September 21 2025 09:34:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 16

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
1stCL_Fucida
Ajvn napsal:

Tak jsem skusil v rychlých misích Jak-1 vs. MC-202 co teda AI nového udělá a stále DONEKONEČNA KROUŽÍ. tak nevím nevím...Smutný


Zkus mu nastavit jiný skill. Chová se dost jinak, když je to novic, nebo eso.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Ajvn
Jo kuňa. Na to jsem zapoměl.Mrknutí
 
Tapi
Když s AI začneš kroužit, tak se mu pořád nedrž na šestce. Zkus mírně vybočit z roviny kroužení (alepoň jít do low jojo nebo high jojo) a uvidíš, že AI hned přestane stupidně kroužit a začne reagovat jinými manévry.
WARBIRDS-BLOG.CZ
http://www.warbir...
 
Ajvn
Jo, jo.Mrknutí
 
Alan Grey
imgur.com/6mClszE.jpg

https://forum.il2...and-steam/
Upravil/a Alan Grey dne 20-12-2019 04:39
 
http://www.alan-grey-page.cz/
saldy
Zkouška kariery Kommando Nowotny. První let a hned 2x kill, to budeme s vlašťovkou asi kamarádi, přistání ještě doladímeÚsměv
YouTube Video


 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Krátkej, ještě že má 262 terénní výbavu Šklebící se V kampani pak nezapomeň že přistávajícím 262 kryli pdel stíhači.
Kua bejt 262 v DCS to by bylo žrádlo ..
 
Paulus
Kommando Nowotny má v karieře krátkou působnost. V druhé polovině kariery už tam není a pak už jen létáš se Švalbinou bombardovat pozemní cíle.Smutný
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
606_Temp
Kariera v Bodenplatte je všeobecně o ničem. Je to náhodný generátor ničeho.
 
http://no606.ic.cz/
saldy
Zkouška maximálky, při 950 km/h začne klesat příď, přítáhnu a držím páku, pomůžu si stabilizatorem, přípusť jsem nestahoval jinak hrozí ve vyšších výškách vysazení, v nižší výšce se stroj sám lehce zpomalí, stačilo jemně vyrovnávat. Myslím, že 0,86 M to dalo určitě. Úsměv
YouTube Video



Upravil/a saldy dne 23-12-2019 21:04
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
hybca
K tomu bych si dovolil lehkou citaci z Brackeho A sklidili bouři: "Kromě toho Me 262 vykazoval nebezpečnou náchylnost k tomu stát se neřiditelným, jakmile se jeho rychlost přiblížila k rychlosti zvuku. Řídící páka se sice dala pomocí převodu seřídit jak pro vysokou, tak i pro nízkou přistávací rychlost, aby se tlaky v řízení mohly podle potřeby snižovat nebo zvyšovat, ale extrémně vysoké střemhlavé rychlosti vedly k tomu, že knipl byl jako zabetonovaný a nedalo se s ním pohnout ani oběma rukama. Za této situace se vyrovnání klesajícího stroje dalo dosáhnout pouze pomocí vyvažovacího trimu. Nebylo-li vyvažovaní pomalé a pečlivé, vypadlo ovládání kormidla úplně. Porozumění a cit pro techniku se u proudové stíhačky uplatnily v obzvláště velké míře. Jak velké nebezpečí vzniklo, když byl Me 262 silně potlačen do střemhlavého letu a přitom se vymkl kontrole, se často poznalo až příliš pozdě. Ze začátku se důvěřivě prováděly různé akrobatické figury, jako například výkruty a přemety. ale to všechno jen do té doby, dokud se neoplakávaly první ztráty."

Ke střemhlavému letu dále uvádí případ pilota Hofmanna, který po po válce na příkaz Američanů přeletět Me 262 z Lechfeldu do Cherbourgu: "...Cestou mu ale náhle vysadil jeden motor a Hofmannův stroj ihned přešel do střemhlavého letu. Přes vynaložení veškeré síly se mu nepodařilo padající stroj výškovkami opět vyrovnat a dostat ho tak do normální letové polohy.Odpor v řízení byl příliš velký. Avšak Hofmann letěl dostatečně vysoko, takže se mu s velkou námahou podařilo odhodit kryt kokpitu a seskočit padákem. Stal se tak prvním pilotem, jenž mohl o této nehodě přesně vypovídat. Objasnění předchozích pádů se smrtelnými následky bylo nyní prosté: ve výstupním otvoru motoru Jumo 004 byla vestavěná součást proudnicového tvaru - u Messerschmitta ji nazývali "cibule" - pomocí které mohl pilot zpočátku ručně později regulátorem zmenšovat nebo zvětšovat průměr výtokového otvoru plynů. Když se toto těleso utrhlo, zapadlo dozadu a uzavřelo výtokový otvor. Takto zapříčiněná neprostupnost motoru znamenala velmi velký odpor vzduchu, který ihned dostal letadlo do silně vychýlené polohy a pak do pádu. Pokud se vychýlení stroje rychle vyrovnalo plným protipohybem směrovky, mohla se také téměř normálně ovládat i výškovka. Ale když se letadlo nechalo ve vychýlené poloze, zůstaly výškovky zacloněny ve větrném stínu, což spolu s jejich negativním nastavením způsobilo přechod stroje do střemhlavého letu, ze kterého už ho nedostala žádná síla."
i.ibb.co/X77nbn3/banner2.jpg

i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
 
310_cibule


Saldy, kde jsi vzal skin se svastikou? Nikde žádný nemohu najít.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Tak už jsem ji našel ; )

i.ibb.co/92Wp60S/schwalbe.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
á Cibule přechází na temnou stranu síly
 
310_cibule
Ani ne, testuju ; ) Zrovna se mi podařilo nejen nastartovat, vzlétnout, ale i naprosto korektně přistát. Sám sobě se divím Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Tak zkus ještě nastartovat ve vzduchu, to je teprve špek Úsměv
 
saldy
Pokus o nahození by měl být ještě prováděn v malý výšce. Let na 1 motor je vcelku ok, ale přistání se prý nedoporučovalo.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Hot_Dog
Barone, měl bych pár otázek všechny ze stejný oblasti, kdyby se ti chtělo a mohl jsi odpovědět, stačí bude/nebude/nevím případně hodně hrubej časovej horizont typu měsíc/rok/roky/14 dní:-) Za případné jakékoliv odpovědi budu velmi vděčnýMrknutí

-Již několikrát slíbené ovládání palivovejch systémů + přídavný nádrže
-Ovládání dalších věcí na letadle, jako třeba magneta, topení, vyhřívání zbraní, zapínání zaměřovače atd, atd, atd, prostě abych si měl s čím cvakat a co přepínat. Ideálně i se startovací procedurou trochu složitější než zmáčknutí jednoho tlačítka.
-poladění současnýho ovládání, kupříkladu na spojeneckejch letadlech cyklovat 8 možností kombinace formačních světel jedním tlačítkem a spousta dalších špeků je fakt žůžo...
-Profily ovládání nastavitelné pro jednotlivá letadla zvlášť
-Radar AN/APS-13 pro mustanga

Je mi jasný a naprosto chápu, že simulace typu DCS by v tomhle ohledu byla z mnoha důvodů neproveditelná a nežádoucí ikdyž mě zrovna by se to líbilo, ale třeba něco někde mezi současným stavem a DCS by bylo super...
 
magot
símtě na takový hovadiny nemaj čas .. teď je nutný zkopírovat P-51, P-47, Spita, Fw-190A, Bf-109G6 a Ju-88.
Jo a hlavně zkopírovat mapu Normandie aby vypadala přes jako Belgie. Textury, budovy a tak .. za 90 USD to je tak akorát aby měli na chleba a máslo ..
 
Baron
Hot_Dog napsal:

Barone, měl bych pár otázek všechny ze stejný oblasti, kdyby se ti chtělo a mohl jsi odpovědět, stačí bude/nebude/nevím případně hodně hrubej časovej horizont typu měsíc/rok/roky/14 dní:-) Za případné jakékoliv odpovědi budu velmi vděčnýMrknutí

-Již několikrát slíbené ovládání palivovejch systémů + přídavný nádrže
-Ovládání dalších věcí na letadle, jako třeba magneta, topení, vyhřívání zbraní, zapínání zaměřovače atd, atd, atd, prostě abych si měl s čím cvakat a co přepínat. Ideálně i se startovací procedurou trochu složitější než zmáčknutí jednoho tlačítka.
-poladění současnýho ovládání, kupříkladu na spojeneckejch letadlech cyklovat 8 možností kombinace formačních světel jedním tlačítkem a spousta dalších špeků je fakt žůžo...
-Profily ovládání nastavitelné pro jednotlivá letadla zvlášť
-Radar AN/APS-13 pro mustanga

Je mi jasný a naprosto chápu, že simulace typu DCS by v tomhle ohledu byla z mnoha důvodů neproveditelná a nežádoucí ikdyž mě zrovna by se to líbilo, ale třeba něco někde mezi současným stavem a DCS by bylo super...


- wip
- start zmacknutim jedneho tlacitka zostava, zvysok wip, resp. predmetom diskusie
- vid predchadzajuca odpoved
- wip
- pokial je mi zname, tak nie. Neviem ci P-51D-10 tento radar pouzivali
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,066,188 návštěv