Team Fusion
|
LangMaster |
Přidané 20-10-2013 12:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 379
Založený: 01.06.09
|
Ale za to gravitace ta nám narostla ted jsou to balistické křivky připadam si jako bych střílel z kanonu.
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 20-10-2013 14:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
A co teprve munice s větší ráží
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Pepe |
Přidané 20-10-2013 15:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
310_Pip napsal:
musíš udělat toto:
v " c:\Users\***\Documents\1C SoftClub\il-2 sturmovik cliffs of dover - MOD\" najít confUser.ini a přidat
[MOD]
GameLanguage=Czech
u mě to tedy vypadá takto:
[BOB]
hotkeys = HotKey BOB
difficulty=279182847
lastSingleMiss=missions/Single/quick/310Spit.mis
backgroundMusic=0
playerLastCountry=de
enabledVoice=1
ShowActorNames=0
enabledMusic=0
[MOD]
GameLanguage=Czech
[Config viewSet]
AzimutSpeed=0.1
TangageSpeed=0.1
LenSpeed=0.1
MinLen=1.0
DefaultLen=20.0
MaxLen=30000.0
Speed=6
Offset=2
...
Vše bylo pro mne zmatečné co se psalo kolem češtiny anžto nejsem v těchto věcech zběhlý. Díky Pipe, tohle je podané tak jak má být a to slovo VKLÁDÁ je důležité a také cesta. Každý radí uprait řádek v conf.ini. Pro mně to znamená otvírat všechny složky a bádat co upravit ale nenašel jsme ten řáde. Má se vložit |
|
|
|
torr |
Přidané 21-10-2013 11:54
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
no ,nejvíc mě potěšilo , že v TF 4.0 je funkční increase a decrease FOV,takže konečně mám zoomování jako ve starém šturmu,pěkně na kolečku páky X52pro. |
|
|
|
Razor |
Přidané 23-10-2013 07:45
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
Opet se vyskytl Launcher.exe-memory leak .Myslel jsem,ze novy patch to opravi....
Upravil/a Razor dne 23-10-2013 07:50
|
|
|
|
LangMaster |
Přidané 23-10-2013 07:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 379
Založený: 01.06.09
|
Razor napsal:
Opet se vyskytl Launcher.exe-memory leak .Myslel jsem,ze novy patch to opravi....
Divné me spadne hra tak jednou za mesic možná dvakrá.
OctalCore AMD FX-8350
MSI 990FXA-GD80
32GB DDR3 Kingston HyperX 1866MHz
MSI N770-2GD5/OC
Samsung SSD 850 EVO 500GB
|
|
|
|
Razor |
Přidané 23-10-2013 15:36
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
V offline mi nepada,ale dneska na Atagu 2x po sobe....
Edit:Zase 2x na Atagu
Upravil/a Razor dne 23-10-2013 16:05
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 23-10-2013 16:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Máš ke CloDu doinstalovány nějaké nestandardní aplikace (SweetFX a podobně)? Tam by mohl být problém. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 23-10-2013 16:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Mě hra padala akorat kvůli té záplatě W7 64 co se týkala DirectX.... Jinak problém nemám. A to spouštím CLODa z RAM disku...
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
Razor |
Přidané 23-10-2013 17:42
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
SepiaX napsal:
Máš ke CloDu doinstalovány nějaké nestandardní aplikace (SweetFX a podobně)? Tam by mohl být problém.
Mam,ale nefunguji |
|
|
|
Razor |
Přidané 23-10-2013 17:43
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
Joe Hallenbeck napsal:
Mě hra padala akorat kvůli té záplatě W7 64 co se týkala DirectX.... Jinak problém nemám. A to spouštím CLODa z RAM disku...
A jak ji odstranit? |
|
|
|
Fiks |
Přidané 23-10-2013 18:03
|
Uživatel
Příspěvek: 661
Založený: 28.08.10
|
Pokud používáš Sweet FX,tak se podívej jestli máš nainstalovanou aktualizaci
KB2670838. Ovládací panely/Programy/Programy a funkce/Zobrazit nainstalované aktualizace.Pokud ji tam máš tak pravým myš a odinstal.Když se ti tam bude chtít znovu nacpat při další aktualizaci systému tak ji budeš muset zakázat. |
|
|
|
Razor |
Přidané 23-10-2013 20:14
|
Nováček
Příspěvek: 73
Založený: 04.12.09
|
Diky,zda se,ze to pomohlo |
|
|
|
Hoper |
Přidané 23-10-2013 21:35
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
nacpat se bude chtít, takže jí musí zakázat
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 27-10-2013 23:39
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
falkone, postneš to dál ?
- koukal jsem na noční Blenheim a v noci je ten jeho denní zaměřovač na dvě věci
- noční Hurri zas nemůže snižovat jas reflexního zaměřovače, takže mu pěkně svítí do xichtu a při maximálním přiblížení dokonce mu tam (na rozsvíceném záměrném kříži) hrají červené plamínky
- kopkpit nočního Hurriho je takový nějaký "osvětlený" - vypadá to divně. A podotýkám, že jsem se natáčel do různých směrů od Měsíce, abych vyloučil jeho vliv...
a dotazy:
noční Hurri Mk.I ještě neměl plošky proti oslnění od výfuků ?
a k tankům dotazy:
- počítá se s ovládáním i pomocí "os" ?
- počítá se s nějakým zobrazením kompasu ?
- počítá se s nějakým ukazatelem paliva a střeliva ?
- počítá se s ukazatelem natočení věže vůči tělu tanku ?
- počítá se s možností ovládat i kulomet (trojčlenná osádka) ?
- tank přejede na zimní mapě řeku (na letní nezkoušeno) - bude toto nějak zohledněno ?
- budou se i pro pozemní techniku započítávat sestřely ? (jak ty vzdušné, tak i pozemní)
a poznámka k "zaměřovači" - seděli jsme v tanku dva a já co by střelec jsem měl se zaměřovačem občas docela problémy - i pokud jsme stály, zaměřovač se občas samovolně rozběhl do strany a já tak okamžitě ztratil cíl. Občas se zaměřovač chvěl (obraz poskakoval) a opět podotýkám - bylo to i když jsme stáli.
pokud je technika v prebeta verzi, pak to jsou jen poznámky, kterým směrem je možno upírat svoje úsilí ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
falkon |
Přidané 28-10-2013 12:12
|
Moderátor
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
Hoper napsal:
falkone, postneš to dál ?
- koukal jsem na noční Blenheim a v noci je ten jeho denní zaměřovač na dvě věci
- noční Hurri zas nemůže snižovat jas reflexního zaměřovače, takže mu pěkně svítí do xichtu a při maximálním přiblížení dokonce mu tam (na rozsvíceném záměrném kříži) hrají červené plamínky
- kopkpit nočního Hurriho je takový nějaký "osvětlený" - vypadá to divně. A podotýkám, že jsem se natáčel do různých směrů od Měsíce, abych vyloučil jeho vliv...
Ahoj,
diky za poznatky a postrehy, nicmenej mono bude uzitocnejsie, keby si ich nahlasil priamo vo fore "Bug Tracking and Error Reporting" na ATAG-u. Nicmenej, aktualne je v TF obdobie "dovoleniek", tie tisicky hodin namahy venovanej vyrobe TF 4.0 sa musia niekde vykompenzovat. Tak to len pre tvoje info, aby si neocakaval, ze sa tomu bude niekto venovat hned a uz aj... Nicmenej je dobre to niekam spisovat, aby sa na to trebars nesor nezabudlo a opravilo do dalsieho release-u.
a dotazy:
noční Hurri Mk.I ještě neměl plošky proti oslnění od výfuků ?
Ci mal alebo nie, netusim. Kazdopadne, aj keby ich mal, tak do "uzavierky" TF v4.0 este nebola znalost a nastroje na "netrivialnu" upravu 3D modelov. To sa ale (aj mojim pricinenim) neustale posuva dopredu, takze v buducnosti to zrejme bude mozne (a ak Hurri tie kryty v skutocnosti mal, tak urcite budu aj v CloD-ovi, o to sa neboj ).
- počítá se s nějakým zobrazením kompasu ?
Kompas by tam byt zobrazeny mal byt (je o tom v README, ja som ho tam pri testovani tusim videl)... Neviem, ci ho treba zapnut alebo nie (skus mozno dotaz na ATAGu). Resp. mozno sa zobrazuje len v pohlade cez "zameriavac" (ked ovladas delo).
- tank přejede na zimní mapě řeku (na letní nezkoušeno) - bude toto nějak zohledněno ?
O tomto sa myslim vie ako o "known issue"...
Hoper napsal:
a k tankům dotazy:
- počítá se s ovládáním i pomocí "os" ?
- počítá se s nějakým zobrazením kompasu ?
- počítá se s nějakým ukazatelem paliva a střeliva ?
- počítá se s ukazatelem natočení věže vůči tělu tanku ?
- počítá se s možností ovládat i kulomet (trojčlenná osádka) ?
- budou se i pro pozemní techniku započítávat sestřely ? (jak ty vzdušné, tak i pozemní)
Tanky su skor v stadiu "proof of concept", nez ze by uz boli v "alfa" alebo v "beta" verzii. Vsetky tvoje pripomienky su korektne, nicmenej vzhladom na (zatial neisty) smer buduceho vyvoj sa uvidi, ktore z nich budu aj relevantne. Napr. si dokazem predstavit, ze az to raz bude mozne, tak ze by sa tankom mohli dorobit normalne "kokpity" tak ako maju byt.
Hoper napsal:
a poznámka k "zaměřovači" - seděli jsme v tanku dva a já co by střelec jsem měl se zaměřovačem občas docela problémy - i pokud jsme stály, zaměřovač se občas samovolně rozběhl do strany a já tak okamžitě ztratil cíl. Občas se zaměřovač chvěl (obraz poskakoval) a opět podotýkám - bylo to i když jsme stáli.
Priznam sa, tanky som skusal len raz, a chvilu mi trvalo, nez som si zvykol na ovladanie. Zameriavac sa hybe myskou, a neviem ci nie nahodou aj niecim dalsim... takze je skor otazka, ci to "rozbehnutie sa do starny" nebolo dane napr. tym, ze si (nevedomky) posunul mysku, alebo nejaky iny ovladaci prvok.
Kazdopadne diky za feedback |
|
|
|
Hoper |
Přidané 29-10-2013 12:43
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
na ATAG to posílat "nebudu" neb tolik anglicky nevládnu - proto jsem prosil tebe :)
A nějak spěchat nespěchám, spíš se mi jedná aby to bylo někde zaznamenané a počítalo se s tím.
o kompasu jsem tam právě taky četl, ale nikde si ho nevšiml. Kompas především potřebuješ jako řidič (střelec se jen veze :)
Ohledně tanků obecně - jasně, beru, proto jsem se spíše ptal než kritizoval.
Ohledně nevědomého pohybu s myší - no to tedy nebylo, dával jsem si na to pozor. Myslím, že to má nejspíš spojitost s tím, že jsme v tom tanku seděli dva. Když jsem jel sám, nedělalo to.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 29-10-2013 13:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Konecne som sa dostal k malemu testu TF40.000k
Musim pochvalit zlepsenu viditelnost objektov a celkovu optimalizaciu. Umoznilo mi to prechod z 1024*768! na neuveritelnych 1280*1024
Ostatnych zmien som si zatial nevsimol
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-10-2013 14:15
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Rozhodně viditelné a cítitelné změny jsou třeba tyto:
1) Stačí vzít jakýkoli stroj do dajvu a překročit 500km/h. Omezená reakce na řídící plochy je znát. Přes 600 km/h už se to nedá pominout a při 700km/h už to nedělá skoro nic.
2) Balistické křivky jsou výraznější. Nevím, zda je to teď věrnější, nebo zda to bylo předtím věrnější, jen říkám, že si toho jeden nemůže nevšimnout.
3) Nevím, zda to platí úplně pro všechny letadla, ale pro Bf 109 a Spita určitě. Motor se dá utavit čistě tím, že se štve na plný plyn moc dlouho. A to zejména u země. Tedy nově už se nedá letět na plnej knedlík celou dobu.
4) 7.62mm se nově účinností blíží tomu hezkýmu anglickýmu výrazu "peashooter". S 20mm kanonem se naopak dá ustřelit křídlo Spitfajru. To dřív nebylo.
5) Trim výškovky u 109 se zbavil toho nesmyslného skoku a obrácené logiky. Kdo lítal Bf před patchem, ví, o čem je řeč.
6) Spitfire se dá rozlámat přičiněním pilota bez cizího zavinění. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 29-10-2013 15:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Nooo, po vcerajsom polete (a myslim dvoch/troch pred tym), po asi troch zostreloch (109, 109, 110) mozem povedat:
1) To som si nevsimol, v Hurriku som sa k takym rychlostiam nepriblizil
2) To som si nevsimol, strilalo sa mi rovnako dobre
3) Musim potvrdit, na Harriku sa mi zo zaciatku podarilo nejak uvarit motor na plny vykon. Predisiel som tomu tak, ze som stiahol o kusok plniaci tlak a uhol vrtule a nelietam teda na 100% cely cas, ale na 95%
4) To som si nevsimol, strilalo sa mi rovnako dobre (z Hurriku). Ale ano, kridlo mi jeden Befun amputoval u korena
5) Vcera mi z nicoho-nic (nic podozrive som si nevsimol) odislo naraz riadenie vyskovky, smerovky a kridelok (asi flak, vlastny). Pristal som len za pomoci vyvazenia
6) Spit .. hmmm .. mmm .. mozno raz ked budem velky
Takze ja som spokojny. Nepostrehnutelne (pre mna) zmeny (ktore tam urcite su), ktore zaroven vylepsuju celkovy dojem, su vzdy vitane.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|