Doplňkové MODy pro Sound MOD
|
313_Volume |
Přidané 16-07-2008 00:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 408
Založený: 02.11.05
|
wtf? nove modely do IL? jsem ted trochu zaspal dobu |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 18-07-2008 08:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tak jsem se snazil vytahnout textury jednoho cockpitu. Extractor mam posledni, ale z vytahnutych TGA souboru otevru v Photoshopu tak asi 20%, zbytek Photoshop zurive odmita nacist. Mate s tim nekdo zkusenost?
Je to spatne vyextrahovano (zkusel jsem nekolikrat), nebo jsou ty Targy v nejakem olegovskem formatu?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 18-07-2008 08:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
To jsou prazáhadná .TGA, která se dají prohlídnout jedině, když si je nastavíš jako načítací obrazovku pro illa. Pak si je při načítání típneš, omaluješ, upravíš do správné velikosti, uložíš a je to. Alespoň u skinů na objekty to takhle funguje. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 18-07-2008 09:32
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Kristepane
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-07-2008 11:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Horrido, většinu (ne všechny) TGA je potřeba projet ještě přes další prográmek, který je nějakým způsobem dekomprimuje. Mám za to, že snad všechny, které obsahují nějaké alfakanály, ale jistý si tím úplně nejsem.
Jinak je dobře, že používáš PSD a ne PSP - Paintshop (tedy minimálně moje stařičká verze 8) totiž neumí uložit TGA texturu v 24 bitech, což je pro ILa nezbytnost.
Zkus tedy tohle: http://vwings.net...mf2bmp.zip - snad je to to správné, už jsem se v tom pár měsíců nevrtal
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Pavel K |
Přidané 18-07-2008 14:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
Na AAA se tohle řešilo taky, na dekódování TGA souborů se používá TGA convertor od dr. Jonese
http://allaircraf...hlight=tga
tady je
http://leteckapos.../314602528
Nový doplněný filelist pro file extractor
http://www.sendsp...ile/psszwh |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 18-07-2008 19:14
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
ačkoli Photoshop podporuje většinu targa (TGA) souborů není schopen všechny TGA soubory z IL2 otevřít.Jelikož il2 používá IMF format čili TGA + doplňující informace o souboru jako je hlavička a informace k DMG modelu ... 95% z nich dokáže TGA konvertor otevřít a konvertovat do jakéhokoliv 2d formátu ...
FYI, v IMF neni informace o DMG modelu (pokud za ni nepocitas alfa kanal). IMF vlastne neni ani tak TGA, kompresi se to spis podoba PNG obrazku s trivialni hlavickou pred samotnymi daty.
dokáže otevřít i TGB formát který "oseká" od důležitých informací o DMG modelu ale v končném výsledku zobrazí finální obrázek ...
je to ovšem pouze jednostranný konvertor a nedokáže zpětně konvertovat ztratí-li se některá data .. vývoj stále probíhá ...
[...]
jsem v AAA v privátní sekci 3d tools development a v sekci projects tak jestli máte nějaké otázky tak se ptejte ...
No, jestli vam to pomuze, tak vam muzu nechat zdrojaky od imf2bmp a taky druheho programku, ktery umi vlepit upravenou bitmapu do imf souboru - ten neni dodelany, jestli si to pamatuju dobre (uz je to vic nez rok, co jsem ho poustel naposled), umi menit jen bitmapu barev a mozna nevyuziva vsechny moznosti komprese, ale dodelat ho by melo byt celkem jednoduche. Jestli mas nejake dotazy, tak se ptej :-). Radeji v novem vlakne. |
|
|
|
xHorst |
Přidané 22-07-2008 09:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 154
Založený: 17.10.05
|
Otazka pro modare...
Na AAA jsem objevil zminku o necem co se jmenuje NTRK Wizard v0.2
Vi nekdo co to umi? Dokaze to treba schovat ikony pri prehravani *.ntrk?
A nejdulezitejsi vec, nevi nekdo jak se to instaluje a jak se s tim zachazi?
Nasel jsem to a stahl, archiv ale neobsahuje zadne readme... jen dva soubory:
filelist.txt
ntrkwizard.jar (ten se da dale rozbalit)
Nejak me nenapada co s tim...
[img]http://i74.photobucket.com/albums/i255/xHorst/Avatar/founder_gold_en_zps81618c02.png[/img] is not a valid Image.
40.StL_Horst
|
|
|
|
WinteR |
Přidané 31-07-2008 08:10
|
Uživatel
Příspěvek: 644
Založený: 30.09.05
|
a dalsí novinka mapa středomoří s Afrikou,Řeckem,Sicilii i Messinskou užinou a Itálii až k Římu. (otestováno na verzi 4.08)prej je to i pro 4.09
http://allaircraf...04&start=0
A Suezský pruplav
http://allaircraf...67&start=0
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 31-07-2008 09:21
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tak to je nářez, už jsem to stáhnul. Jdu testovat.
Jak je to vlastně s mapami při on-line? Dají se dát na serveru?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 31-07-2008 09:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
On line to samozřejmě nejde, na server by se asi dát daly, ale mapy by museli mít zároveň všichni přihlášení k serveru.
Jinak ty dvě mapy nejsou zrovna nic moc jsou tam daleko zajímavější.
Např Slot, nebo beta velké Barmy, zároveň se pracuje na Francii a Anglii 40. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 31-07-2008 09:33
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Hmmm, takže ale na nějakou speciálku by to šlo, ne?
A ještě jeden dotaz, někde jsem kdysi četl, jak dostat jakoukoliv mapu do Quick Mission Builder. Jenže jsem to zapomněl. Poradí mi někdo? Dík předem.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 31-07-2008 10:20
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Pokud se nepletu na tehle mape jsem se ucastnil jako pilot B-24 teroristickeho aktu bombardovani Monte Cassina. Takze online coop bez problemu a byla to verze 4.09
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 31-07-2008 12:20
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Pokud se nepletu na tehle mape jsem se ucastnil jako pilot B-24 teroristickeho aktu bombardovani Monte Cassina. Takze online coop bez problemu a byla to verze 4.09
Jo, to je ono, a mam dojem, ze stejne jako tenkrat bomby moc Nemcu z trosek nevypudili ani nepobili.
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 31-07-2008 12:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
310_cibule napsal:
Hmmm, takže ale na nějakou speciálku by to šlo, ne?
Ano, nějaká ta specka by šla. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 31-07-2008 13:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
ačkoli Photoshop podporuje většinu targa (TGA) souborů není schopen všechny TGA soubory z IL2 otevřít.Jelikož il2 používá IMF format čili TGA + doplňující informace o souboru jako je hlavička a informace k DMG modelu ... 95% z nich dokáže TGA konvertor otevřít a konvertovat do jakéhokoliv 2d formátu ........
jsem v AAA v privátní sekci 3d tools development a v sekci projects tak jestli máte nějaké otázky tak se ptejte ...
Stáhnul jsem si TGA convertor a neustále mi vyhazuje chybovou hlášku. Na AAA jsem se se svojí chatrnou angličtinou dočetl, že mi chybí něco ohledně Javy. Ale to co mi tam, doporučovali mě neustále nutilo stahovat a instalovat další podezřelé záhadnosti, až mi to začalo smrdět virama, takže jsem to raději zase smáznul.
Co je mi záhadou, třeba ten hangár mod. Co jsem zatím vystopoval. Hangár má ve FMB číslo třeba 405, v rozbalených hangárech se jmenuje Hangar xyz a v repaint modu ho autor pojmenoval Building abc. A když se to podaří nainstalit důe autora, tak místo přemalování původního hangáru 405 se objeví jako objects 689. Takže bordel na Ntou. A navrch je mi to na online na prd. Podařilo se mi umístit dva nové skiny, ma orig baráky, ale zkoumat všechno přes startovací obrazovku je práce pro vraha. Tak kdyby mi někdo prozradil jak s tím TGA convertorem, tak mu budu neskonale vděčen. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 31-07-2008 13:53
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Existuje nejaký ten mapset pack, kde sú všetky tie nové mapy do IL2, alebo to treba sťahovať všetko pekne krásne po jednom? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 31-07-2008 14:04
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Tyrle konverter mi taky konci chybovou hlaskou, coz jsem prisuzoval Vistam 64. Nicmene imf2bmp funguje bezproblemu a pekne ti z targy vyextrahuje jak textury tak alfakanaly zvlaste.
BTW nevi nekdo pod jakym oznacenim je schovano Ta-152C? Hacko jsem nasel, Cecko kopiruje texury cockpitu z Hacka nebo jsem slepy?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 31-07-2008 14:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Nicmene imf2bmp funguje bezproblemu a pekne ti z targy vyextrahuje jak textury tak alfakanaly zvlaste.
Tak to je dobrá zpráva. Co to je imf2bmp? A kde se to dá stáhnout?Díky
Upravil/a BP_Tyrl dne 31-07-2008 14:49
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 31-07-2008 14:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
WT_Horrido napsal:...BTW nevi nekdo pod jakym oznacenim je schovano Ta-152C?
Ta-152C-1 |
|
|