November 23 2024 04:14:40
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Hot_Dog
Aces_Wild napsal:
Prosím vás, vy tři pánové tam. Je to domněnka, protože se domníváme, nikoli doměnka protože se... co já vím... doměváme. Šklebící se Děkuji.

Mrknutí

Omlouvám se za tuto pravopisnou hrubici, kterou jsem nejednou zopakoval. Dokonce jsem si ještě ze školy pamatoval "zapomněl, vzpomněl, domněnka, pomněnka" a že to sou vyjímky, žel pamatoval jsem si k tomu, že je to vyjímka a píše se s "mě". Zpětně to opravovat nebudu, abych nebyl nařčen z mazání důkazů, ale vynasnažím se příště to psát správněÚsměv Bohužel, jak se znám, rozhodně to není jediná hrubice v mých příspěvcích...
 
1stCL_Fucida
frantak napsal:

Já obdivuju ten optimismus těch modrejch, že co červenej to blbec.


No, to že rudý smrděj přece ještě neznamená, že jsou blbci? Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
RH_Killer
A taky neumí bruslitÚsměv
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
ZVP Zdenek
Modří se zas neumí stylově ohodit, pořád pózujou v 80 let starých náckovských hadrech .... (a pak že kdo smrdí Šklebící seDDDD ).
Die Tschechen sind die lachende Bestien
 
rudidlo
ZVP Zdenek napsal:

rudidlo napsal:

ZVP Zdenek napsal:

Teoretik promluvil Úsměv

A druhy teoretik zatrollil.


Dej si pár facek chlapče (raději sám)....

Ty mas pubertaku uzasne predstavy Úsměv
Pokud si mam dat par facek, tak jinak nez sam to ani nejde. V kazdem pripade v tomto pripade jde o prani nerealizovane.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
CSW_Rannisokol
Killer napsal:

A taky neumí bruslitÚsměv

To jsi ještě neviděl mého profi kozáčka na bruslích Vyděšený
 
CSW_Cassius Chaerea
Tak mládeži rozejděte se, nebo přijedou kontráši a ty už vás zpracují všechny.
[img]http://imgWorld.cz/s3/sWkUhb4dDa.jpg[/img] is not a valid Image.
 
RH_Killer
Já všem doporučuju na čas lítat za jinou barvu a pochopíte, že je to obojí v pár věcech dost na hovno. Ruďoši to fakt nemají jednoduchý. Mě zase sere nesmrtelná popelnice i s tím snajprem Pe-2 a 100% zabíjecí střely P-51. Jo a usnutí ve FW-190D při přetočení na křidýlkách se mi taky nezdá. To že spit neutočí befko pro nějaký usínání pilota je podle mě taky velká kravina. Tak se neperte. Jásoň je na facky. To je ten pravej.

P.S. málem jsem vynechal odhození krytu bez výskoku. Proč tam ten blbec sedí dál jak pecka! Je jedno zda je to po deseti minutách, nebo hodině, přetížení, nebo snad zranění. To je hodně velká zhovadilost.
Upravil/a RH_Killer dne 31-01-2020 15:28
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Mira
Killer napsal:

To že spit neutočí befko pro nějaký usínání pilota je podle mě taky velká kravina.



No vidíš..a mně se to (ne)povedlo. Ale já mám volšový ruce, navíc zkriplený lítáním offline. Takže, když už občas zabrousím na MP je to kolem mne jízda.
 
LesniHU
re prirovnani ke zvedani cementu, kdyz tahate za paku, nikdy netahate proti pasum, ale vzpirate se proti pedalum. V tom je prirovnani spravne a muzu vas ujistit, ze instinkt vzpirani se proti pedalum je velmi silny a casty i v dobe, kdy tahat nemusite. To "ale" je zde vsak to, ze takovy pohyb ci pokus o pohyb zdaleka nepouziva vsechny svaly. Realny vliv? Tezko rici, rekl bych, ze maly. Jestli tu je nekdo, kdo se zabyva fyziologii a veslovanim, mohl by nam to tu mozna trochu osvetlit, ale spis ne - cim vic dany sport umite, tim vic se naucite pouzivat jen ty svaly, co jsou treba, takze srovnani s pilotem odvedencem stejne kulha.

Jedna z veci, co byste meli vzit v uvahu pri cteni historickych testu, ze stejne dulezite jako to, co je napsano, je to, co neni napsano. V tomto pripade tam *neni* napsano, ze by pri stejnych geckach byl rozdil v blackoutech, a uz vubec tam neni napsano, ze by meli na palubach G metry. Jsou tam jen domnenky plus jedna konkretni situace, kdy draha nebyla stejna, takze se neni co divit, ze i pretizeni bylo jine. Rozdil v polomeru v jednotkach metru uz dela desetiny G.
Sorry Rumcajsi, nikdo tam explicitne neuvadi, ze odolnost pilota se zvysuje diky posezu v befku. Jsou tam teorie a povidacky z druhe ruky a subjektivni nazor toho, kdo to napsal.
 
jirik
Při téhle diskuzi o "géčkách a únavě" jsem si vzpomněl na úryvek z publikace: Bojové legendy Spitfire Mk. I-IV, autorem je Peter Caygill, ISBN 80-7236-320-4.

Přepis ze strany 58:
Z mnoha možných hledisek překonával britský letoun německou standardní stíhačku především ve dvou. Jedním z nich bylo celkové vyladění všech prvků ovládání, tedy to, čemu se v angličtině říká "control harmony". Dobový britský referát o zkouškách ukořistěného letounu Bf 109 říká, že hovořit o jakékoliv "control harmony" je v případě stodevítky něco zcela nepatřičného, zejména pokud jde o síly v řízení při letech vysokou rychlostí. Při rychlostech nad 300 mil za hodinu (482 kilometrů za hodinu) stodevítce, podobně jako Spitfiru "ztěžkla" křidélka, u německého letounu se ale stala téměř neovladatelná i výšková kormidla. Piloti Spitfirů se proto naučili čas od času uplatňovat v souboji se stodevítkami taktiku, kdy při letu v nízké výšce za sebou vylákali německý stroj do půlvýkrutu a následného střemhlavého letu; němečtí piloti velmi často neměli vůbec čas na to, aby manévr zvládli a narazili do země. Piloti stodevítek měli vůbec problémy s vybíráním střemhlavého letu pod velkými úhly, protože v zásadě platil poměr, že na každé g přetížení musel německý letec při vybírání vynaložit na řídící páku sílu asi devíti kilogramů. Ovládání směrového kormidla bylo u německé stíhačky sice lehčí, ale protože pilot nemohl z kabiny kormidlo vyvážit, musel někdy vynaložit opravdu velké úsilí, aby udržel správný směr.

Ve starém i novém šturmovi jsem měl a mám pocit, že je mnohem snadnější se uspat ve spitfiru, než "smrtelně" zatuhnout v befku. Úsměv Dále, jestli tedy BOS nějak simuluje únavu, vychází mi z toho, že by to mělo mít větší dopad na pilotáž virtuální Bf 109, než Spita, pokud se tedy manévruje na větších rychlostech. Úsměv
 
Rumcajs
Ale Hu, já jsem nikde nepsal, že se odolnost pilota v Befku zvyšuje. Si to, přečti, co jsem psal. Já jsem se jen vyhradil proti vykládání toho textu. Tedy dá se říct, že moje teze byla striktně negativní. Ne snad že bych někoho chtěl štvát, ale že ty zde uváděné interpretace nemají v tom textu oporu. Nebo dokonce že text přímo naznačuje pravý opak. Jak je ovšem vidno, lidské vnímání bývá černobílé. Tedy buď diskutující stojí na straně modré nebo červené. Že diskutujícímu je strana úplně šuma fuk a že dokonce na dané téma nevznáší vlastní názor, pouze rozporuje jiná tvrzení, to je složitá matematika. Najdou se zde i drndové, kteří neváhají vyhrožovat fyzickým násilím.
 
606_Druindin
Tak o tom, že by do únavy pilota započítali i ty síly potřebné na ovládání letadla dle typu vážně pochybuju. Ale mělo by to větší logiku, než tam započítávat dobu letu. Mohli by třeba letadla rozkategorizovat do třech skupin (lehce ovladatelná, středně a těžce) a to do toho vzorce zapracovat. (ne)Přesně to stejně pro vechny letadla nemaj šanci zjistit.
 
1stCL_Novotny
Hmmm a jakej v tom vlastně je jinej smysl? Proč by tahle jiná logika něco vyřešila? Je sakra jedno proč nebo jak to počítají!! Tvůj model dělá to samé naprosto jinak. Ve výsledku to znamená - s tímhle érem nelítám a je na pikaču udělané, protože je těžce ovladatelné.
Řešíte jak místo proč! Výsledej ke stejnej.
 
606_Druindin
1stCL_Novotny napsal:

Hmmm a jakej v tom vlastně je jinej smysl? Proč by tahle jiná logika něco vyřešila? Je sakra jedno proč nebo jak to počítají!! Tvůj model dělá to samé naprosto jinak. Ve výsledku to znamená - s tímhle érem nelítám a je na pikaču udělané, protože je těžce ovladatelné.
Řešíte jak místo proč! Výsledej ke stejnej.


Jak jako stejnej, sedím-li hodinu v pefektně vytrimovatelnym letadle a nebo 30 minut v ludře co ty trimy nemá a musim to udržet v páce snad není z hlediska únavy to samý.
Absolvuji-li souboj, kterej po mě vyžaduje sílu střelim 5kg na knipl, vs 9kg na knipl, tak to únavově není to samý.

Takhle si dáš na servru hodinovej let v mustangu, potkáš nad cílama befko, ktery letělo 10 minut od letiště a nepomůžou ti ani antiG gaťata. To se ti zdá logicky v pořádku?
 
606_Temp
606_Tempik napsal:
Po nějaké době jsem si tenhle sim zase pustil. Stáhla se nějaká aktualizace a rozbila mi Forcefeedback. Pořád mi třepe kniplem, jak kdybych střílel. V singlu jde vypnout shake na nulu a aspoň se s tím dá lítat. Online to třepe i přes vypnutý Shake.
Nějaký tip co s tím? Jako začíná mě tenhle SIM štvát. Nějak pořeším jeden problém a když pak dostanu chuť si zalítat, tak najednou zase něco.


Hledal jsem info k tomuto problému a opět je to problém starý 3 roky, který se náhodně vrací a opravuje s každým novým patchem. Občas pomůže shodit hru na lištu a zase nahodit.
Včera například první dva lety v pořádku a třetí let opět neustálé třepání. Vupnutí Shake efektu tentokrát stačilo a "pružina" mohla zůstat zaplá, takže se nekonalo alespoň tahání povadlého klacku.
Ale je to jako ruská ruleta a náhodný generátor funkce Forcefeedbacku.

Je tu někdo kdo má MSFF2 v kombinaci s TIR (originál) a řeší taky nějaké bugy?
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Novotny
606_Druindin napsal:

1stCL_Novotny napsal:

Hmmm a jakej v tom vlastně je jinej smysl? Proč by tahle jiná logika něco vyřešila? Je sakra jedno proč nebo jak to počítají!! Tvůj model dělá to samé naprosto jinak. Ve výsledku to znamená - s tímhle érem nelítám a je na pikaču udělané, protože je těžce ovladatelné.
Řešíte jak místo proč! Výsledej ke stejnej.


Jak jako stejnej, sedím-li hodinu v pefektně vytrimovatelnym letadle a nebo 30 minut v ludře co ty trimy nemá a musim to udržet v páce snad není z hlediska únavy to samý.
Absolvuji-li souboj, kterej po mě vyžaduje sílu střelim 5kg na knipl, vs 9kg na knipl, tak to únavově není to samý.

Takhle si dáš na servru hodinovej let v mustangu, potkáš nad cílama befko, ktery letělo 10 minut od letiště a nepomůžou ti ani antiG gaťata. To se ti zdá logicky v pořádku?


. . . . (lehce ovladatelná, středně a těžce). . . . . . A tady jsem jako tvůrce řekl že Mustang je opravdu velmi těžké letadlo!!!!!!!!!!!! . . . . . . . . . Stále v tom nevidíš ten problém???? Úsměv Opravdu to není k ničemu pokud nepohneš horou. Mrknutí
 
606_Druindin
Tak v tom že nepohneme horou se tady asi všichni shodneme. Nicméně na prvopočátku byl Mirův dotaz jak je něco možné a vzhledem k tomu, že jsme na diskuzním fóru, tak se o tom tady diskutuje. To že je to z hlediska posunu někam dál, líp, nebo dokonce hůř, marny, je jasny.
Z tohodle hlediska byl tvůj příspěvek stejně zbytečnej, jako ten můj a ostatně i spousta dalších.
 
1stCL_Novotny
Ano. Na tomhle diskuzním foru? Jako zbytečný příspěvek? Ne špatný názor, ale příspěvek. Dobrá beru to na vědomí. No vida tak ono je to prý diskuzní forum. Mrknutí
 
Aces_Wild
Z Developer Diary #227:
An advanced model of pilot physiology that includes complex fatigue modeling that takes into account G-overload fatigue, overload frequency, alternation of positive and negative overloads, wounds, having a G-suit, lack of oxygen and oxygen supply system. The model will also simulate a loss of consciousness and ability to control an aircraft after experiencing too sharp or too severe overloads. The algorithms it is using are based on the research of various institutes. The introduction of this model is likely to change the flow of air combat, especially in multiplayer. However, those who find it too difficult and unfamiliar will be able to switch it off as realism option (it will also be a server setting).

Podrobnější popis jak to v BoX funguje najdete v Developer Diary #228 "About Pilot Physiology".
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,021,323 návštěv