Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
saldy |
Přidané 08-02-2013 21:23
|
Diskutující
Příspěvek: 3651
Založený: 29.01.09
|
WT_Flan napsal:
Ne ze by o to nejak slo, ale je zajimave, ze dosahnout normalniho ksichtu je asi nejake, mne utajene, umeni
Ano typický ruský geroj vypadá takto a né jako nějaký mamánek
[img]http://albumwar2.com/cache/521_thumb_medium728_0.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-02-2013 15:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Horri, ono existují i slečny lítající simulátory. A myslím, že by byly rády, kdyby mohly i vypadat jako slečny (čistě prakticky, zvedlo by to prodejnost o asi 50 % )
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 09-02-2013 19:28
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
[img]http://www.wtigers.org/extra/svk/il2_rus_pilot.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 09-02-2013 19:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
No vida ! Tohle asi nebude segra toho Ivana. Celkovy esteticky dojem je dost rozdilny |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-02-2013 20:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
WT_Horrido napsal:
[img]http://www.wtigers.org/extra/svk/il2_rus_pilot.jpg[/img] is not a valid Image.
jelikož je to viditelná montáž... co takhle zkusit trochu přizpůsobit některé rozměry, ať nevypadá jak čtrnáctiletá placatice?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Mriswith |
Přidané 09-02-2013 20:35
|
Nováček
Příspěvek: 75
Založený: 27.12.12
|
řekl bych, že to Koty můžeš klidně zkusit jsem zvědavej, jak ti to půjde, s těma popruhama... |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-02-2013 20:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mriswith napsal:
řekl bych, že to Koty můžeš klidně zkusit jsem zvědavej, jak ti to půjde, s těma popruhama...
Zkusil bych, ale nemám na to program umím jen barvit a lepit obrázky
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 10-02-2013 08:45
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
Rumcajs napsal:
Přileju trochu do ohně
Nejsou odpůrci klikatelného kokpitu. Jsou je ti, co ho chtějí a ti, kterým je to šumafuk. Ti co jim to je šumafuk se dále dělí na pragmatiky, kteří chápou, že to klikání by stálo nějaký vývoj a mají strach z rozpliznutí projektu a na gnostiky, kteří stejně vědí své.
Mrmlání, remcání, kňučení, osočování a jiné není česká vlastnost. Stačí se podívat třeba na proslulé 1C forum. Kolik se tam najde různých trollů, chytrolínů, oponentů a navrch magor Raaaid.
Simulace reality takhle na PC je stejně vždy velice ošidná. Stačí se podívat na pokus CloDu limitovat počet ovládacích prvků manipulovaných současně. Stačilo, aby osa nějakýho trimu jiskřila a jeden už neudělal nic dalšího. Pak taky každej doma máme jinej HW. Někdo má kokpit z FW190 se všema těma páčkama a čudlíkama napojenýma na počítač, jinej to mastí doma na stole u starého joysticku a rozhlíží se kloboučkem. Je to hra především.
Klikatelný kokpit nemusí být až tak jednoduše implementovatelný. Co když nekteré ovládací prvky v některých polohách stíní jiné prvky? Co přepínače s pojistkama proti nechtěnému přepnutí? Jak implementovat ovládání prvků, který jsou v blbém úhlu a dráha jejich pohybu je na monitoru nevýrazná? Tohle všechno je snadný, dokud si to nezkusíte vyrobit a ještě to pak někomu vnutit, aby to opravdu používal.
Asi jdu se svým příspěvkem ke klikatelnému kokpitu pozdě nic méně mi to nedá abych se s vámi podělil o můj pohled na věc.Pilot obdobně jako řidič ovládá většinu ovládacích prvků intuitivně bez toho aby se na ně díval.Jen tak se může plně soustředit na dění kolem sebe a na ovládání letadla potažmo automobilu.Když jsem před dávným časem dělal řidičák sk.C měl jsem velice svérázného instruktora.Cvičné jízdy jsem prováděl s vozidlem Praga S5 .Vzhledem k tomu,že v té době se neřešilo kde ovládací prvky jsou ale hlavně když fungují nebylo vždy úplně jednoduché je po hmatu najít.Instruktor vyžadoval plné soustředění na jízdu a řidič se v kabině směl podívat pouze na přístrojovou desku. Jakýkoliv pohled na ovládací prvek ,třeba na řadící páku při řazení atd.okamžitě trestal dlouhým dřevěným pravítkem nejčastěji úderem do pravé paže.Mohu hovořit o velkém štěstí,že není instruktorem k CloDu.S největší pravděpodobností by mne ubil okamžitě po startu.Systém"nejprve pohledem najdi,poté myší najeď a klikni"mi připadá přinejmenším poněkud nešťastným řešením a pevně věřím,že v BoS nebude.Děkuji za pozornost. |
|
|
|
Koty |
Přidané 10-02-2013 13:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
....a pořád existují tací, kteří chápou, že zdvojení ovládání je taky možnost. Prostě dát klikatelný i klávesový
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 10-02-2013 13:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Bierglass napsal:
Rumcajs napsal:
Přileju trochu do ohně
Nejsou odpůrci klikatelného kokpitu. Jsou je ti, co ho chtějí a ti, kterým je to šumafuk. Ti co jim to je šumafuk se dále dělí na pragmatiky, kteří chápou, že to klikání by stálo nějaký vývoj a mají strach z rozpliznutí projektu a na gnostiky, kteří stejně vědí své.
Mrmlání, remcání, kňučení, osočování a jiné není česká vlastnost. Stačí se podívat třeba na proslulé 1C forum. Kolik se tam najde různých trollů, chytrolínů, oponentů a navrch magor Raaaid.
Simulace reality takhle na PC je stejně vždy velice ošidná. Stačí se podívat na pokus CloDu limitovat počet ovládacích prvků manipulovaných současně. Stačilo, aby osa nějakýho trimu jiskřila a jeden už neudělal nic dalšího. Pak taky každej doma máme jinej HW. Někdo má kokpit z FW190 se všema těma páčkama a čudlíkama napojenýma na počítač, jinej to mastí doma na stole u starého joysticku a rozhlíží se kloboučkem. Je to hra především.
Klikatelný kokpit nemusí být až tak jednoduše implementovatelný. Co když nekteré ovládací prvky v některých polohách stíní jiné prvky? Co přepínače s pojistkama proti nechtěnému přepnutí? Jak implementovat ovládání prvků, který jsou v blbém úhlu a dráha jejich pohybu je na monitoru nevýrazná? Tohle všechno je snadný, dokud si to nezkusíte vyrobit a ještě to pak někomu vnutit, aby to opravdu používal.
Asi jdu se svým příspěvkem ke klikatelnému kokpitu pozdě nic méně mi to nedá abych se s vámi podělil o můj pohled na věc.Pilot obdobně jako řidič ovládá většinu ovládacích prvků intuitivně bez toho aby se na ně díval.Jen tak se může plně soustředit na dění kolem sebe a na ovládání letadla potažmo automobilu.Když jsem před dávným časem dělal řidičák sk.C měl jsem velice svérázného instruktora.Cvičné jízdy jsem prováděl s vozidlem Praga S5 .Vzhledem k tomu,že v té době se neřešilo kde ovládací prvky jsou ale hlavně když fungují nebylo vždy úplně jednoduché je po hmatu najít.Instruktor vyžadoval plné soustředění na jízdu a řidič se v kabině směl podívat pouze na přístrojovou desku. Jakýkoliv pohled na ovládací prvek ,třeba na řadící páku při řazení atd.okamžitě trestal dlouhým dřevěným pravítkem nejčastěji úderem do pravé paže.Mohu hovořit o velkém štěstí,že není instruktorem k CloDu.S největší pravděpodobností by mne ubil okamžitě po startu.Systém"nejprve pohledem najdi,poté myší najeď a klikni"mi připadá přinejmenším poněkud nešťastným řešením a pevně věřím,že v BoS nebude.Děkuji za pozornost.
Klikatelný kokpit není nic strašnýho, například v DCS, navíc při startovací proceduře by byl fajn... ostatně jde o pohled na věc ve hře, nevím proč to přirovnáváš k reálu, dle toho by si po chcípnutí měl simulátor asi odinstalovat nebo co? Ostatně znám člověka, který to chtěl nějak podobně praktikovat a po virtuální smrti si dával nějakou slušnou porci kliků za trest
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 10-02-2013 13:31
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Přeci v tom polském fimu o virtuálních pilotech Il2 byl ten američan, co na sobě měl ten elektrickej obleček a trestal se elektrošokama při zásahu. To bychom měli taky zavést. |
|
|
|
Peter Winter |
Přidané 10-02-2013 13:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 188
Založený: 06.09.11
|
A pro výše uvedené by měl být simulátor dodáván jako kompletní systém i s kabinou letadla.
Chcete létat Spita, ok dodáme i s kabinou s 6DOF, 88 proč ne jen tu místnost potřebujete trochu větší pane, přípojku na motorový proud máte? A myslíme že by jste si měl pořídit ještě tři parťáky ...
To by byla realitka jedna báseň |
|
|
|
Fabo |
Přidané 10-02-2013 16:07
|
Nováček
Příspěvek: 1
Založený: 10.02.13
|
Jsem se primo musel zaregistrovat
Peter Winter napsal:
A pro výše uvedené by měl být simulátor dodáván jako kompletní systém i s kabinou letadla.
Chcete létat Spita, ok dodáme i s kabinou s 6DOF,
...
To by byla realitka jedna báseň
Takovej uz i je, sic ne na sturma ani CloD, ale...
http://www.youtube.com/watch?v=TVfeiBX7Aww
a taky
http://a2asimulations.com/forum/viewtopic.php?p=213814#p213814 |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 22-02-2013 12:40
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Dalsi update http://forum.il2s...#entry9637
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 22-02-2013 13:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
Líbí se mi hlavně ta reakce na startování motoru za zimních podmínek a že v RoF, pokud se nastaví spawn s nezahřátým motorem, tak po deseti sekundách ztuhne olej tak, že už motor nikdo nenahodí |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 22-02-2013 13:22
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak sim, kde by nešly nastartovat Bf-ka v ruský zimě, by byl reálnej. Pokud vím, dokud to od rusů neokoukali a nezačali to rozehřívat kastrolem zapálenýho benzínu pod čumákem, za velkých mrazů nelítali. Akurát nevím, kdo z nás by šel "sedět" ty mise, kde se pro mráz nelítalo. I když by to nemuselo být úplně špatný, jeden by si nalil něco dobrýho a šel pokecat s kolegama nelítavcema do kantýny. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-02-2013 13:29
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ale létali, měli jen málo ohřívacích agregátů. ROFácké hrátky s mrazem jsou taky prakticky nesmyslem, protože za mrazu prostě mechanici pravidelně roztáčeli motory aby nevychladly...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 22-02-2013 14:12
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
To je detajl Horri, hlavní je že to funguje jako mráz. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 22-02-2013 15:10
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Možná by se měli soustředit na to aby to mělo alespoň takový obsah jako dvacet let staré hry. Třeba že se ti při plánovaném pozemním útoku zobrazí prostá fotografie objektu s vyznačením cílů...
Pak ať si simulují mráz třeba i s Karlou Mráčkovou.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 22-02-2013 16:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
To mas tak, ked stale odznova modeluju lietadla a kokpity a lietadla a kokpity, tak potom neostava moc casu na zvysok.
Jedina vyhoda BOSu je to, ze par modelov 'pretiahnu' z CLODu (BOMu). Otazka je, ako nalozia s usetrenym casom. Ale vyzera ze maju plany..
Je to vidiet na tej 9tej odpovedi ohladom multiplayeru - od retoriky nerobit ziadny 'ofikos' server presli k slovam ako 'servers for you', 'MMO', 'posibility', 'optimist' |
|
|