Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
Baron |
Přidané 14-12-2013 09:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Ak to mám zhrnúť... Dodaný Trackrecorder, zopár nových zvukov a - a to je všetko. Tento raz ani nie je čo hodnotiť. Tento týždeň teda docela sklamanie, možno nabudúce.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 14-12-2013 10:51
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Ahoj, Kyzo. Dobří holubi se vracejí :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 14-12-2013 10:52
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Příští týden budou pumy a rakety. Stuka až někdy příště, termín myslím ještě nebyl stanoven, ale měl by to být další létatelný stroj.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Opitze |
Přidané 14-12-2013 11:37
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Baron napsal:
Ak to mám zhrnúť... Dodaný Trackrecorder, zopár nových zvukov a - a to je všetko. Tento raz ani nie je čo hodnotiť. Tento týždeň teda docela sklamanie, možno nabudúce.
Track recorder funguje bez problémů? Nepadá to do windows, nejsou letadla či objekty někde jinde, při přehrávání? Neměl jsem čas to zatím prozkoumat. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2013 11:58
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Jo, zatím bez problému
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 14-12-2013 12:16
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Nezdá se vám že kanon je kanon? Já si žižlal v LaGu befko a pak jsem ho jemně pohladil kanonem, zásah do venkovní části pravého křídla a po pár vteřinách to upadlo. pak druhé bevko a to už jsem vzal rovnou kanonem a jen crt a po efektným výbuchu na křídle opet fuč. je to jiné, nebo se mi to jen vyjimečně povedlo trefit?? |
|
|
|
Koty |
Přidané 14-12-2013 21:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
To pozvolný rozpadání přestřelenýho křídla se mi líbí Asi fakt začnu šetřit
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 16-12-2013 12:16
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Když jsem létal lagga v první verzi před třemi nedělemi, nepodařilo se mi zahřát motor (prý se to stalo i jiným, nějaká chybička).
Teď pro změnu nahodím motor a on je hned zahřátý na provozní teplotu. Mám full realism nastavení (expert tomu neříkám, abych si nepřipadal jako blbec).
Nebo něco dělám blbě?
A nefunguje vario? Taky Vám nefunguje vario.
A stodevítka mě vždycky zabije, ale to vcelku odpovídá realitě.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 16-12-2013 12:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Vario nefunguje, kompas ukazuje opačně a s motorem je to tak nejak podivne. Kdyz ho startuju v te misi, kde letadlo stoji na draze, mam ho zahraty. Kdyz v misi, kde jsem v te siti, je studeny... Nazvy misi si nepamatuju, jsem uz starej... |
|
|
|
Baron |
Přidané 16-12-2013 12:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
310_cibule napsal:
Když jsem létal lagga v první verzi před třemi nedělemi, nepodařilo se mi zahřát motor (prý se to stalo i jiným, nějaká chybička).
Teď pro změnu nahodím motor a on je hned zahřátý na provozní teplotu. Mám full realism nastavení (expert tomu neříkám, abych si nepřipadal jako blbec).
Nebo něco dělám blbě?
A nefunguje vario? Taky Vám nefunguje vario.
A stodevítka mě vždycky zabije, ale to vcelku odpovídá realitě.
V LaGGu vario zatiaľ nefunguje. Rovnako ako trim (to ma žere najviac a SlimJoy použiť k testu nechcem). Zahriatie na prevádzkovú teplotu si môžeš odškrtnúť v nastaveniach, defaultne je nastavená ako predhriaty motor.
Ad 109 - realite zodpovedá to, že má navrch nad LaGGom. Povedal by som až brutálne navrch. Ale zatiaľ nemá namodelované chladiče (ale otvárajú a zatvárajú sa v závislosti na teplote motora - myslím vzduchové chladiče). Befko sa mi zdá snáď až príliš stabilné vo všetkých manévroch (čo však neznamená, že ju nedostanem do vývrtky keď lietam ako debil na minimálke že ) a ako som už písal, LaGG proti TEJTO verzii Bf nemá šancu. Zdá sa mi, že oproti minulotýždňovej verzii pribudlo zásahových zón - čiže keď trafím mašinu do chvosta, nepustí sa jej z motora dym, ale viac menej registruje zasiahnuté miesto. Potešiteľné je postupné rozpadávanie sa lietadiel, o.i. som videl ako sa rozpadol poškodeny Bf v trupe pri vyberaní strmhlavého letu. Pekné. Tiež po zásahu krídla LaGGu sa pekne rozpadlo - najprv kridielko, a potom rup, a odišla tretina kridla. AI pilot sa snažil síce letieť, ale LaGG poslušne zvrtal až do matičky Rusi, s následným efektným výbuchom. Veľmi pekne sú robené zásahy z kanónov, menej pekné je to, keď sedím v zasiahnutej mašine - pravidelne mi rozstrieľajú zameriavač i prístrojovú dosku, väčšinou mám tiež krvavý závoj.
Poznámka na koniec - v tejto verzii BoS som nevidel žiadny silný čierny dym na horiacom lietadle ako minule. Zaznamenal som ale na zemi ohnivú stopu a hustý čierny dym z mašiny, ktorá nepadla kolmo na zem ale pilot sa snažil neúspešne pristáť. Hodne pekné
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 16-12-2013 13:03
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Dík oběma.
Barone, s tím zahřátím to asi bude, jak píše Pedro. Mám úplně všechno v nastavení povypínané, ukazuje mi to ten mod Expert, ale zkoušel jsme to rozjet jen z dráhy, ze stojánky ne. Snad to ještě večer stihnu otestovat.
Neznám sim, kde by nade mnou nemělo Bf brutální převahu :-) Ale jinak: jak píšeš.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 16-12-2013 13:59
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Cibi, keď pôjdeš do custom nastavení, tam sa to vypína i zapína. Ovšem nie som si istý, či to potom funguje aj v Expert nastavení alebo nie, to som neskúšal. Osobne si ale myslím že to zatiaľ nemajú aktivované. Myslené v Expert obtiažnosti.
Upravil/a Baron dne 16-12-2013 14:03
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 16-12-2013 14:00
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Všetko ako písali pred..rečníci.
Až na to, že kompas na Laggu od 13.12. konečne vie kde je sever.
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 16-12-2013 14:25
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
WT_Pedropan napsal:
Vario nefunguje, kompas ukazuje opačně a s motorem je to tak nejak podivne. Kdyz ho startuju v te misi, kde letadlo stoji na draze, mam ho zahraty. Kdyz v misi, kde jsem v te siti, je studeny... Nazvy misi si nepamatuju, jsem uz starej...
Jestli to nebude tím že v první misi s tím někdo dojel na práh dráhy a proto je motor zahřáty. Ta druhá mise začíná na stojánce a motor je studený ;-)
Ale nedělal bych si s tím starosti, motor nejde uvařit ani "umrazit..."
Upravil/a WT_Horrido dne 16-12-2013 14:30
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 16-12-2013 14:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
606_JuLB napsal:
Všetko ako písali pred..rečníci.
Až na to, že kompas na Laggu od 13.12. konečne vie kde je sever.
Tak to je dobre. Posledni verzi jsem jeste neletel... |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 16-12-2013 17:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
WT_Horrido napsal:
WT_Pedropan napsal:
Vario nefunguje, kompas ukazuje opačně a s motorem je to tak nejak podivne. Kdyz ho startuju v te misi, kde letadlo stoji na draze, mam ho zahraty. Kdyz v misi, kde jsem v te siti, je studeny... Nazvy misi si nepamatuju, jsem uz starej...
Jestli to nebude tím že v první misi s tím někdo dojel na práh dráhy a proto je motor zahřáty. Ta druhá mise začíná na stojánce a motor je studený ;-)
Ale nedělal bych si s tím starosti, motor nejde uvařit ani "umrazit..."
No já teda nevím jestli "umrazit " je ten správný termín,ale pokud u LaGGa nezahřeješ na alespoň 20st.C a dáš tomu při startu "plný voves" tak v důsledku nezahřátého oleje dojde k zadření motoru.Je však pravda,že při letu se mi to nikdy nepovedlo podchladit na méně než na shora uvedenou teplotu tak,že se nic nestalo a motor běžel bez náznaku jakéhokoliv problému. |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 16-12-2013 17:55
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
310_cibule napsal:
Dík oběma.
Barone, s tím zahřátím to asi bude, jak píše Pedro. Mám úplně všechno v nastavení povypínané, ukazuje mi to ten mod Expert, ale zkoušel jsme to rozjet jen z dráhy, ze stojánky ne. Snad to ještě večer stihnu otestovat.
Neznám sim, kde by nade mnou nemělo Bf brutální převahu :-) Ale jinak: jak píšeš.
Mod "Expert" nemá všechno povypínané,nutno ručně doladit v nastavení mise. |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 16-12-2013 18:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
310_cibule napsal:
Když jsem létal lagga v první verzi před třemi nedělemi, nepodařilo se mi zahřát motor (prý se to stalo i jiným, nějaká chybička).
Teď pro změnu nahodím motor a on je hned zahřátý na provozní teplotu. Mám full realism nastavení (expert tomu neříkám, abych si nepřipadal jako blbec).
Nebo něco dělám blbě?
A nefunguje vario? Taky Vám nefunguje vario.
A stodevítka mě vždycky zabije, ale to vcelku odpovídá realitě.
Motor zahřát lze.U LaGGa zavřít chladiče,vrtuli na plno,stoupni si na brzdy a zvyš mírně otáčky.Jakmile výkon motoru začne přemáhat brzdy budeš mít již zcela jistě teplotu nad 20st.C a můžeš odstartovat.Jeden okruh nad letištěm,jseš na provozní teplotě,otevřít chladiče a můžeš se vydat stíhat nepřátele |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 16-12-2013 18:39
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nemám problém se zahřátím motoru (to jsem měl poté, co BoS vylezl poprvé. Řešili jsme to tu a a kdosi konstatoval, že se mu to stalo také, i když jsme postupovali přesbně tak, jak píšeš).
Mám problém, že je motor zahřátý pořád, i když vlezu do éra s vypnutým motorem.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 16-12-2013 18:56
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Po dalším víkendu s BoSem musím říct, že se mi to líbí čím dál víc.
Zbraně - balistika řekl bych ok (na tom se nedalo asi nic zkazit), trasírky udělané moooc pěkně a hlavně - zvuk je prostě super. Když to začne rachotit, tak věřím že střílím ze zbraní velké ráže. ŠVAK v LaGGu mi subjektivně přišel celkově trochu lepší než jeho německý protějšek. Účinek v cíly asi teď nemá cenu řešit když není hotový damage model.
Damage model - od minulého víkendu se určitě změnil, doplnili další věci. Podařilo se mi např. zapálit befku motor, ustřelit mu vztlakovou klapku, ustřelit mu křidýlko i výškovku. Z poškozených letadel začaly odpadávat kusy konstrukce, viděl jsem jak LaGGu s prostřelenou VOP upadla výškovka když šel do větších géček. Když jsem rozflákal LaGGa při nouzáku a urval jsem křídlo, už tam nebyl jen ten čistý řez ale trčely tam pahýly (to co mi zbylo ze zlomených nosníků) a utržené trubičky.
Flight model - jsem si téměř jistý že neprošel žádnou změnou, ale musím říct že mi den ode dne připadá víc a víc v pořádku. U LaGGu je myslím naprosto ok (snad mimo výkrutu a chování při vysunutých klapkách) a dneska už mi ani Friedrich nepřijde mimo. Když se nad tím tak zamyslím, ona to byla vůbec nejlepší "stodevítka" - řízení dokonale vyvážené, žádné kompromisy, téměř dokonalý éro. A tak se chová i v BoS. Souvrat se mi tentokrát podařil s LaGGem i Bf 109, asi to dostávám víc do ruky.
Viditelnost kontaktů ve vzduchu - mno, na tohle si budu muset zvyknout. Kontakty jsou vidět na relativně malou vzdálenost, zejména pokud je nepřítel natočený přímo ke mně nebo směřuje přímo ode mě. To není až tak problém BoSu, za to můžou moje návyky ze šturma. Byl jsem léta zvyklý mít při vyhledávání nepřítele pohled maximálně oddálený, zřejmě se budu muset přizpůsobit a trošku změnit styl.
Friedrich vs. LaGG - není třeba nijak zvlášť rozebírat. Ve Friedrichu jste pánem situace, vy určujete co se stane, kdy se to stane a jak se to stane. A když to poděláte, můžete se prakticky kdykoliv vyvázat z boje.
LaGG vs. Bf 109F-4 - LaGG (speciálně ty verze bez slotů) byl, je a vždycky bude éro pro lidi co mají koule. Nemáte proti befku žádný eso co by se dalo vytáhnout z rukávu (možná jen rychleji reagující klapky, ale to ještě musím víc vyzkoumat), je to zkrátka křáp. V LaGGu zkrátka musíte být chytřejší nebo šikovnější než nepřítel, pokud možno skvělej střelec a úplně nejlépe všechno najednou. A i tak budou vaše šance na vítězství nad befkem až nepříjemně blízko nule, pokud sebou nebudete mít partu kámošů se ŠVAKama. Každej sestřel stíhačky v LaGGu bude vždycky tvrdě vydřenej a naprosto zaslouženej. A pokud je teď Friedrich naprosto dominantní, tak si představte jak na tom asi bude LaGG v porovnání s Gustavem. Ale tak to prostě bylo a jsem rád že to tak je i v BoS. |
|
|