January 07 2025 22:28:55
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 1
Mikkey

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Rof - NEWS!
1stCL_Fucida
Absolutně nemám nic proti placení za novou mapu, pokud bude postavena dle současného standardu RoF, nebo v ideálním případě ještě lepší. Online se nebojím, komunita se sama vyprofiluje (je zde určitá analogie s vydáním Pacific Fighters). A naopak: velmi rád zaplatím tvůrci, když si mé peníze zaslouží.

Já sám za RoF do dnešního dne utratil okolo 1500,- Kč +/-. Kupoval jsem původní hru a většinu německých stíhaček (krom D.VIII a D.VII); letadla výhradně ve slevách.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
1stCL Novotny napsal:
...
Ps: Horry já doma mám taky tři simy a upřímně si myslím že se na ně ty od známé neparosto nechytaj. :D:D:D

a máš tam ten "mod" na odkrytí "čtverečků" ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Flan
Hoper napsal:
To už by tam taky klidně mohla být předletová kontrola letadla s příchodem z kantýny Úsměv (v offline kampani nic od věci, né že né Mrknutí )


No konecne ! Presne tak. Zacinas zrejme chapat nasi herezi autenticnosti. Alespon v principu snad ano. Vivat ! Úsměv
 
Hoper
a mám za to začít lobovat v BoBku, BoMku nebo RoFku ? :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Novotny
Hoper napsal:
1stCL Novotny napsal:
...
Ps: Horry já doma mám taky tři simy a upřímně si myslím že se na ně ty od známé neparosto nechytaj. Šklebící seŠklebící seŠklebící se

a máš tam ten "mod" na odkrytí "čtverečků" ? Úsměv)


U nás čtverečky nejsou, jsme chudí a tak si je nemůžem dovolit.
 
WT_Flan
Hoper napsal:
a mám za to začít lobovat v BoBku, BoMku nebo RoFku ? Úsměv))


Vsude jak to jde resp. vsude kde to nejde. Je to rehole a poslani ! Úsměv Zejmena by to chtelo pak v Clodu, ale tam si nejsem jisty, zda to vubec ma smysl. Vojtech mezi pohany mel mozna vetsi sanci. Úsměv
 
Baron
313_Nevo napsal:
Som strasne zvedavy, ale aj napriek tomu by ma zaujimalo Šklebící se
'ako dlho lietas ROF (v mesiacoch/rokoch) a kolko si uz za tu dobu za ROF zaplatil (v korunach/dolaroch)'
Zucastnit sa tohto prieskumu moze kto chce, staci mi niekolko dobrovolnikov Mrknutí diki


Jooo zlatino, ja uz som to davno prestal pocitat. Mam hru od zaciatku ako vysla, fakt si nepamatam kolko stala, a mam vsetky lietadla ake kedy vysli - podotykam, ze kupovane za plnu sumu, ziadne zlavy. Teda ak neratam posledne preordery. No a samozrejme mam ku vsetkym lietadlam doplnky + saly a pistol + St.Mihiel kampan. A predobjednaneho bouchaca CL.II. Ze je to vela? Ako sa to vezme - ja osobne zatial nelutujem ano jeden jediny cent, ktory som do toho vlozil. RoFko mi to vynahradilo milionnasobne a to sa peniazmi neda vyjadrit.

313_Nevo napsal:PS: este taka kompozicia z predoslych prispevkov 'As soon as Channel Map is released, ROF will die.' Šklebící se


Ako pisal uz Sakalito - mas to fakt blbo Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
313_Nevo
Diki zatial za vasu nakupnu historiu Úsměv

Viem ze sa to tu uz pretriasalo, ale som si to chcel este ozrejmit. Takze toto je take moje premyslanie nahlas:
Sakal diki za presne cisla, takze ta beriem ako 'zlatu' vzorku Mrknutí
cas predstavuje 08/2009 = 30mesiacov a utrata 119emerickych
takze to je 3.96emerickych/1mesiac
Ked si zoberiem, ze za MMOSIMY sa plati tak cca 13az15 emerickych mesacne (beriem platenie na mescnej baze), tak sa da urcite ROF oznacit za GREAT VALUE za tie prachy.

A kedze, ako sa uz spomenulo, nikto nenuti nikoho si nieco kupovat (zatial) tak si clovek moze nastavit svoju utratu jednoducho podla seba Úsměv
Ako som uz kedysi pisal, stale si myslim, ze to maju 777 dobre nastavene Mrknutí

Co sa tyka tej kompozicie, mate pravdu je to taky 'blby' vtip Šklebící se


1stCL Novotny napsal:...Takže si sedněte a nezaujatě od všech "žijících" simů udělejte srovnávací univerzální soupis toho co má sim obsahovat...

...Jen dodám, ten soupis myslím jako šablonu pro další(budoucí) porovnávání nových věcí a simulátorů jako takových.

Toto si myslim je vyborny napad. Nejaky dobrovolnici?? Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
BP_Tyrl
Já souhlasím, že za práci má být zaplaceno.
Jen se bojím, kdy autoři zavítají ne jeden nejmenovaný simulátor
a inspirují se několika místními vychytávkami.
Pak by nám mohli začít prodávat extra ammo, s dvojnásobnou účinností.
Jeden náboj za 1 Kč.
To je přece za hubičku.
 
j4ck41
BP_Tyrl napsal:
Já souhlasím, že za práci má být zaplaceno.


mno ona je prace a "prace"

a tak zatimco utracenejch 119 korun americkych za ROF me vubec nesere tak cca 75 korun americkych za porizeni a dvoumesicni "hrani" Star Wars: The Old Republic Online docela lituju
 
WT_Horrido
BP_Tyrl napsal:
Já souhlasím, že za práci má být zaplaceno.
Jen se bojím, kdy autoři zavítají ne jeden nejmenovaný simulátor
a inspirují se několika místními vychytávkami.
Pak by nám mohli začít prodávat extra ammo, s dvojnásobnou účinností.
Jeden náboj za 1 Kč.
To je přece za hubičku.


Strach je cestou temné strany. Strach vede ke zlobě. Zloba vede k nenávisti. Nenávist vede k utrpení.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
313_Nevo napsal:
1stCL Novotny napsal:...Takže si sedněte a nezaujatě od všech "žijících" simů udělejte srovnávací univerzální soupis toho co má sim obsahovat...

...Jen dodám, ten soupis myslím jako šablonu pro další(budoucí) porovnávání nových věcí a simulátorů jako takových.

Toto si myslim je vyborny napad. Nejaky dobrovolnici?? Mrknutí



Nejprve si ujasněme zaměření simulátoru. Jestli nám jde o bojový simulátor nebo o letecký simulátor. Poslední dobou si to tvůrci dost pletou, případně dělají hybrid který neumí pořádně ani jedno. Je to přitom dost jednoduché. Pokud to má být bojový simulátor měl by tam být simulován především boj. Tedy pokud dělám Bitvu u Kurska měla by tam být ta bitva, a tu nedělají stroje které se tam vyskytovaly a mapa Kursku a přilehlého okolí. Podobně pokud dělám BoB, měla by se tam tato bitva vyskytovat, nejsou to jen stroje které tam létaly a mapa Kanálu a přilehlého okolí. Pokud máme vyjasněno o co nám jde, plyne z toho další.

V bitvách bojují lidé. Mají úspěchy nebo umírají. Na tom se nezměnilo za tisíce let nic. Lidé se mlátí pěstníma klínama přes gebule. Letadla jsou jen zbraně. Velice složitý a drahý pěstní klín kterým pilot bací přes hlavu tu svini z nepřátelské jeskyně. Nepostavíme tedy svůj simulátor kolem pěstního klínu, postavíme ho kolem toho kdo ten klín ovládá. Naším cílem je vtáhnout virtuálního pilota do role válečného pilota. Chceme SPOKOJENÉHO PLATÍCÍHO (to je hodně důležité) PILOTA. Nechceme ho pustit pryč od okamžiku kdy poprvé nastartuje náš bojový simulátor.

User interface: žádné přehrávání tracku ze simu s rádoby filmovým efektem na začátku, žádná posraná midi hudba. Buď nějaká animace jako od ILM nebo nic. Menu hry hezké až cool, ale vždy účelné a intuitivní. Žádná posraná midi hudba. Žádné posrané screeny ze hry jako pozadí. Žádné windowsácké dialogy, jednak si hrajeme na rok 1940 a za druhé nejsme prasata. Žádné posrané otáčení zubatých modelů ze hry, hráč si chce hrát na bojového pilota, nepřišel do muzea. Najmout grafika a designéra. Grafika a designera, ne někoho kdo je fanda simulátorů a má doma už týden Photoshop. Nastavení grafiky, zvuku a ovladání musí být ve hře, přístupné v každém okamžiku, změny nastavení musí proběhnout bez nutnosti restartu. Nastavení ovládání musí být jednoduché, pohnu kniplem, mám korektně namapovánu osu. Pokud to už musí být "sofistikované" se zabudovanou kompenzací převládajících lokálních vzdušných proudů, pak to musí být intuitivní a zdokumentované! User který jde něco hledat na net hru vypne a už ji nemusí zapnout.

První setkání: Uděláme přednastavené mise na jeden klik, ale i plně nastavitelné rychlé mise. Výběr letounu, start ze země/ze vzduchu, volba soupeřů, cílů. Naprosto nutně dáme možnost volného poletování! Máme zabudováno kurevskysložitéovládání (TM) tak nenecháme jako jedinou volbu airstart ve čtyřech tisících s dvaceti nepřáteli kolem když v tom ten chudák letí poprvé. FMB nad kterým dumají i absolventi matfyzu je k ničemu. Ideálně uděláme kvalitní interaktivní tutorial. Můžeme udělat cvičné letadlo, ale hlavně uděláme pořádné tréningové mise. A uděláme je pro každou stranu konfliktu, nebudeme nutit létat modré v červeném letadle z červeného letiště a naopak. Pokud na tutorialy nemáme peníze, tak pro kristovy rány uděláme POŘÁDNÝ manuál! Na papíru. Žádné pdf, žádný net.

Jádro simulátoru: Kariéra. Historicky věrná kariéra. Osobní jak to jen jde. Zásadně generovaná, protože možnost znovuhratelnosti převyšuje všechny ostatní zápory. Dynamické prvky jsou plus. Občas vložená historická, částečně scriptovaná mise, kdy si hráč řekne "o tomhle jsem někde četl, ten hajzl v Tempestu se kterým jsem 10 minut bojoval to byl Clostermann, ta svině co mi během pěti minut sestřelila moje dva zkušené piloty to byl Galland." A neustále myslet na autenticitu, hodnověrnost. Jednotky, letiště, přesuny, události, esa, taktika, počty letounu, karierní postup, rostoucí odpovědnost... Přesvědčit hráče o tom, že bojuje ve válce, přinutit ho přemýšlet nad nasazením svých pilotů, o taktice. Vytvořit iluzi války kolem jak jen to jde, jako motivaci k dalšímu snažení a zlepšování. Technika a možnosti na to jsou, když se to dalo nějak zrealizovat před deseti lety tak proč ne dnes. Už jen pořádné zvládnutí keců přes rádio, o které se dosud nikdo vážně nepokusil, zvedne atmosféru o 1000%.

Technická stránka: tady je nutná spousta kompromisů. Jestli chci být autentický a potřebuji mít ve vzduchu 200 letadel, musím to nějak ošéfovat. Nechci mít nehmotné stromy, musím to nějak ošéfovat. Chci mít krásnou grafiku a krásné modely letadel protože to jsou věci které se dají snadno prezentovat a prodávají, chci mít hodnověrný letový model, model poškození, protože to přispívá k atmosféře, chci špičkové AI protože bez toho se rozsype kariéra a chci aby se to hýbalo na herním PC, protože toho chci prodat hodně. Že něco nejde je kec, nejde to jen do té doby dokud to někdo neudělá. Jde o to najít rovnováhu, osekat co je možné osekat, vytvořit iluzi realismu, vést hráče tak aby neviděl co nemá vidět, nadřadit hodnověrnost nad realismus. Ohromit fungujícím celkem. Veškeré prvky realismu jsou jen důležitým dokreslujícím prvkem, nikoliv cílem. Uděláme pěkný pěstní klín, ale simulujeme mlácení přes hlavu. Sedm měsíců modelovaný letoun je k ničemu když nejde autenticky použít. Jistě, do našeho "jednoduchého simulátoru" bude rýpat pár šťouralů, ale ti nás nezaplatí. Zaplatí nás tisíce lidí co si budou doma hrát na Sabreskiho či Prillera. Jo a taky do toho prdneme nějaký online dogfight aby se neřeklo. Perzistentní online válku nám 60 lidí nezaplatí.

Co dál?
Upravil/a WT_Horrido dne 15-02-2012 15:33
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
j4ck41
WT_Horrido napsal: Perzistentní online válku nám 60 lidí nezaplatí.


ovsem perzistentni online valka s moznosti online kariery - idealne na serveru vyrobce/distributra a jim/jima spravovana - bezici dle stejnych a vyse zminenych pravidlech jako kariera offline by byla jenom dalsim plusem, ktery by dokazal zvysit atraktivnost titulu i u zaprisahlych onlajnistu
 
WT_Flan
Lepe bych to nerekl...
 
WT_Flan
j4ck41 napsal:
WT_Horrido napsal: Perzistentní online válku nám 60 lidí nezaplatí.


ovsem perzistentni online valka s moznosti online kariery - idealne na serveru vyrobce/distributra a jim/jima spravovana - bezici dle stejnych a vyse zminenych pravidlech jako kariera offline by byla jenom dalsim plusem, ktery by dokazal zvysit atraktivnost titulu i u zaprisahlych onlajnistu


Proc ne. Vydam sim dle Horrida, nasleduje sukces, ...a pak na zaklade tohoto simu vyrobim a provozuji stejne dobrou online valku. Svet mi lezi u nohou. Teda mne ne, ale tem co to umi udelat Úsměv
 
1stCL_Fucida
Až na to ignorování síly online souhlasím Úsměv.

AFW se v dobách největší slávy ILa účastnilo +/- pravidelně zhruba 5000 lidí. Dej světům profi online válčení a vyděláš prachy Úsměv Nebo aspoň přivyděláš prachy Úsměv Pravda ovšem je, že základem v letadlech je offline.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
LEON
j4ck41 napsal:
BP_Tyrl napsal:
Já souhlasím, že za práci má být zaplaceno.


mno ona je prace a "prace"

a tak zatimco utracenejch 119 korun americkych za ROF me vubec nesere tak cca 75 korun americkych za porizeni a dvoumesicni "hrani" Star Wars: The Old Republic Online docela lituju


Pche, dva měsíce... Jsou mezi námi i tací, kteří si platili třeba Lineage II 7 let a ještě dva účty najednou, protože každý tam prostě za sebou na dualboxu tahal nějakého bufera nebo osobního hýlera, když to s MMO myslel vážně... Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
1stCL_Novotny
No hezký pánové, ale krapet mimo. Opět se tu bavíme o něčem co se nedá brát jako měřítko. A Fuči ignorace online je snad ohledně definice simulace mimo mísu.
Pánové bude dobré si probrat definici simulátoru viz nahoře Horriho příspěvek. Ale hlavně podle toho udělat něco jako bodovací šablonu. A u ní dokonce udaná měřítka možnosti vytvoření oprati realitě. Bo origo působení fyziky a podnětů opravdovývh vněmů si jen tak nenaprogramujeme že.Úsměv
 
1stCL_Novotny
Vytvořeno separe vlákno!

Tak a tady bych to zas nechal tem novinkám z oboru. Mrknutí
 
LEON
Baron napsal:
Ano, suhlas. Este nie je vonku CL.II - a uz chcu platby vopred za dalsie veci. Pritom ani nepovedia aspon priblizny datum vydania. Za seba mozem povedat, ze pokial mi nepristane v hangari CL.II, dovtedy nepustim ani cent - a ani neuvazujem o tom, ze by som si predtym predplatil dalsiu vec.


Tak si s ním zatím poletuj ve Flyboys Squadron, ať si zkrátíš to čekání Šklebící se

[img]http://www.ab1.ic.cz/files/AB1/flyboys2.jpg[/img] is not a valid Image.
 
https://www.rcfree.eu
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,167,495 návštěv