November 23 2024 17:09:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 1
Timofejic

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Avia B-135
Satcen
Že Galán v kokpitu hulil, se ví... ale tenhle Blgar vypadá, že v tom sedí na vostro (tedy aspoň od bradavek po kuklu Šklebící se)
 
Koty
Satcen napsal:

Že Galán v kokpitu hulil, se ví... ale tenhle Blgar vypadá, že v tom sedí na vostro (tedy aspoň od bradavek po kuklu Šklebící se)


Zamračený pokud jsi byl někdy v Bularsku tak víš jaký tam maj vedro. Tak přece nepoletí v kombinéze Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Rad Bbridge
Ahoj Stoupo,
ty obrázky tvého modelu Avie musí dojmout snad každého patriota, který má alespoň trochu vztah k letectví. Klobouk dolů, seš borec Mrknutí

Jak bude nakonec vypadat ten letový model?
19-09-2011 21:32 jsi dal ukázku tabulky, jak bys to asi viděl. Možná už jsi to od té doby změnil, protože ty údaje nejsou nejvyšší dosažené.
Údaje o rychlosti jsou převážně ze zkoušky provedené pilotem Zemánkem 11.6.1940 na prototypu B-135.1, jak uvádí MBI na straně 49. Ale také je tam hned uvedeno, že bylo dosaženo i vyšších výsledků. Ty sice v textu MBI nejsou, ale na str.59 je alespoň vyfocen protokol ze zalétávání Bulharské Avie 135 tov.č.:101 z 27.4.1942

Údaje upravené dle tohoto měření i dalších:

Range:
550 km (with 507 km/h, in 4640 m), 800 km (with CruiseSp. 393 km/h)*, 940 km (max)
Turn time at an altitude 500m: ~17sec (34 sec na osmičku, tedy 2 kruhy! Avia určitě nezatáčela o 8 sekund déle než P-47, když ji považovali za obratnou. Stane se. Úsměv )

Speed:.................................otáčky (1/min).........tlak dmychadla? (mm Hg)
Sea level: 462 km/h..............2140.........................920
At 1000m: 478 km/h..............2200.........................920
At 2000m: 495 km/h..............2270.........................915
At 3000m: 511 km/h..............2330.........................915
At 4000m: 527 km/h..............2400.........................905
At 4150m: 529 km/h..............2410.........................900
At 4600m: 535 km/h................---............................---........(ofic. VmaxH, Němeček)
At 5000m: 519 km/h...............2370........................795
At 6000m: 507 km/h...............2330........................660
Max. allowed: 715 km/h
Design for max.: 850 km/h

Jen pro pořádek, údaje z letiště:
Tlak vzduchu u země 740,8 mm Hg, Teplota, 11,5°C, Vítr 7,6 m/s
(Čekal bych, že se měřilo s větrem v boku, jinak by to bylo měření na…. Pokud je vše jinak, prosím o vysvětlení zdejší odborníky přes létání.)

Jak se můžeš přesvědčit, i bez ejektorových výfuků a s obyčejnou vrtulí Hd 43,
byly Bulharské 135ky schopné rychlostí kolem 530 km/h, ne jen „pro početní případy“ stanovených 521 km/h

Pozor, stoupací časy z téže tab. na s.59, jsou měřeny jen při ekonomickém výkonu motoru!
Je to vidět na otáčkách, že se pohybují jenom mezi 1750-1910 1/min.

Souhrn mezních a důležitých údajů

VminFLAPS...................130.0 ? km/h........pádová rychlost s klapkami..? (odvozuju ze 197-174)
Vmin............................150.0 km/h..........pádová rychost (uvedeno 140-150, tak beru raději horší)
V_landing.....................170.0 km/h..........rychlost klouzání na přistání s klapkami a podvozkem**
Vmin_flight_FLAPS.........174.0 km/h..........min rychlost letu s vysunutými klapkami a podvozkem.
Vmin_flight...................197.0 km/h..........minimální rychlost letu (bez klapek)
V_climb........................231.0 km/h..........rychlost při max. stoupání
Vmax...........................462.0 km/h..........maximální rychlost u zemně
VmaxAllowed................715.0 km/h..........maximální povolená rychlost (maximální dosažená při testech)
V_critical......................850.0 km/h..........maximální konstrukční rychlost draku
VmaxH.........................535.0 km/h..........maximální rychlost ve vodorovném letu
HofVmax.....................4600.0 m..............výška kde je dosažena VmaxH
CruiseSpeed.................393.0 km/h..........cestovní rychlost ve výšce 4700 m pro dolet 800 km***
Vz_climb.........................13.5 m/s............počáteční= max. stoupavost (průměrná je 11,9 do 4000 m)
Zatížení nosné plochy.....142.4 kg/m2........(podobné jako u Spitfire Mk.V se zkráceným křídlem.)
Profily křídla NACA 23012 – 23020, třeba to někomu něco říká.

Tabulka ze str.47 v MBI se týká nastavení vyvažovací plošky v různých režimech letu, takže v ní uvedené rychlosti jsou spíše modelové pro dané nastavení, než mezní.

*(Let dlouhý 800 km, s vodorovnou rychlostí 393 km/h v 4715m, trval 2 hod 13 min.
MBI s. 46)

** Tj. rychlost při zahájení manévru přiblížení nad dráhu? Opět bych uvítal, upřesnění od nějakých zkušených pilotů. Jaká byla potom rychlost nad prahem dráhy, kolem 140?
A není 140 km/h ta samá „rychlost dosedání“, co byla dříve „moc vysoká“ pro Aero A-102? (Aero mělo navíc rozchod podvozku celých 2,75 m, oproti 2,5 m u Avie.)

***(případně 372 km/h ve výšce 2570 m, MBI s.47)

Hodně zdaru ve tvé bohulibé činnosti! Asi nejsem jediný kdo se tu těší jak malej Jarda. Mrknutí Mrknutí
Upravil/a Rad Bbridge dne 06-09-2014 00:28
 
Stoupa
Souhlas to jsou hodnoty kterých by se mělo dosáhnout.
Naštěstí finální FM bych nedělal já, spíš ho bude dělat někdo z Teamu Daidalos, někdo kdo tomu rozumí.
 
magot
A jak to vůbec vypadá s touto Avií?
 
Stoupa
Jde to pomalu, neni čas.
 
magot
Jsem na tom podobně. Úsměv
 
archie1971
nějaké novinky?
 
http://www.ssfallschirmjager.estranky.cz/
archie1971
nějaké novinky?
 
http://www.ssfallschirmjager.estranky.cz/
OREL_Otecko
Avie stopětatřicítka spolu s pětistovkou jsou moje srdeční éra. Takže, když už si v něm můžu zalétat (sice s kokpitem Bf), tak jsem si k tomu vyrobil pár skinů. Jako základ jsem použil skin u letadla v módu, ze kterého jsem použil pozadí a zbytek je už fantasy.

[img]http://i1166.photobucket.com/albums/q601/Motecko/B-135early_zps23603156.jpg[/img] is not a valid Image.

Třetí prototyp B-135 s čs.znaky

[img]http://i1166.photobucket.com/albums/q601/Motecko/B-135late_zpsc6fb674e.jpg[/img] is not a valid Image.

Třetí prototyp při závěrečných typových zkouškách

[img]http://i1166.photobucket.com/albums/q601/Motecko/B-135khaki_zpsc2b5bf46.jpg[/img] is not a valid Image.

Avia B-135 v kamufláži alias B-534

[img]http://i1166.photobucket.com/albums/q601/Motecko/B-135color_zpsd6482360.jpg[/img] is not a valid Image.

Avia B-135 ve válečné kamufláži

Skinpack je ke stažení na http://uloz.to/xjuU8sMY/b-135-skinpack-7z

Doufám, že se již brzy dočkáme finální verze tohoto krasavce. Držím Stoupovi palce.
 
cyberolas
No já už jsem si myslel, že to usnulo nadobro, tak snad ne, byla by to škoda přece.
 
Joe Hallenbeck
Jojo, asi nejelegantnější éro, co u nás kdy bylo navrženo a zkonstruováno. Úsměv
313_FlyBoy
RY-C
 
HaFu1939
Uvažuje se o přidání do oficiální Il-2 Šturmovik? Je tam i IK-3… třeba do 14.5…
 
magot
Ne, páč je Stoupa neaktivní ...
 
Rad Bbridge
Spíš nás chce překvapit. Loni v prosinci mi psal, že na tom stále dělá, ale ta část práce je zrovna dost náročná na čas, kterého má málo.
 
cyberolas
tak končí bohužel většina projektů - není čas
 
magot
leda že by to někomu předal
 
olda Olde maly
magot napsal:

leda že by to někomu předal


Snad jen Tobě. Úsměv
 
Stoupa
Projekt Avia 135 může po "krátké" přestávce pokračovat.
 
cyberolas
No ty vole Stoupič, vitááj!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,027,600 návštěv