Avia B-135
|
magot |
Přidané 19-01-2013 14:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Jen nezapomeň na jednu věc, extra velký průstřely - by měnily dost výrazně dynamiku letu, tzn letadlo s hodně velkou dírou v křídle by se chovalo takřka jako bez křídla.
D2 u IL2 je modelovaný defakto jen na malé průstřely - myšleno vizuelně, proto nezapomeň na realističnost, protože u D2 zobrazení to letadlo vždycky tak nějak poletí, více méně normálně.
Tj i když tam budou díry velký jak stodola.
U MB-200 bych ty větší díry spíše akceptoval než u stíhačky. Já to osobně u P-61 v tomto taky trochu přehnal s těma dírama ..
Stoupa napsal:
Do trupu ještě přijde kostra z trubek a lan. JJ taky mi to štve......udělam hodně velký průstřely , aby byl vidět podvozek, nádrže a tak, prostě jen ty chuťovky...zbytek na kterej nebude vidět se smaže
Uvažuju že ještě udělam motor.
Motor klidně udělej. Nic nemaž i kdyby to nebylo vidět.
Upravil/a magot dne 19-01-2013 14:29
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 19-01-2013 14:34
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Každopádně je to hrozná výhoda že si můžu udělat průstřely kdekoliv.
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-01-2013 14:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
V podstatě ano. Anebo udělej spoustu malých průstřelů, bude jak cedník |
|
|
|
Koty |
Přidané 19-01-2013 15:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
co takhle rozstříhat to éro na spoustu malejch sekcí? třeba kostru směrovky jako jednu a pak třeba tři na potah teda - dá se to rozstříhat zpětně, nebo se to dělá v průběhu stavby?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 19-01-2013 16:40
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Zas tak dokonalej DM v ilovy neni. Na více částí lze udělat pouze trup (3) a křídlo (3 a 3)
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 19-01-2013 16:54
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Stoupo, vypadá to krásně :)
Nešla by takhle kostrovatá pak dát do té ilovské encyklopédie ? Aby aspoň tam to bylo vidět :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-02-2013 17:18
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/AviaB-135konstrukce_zps99b71f61.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-02-2013 18:17
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
To by se mě líbilo jako plakát. Udělal by jsi Stoupo render ve vysoký rozlišení tohohle?
Míněno třeba 8000 x (+-) 5000 pixel?
Jinak model to je nádhernej ale na Ila moc komplexní. Ale nech to tak |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 03-02-2013 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Proč ne. Až bude hotovo.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/AviaB-135konstrukce_zps2cebbcab.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 03-02-2013 22:37
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Stoupo, jestli se ti podaří tohle dotáhnout do konce, tak si toho ila znovu nainstaluji. Slibuji.
Móóóóć pěkné. Klobouk dolů
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 04-02-2013 13:25
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Stoupa se s tím po večerech mazlí, co ? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Robo |
Přidané 04-02-2013 13:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Nadhera! |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 15-02-2013 20:37
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Verze na testování FM (má stabilizátor).
https://www.media...t.rar/file
Je to starý model s kokpitem.
Postup úpravy FM: potřebné soubory jsou ve FM/flightModels/. *Emd je motor (Avia 12Ycrs) *fmd je FM letadla, tyto soubory se otevírají v pozn. bloku. Potom co tyto soubory upravíte dejte *Bat soubor a hotovo. Zálohujte si fmd a emd soubory kdyby jste udělaly něco co hra nesnese.
Potřebné: modovaná hra 4.11.1, Diff FM 4.11.
Instalace: Klasika do složky MODS, texty do air.ini, plane ru atd. dle readme.txt
Pro jsgme upravit takto: jsgmemods/AviaB135/3do na jsgmemods/AviaB135/Files/3do
Vlákno s vysvětlivkami co co dělá: http://freeil2mod...vt207.html
Upravil/a Stoupa dne 29-11-2023 16:17
|
|
|
|
archie1971 |
Přidané 16-02-2013 14:02
|
Nováček
Příspěvek: 79
Založený: 15.06.09
|
MOC DĚKUJI
tady jsem převedl fm http://www.uloz.to/x2B8qGh/4-10-dbw-b135-fm-rar
do verze 4.10 a zkoušel v DBW |
|
|
|
magot |
Přidané 16-02-2013 18:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Něco tam nehraje, buď vyhlazování - správný nastavení smoothing groups, nebo nedostačný počet polygonů na tak komplexní tvar.
Vůbec se toho neboj to trochu osolit ty polygony, podívej na Greifa jak je hezky zakulacenej
[img]http://img820.imageshack.us/img820/6683/grab0000t.jpg[/img] is not a valid Image.
Jinak kokpit WIP velice pěknej, ale koukal jsem že ještě spousta věcí není hotova ...
Ještě jsem zaregistroval že pokud se zdržím v QMB v prohlížeči objektů kde je nastavena B-135, vypnu/zapnu markings tak hra za 30s CTD. Nezjistil jsem proč. Testoval jsem to pod HSFX6. Ale jinak vše normálně funguje, B-135 je létatelná se vším všude bez problému i s návratem do menu a opakovaným letem. (možná to ale byla jen nestabilita jen hsfx)
Upravil/a magot dne 16-02-2013 18:27
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 16-02-2013 18:42
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Mam mod activator Alpha a bez problémů.
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-02-2013 20:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Ještě k FM, fakt netuším jaký měla B-135 vlastnosti ale přijde mě že jak to máš teďka nastavený tak vejškovka reaguje dost líně.
Těžko říct zda to tak bylo nebo ne, ale o krapet by to mohlo bejt živější. Jinak start z lětiště je raketovej, kopnu do vrtule a za chvíli tam mám 200km/h .. těžko říct, nemám to k ruce žádný dokumenty ..
Zkus se inspirovat výkonama Bf-109D nebo Spit MKI v hsfx ...
Jo a kanon tam byl FFS, nebo německej? Nebo tam nebyl vůbec žádnej?
Upravil/a magot dne 16-02-2013 20:20
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 16-02-2013 20:47
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Ten pilot v tom byl vazne takhle stisneny? |
|
|
|
Stoupa |
Přidané 16-02-2013 21:03
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Měl tam bejt Oerlikon FFS.
Délka startu by měla bejt 238m (13,9s)* a měla by dosahnout minimální vodorovné rychlosti 221km/h** né méně jak 197km/h***
Víc mě trápí vývrtky, letadlo mělo tendenci se mamo vyrovnat po 2-3 otáčkách.
Fotomontáž za účelem studie umístění pilota.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/Obr29_zps1261b213.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/Av-135%20Foto/Obr1.jpg[/img] is not a valid Image.
* MBI str.49
** MBI str. 47-tabulka
*** MBI str. 47 nahoře
|
|
|
|
magot |
Přidané 16-02-2013 22:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Počítám že to bude o něco horší než v Bf-109 a tam to byla krize ... |
|
|