nějak blíž? Předpokládám, že jde o manévr, kterýmu se říká "flat turn" tedy "plochá zatáčka". Krom toho žo to padá na čumák, což je očekávatelné a i Bf 109 se tak měla chovat, jak odhaduješ úhlovou rychlost? Bf 109 naměřili, jak tu někdo postoval, 110 stupňů za minutu při 50% vyšlápnutí směrovky. Přes 50% to prý už je příliš těžké na čumák, aby se to dalo udržet. Někde jsem četl, že takhle zkoušeli repliku Fokkeru Dr. 1 a ta prý udělala flat turn za 35s. Ale Dr. 1 (navíc replika) a Bf 109 nejsou ani zdaleka porovnatelný stroje. Tedy jde mi o to, zda máš alespoň řádově představu, za kolik by Z226 udělal 360 stupňů při flat turn.
 
Kyza
Rumcajs napsal:

Kyza napsal:
A druha vec byla overeni chovani smerovky a to se mi jen potvrdilo ze se to chova stejne. Krasny bylo jak to pada po cumaku dolu kdyz se to v horizontalnim letu vyslapne hodne.
Kyza
Mohl bys popsat chování při vyšlápnuté směrovce nějak blíž? Předpokládám, že jde o manévr, kterýmu se říká "flat turn" tedy "plochá zatáčka". Krom toho žo to padá na čumák, což je očekávatelné a i Bf 109 se tak měla chovat, jak odhaduješ úhlovou rychlost? Bf 109 naměřili, jak tu někdo postoval, 110 stupňů za minutu při 50% vyšlápnutí směrovky. Přes 50% to prý už je příliš těžké na čumák, aby se to dalo udržet. Někde jsem četl, že takhle zkoušeli repliku Fokkeru Dr. 1 a ta prý udělala flat turn za 35s. Ale Dr. 1 (navíc replika) a Bf 109 nejsou ani zdaleka porovnatelný stroje. Tedy jde mi o to, zda máš alespoň řádově představu, za kolik by Z226 udělal 360 stupňů při flat turn.


Flat turn jsem zkousel. Pochopitelne kontra kridelka a zhruba 50% vyslapnuti leve nohy. Vetsi vyslapnuti nema smysl a uz tech 50% pri rychlosti 170 jde dost ztuha. Skoda ze nemame sily v rizeni v tom simu i na nohy. Myslim ze by se tim realita jeste vic priblizila. Letel jsem primo proti Snezce ve vysce 1500QNH. Byla inverze a krasna dohlednost. Pocitam ze mi to poskocilo za nejakou dobu o 15stupnu cca 5 sec. ale nejsem si jistej tim casem. Spis mi slo o to zda to skutecne bude zatacet. Priste vam to natocim na mobil at mame presny casy. Ale az na jare bo jsem se ted nastrelil na chalupu. Nebo mozna jestli zaskocim do LKVR.

Kyza
 
magot
Kyza napsal:Covece taky jsem na to cumel. A nekolikrat jsem to i Martinovi (instruktor) rikal.
Kdyz jsme litali v prostoru tak jsme tocili zhruba 2400ot/min a stejne to neprelezlo. Jednu chvili to vylezlo az do zelenyho. Ale pak to furt bylo kousek od cervene. Pocitam 30 - 35 stupnu. Rikal jsem si jak mohli litat v -20 a vic stupnich. Dekl na vstupu do mototru jsme meli a zaluzka byla pochopitelne na kridle zavrena. Kdyz jsem pak lital sam prostor a okruhy tak jsem to honil jen do 300m QFE (u nas na letisti 800QNH) na 2600ot ale jinak jsem to mel na okruhu furt pod 2400ot. Jenze ono to je tak ze my tam mame 2 vlecny a kazda se chova jinak takze bych na ty teplote asi nebaziroval.

Jen mi spis slo o to ze se to v tom rusku na zimni mape musi zahrivat fakt dlouho.
A druha vec byla overeni chovani smerovky a to se mi jen potvrdilo ze se to chova stejne. Krasny bylo jak to pada po cumaku dolu kdyz se to v horizontalnim letu vyslapne hodne.

Kyza


Když to lidi budou 45 min rozmrazovat, tak se jim na to každej vysere a koupěj si radši nějakou stupidní arkádu.
Bussines.
 
Kyza
magot napsal:

Kyza napsal:Covece taky jsem na to cumel. A nekolikrat jsem to i Martinovi (instruktor) rikal.
Kdyz jsme litali v prostoru tak jsme tocili zhruba 2400ot/min a stejne to neprelezlo. Jednu chvili to vylezlo az do zelenyho. Ale pak to furt bylo kousek od cervene. Pocitam 30 - 35 stupnu. Rikal jsem si jak mohli litat v -20 a vic stupnich. Dekl na vstupu do mototru jsme meli a zaluzka byla pochopitelne na kridle zavrena. Kdyz jsem pak lital sam prostor a okruhy tak jsem to honil jen do 300m QFE (u nas na letisti 800QNH) na 2600ot ale jinak jsem to mel na okruhu furt pod 2400ot. Jenze ono to je tak ze my tam mame 2 vlecny a kazda se chova jinak takze bych na ty teplote asi nebaziroval.

Jen mi spis slo o to ze se to v tom rusku na zimni mape musi zahrivat fakt dlouho.
A druha vec byla overeni chovani smerovky a to se mi jen potvrdilo ze se to chova stejne. Krasny bylo jak to pada po cumaku dolu kdyz se to v horizontalnim letu vyslapne hodne.

Kyza


Když to lidi budou 45 min rozmrazovat, tak se jim na to každej vysere a koupěj si radši nějakou stupidní arkádu.
Bussines.


Naprosto s tebou souhlasim. Ja taky nechci cekat pul hodky na rozmrazeni chci si zahrat a hlavne zastrilet na nepratelska letadla. Ale nejakej cas na rozmrazeni by tam mohl byt. Aby lidi davali pozor proste na motorove pristroje.

Kyza
 
1stCL_Fucida
V téhle kulturní době se pod letadly v noci udržoval oheň a pravidelně se startovala, aby byla připravena k boji :-). Rozhodně se mašiny nezahřívaly 3/4 hodiny. To je během Kriegu poněkud dlouhá doba...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,033,697 návštěv